Otkazi ugovora o zakupu na sedam dana za sedam javnih površina unutar zidina

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković izrekao je sedam otkaza ugovora o zakupu javnih površina na razdoblje od sedam dana. Tri otkaza odnose se na ugostiteljske objekte, dok se četiri odnose na protupravno postavljanje reklamnih panoa i prodaju karata na javnim površinama.
 
 
Otkazi ugovora izjavljeni su ugostiteljskom obrtu Sebastian za istoimeni objekt na Prijekome, društvu Stabulum d.o.o. za objekt „Lajk“, također na Prijekome te ugostiteljskom obrtu „The Best“ za pizzeriju „Gajeta“ u Žudioskoj ulici.
 
 
Sankcionirani zakupci proširili su zakupljene javne površine i tako smanjili  slobodan pješački prolaz dijelom ulice. Time su počinili prekršaje iz članka 36. Odluke o zakupu javnih površina Grada Dubrovnika. 
 
 
Za postavljanje info pulta za reklamiranje i prodaju karata na javnoj površini, bez potrebnog rješenja nadležnog upravnog odjela, otkazi ugovora uručeni su i obrtu „Tirena“, kao i tvrtkama „Klik holidays d.o.o.“, „Silva j.d.o.o.“ te „Mala Mara d.o.o.“
 
 
Zakupci su dužni prestati se koristiti javnim površinama koje su predmet ugovora o zakupu i ukloniti sve stolove i stolice s javne površine. Ponovno zaključenje ugovora mogu zatražiti nakon otklanjanja okolnosti koje su dovele do otkaza ugovora, ali ne prije protoka roka od sedam dana.
 
 
Sukladno najavama gradonačelnika Frankovića, koje je ponovio i na pripremnom sastanku s ugostiteljima u ožujku, komunalno redarstvo će osim nadzora razine buke provoditi pojačan nadzor korištenja javnih površina i pridržavanja zakupaca ugovora o zakupu javne površine.