Komunalno redarstvo ponovno oduzima javne površine
Provodeći redovne aktivnosti nadzora korištenja javnih površina Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika utvrdilo je kršenje odredbi Odluke o zakupu javnih površina (Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 01/14, 21715 i 03/16.). Temeljem članka 239. Prekršajnog zakona izdan je obvezni prekršajni nalog.
Naime, tvrtka Sagrada Management d.o.o. kažnjena je novčanom kaznom od 10.000 kuna uz dodatnih 2.000 kuna za odgovornu osobu u pravnoj osobi jer su dana 18. travnja mimo ugovora o zakupu postavili dva stola i stalak s cjenikom uz ugostiteljski objekt na pješačkom koridoru u Gundulićevoj poljani. Vlasnik objekta Sagrada Management kažnjen je novčanom kaznom od 2.000 kuna. Ovaj prekršaj također predviđa i privremeno oduzimanje javne površine, odnosno otkaz ugovora o zakupu na 7 dana.
U okviru priprema za turističku sezonu Služba komunalnog redarstva nastavit će provoditi kontrolu pridržavanja Odluke o reklamiranju i Odluke o zakupu javnih površina, ali i drugih srodnih odluka poput Odluke o načinu i vremenu obavljanja građevinskih radova. Tijekom lipnja i srpnja planira se pojačani nadzor korištenja pomorskog dobra sukladno koncesijskim odobrenjima.