Predstavljeni suvremeni komunikacijski kanali za komunalne tvrtke i žurne službe
Naime, Grad Dubrovnik namjerava pokrenuti realizaciju niza komplementarnih projekata; upravljanja prometom na gradskom području, upravljanja turističkim prometom i dolascima te upravljanja kriznim situacijama. Stoga je intencija gradske uprave ustrojiti komunikacijski kanal između tvrtki u svom vlasništvu, posebice Sanitata, Libertasa i Čistoće, službi komunalnog i prometnog redarstva te žurnih službi poput Hrvatske gorske službe spašavanja, Crvenog križa i JVP Dubrovački vatrogasci, a u cilju neposredne i što učinkovitije komunikacije u neželjenim i hitnim situacijama.
Zaseban kanal bio bi dostupan samo za potrebu upravljana prometom kako bi se problemi u odvijanju prometa mogli prevenirati ili otklanjati u realnom vremenu, što će doprinijeti boljoj protočnosti prometa, ali i rezultirati većom kvalitetom pružanja usluge u turizmu.
Prednost predstavljenog sustava je u tome što bi se predmetna tehnologija mogla koristiti i za operativnu komunikaciju na dnevnoj bazi unutar svake od navedenih gradskih tvrtki i službi.