Uređena Ulica dr. Vladka Mačeka; novi asfaltni kolnik i kružni tok

Završeni su radovi konstrukcijske sanacije asfaltnog kolnika Ulice dr. Vladka Mačeka uz izvedbu novog kružnog raskrižja te uređenja nogostupa u zoni kružnog raskrižja, a ovu ulicu u naselju Čokolino danas je obišao gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković sa suradnicima.  

 

Gradonačelnik je prilikom obilaska izrazio zadovoljstvo učinjenim te je najavio da će Grad Dubrovnik do kraja godine provesti značajna ulaganja u uređenje prometnica na gradskom području. Istaknuo je kako je Ulica dr. Vladka Mačeka prva u nizu jer je kolnik dodatno stradao prilikom izgradnje OŠ Montovjerna i Studentskog doma kada je bio opterećen prometom kamiona i teških strojeva te se pri izradi novog asfaltnog zastora velika pažnja posvetila pripremnim radovima. -„Ovdje je riječ o sveobuhvatnoj konstrukcijskoj sanaciji kolnika, a ne tek presvlačenju novim asfaltom što će sigurno osigurati dugotrajnije korištenje“, naglasio je gradonačelnik dodavši da će se na isti način raditi i ostale ulice obuhvaćene ovogodišnjim planom investicijskog održavanja nerazvrstanih cesta na gradskom području.

 

Radovi u Ulici dr. Vladka Mačeka obuhvatili su rušenje postojećeg kružnog toka i izradu novog, uklanjanje cjelokupnog asfaltnog zastora uz uređenje podloge (tamponiranje) te izvedbu novog nosivo-habajućeg sloja asfaltnog zastora u kompletnoj širini i dužini ulice. Ukupno je asfaltirano oko 2.800 metara kvadratnih ulice, a u zoni kružnog toka izvedeno je 68 metara dužnih nogostupa od betonskih opločnika. Okvirna visina investicije je oko 95.000 eura bez PDV-a, odnosno 118.000,00 eura s PDV-om.

 

Podsjetimo, na samom početku izvođenja radova napravljene su korekcije u planiranom projektu na traženje Gradskog kotara Montovjerna i građana s ovog područja. Naime, građani su zatražili su da se kružni tok izmjesti južnije, jer se ispred ugostiteljskog objekta na samom kolniku učestalo parkira velik broj motora što otežava prometovanje ovim područjem, kako vozila, tako i pješaka. Projekt je izmijenjen tako da je kružni tok premješten 75 cm prema jugu čime je proširen pješački koridor, a postiglo se  protočnije i sigurnije prometovanje pješaka i vozila, uključujući i dostavna vozila.

lijevo
desno