Raspisan natječaj za dizajn vizualnog identiteta "Orlandova godine"
Radi definiranja kvalitetnog, stručno projektiranog rješenja Grad Dubrovnik raspisao je javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta: „2019. – Orlandova godina”.
Natjecateljima, profesionalnim dizajnerima - samostalnim autorima ili kreativnim timovima, na raspolaganju je dokumentacija koja je u digitalnom obliku objavljena uz natječaj, a sastoji se od Općih uvjeta, Projektnog zadatka i prijavnice.
Prijedlog idejnog rješenja vizualnog identiteta treba sadržavati znak i/ili logotip – uz osnovne standarde, prikaz primjene na tiskanim i promotivnim materijalima te prikaz primjene u digitalnom okruženju: internetska stranica, društvene mreže, mobilne aplikacije, internetski oglas itd. te kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku.
Svi propozicije natječaja i detalji dostupni su na internetskoj stranici Grada Dubrovnika – OVDJE.
Rok za prijem natječajnih radova je 17. listopada do 12:00 sati, a peteročlani ocjenjivački sud s radom će završiti najkasnije do 25. listopada. Rezultati natječaja bit će objavljeni 31. listopada na internetskim stranicama Grada Dubrovnika. Pobjednički rad nosi novčanu nagradu u iznosu od 38.000 kuna, drugonagrađeni rad vrijedan je 14.000, a trećenagrađeni 8.000 kuna.
Podsjetimo, povodom 600-te obljetnice postavljanja Orlandovog stupa Gradsko vijeće Grada Dubrovnika dana 9. ožujka proglasilo je 2019. godinu „Orlandovom godinom“. Grad Dubrovnik će na dostojan način obilježiti ovu važnu godišnjicu cjelogodišnjim programom koji će se sastojati od niza kulturnih, znanstvenih, zabavnih, sportskih i edukativnih programa.