Otvorena ASTA konferencija

Više od stotinu američkih turističkih agenata okupilo se na godišnjoj konferenciji Američkog udruženja savjetnika za putovanja (ASTA), koja se prvi put održava u Dubrovniku. Ovo izuzetno važno događanje, koje pokazuje smjer kretanja i interesa američkog turističkog tržišta, ujedno je optimistična i snažna poruka cijeloj turističkoj industriji u vremenu pandemije. Za Dubrovnik je posebno važna s obzirom da su Amerikanci tradicionalno u vrhu po broju dolazaka, odmah nakon gostiju iz Britanije.

 

Na današnoj svečanosti otvorenja konferencije govorio je i dubrovački gradonačelnik Mato Franković koji im je poželio dobrošlicu u Dubrovnik, uz poruke o bogatstvu povijesti, ponude, ali i sigurnosti Dubrovnika kao turističke destinacije.

 

Pandemija nije uništili kod ljudi želju za putovanjima, nego ju je, naprotiv, povećala – kazao je predsjednik ASTA-e Zane Kerby, naglašavajući kako dolaskom u Dubrovnik povećavaju povjerenje Amerikanaca u destinaciju, a činjenica da je tijekom prošle godine samo Hrvatska u Europi ostala otvorena za američke putnike još je više učvrstila to povjerenje.

 

Nakon otvorenja, u izjavi za medije, gradonačelnik Franković kazao je da je danas veliki dan za Dubrovnik.

 

''Došao je prvi kruzer, otvorili smo ASTA konferenciju po prvi put u Hrvatskoj, činjenica je da za par tjedana kreću prvi direktni letovi iz SAD-a, događa se sve ono što želimo – sjajna povezanost s američkim tržištem i velika promocija Dubrovnika'', rekao je gradonačelnik Franković. Podsjetio je i kako je upravo ASTA nakon Domovinskog rata među prvima donirala novce za obnovu Dubrovnika, na čemu je ponovo zahvalio, uz simboliko kako upravo ova agencija prva nakon pandemije dolazi u Dubrovnik. Kazao je i kako je prvih deset letova koji stižu iz Amerike već skroz popunjeno te da vlada veliki interes za Dubrovnik.

 

''Vidimo rezultate našeg rada. Reklamiranje na američkom tržištu, zbog čega su nas neki napadali, dalo je svoje rezultate. Danas su američki gosti prvi po broju dolazaka stranih gostiju u Dubrovniku. Kada krene i ovih osam direktnih letova sa SAD-om tjedno očekujemo još bolje brojke i to su rezultati našeg rada i naših odluka'', kazao je također gradonačelnik Franković.

 

Predsjednik HTZ Kristijan Staničić pojasnio je kako su pojačane marketinške aktivnosti u Europi i SAD-u te kako je Hrvatska prepoznata kao sigurna destinacija. Apelirao je da se građani cijepe u što većem broju, naglasivši kako očekuje 60 posto turističkog prometa od 2019. godine.

 

Državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Sandra Herman istaknula je kako se Hrvatska dobro pripremila za sezonu i da su predviđanja njezinog nastavka jako dobra, a direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić naglasila je važnost ove konferencije za promociju Dubrovnika i Hrvatske, na jednom od naših najbitnijih tržišta.

 

Završno je predsjednik ASTA-e Zane Kerby izrazio zadovoljstvo odjecima koje konferencija već danas ima u Americi, gdje agenti koji su upravo na konferenciji već prodaju turističke pakete za Dubrovnik.

 

''Drago nam je biti ovdje i prenijet ćemo Amerikancima ono što ova destinacija može ponuditi. Amerikanci vole jesti, piti, ići na izlete, a istraživanja pokazuju da im u koroni najviše nedostaju putovanja. Jako je bitna stvar da je Hrvatska otvorena prema Amerikancima. Oni najčešće rezerviraju on line sve, ali opet na kraju dolaze kod putničkih agenata po savjet, a mi ćemo im reći koliko je Dubrovnik odlična destinacija, kazao je Zane Kerby.

 

 

ASTA Destination Expo međunarodno je poslovno događanje Američkog udruženja savjetnika za putovanja (ASTA). Održava se od 2006. godine, svake godine u drugoj destinaciji s ciljem boljeg upoznavanja i povezivanja njenih članova s dionicima turističke ponude odabrane destinacije. ASTA Destination Expo – Croatia održava se u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja 2021. godine.

ASTA predstavlja najveću organizaciju putničkih agenata na svijetu, a glavni ciljevi njihove godišnje konferencije, koja se svake godine održava u drugoj zemlji, uključuju promociju turističkih destinacija, edukaciju američkih agenata u prodaji te intenziviranje turističkog prometa gostiju s područja SAD-a kroz razvoj i prodaju složenih turističkih proizvoda.

Službeni organizatori konferencije su ASTA i AmCro Travel Agency uz brojne partnere.

lijevo
desno