Javni natječaj za davanje u zakup javne površine
Na temelju čl. 14. Odluke o zakupu javnih površina (Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 01/14, 21/15, 3/16, 17/16, 15/17, 25/17, 12/18 .,15/19.,03/22. i 10/22.) i zaključka Gradonačelnika Grada Dubrovnika KLASA: 363-05/24-01/198, URBROJ: 2117-1-01-24-6 od 04. prosinca 2024. god., Grad Dubrovnik raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za davanje u zakup javne površine
I.
Predmet natječaja je javna površina do 6,0 m2 na kojoj će se postaviti paketomat za pružanje poštanskih usluga:
- lokacija: ulica Bartola Kašića u Mokošici ( na nogostupu kod okretišta za autobuse ) čest. zem. 1021/5 k.o. Obuljeno.
- namjena: pružanje poštanskih usluga;
- početni iznos zakupnine:370,00 eura ;
- jamčevina: 1.110,00 eura;
- vrijeme zakupa: do 31. prosinca 2029. godine;
- sredstvo osiguranja plaćanja: bjanko zadužnica s jamcem platcem na cjelokupan ugovoreni iznos zakupnine.
II.
Sudionici natječaja mogu biti pravne i fizičke osobe koje ispunjaju zakonom propisane uvjete za obavljanje navedene djelatnosti.
III.
Ponude za javni natječaj se dostavljaju na adresu GRAD DUBROVNIK, Pred Dvorom 1, Dubrovnik 20 000, osobno na pisarnici, poštom preporučeno u zatvorenoj omotnici ili izravno Povjerenstvu za provedbu natječaja neposredno prije otvaranja ponuda, s obveznom naznakom
" ZA NATJEČAJ / PONUDA ZA JAVNU POVRŠINU / PAKETOMAT U ULICI BARTOLA KAŠIĆA/ NE OTVARAJ“.
Ponude moraju biti zaprimljene na navedenoj adresi, bez obzira na način dostave (osobno na pisarnici ili putem pošte), do dana 16. prosinca 2024. godine do 12,00 sati, ili predane izravno Povjerenstvu prije otvaranja ponuda dana 16. prosinca 2024. u vremenu od 12.45 do 13.00 sati.
Sve ponude moraju biti evidentirane u skladu s odredbama Uredbe o uredskom poslovanju, prije početka otvaranja ponuda.
Javno otvaranje ponuda održat će se dana 16. prosinca 2024. u 13,00 sati u Maloj vijećnici, Pred Dvorom 1.
IV.
Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
- osnovne podatke o pravnoj i fizičkoj osobi koja se natječe,
- oznaku lokacije za koju se daje ponuda na natječaj,
- ponuđeni iznos zakupnine izražen u eurima u apsolutnom i nominalnom iznosu, a ne u
postotku ili u opisnom iznosu u odnosu prema drugim ponudama,
- namjenu, to jest djelatnost koja će se na javnoj površini obavljati.
- idejno rješenje ili tipski projekt paketomata koji će biti postavljen na javnu površinu (poželjno s
fotografijama).
V.
Uz ponudu sudionici natječaja moraju dostaviti:
- dokaz o uplaćenoj jamčevini za sudjelovanje u natječaju,
- potvrdu o nepostojanju dugovanja prema Gradu Dubrovniku,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu ( izvornik ili ovjereni preslik domovnice, osobne iskaznice ili putovnice), te izvornik ili ovjerovljeni preslik potvrde o stručnoj osposobljenosti ( obrtnicu ), ako je natjecatelj fizička osoba,
- izvornik ili ovjerovljeni preslik rješenja o upisu u sudski registar, ako je natjecatelj pravna osoba.
Isprave (2., 3 i 4 ) moraju biti izvorne ili ovjerovljene kod javnog bilježnika ili u obliku elektroničnog zapisa.
VI.
Jamčevina za sudjelovanje u natječaju uplaćuje se na IBAN Proračun Grada Dubrovnika broj HR35 24070001809800009 s pozivom na broj HR68, sa uplatnim brojem 7706 – O I B.
VII.
Sudionici natječaja bit će obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima natječaja čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja, a najkasnije u roku od 45 dana od izbora najpovoljnijeg ponuditelja, radi čega molimo navesti broj kontakt telefona i broj računa na koji se jamčevina ima vratiti.
Sudioniku natječaja čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunava se u utvrđeni iznos naknade za lokaciju.
Ako natjecatelj čija je ponuda najpovoljnija odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat uplaćenog pologa, a ovlašteno tijelo može izabrati drugu po redu najpovoljniju ponudu, poništiti natječaj za tu lokaciju i/ili raspisati novi natječaj.
Sudionik natječaja koji bude izabran dužan je, u roku od 15 (petnaest) dana od dana primitka odluke o izboru, uplatiti razliku do tromjesečnog iznosa ponuđene zakupnine u korist IBAN Proračun Grada Dubrovnika broj HR35 24070001809800009. U protivnom smatrat će se da je odustao od zakupa i nema pravo na povrat jamčevine.
VIII.
Sudionik natječaja koji bude izabran dužan je ishoditi sve potrebne dozvole za obavljanje djelatnosti poštanskih usluga u paketomatu, što ne može biti razlogom za nepoštivanje njegovih ugovornih obaveza prema Gradu Dubrovniku, poglavito na plaćanje zakupnine.
Strogo je zabranjeno postavljanje bilo kakve dodatne opreme izvan paketomata.
Elektroenergetsku suglasnost potrebnu za obavljanje djelatnosti u paketomatu će kao vlasnik čestice ishoditi Grad Dubrovnik, te kompletan trošak izdavanja suglasnosti prefakturirati na budućeg zakupnika, na kojeg će se izdavati i računi za potrošnju električne energije.
IX.
Zakupnik se obvezuje prilikom zaključivanja ugovora Zakupodavcu uručiti, kao instrument osiguranja plaćanja zakupnine, zadužnicu na ukupni iznos zakupnine s jamcem platcem za cijelo vrijeme trajanja ugovora, ovjerenu kod javnog bilježnika.
X.
Izbor najpovoljnijeg ponuditelja obavit će se prema čl. 20. Odluke o zakupu javnih površina (Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 01/14., 21/15., 3/16., 17/16, 15/17, 25/17, 12/18 15/19. 02/22. i 10/22.).
Po okončanju natječaja dokazi i isprave se vraćaju sudionicima natječaja na njihov zahtjev.
Uplaćena jamčevina vraća se sudionicima natječaja koji nisu izabrani u nominalnom iznosu, radi čega molimo navesti broj kontakt telefona i broj računa na koji se jamčevina ima vratiti.
Račun za povrat jamčevine mora glasiti na sudionika natječaja.
XI.
Povjerenstvo ne razmatra nepotpune, nepravovaljane i neprecizne ponude ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje financijske obveze prema Gradu Dubrovniku.
Potvrde glede podmirenja svekolikih dugovanja spram Grada Dubrovnika izdaje Upravni odjel za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Ćira Carića br. 3.
XII.
Detaljnije obavijesti o uvjetima natječaja zainteresirani mogu dobiti u Upravnom odjelu za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Dubrovnik, Zeljarica br. 1,II kat, radnim danom u vremenu od 09,00 – 12,00 sati, na telefon 351-743, 351-872 ili putem maila gospodarenjeimovinom@dubrovnik.hr.
XIII.
Grad Dubrovnik zadržava pravo poništenja natječaja ili dijela natječaja, bez davanja posebnog obrazloženja.
XIV.
Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o rezultatima natječaja.
GRAD DUBROVNIK