Rekordan uspjeh 11. Dubrovačkog zimskog festivala: Više od 3,5 milijuna pregleda na društvenim mrežama

Uz izvrsnu posjećenost više od 180 raznovrsnih događaja 11. Dubrovačkog zimskog festivala, postignut je i rekordan broj pregleda sadržaja na društvenim mrežama.

 

Tako su službene stranice Dubrovačkog zimskog festivala kroz gotovo 40 dana njegovog trajanja ostvarile više od 3,5 milijuna pregleda, s 2,2 milijuna pregleda na Facebooku i 513 tisuća obuhvaćenih korisničkih računa, dok je na Instagramu brojka od 1,4 milijuna pregleda dosegla 206 tisuća korisničkih računa.

 

Prošle godine, 10. Dubrovački zimski festival prikupio je milijun pregleda na društvenim mrežama, dok je ovogodišnji festival postigao tri i pol puta veći uspjeh. U svakodnevnoj ujednačenoj posjećenosti društvenih mreža Dubrovačkog zimskog festivala tijekom cijelog njegovog trajanja, najveći interes Dubrovčana i svih prijatelja Grada tradicionalno je zabilježen na dan otvorenja festivala, Badnji dan te Staru godinu, ostvarujući stotine tisuća pregleda.

 

I tijekom 11. Dubrovačkog zimskog festivala nastavljena je suradnja s Fakultetom za medije i odnose s javnošću Sveučilišta u Dubrovniku čiji su studenti u sklopu kolegija, kao dio praktičnog zadatka, aktivno pratili festival te kreirali mnoštvo multimedijalnog sadržaja, usko vezanog uz društvene mreže i objave koji su zabilježili milijunske preglede.

 

Dubrovački zimski festival projekt je Grada Dubrovnika, Dubrovačkih ljetnih igara, javnih ustanova u kulturi, Turističke zajednice grada Dubrovnika i javnih poduzeća uz mnogobrojne partnere, sponzore i pojedince kojim se za vrijeme adventa i ususret dočeku Nove godine na 30 lokacija diljem Dubrovnika održalo više od 180 raznovrsnih kulturnih i zabavnih sadržaja, nudeći široki spektar događanja za građane i posjetitelje svih uzrasta.