Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije
Na danas održanom online sastanku dubrovačkog tima za provedbu projekta Brand EU utvrđene su smjernice za izradu završnog dokumenta pod nazivom "Strategija brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije". Kao vanjski suradnici na izradi završnog dokumenta angažirani su profesori Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Zrinko Čustonja i Dario Škegro, koji su ujedno i autori Strategije razvoja sporta i sportske infrastrukture Grada Dubrovnika do 2028. U radu sastanka sudjelovao je pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Dživo Brčić.
Na sastanku su se analizirali postojeće stanje, prednosti i nedostaci te usuglašene smjernice za izradu završnog dokumenta Brand EU. Temeljne su strateške odrednice orjentacija na organizaciju tradicionalnih športskih manifestacija, koje ujedno predstavljaju turistički potencijal, te privlačenje posjetitelja koji preferiraju destinacije koji imaju i memoriraju uspješne športske rezultate i kolektive, kao što će to biti Muzej vaterpola nakon završetka rekonstrukcije kompleksa dubrovačkog plivačkog i vaterposkog bazena.
Sljedeći tjedan održat će se treći koordinacijski sastanak partnera u projektu Brand EU, kojem je domaćin Dubrovnik i održat će se također online, no Dubrovnik bi trebao ugostiti sudionike završnog partnerskog sastanka u rujnu ove godine, ukoliko to bude dozvolila epidemiološka situacija.