Grad Dubrovnik o poduzetim radnjama vezano uz Solinsku ulicu

Gradonačelnik

 

Nastavno na najavljeni prosvjed stanara Solinske ulice te na navode iz poziva na prosvjed, a koji su u bitnome posve netočni, Grad Dubrovnik radi interesa javnosti i u skladu s praksom transparentnosti rada gradske uprave podnosi sljedeći izvještaj o svim poduzetim radnjama vezanim uz građevinske radove privatnog investitora na izgradnji stambeno poslovne građevine u Solinskoj ulici, a koje su upravna tijela Grada Dubrovnika poduzela i nastavljaju poduzimati u okviru svojih nadležnosti.

 

Sve navedene radnje poduzete su radi zaštite interesa Grada Dubrovnika i imovine Grada te radi zaštite imovine, života i zdravlja građana, stanara Solinske i okolnih ulica.

 

Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenta prostornog uređenje i gradnje

 

U odnosu na gradnju u Solinskoj ulici, Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenta prostornog uređenje i gradnje Grada Dubrovnika, postupajući po službenoj dužnosti, donio je Rješenje kojim se dopušta obnova postupaka u odnosu na činjenicu naknadno utvrđene služnosti, a koju u postupcima investitor nije isticao.

Predmetnim rješenjem odgođeno je izvršenje gradnje u Solinskoj ulici.

 

Gradonačelnik i Upravni odjel za poslove gradonačelnika

 

U pozivu na prosvjed upućenom od organizatora ističe se da Grad Dubrovnik odnosno Gradonačelnik nisu pokazali interes primiti predstavnike stanara Solinske ulice, što ne odgovara istini. Gradonačelnik Mato Franković održao je sastanak s predstavnicom stanara čiji stambeni objekt neposredno graniči s gradilištem te je komunicirao i putem e-maila vezano uz radnje koje Grad Dubrovnik poduzima. Također, redovito je od svih nadležnih tijela informiran o razvoju događanja po ovom predmetu, a putem službenih kanala komunikacije dostupan je svim građanima, pa tako i stanarima Solinske ulice.

 

Zaključkom gradonačelnika Grada Dubrovnika Mata Frankovića od 11. rujna 2020. godine, u Solinskoj ulici je zabranjeno prometovanje svim vozilima čija ukupna masa prelazi 3,5 tone. Zabrana prometovanja navedenim vozilima vrijedi do opoziva, odnosno dok se steknu uvjeti za sigurno prometovanje vozilima veće ukupne mase. Ovim Zaključkom onemogućen je prolaz teškim strojevima i teškim kamionima.

 

Podsjećamo i da je Upravni odjel za poslove gradonačelnika zaprimio Službenu zabilješku Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, Odsjeka za komunalno redarstvo, a u kojoj je utvrđeno da se na nekretnini u vlasništvu Grada Dubrovnika, zemljišnoknjižne oznake čest. zem. 1117/4 k.o. Dubrovnik, izvode bespravni građevinski radovi koji očito predstavljaju uznemiravanje  vlasnika, odnosno da je izvršeno nedopušteno sidrenje. Na temelju navedene Službene zabilješke o utvrđenim nepravilnostima Upravni odjel za poslove gradonačelnika poduzeo je pravne korake u pogledu zaštite od uznemiravanja na predmetnoj nekretnini, koja u naravi predstavlja neevidentiranu nerazvrstanu cestu koja je sukladno pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske od interesa za Republiku Hrvatsku i jedinicu lokalne samouprave, a na kojoj je zbog izvođenja predmetnih radova  neposredno ugrožena  sigurnost  prometa,  odnosno  život  i  zdravlje  građana.

 

Sukladno čl. 272. Zakona o parničnom postupku, Grad Dubrovnik je pred Općinskim sudom u Dubrovniku podnio Prijedlog za osiguranje dokaza, a kako bi se poduzele potrebne hitne pravne radnje radi zaštite imovine u vlasništvu Grada Dubrovnika. Prijedlog je prihvaćen te je o istome doneseno rješenje, a na licu mjesta je proveden uviđaj.

