SASTANAK DIONIKA U TURIZMU Najavljeni novi letovi za zimsku sezonu

U Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika održan je danas koordinacijski sastanak dionika u turizmu na temu zimske sezone i iduće predsezone, u organizaciji Zračne luke Ruđer Bošković, u suradnji s Gradom Dubrovnikom i Turističkom zajednicom grada Dubrovnika. Na sastanku je sudjelovao i dubrovački gradonačelnik Mato Franković.

 

Gradonačelnik je ovom prilikom čestitao dubrovačkoj zračnoj luci na dovođenju Ryanaira i uspostavio broj novih izravnih linija s Dubrovnikom. To je rezultiralo porastom od čak 40 posto više turista u ovom razdoblju u odnosu na prošlu godinu.

 

''Avioni su puni i čestitam vam na toj hrabroj odluci jer ona ima pozitivan učinak ne samo dubrovačkog turizma nego i za turizam cijelog našeg područja, od Konavala do Dubrovačkog primorja. Mi se s našim programima vrlo aktivno pripremamo za zimski dio godine, a posebno za sami doček Nove godine. Vjerujem da ćemo 1. lipnja izaći s imenom međunarodne zvijezde koja će nastupiti na dočeku na Stradunu. Pri kraju smo pregovora, a međunarodnu zvijezdu imat ćemo u kombinaciji s jednom domaćom zvijezdom", kazao je gradonačelnik Franković.

 

Direktor Zračne luke Ruđer Bošković, Viktor Šober, najavio je za ovaj mjesec nastavak pregovora s avioprijevoznicima koji bi trebali povezivati ​​Dubrovnik i svjetske destinacije tijekom zime. Ryainair će povezivati ​​Dubrovnik izravnim linijama s Bečom, Dublinom i Londonom. Croatia Airlines će letjeti za Frankfurt, Turkish za Istanbul dva puta odmah, a Easyjet bi do studenog trebao letjeti za London, s time da su u tijeku pregovori da se i ta linija produlji u zimu sljedeće sezone. Lot Polish će spajati Varšavu i Dubrovnik dva puta zajedno, Vueling Dubrovnik i Barcelonu, također dva puta zajedno, a nastavlja se Freebirdov charter program. U tijeku su i pregovori za još neke linije te je najavio kako je cilj da 2025./2026. Dubrovnik u zimskoj sezoni bude povezan s 11 međunarodnih linija.

 

''U ovoj sezoni očekujemo rast od 25 do 27 posto. Što se tiče broja operacija očekujemo značajan skok ove godine. Taj bi broj morao biti preko 20 tisuća. Primjećujemo kako prijevoznici koriste sve veće zrakoplove s puno više sjedala. Naša glavna tržišta sada su Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Španjolska. Glavna destinacija nam je London odakle ostvarujemo 13 posto prometa. Najveći i najbitniji partner nam je EasyJet koji čini četvrtinu prometa, a sljedeće godine bi to mogao biti Ryanair'', izjavio je također Šober te je istaknuo kako je u fokusu dodatna veza sa SAD-om, na čemu također rade.

 

Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miroslav Drašković izvijestio je o aktivnostima i manifestacijama tijekom zimske sezone, poput Lumiarta koji prerasta u snažan festival. Istaknuo je također i marketinške kampanje usmjerene na tržište Koreje i Japana.

lijevo
desno