Besplatna radionica o pregovaranju s "teškim" kupcima
Cilj ove edukacije je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata i sa “teškim” kupcima kroz detektiranje:
• Tko su i što je cilj “teških” kupaca?
• Taktike “teških” kupaca
• Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
• Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
• Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili...?
Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama s „teškim“ kupcima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management. Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa - jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.
Nakon ovog treninga reći ćete točno ono što ste željeli reći, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki „gasitelji požara“. Svrha ovog treninga je podizanje osobne kompetentnosti svakog polaznika u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, te kako od protivnika stvoriti suradnika.
Predavačica je Davorka Biondić Vince, a trajanje radionice je 6 sati.
Prijave se zaprimaju putem:
• Online: PRIJAVNICA
• E-mail: mpuljas@dura.hr
• Telefon: 020/640-271
Požurite, broj polaznika je ograničen!