Javni natječaj za zakup kućica u sklopu Dubrovačkog zimskog festivala 2022.

  

DUBROVAČKA BAŠTINA d.o.o. Dubrovnik

Pred Dvorom 1, OIB: 65873161238

i

Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“

 

Dubrovnik, dana 13. listopada 2022. godine

 

 

                                                           J A V N I   N A T J E Č A J

 

Za prikupljanje ponuda za zakup kućica za obavljanje ugostiteljske djelatnosti za vrijeme održavanja manifestacije „Dubrovački zimski festival“.

 

 

1.       PREDMET NATJEČAJA

Predmet Natječaja je davanje u zakup montažnih drvenih kućica dimenzije 2,8 x 1,8 m2 (dalje: kućica) na unaprijed određenim lokacijama i to na Stradunu, Pilama (Brsalje), Gundulićevoj poljani, Uvali Lapad, Gružu i Mokošici u okviru održavanja manifestacije „Dubrovački zimski festival“ u razdoblju od 26. studenog 2022. do 6. siječnja 2023. godine kako slijedi:

·         10 (deset) kućica na Stradunu sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 4 (četiri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.

·         4 (četiri) kućice na Pilama (Brsalje) sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 4 (četiri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.

·         4 (četiri) kućice na Gundulićevoj poljani sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 3 (tri) stola i po 4 (četiri) po svakom stolu uz kućicu.

·         1 (jedna) kućica u Uvali Lapad sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 4 (četiri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.

·         1 (jedna) kućica u Gružu sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 4 (četiri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.

·         1 (jedna) kućica u Mokošici sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 4 (četiri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.

Kućice su prigodno uređene blagdanskim ukrasima i brendirane sukladno odluci Dubrovačke baštine. Zakupac se obvezuje o svom trošku dodatno opremiti isključivo unutarnji prostor kućice u svrhu pružanja ugostiteljske djelatnosti. Nije dopuštena bilo koja vrsta tehničkih preinaka na kućici.

Zakupcima na lokaciji Gundulićeva poljana, Pile (Brsalje), Uvala Lapad, Gruž i Mokošica dozvoljeno je postavljanje suncobrana propisanih Odlukom o komunalnom redu Grada Dubrovnika, koji moraju biti od kvalitetnog materijala i tehnički ispravni.

Suncobrani na lokaciji Gundulićeva poljana moraju biti bijele boje, maksimalne veličine zaštitnog platna 4 x 4 m sa stalcima koji moraju biti pokretni i fizički prenosivi maksimalne težine do 100 kg, a na donjoj podlozi moraju imati zaštitu protiv oštećenja kamene podloge.

Zakupcima na Stradunu nije dozvoljeno postavljanje suncobrana.

2.       POČETNI IZNOS ZAKUPNINE

Početna cijena zakupa kućice prema određenim lokacijama i  iz točke 1. ovog Natječaja za čitavo vrijeme trajanja zakupa odnosno za vrijeme trajanja manifestacije „Dubrovački zimski festival

Iznosi kako slijedi:

 

·         20.000,00 Kn + PDV za kućicu na Stradunu

·         16.000,00 Kn + PDV za kućicu na Gundulićevoj poljani

·         14.000,00 Kn + PDV za kućicu na Pilama (Brsalje)

·         10.000,00 Kn + PDV za kućicu na Uvali Lapad

·         10.000,00 Kn + PDV za kućicu u Gružu

·         10.000,00 Kn + PDV za kućicu u Mokošici

 

Cijena ponuđenog iznosa za kućicu predstavlja iznos zakupnine jedne kućice, troškove transporta, montaže i demontaže iste, troškove zbrinjavanja otpada s mjesta zakupa te troškove električne energije.

Ponuditelj je dužan uplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude za sudjelovanje na javnom natječaju u iznosu 50% početne cijene zakupa bez PDV-a iz točke 2. ovog Natječaja po pojedinoj lokaciji za koju daje ponudu, na račun društva Dubrovačka baština, Dubrovnik, Pred Dvorom 1, OIB: 65873161238, IBAN: HR2524070001100069328 otvoren kod OTP banka d.d. s tim da se u pozivu na broj navede OIB ponuditelja.

Ponuditelji mogu predati po jednu ponudu za svaku od određenih lokacije iz točke 1. ovog Natječaja. Uplata jedne jamčevine vrijedi za samo jednu lokaciju. Ne može se s jednom uplaćenom jamčevinom natjecati na više lokacija.

