Riješeno 70 posto pristiglih prijava na Dubrovačko oko tijekom studenoga
Tijekom studenoga pristigle su ukupno 122 prijave na Dubrovačko oko, interaktivni alat Grada Dubrovnika za komunikaciju s građanima kojim je olakšano rješavanje manjih komunalnih problema. Od 109 prijava koju su u nadležnosti Grada Dubrovnika, do danas je riješeno ukupno 76 prijava odnosno 70 posto, dok su preostale 33 prijave u postupku rješavanja. Također, na platformu je pristiglo i dodatnih 13 prijava izvan nadležnosti Grada Dubrovnika koje su dalje proslijeđene nadležnima, dok 16 prijava nije objavljeno jer se radilo o ponovljenim ili novim prijavama koje ukazuju na isti problem.
Građani su i ovog puta najviše prijavljivali kvarove javne rasvjete (24), dok se manji broj prijava odnosio na čistoću javnih površina (8), kršenje komunalnog reda (7), neuredan okoliš (5), sanaciju prometnih površina (3), oborinsku odvodnju (3) i sanaciju igrališta (2). Osim toga, obrađene su i 24 prijave pristigle prethodnih mjeseci koje su zahtijevale dulji vremenski rok za rješavanje.
Na platformu je pristiglo ukupno 13 prijava nepropisnog parkiranja, no građani se ponovno pozivaju da za ovu vrstu prijava kontaktiraju direktno prometno redarstvo na broj 099 882 730, kako bi se u najkraćem roku pristupilo rješavanju problema. Naime, sukladno Prekršajnom zakonu, da bi se mogao pokrenuti prekršajni postupak, uz sve podatke o počinitelju prekršaja, ovlašteni tužitelj je dužan utvrditi točno vrijeme i mjesto počinjenja prekršaja. Bez izlaska na mjesto počinjenja prekršaja, prometni redar ove podatke ne može utvrditi na osnovu dostavljene fotografije građanina. Da bi se takva fotografija mogla koristiti kao dokaz u prekršajnom postupku, bilo bi potrebno dokazati da je pribavljena na zakonit način, točno vrijeme kada je nastala, te posebno, u sadašnje vrijeme napredne informatičke tehnologije, da li se radi o originalnoj fotografiji.
Podsjetimo, interaktivni alat Grada Dubrovnika za komunikaciju s građanima koji je pokrenut 2016. godine. Kako bi omogućio što neposredniji kontakt i lakše rješavanje manjih komunalnih pitanja Grad je, uz Dubrovačko oko, formirao i Pododsjek za hitne intervencije, s novim komunikacijskim kanalima, što omogućuje brži protok informacija i bržu realizaciju sitnih popravaka.