U sklopu europskog projekta DiMaND održan sastanak s predstavnicima Europske komisije
U sklopu europskog projekta DiMaND održan je prvi sastanak projektnih partnera sa predstavnicima Europske komisije.
Naime, projekt DiMaND sufinanciran je kroz Program Mehanizama Unije za civilnu zaštitu koji koordinira i provodi Europska komisija. S tim u vezi, 28. siječnja 2021. godine organiziran je ˝kick-off˝ sastanak svih sudionika projekata koji su odabrani za financiranje iz navedenog Programa.
Tom prilikom predstavnici Europske komisije predstavili su sva važna programska, tehnička, pravna i financijska pravila a koja su projektnim partnerima ključna za uspješnu projektnu realizaciju.
Također, to je bila i izvrsna prilika za sve konzorcije da bolje upoznaju ostale odabrane projekte, kao i da se sretnu i umreže s ostalim članovima projektnih konzorcija i istraže moguće sličnosti i mogućnosti buduće projektne suradnje.
Naime, projektne aktivnosti u sklopu projekta DiMaND-a imaju za cilj poboljšanje međunarodne/regionalne suradnje u smislu djelovanja i reakcija na prirodne katastrofe. Također, Grad Dubrovnik je vodeći partner u projektnoj aktivnosti koja će se baviti suradnjom i djelovanjem općina/gradova sa svojim postrojbama civilne zaštite.
Grad Dubrovnik u projektu sudjeluje kao projektni partner dok je Javna vatrogasna postrojba Dubrovački vatrogasci pridruženi partner na projektu.
Projektna prijava je okupila 18 relevantnih partnera i pridruženih partnera iz 8 zemalja (Mađarske, Slovačke, Bugarske, Rumunjske, Austrije, Hrvatske, Srbije i Slovenije) dok je vodeći partner Vatrogasna zajednica grada Budimpešte.
Ukupan proračun projekta iznosi 341,608.20 eura, dok proračun Grada Dubrovnika iznosi ukupno 42.158,00 eura te je u 85-postotnom iznosu sufinanciran sredstvima Europske unije.