 

 

3.       SADRŽAJ PONUDE

 

Ponuda mora sadržavati:

·         Naziv / ime i prezime ponuditelja, adresa sjedišta/prebivališta ponuditelja, podaci o odgovornoj osobi ponuditelja, telefon, e mail, broj transakcijskog računa ponuditelja.

·         Izvadak iz sudskog ili drugog odgovarajućeg registra u izvorniku ili ovjerenoj preslici ne starijeg od 3 mjeseca od dana objave javnog natječaja, iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u svojoj ponudi.

·         Dokaz da ne postoji dugovanje prema gradu Dubrovniku po bilo kojoj osnovi ne stariji od 30 dana od dana objave javnog natječaja, u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

·         Potvrdu porezne uprave ponuditelja da nema nepodmirenih dospjelih poreznih obveza ne stariji od 30 dana od dana objave javnog natječaja u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

·         Naziv lokacije za koju se podnosi ponuda za najam kućice.

·         Prigodnu ugostiteljsku ponudu za vrijeme Adventa i Božićno vrijeme – detaljan opis proizvoda i usluge koje ponuditelj namjerava prodavati/nuditi.

·         Ponuđeni iznos zakupnine koji ne smije biti niži od početnog iznosa zakupnine navedenog u točki 2. ovog Natječaja, podnosi se na obrascu ponude sa svim popunjenim podacima. Obrazac ponude možete preuzeti sa službenim stranica društva Dubrovačka baština d.o.o.

www.dubrovackabastina.com ili na adresi Dubrovačke baštine, Frana Supila 10, Dubrovnik.

·         Dokaz o uplati jamstva za ozbiljnost ponude za sudjelovanje na javnom natječaju.

Ako se ponuditelj natječe za više lokacija ponuda za svaku lokaciju podnosi se u posebnoj omotnici s naznakom u kojoj ponudi je predan izvornik ili ovjerena preslika izvornika dokumentacije.

 

4.       KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE

 

·         Kriterij za odabir najpovoljnijih ponuditelja je najveći ponuđeni iznos zakupnine za kućicu uz ispunjavanje ostalih uvjeta iz Natječaja.

 

5.       DOSTAVA PONUDA

 

·         Ponude za Javni natječaj se podnose osobno ili preporučenom poštom na adresu: Povjerenstvo Dubrovačkog zimskog festivala“, Pred Dvorom 1, (pisarnica Grada Dubrovnika), 20000 Dubrovnik, s naznakom „ Za javni natječaj – zakup kućice“ – NE OTVARATI.

·         Povjerenstvo za provedbu postupka će razmatrati samo one ponude koje su bez obzira na način dostave na njegovu adresu zaprimljene – zaključno do 27. listopada 2022. godine, do 10:00 sati.

·         Nepotpune i nepravovremene pristigle ponude neće se uzimati u razmatranje.

 

6.       ODABIR PONUDITELJA

 

·         Javno otvaranje ponuda bit će dana 27. listopada u 10:00 sati na adresi Pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik, u službenim prostorijama Grada Dubrovnika (Velika vijećnica).

·         Javnom otvaranju ponuda imaju pravo prisustvovati ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje pisanog dokaza o ovlasti.

·         Odabrani ponuditelji će biti obaviješteni elektroničkom poštom o rezultatima Javnog natječaja najkasnije do 11. studenog 2022. godine.

·         Ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena, uplaćeno jamstvo za ozbiljnost ponude vraća se najkasnije u roku 15 dana od dana donošenja odluke o odabiru ponuditelja.

·         Ponuditeljima čije ponude su prihvaćene kao najpovoljnije, uplaćeno jamstvo za ozbiljnost ponude uračunava se u ponuđeni iznos zakupnine.

·         Ponuditelj koji zadovolji kriterije i uvjete iz ovog Javnog natječaja može ostvariti pravo na zakup samo jedne kućice. Ako ponude istog ponuditelja sadrže najviši iznos ponuđene zakupnine na više lokacija, bit će pozvani ponuditelj da se u roku 48 sati izjasne od kojih ponuda za lokacije odustaje.

·         U slučaju da dva ili više ponuditelja koji ispunjavaju kriterije i uvjete iz Natječaja ponude isti iznos zakupnine pravo prvenstva ima onaj ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena.