 

Slijedom svega navedenog u tijeku je postupak pred Općinskim sudom u Dubrovniku.

 

Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu

 

Službenici Odsjeka za komunalno redarstvo u više su navrata postupali u navedenoj ulici, kojom prilikom su pokrenuli dva upravna postupka i izdali četiri Obavezna prekršajna naloga koja se odnose na cijeli niz prekršaja suprotnih odlukama i pravilnicima Grada Dubrovnika.

 

Rješenja:

 

Dana 1. lipnja 2020. godine Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu donio je Rješenje kojim je utvrđeno oštećenje javno prometne površine, u naravi put u ulicama Solinska i Od Gale, a koje je nastalo učestalim prometovanjem teških strojeva i kamiona radi radova iskopa s gradilišta od strane izvođača radova tvrtke Crivac d.o.o. te je istom izvođaču naređeno da nakon završetka radova na gradilištu sanira sva nastala oštećenja i vrati javno prometnu površinu u prvobitno stanje. Oštećenja su utvrđena od strane komunalnog redara dana 26. svibnja očevidom na licu mjesta.

 

Isti naslov, dana 15. lipnja, postupajući po službenoj dužnosti, donio je Rješenje kojim se investitoru tvrtki Rivijera Dubrovnik d.o.o. naređuje obustava izvođenja građevinskih radova građevinskim strojem – hidrauličnim čekićem (zemljani radovi iskopa) putem izvođača radova tvrtke Crivac d.o.o. u ulici Solinska bb. Investitor je istim Rješenjem upozoren da ukoliko ne obustavi izvođenje radova na konstrukciji zgrade i zemljanih radova da će se Rješenje provesti izricanjem novčanih kazni te da žalba eventualno izjavljena protiv Rješenja ne obustavlja njegovo izvršenje.

 

Obvezni prekršajni nalozi:

 

Upravni odjel za komunalne djelatnosti u mjestu samoupravu, Odsjek za komunalno redarstvo dana 20. svibnja izdao je Obvezni prekršajni nalog (dalje OPN) tvrtki V.D.M. Promet d.o.o. i odgovornoj osobi u Društvu – direktoru uz izricanje zakonskim aktima predviđene kazne od 12 tisuća kuna jer su dozvoli prometovanje teškim teretnim vozilima u svom vlasništvu Ulicom Vladimira Nazora bez odobrenja Upravnog odjela za promet Grada Dubrovnika za izvanrednu uporabu javno prometne površine i opterećenja nerazvrstane ceste zbog prekomjerne težine vozila.  

 

Dana 27. svibnja Komunalno redarstvo izdalo je OPN tvrtki Crivac d.o.o. i odgovornoj osobi – direktoru jer su dana 27. svibnja zauzeli javnu površinu, tj. dozvolili zauzimanje iste na način da su u ulici Solinska kod kućnog broja 2 dozvolili postavljanje zaštitne ograde na javnu površinu bez da je zaključen ugovor o zakupu javne površine za njeno korištenje te im je izrečena novčana kazna od 12 tisuća kuna.

 

Tvrtki V.D.M. Promet d.o.o. i odgovornoj osobi u Društvu – direktoru, zbog prometovanja  teškim teretnim vozilima bez pribavljanja spomenutog odobrenja UO za premet, ovaj put Ulicom Pera Bakića, dodatni OPN uz novčanu kaznu od 12 tisuća kuna izdan je dana 9. lipnja. 

 

Obavezni prekršajni nalog uz novčanu kaznu od 12 tisuća kuna izrečen je 22. lipnja i tvrtki IN-Grad d.o.o. i odgovornoj osobi – predsjedniku Uprave što su dana 16. lipnja dozvolili prometovanje ulicom Splitski put teškim teretnim vozilima bez odobrenja Upravnog odjela za promet Grada Dubrovnika za izvanrednu uporabu javno prometne površine i opterećenja nerazvrstane ceste zbog prekomjerne težine vozila. 

 

 

 

 

lijevo
desno