NATJEČAJ za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Dubrovnika

 

Na temelju članka 6. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj: 25/17. ) i članka 48. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik grada Dubrovnika“, broj: 2/21.),gradonačelnik Grada Dubrovnika raspisuje

 

 

NATJEČAJ

ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA

KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA DUBROVNIKA

 

 

I   PREDMET NATJEČAJA

 

Predmet natječaja je obavljanje poslova preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osobe za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije i to od mjesta smrti, odnosno, mjesta na kojem se nalaze posmrtni ostaci osobe na području Grada Dubrovnika pa do nadležne patologije ili sudske medicine.

 

II  UVJETI ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZNIKA

 

Uvjeti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika su:

 

1.da je pravna ili fizička osoba  upisana u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti,

2.da imaju rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti,

3.da nemaju nepodmirenih dugovanja prema Republici Hrvatskoj,

4.da nemaju nepodmirenih dugovanja prema Gradu Dubrovniku,

5.da imaju na raspolaganju (u vlasništvu ili zakupu)  najmanje tri pogrebna vozila koja ispunjavaju sanitarno-tehničke i higijenske uvjete za prijevoz pokojnika određene posebnim propisima,

6.da imaju odgovarajući poslovni prostor, najmanje četiri zaposlena djelatnika na način da se mogu zaprimati pozivi od ovlaštene osobe tijekom 24 sata svakog dana, te da umrlu osobu odnosno posmrtne ostatke preuzmu najkasnije u roku od dva sata od zaprimanja poziva,

7.da pogrebnik, odnosno, fizička osoba ili odgovorna osoba u pravnoj osobi nisu pravomoćno osuđeni za kaznena djela i prekršaje iz članka 13. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti.   

 

III  VRIJEME NA KOJE SE SKLAPA UGOVOR

 

Ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika sklapa se u roku  od 30 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnije ponude na vrijeme od četiri (4) godine.

 

IV  NAČIN I ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA

 

Ponude se podnose na posebnim  obrascima koji su prilozi ovom javnom natječaju.

 

Uz Obrazac ponude potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

 

-       izvod iz registra Trgovačkog suda, odnosno, izvod iz registra obrtnika,

-       rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti,

-       potvrdu Ministarstva financija, Porezne uprave da nemaju nepodmirenih dugovanja prema Republici Hrvatskoj, ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja,

-       potvrdu Upravnog odjela za financije i naplatu Grada Dubrovnika da nemaju nepodmirenih dugovanja prema Gradu Dubrovniku ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja, po svim osnovama,

-       izjavu kojom dokazuju da imaju na raspolaganju najmanje tri pogrebna vozila koja ispunjavaju sanitarno-tehničke i higijenske uvjete za prijevoz pokojnika određene prema posebnim propisima, poslovni prostor i najmanje četiri zaposlena djelatnika na način da se mogu zaprimati pozivi od ovlaštene osobe tijekom 24 sata i preuzimati posmrtni ostaci najkasnije u roku od dva sata od zaprimanja poziva,

-       uvjerenje o nekažnjavanju i uvjerenje o neizricanju prekršajne kazne za kaznena djela i prekršaje iz članka 13. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti,

-       cjenik usluga.

 

Sve isprave (dokumentacija) koje se prilažu uz obrazac ponude moraju biti u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

 

Ponude se podnose u pisanom obliku na Obrascu ponude (Prilog 1) i Obrazac cijena (Prilog 2) u zatvorenoj omotnici s naznakom: „ PONUDA ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA – NE OTVARAJ“, preporučenom pošiljkom ili u pisarnici gradske uprave na adresu: Grad Dubrovnik, pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik.

 

Rok za podnošenje ponuda je 8 (osam) dana od dana objave obavijesti o oglašenom javnom natječaju na web stranicama Grada i oglasnoj ploči Grada Dubrovnika u lokalnom tjedniku.

 

 

V OSTALE OBAVIJESTI

 

Natječaj provodi povjerenstvo sastavljeno od tri člana.

 

Nepotpune i nepravovremene ponude se neće razmatrati.

 

Najpovoljnijom ponudom će se smatrati ona ponuda koja, uz ispunjenje svih uvjeta iz javnog natječaja, sadrži najniži iznos sveukupne ponuđene naknade za poslove prijevoza pokojnika za cijelo razdoblje obuhvaćeno natječajem.

 

U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja, ponude jednak iznos naknade za poslove prijevoza pokojnika, pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije zaprimljena u pisarnici Grada Dubrovnika. 

 

Javno otvaranje ponuda bit će u prostorijama Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika, Čira Carića 3, 20 000 Dubrovnik, dana 21. veljače 2022. godine u 10.00 sati.

 

Na sva ostala pitanja koja se odnose na provedbu natječaja, način i postupak povjeravanja obavljanja poslova prijevoza pokojnika primjenjuju se odredbe Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financira iz Proračuna grada Dubrovnika, („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj: 25/17.).

 

Grad Dubrovnik zadržava pravo poništiti ovaj javni natječaj bez posebnog obrazloženja odluke o poništenju natječaja, te u tom slučaju Grad Dubrovnik ne odgovara za materijalnu ili za bilo koju drugu štetu sudionicima natječaja.

 

 

                                                                                         Gradonačelnik

                                                                                         Mato Franković