Učenici Ekonomske i trgovačke škole na prijemu kod gradonačelnika Frankovića
Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Dživo Brčić primili su danas u Velikoj vijećnici učenike prvog razreda srednje Ekonomske i trgovačke škole. Prijemu koji je održan u sklopu terenske nastave nazočile su i nastavnica predmeta uvod u državu i pravo Dragica Gustin Bakić te nastavnica daktilografije Belinda Marić.
Današnji susret održan je na inicijativu nastavnica Gustin Bakić i Marić s ciljem da se učenici pobliže upoznaju sa radom i svrhom djelovanja gradske uprave, upravnih odjela, gradskog vijeća i gradonačelnika, te da u konačnici osvijeste važnost lokalne vlasti i obavljanja poslova od lokalnog značaja.
Gradonačelnik Franković u ovoj je prigodi izrazio zadovoljstvo zbog susreta s učenicima Ekonomske i trgovačke škole u Dubrovniku koju je i sam pohađao, te im je u kratkim crtama predstavio način funkcioniranja jedinice lokalne samouprave i izabrane vlasti. Osvrnuo se u svom izlaganju na kontinuirano postupanje gradskog vijeća odnosno gradskih vijećnika čija je uloga krucijalna u pogledu donošenja odluka, raspravljanju o realizaciji kapitalnih projekata i općenito kreiranja dnevnog života u različitim područjima.
U svom izlaganju pročelnik Brčić učenicima je predočio usmjerenje i svojstvo odjela pod njegovom ingerencijom, istaknuvši kako ono obuhvaća vrlo bitna pitanja poput kvalitete obrazovanja i predškolskog odgoja u gradu, ulaganja u sport i sportsku infrastrukuru, brige za sugrađane socijalne kategorije, djelatnosti civilnog društva i uvjeta života dubrovačkih branitelja.
Učenici prvog razreda srednje škole koji pohađaju smjer upravni referent, predstavnicima Grada postavili su nekoliko pitanja vezanih za njihove ovlasti, svakodnevne obaveze, tekuće poslovanje i procese koje gradska uprava provodi.
Na kraju prijema nastavnica Gustin Bakić zahvalila je gradonačelniku Frankoviću i pročelniku Brčiću na izdvojenom vremenu i njihovom doprinosu kako bi se učenicima pojasnilo na koji način se odvija poslovanje javne uprave i političkih aktera.