Javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto voditelj Odsjeka u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Odsjek za gradske poreze i naplatu, 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme
Javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto voditelj Odsjeka u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Odsjek za gradske poreze i naplatu, 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od 3 mjeseca.
Na temelju članka 19. stavak 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.) pročelnik Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika objavio je natječaj za prijam u službu na radno mjesto voditelj Odsjeka u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Odsjek za gradske poreze i naplatu, 1 izvršitelj/ica, na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od 3 mjeseca.
Tekst javnog natječaja dostupan je ispod ove objave.
Prijave na javni natječaj, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavljaju se u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, na adresu: Grad Dubrovnik, Pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik, s naznakom: „Za javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto voditelj Odsjeka u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Odsjek za gradske poreze i naplatu – NE OTVARAJ“
Javni natječaj objavljen je u „Narodnim novinama“ broj 73/2023 od 05. srpnja 2023. godine.
Prijave se dostavljaju zaključno s danom 13. srpnja 2023. godine.
1. Opis poslova radnog mjesta – voditelj Odsjeka
Planiranje, vođenje i koordinacija rada odsjeka, pružanje potpore i savjeta osobama na višim rukovodećim položajima u osiguranju pravilne primjene propisa i mjera.
Izrada i priprema akata veće važnosti iz djelokruga upravnog odjela, rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti upravnog odjela, sudjelovanje u izradi strategija i programa veće važnosti te vođenje projekata veće važnosti.
Vođenje i rješavanje upravnih postupaka u predmetima razreza i naplate gradskih poreza, sustavno praćenje i analiza stanja obveznika i naplate gradskih poreza na području Grada Dubrovnika, te sukladno utvrđenom priprema i predlaže mjere za optimalizaciju evidentiranja, obračuna, zaduženja i naplate gradskih poreza.
Koordinacija, operativno upravljanje i objedinjavanje rada djelatnika odsjeka, vođenje brige o pravodobnom, učinkovitom i kvalitetnom obavljanju svih poslova iz djelokruga odsjeka, redovito, a najmanje jednom mjesečno dostavljanje izvješća pročelniku upravnog odjela o dugovanjima po osnovi nenaplaćenih potraživanja.
Izrada ugovora, sporazuma, izjava, uvjerenja, izvješća i drugih dokumenata iz svog djelokruga.
Koordinacija i usklađivanje djelovanja odsjeka s drugim odsjecima unutar upravnog odjela, kao i s drugim tijelima, kontaktiranje sa strankama fizičkim i pravnim osobama u rješavanju predmeta zaduženja, naplate i prisilne naplate gradskih prihoda.
Drugi poslovi po nalogu pročelnika.
2. Podaci o plaći
Bruto plaću radnog mjesta voditelj Odsjeka čini umnožak koeficijenta složenosti poslova (3,55) i osnovice za obračun plaće za pripadajući mjesec 550 EUR uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža.
3. Prethodna provjera znanja i sposobnosti
Prethodna provjera znanja i sposobnosti obuhvaća pisano testiranje i intervju.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo osobe koje su ispunile formalne uvjete iz javnog natječaja te stekle status kandidata/kinje prijavljenog/ne na javni natječaj.
Kandidat/kinja iz prethodnog stavka koji/a ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao/la prijavu na javni natječaj.
Kandidati/kinje će putem web stranice i oglasne ploče Grada Dubrovnika biti obaviješteni o vremenu i mjestu održavanja pisanog testiranju, najmanje pet dana prije održavanja istog.
Za pisani dio testiranja dodjeljuje se određeni broj bodova od 1 do 10.
S kandidatima/kinjama koji ostvare najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testiranju provest će se intervju.
4. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru
Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13., 137/15., 123/17, 98/19, 144/20)
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" br. 86/08., 61/11., 4/18., 96/18., 112/19.)
Zakon o općem upravnom postupku ("Narodne novine" br. 47/09.,110/21)
Uredba o uredskom poslovanju ("Narodne novine" br. 75/21.)
Zakon o proračunu (("Narodne novine" br. 144/21.)
Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu (NN 124/14., 115/15., 87/16. i 3/18., 126/19, 108/20 i 144/2021.)
U nastavku donosimo još nekoliko informacija i uputa o postupku.
Molimo da detaljno pročitate tekst javnog natječaja koji je dostupan ispod ove objave, te molimo podnositelje da prijavi prilože sve isprave naznačene u javnom natječaju. Također srećemo pozornost na sadržaj prijave te potrebu vlastoručnog potpisa iste.
Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i sve priloge tražene u javnom natječaju, a u slučaju manjka i samo jedne od isprava prijava neće biti razmatrana, te će osoba o tome biti obaviještena u pisanom obliku.
Također, ako utvrdite da je potrebno dopuniti prijavu koju ste već podnijeli, to je moguće učiniti zaključno do dana isteka roka za dostavu prijava. Nakon proteka roka za prijavu, dopune prijave se neće razmatrati.
Kandidat/kinja može tijekom postupka, pisanim putem, povući prijavu.