·         Odabrani ponuditelj bit će pozvan na sklapanje ugovora o zakupu. Na potpis ugovora je potrebno donijeti dokaz o uplati razlike između uplaćene jamčevine i svoje ponude. U protivnom smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora.

·         U slučaju da odabrani ponuditelj odustane od zaključenja ugovora ili nije uplatio preostali iznos u visini ponude u roku od sedam dana od dana dostave odluke o odabiru, ugovor se neće sklopiti, a Dubrovačka baština d.o.o. zadržava uplaćenu jamčevinu za ozbiljnost ponude, te ima pravo pozvati sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja, odnosno istu kućicu može dati u zakup sljedećem ponuditelju s najvećom ponudom bez novog natječaja.

·         Ugovor o zakupu sklapa se na određeno vrijeme za razdoblje od 26.11.2022. godine do 6.1.2023. godine.

·         Odabir mikrolokacije kućice iz točke 1. ovog Natječaja određivat će se prema visini ponuđenog iznosa zakupnine na način da ponuditelj sa najvišim ponuđenim iznosom zakupnine ima pravo prvi birati mikrolokaciju kućice, ponuditelj s drugom ponudom po visini zakupnine birat će drugi po redu, i tako dalje dok sva mjesta predviđena za kućice ne budu popunjena.

7.       OPĆE ODREDBE

 

·         Pravo sudjelovanja na natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.

·         Zakupci su dužni obavljanje ugostiteljske djelatnosti u prostoru zakupa na lokacijama iz ovog javnog natječaja uskladiti sa svim relevantnim propisima Republike Hrvatske i Grada Dubrovnika koji se odnose na iste, te u tu svrhu o svom trošku ishoditi sve eventualne dozvole i odobrenja nadležnih tijela.

·         Davanje kućica u podzakup nije dopušteno.

·         Svi korisnici kućica su obvezni pridržavati se radnog vremena sukladno odluci Grada Dubrovnika, te propisa o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći o posebnosti ove manifestacije i prigode.

·         Svi korisnici kućica obvezni su tijekom čitavog trajanja zakupa i propisanog radnog vremena biti otvoreni i obavljati djelatnost.

·         Odabrani ponuditelj za čitavo vrijeme trajanja zakupa odgovoran je za održavanje kućice i pripadajuće opreme te osigurati zaštitu od krađe i drugih oštećenja.

·         Odabrani ponuditelji za obavljanje ugostiteljske djelatnosti bit će u obvezi skupljati i odlagati otpadno jestivo ulje i masti u posude za odlaganje, pojedine zapremine 50 litara koje stavlja na korištenje Dubrovačka baština d.o.o. ili treće osobe koje isti odredi.

·         Odabrani ponuditelji su dužni pridržavati se Odluke o ograničavaju korištenja jednokratne plastike za Grad Dubrovnik, donesenom u sklopu projekta „Plastic Smart Cities“.

·         Tijekom trajanja zakupa dopušteno je isticanje isključivo registriranog naziva odabranog ponuditelja i/ili naziva temeljem kojeg odabrani ponuditelj obavlja ugostiteljsku djelatnost sukladno propisima.Kućice pripadajuću opremu i prostor oko istih, odabrani ponuditelj ne smije koristiti za isticanje bilo kakvih reklamnih natpisa ili iste koristiti za bilo kakav oblik političke ili druge promidžbe.

·         Nije dopuštena bilo kakva audio i video reprodukcija od strane zakupnika.

·         Odabrani ponuditelj dužan je kućicu s pripadajućom opremom osloboditi od osoba i stvari nakon proteka vremena zakupa, a najkasnije 7. siječnja 2023. godine do 14 h.

 

Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“ zadržava pravo poništenja Natječaja bez posebnog obrazloženja i pri tome ne snosi odgovornost prema ponuditeljima.

 

Svojim sudjelovanjem na javnom natječaju ponuditelji pristaju da se njihovi osobni podaci koriste u svrhe ovog javnog natječaja. Sa osobnim podacima postupati će se sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (Uredba (EU) 2016/679) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).

 

Detaljne obavijesti o uvjetima natječaja i mikro-lokacijama zainteresirani mogu dobiti u prostorijama društva DUBROVAČKA BAŠTINA d.o.o., Frana Supila 10, Dubrovnik ili na tel. 020/446-184 ili e-mail:

info@dubrovackabastina.com

 

 

                                                                                                                                              DUBROVAČKA BAŠTINA d.o.o.