Rješenje za žičaru uz koncesijski ugovor uključuje i podmirenje svih dugovanja
Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković održao je u petak, 21. lipnja konferenciju za novinare na temu koncesije za žičaru kojom prilikom je objavio da je Gradskom vijeću kao nadopunu uputio materijale koji rješavaju reguliranje odnosa između Grada Dubrovnika i tvrtke Excelsa nekretnine, ali i naplatu dospjelog dugovanja koje je ova tvrtka nagomilala u posljednjih devet godina.
Riječ je o Prijedlogu zaključka i prihvaćanju teksta izvansudske nagodbe između Grada Dubrovnika i Excelsa nekretnina d.d., zbog tužbe koju je Grad podnio protiv navedene tvrtke zbog nezakonitog stjecanja novčanih sredstava odnosno zbog neplaćanja koncesijske naknade jedinici lokalne samouprave kako je zakonom definirano, te o Prijedlogu zaključka o izmjeni Odluke o dodjeli koncesije za gospodarsko korištenje općeg ili drugog dobra.
Dopuna dnevnog reda 23. sjednice - materijali za žičaru
Varijabilni dio koncesijske naknade određuje se u visini 15 % ostvarenih prihoda od prodaje karata za vožnju žičarom, a koncesija se daje na rok od 50 godina.
„Odnosi Grada i Excelsa nekretnina od iduće sjednice Gradskog vijeća zakazane za četvrtak, 27. lipnja kreću u boljem i kvalitetnijem smjeru“, poručio je gradonačelnik Franković, istaknuvši da će se, osim nove Odluke o dodjeli koncesije, koja će dovesti do konačnog sklapanja Ugovora o koncesiji, osigurati i naplata svih potraživanja, koja ukupno iznose 46 milijuna kuna. Od tog iznosa, prihod za gradski proračun iznosi 26 milijuna, dok se ostatak odnosi na potraživanja Republike Hrvatske i Ministarstva financija, odnosno Carinske uprave.
„To su značajna sredstva za Grad Dubrovnik koja ćemo utrošit u poboljšanje infrastrukture, počevši od one sportske pa dalje“, kazao je gradonačelnik kazavši kako će Grad Dubrovnik od koncesijske naknade na godišnjoj razini uprihodovati oko 10 milijuna kuna.
Gradonačelnik je ocijenio kako do rješenja ovog pitanja ne bi došlo da žičara nije zatvorena od strane Carinske uprave, zbog toga što od 2010. godine posluje bez koncesijskog ugovora i bez plaćanja koncesijske naknade, ali i nadu da će, nakon podmirenja duga i sklapanja ugovora, ubrzo krenuti s radom.