S predstavnicima vodeće njujorške tvrtke za destinacijski marketing o iskustvima održivog turizma
Bryan Grimaldi operativni je direktor i glavni savjetnik u ovoj tvrtki specijaliziranoj upravo za destinacijski marketing. NYC & Company posluje s preko 2000 poslovnih subjekata te radi na poslovima upravljanja i promocije destinacije New York pa su se teme razgovora kretale u okviru turizma i promotivnih aktivnosti na području turizma.
Gospodin Grimaldi upoznao je gradonačelnika i suradnike s iskustvima New Yorka vezanima uz velike priljeve gostiju u destinaciji. Istaknuo je kako se negativne posljedice velikog prometa pokušavaju izbjeći otvaranjem novih turističkih atrakcija van samog središta grada čime se postiže disperzija turističke ponude i smanjuje pritisak na centar.
Na sastanku se razgovaralo i o novim tehnologijama poput platformi UBER i Airbnb, a koje predstavljaju izazove u vođenju i upravljanju destinacijom. New York, primjerice, dozvoljava poslovanje UBER-a, ali se za svako vozilo mora ishoditi licenca koju izdaje gradska uprava dok je broj vozača strogo limitiran.