Dubrovnik nastavlja s odličnim turističkim rezultatima i u srpnju

Sukladno strategiji održivog turizma i s jasnim ciljem jačanja predsezone i podsezone te zadržavanjem sezone na održivim postavkama, Grad Dubrovnik bilježi u srpnju porast broja dolazaka za 4 % te porast broja noćenja za 4 % u odnosu na prošlu godinu. Od 1. siječnja do 31. srpnja 2024. brojke dolazaka i noćenja su u porastu od 13% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što čini Dubrovnik apsolutnim turističkim šampionom sezone 2024. uspoređujući sve ostale destinacije u Republici Hrvatskoj.

 

Jedinstvena turistička kartica Dubrovnik Pass u srpnju također bilježi izvrsne rezultate, prodaja je porasla za 32 % u odnosu na prošlu godinu. Ukupno je prodano 61.123 Dubrovnik Pass-ova u vrijednosti od 2.288 835,00 eura. U prvih sedam mjeseci ove godine prodano je 242.90 Dubrovnik Pass-ova u vrijednosti od 9.020,635 eura odnosno 46 % više nego prošle godine u isto vrijeme. U kratko vrijeme, od digitalizacije bivšeg Dubrovnik Carda i preimenovanjem u Dubrovnik Pass,  navedena turistička i kulturna digitalna kartica postala je najprodavanija takva kartica u Europi. Od iduće godine svi kupci Dubrovnik Pass-a morat će prilikom kupnje rezervirati termin obilaska svake od lokacije, čime se uvodi još jedan dodatni korak u procesu upravljanja istovremenih posjetitelja u povijesnoj jezgri.

 

Uz sve navedeno, najave za podsezonu su izvrsne a brojni međunarodni letovi tijekom zimskih mjeseci osigurat će Dubrovniku odlične pokazatelje i tijekom zimskih mjeseci. Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s gradskom upravom i javnim ustanovama u kulturi grada priprema bogat program, kako za podsezonu, tako i za zimsku sezonu.