JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine

Na temelju čl. 14.  Odluke o zakupu javnih površina (Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 01/14, 21/15, 3/16, 17/16, 15/17, 25/17, 12/18 i 15/19) i zaključka Gradonačelnika Grada Dubrovnika KLASA: 363-01/20-01/156, URBROJ: 2117/01-01-20-3 od  24.srpnja 2020. god., Grad Dubrovnik raspisuje

 

J A V N I   N A T J E Č A J

za davanje u zakup javne površine

 

I.

 

Predmet natječaja je javna površina na kojoj će se postaviti štand:

 

- lokacija: ulica Ivana Zajca, čest. zem. 1263/4  k.o. Gruž, od kupališta „Mandrač“ u smjeru zapada;

- namjena: obavljanje jednostavnih ugostiteljskih usluga;

- zauzeta površina: do 4,00 m2;

- početni iznos zakupnine: 5.000,00 kuna;

- jamčevina: 5.000,00 kuna.

 

II.

 

Detaljne obavijesti o uvjetima natječaja i mikro-lokaciji zainteresirani mogu dobiti u Upravnom odjelu za poslove gradonačelnika, Dubrovnik, Zeljarica br.1 (II kat), u vremenu od 09.00 do 12.00 sati.

Grad Dubrovnik ne osigurava električni priključak. 

 

III.

 

Javna površina daje se u zakup u razdoblju od dana zaključenja natječaja do 15.studenog 2020.godine

IV.

 

Sudionici natječaja mogu biti pravne i fizičke osobe koje ispunjaju zakonom propisane uvjete za obavljanje navedene djelatnosti.

 

V.

 

Sudionik natječaja koji bude izabran dužan je u roku od 8 (osam) dana od dana primitka obavijesti o izboru, uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju. U protivnom smatrat će se da je odustao od Ugovora, a jamčevina neće biti vraćena.

 

U slučaju da sudionik natječaja s najpovoljnijom ponudom koji ujedno udovoljava svim uvjetima iz natječaja, odustane od svoje ponude nakon postupka otvaranja ponuda, isti nema pravo na povrat jamčevine.

 

VI.

 

Jamčevina za sudjelovanje u natječaju je jednaka početnom iznosu zakupnine , a uplaćuje se na IBAN Proračun Grada Dubrovnika broj HR35 24070001809800009, s pozivom na broj HR68, sa uplatnim brojem 7706-OIB.

 

 

VII.

 

Ponude za javni natječaj se dostavljaju na adresu GRAD DUBROVNIK, Pred Dvorom 1, Dubrovnik 20 000,  osobno na pisarnici, poštom preporučeno u zatvorenoj omotnici ili izravno Povjerenstvu za provedbu natječaja neposredno prije otvaranja ponuda, s obveznom naznakom

" ZA NATJEČAJ / PONUDA ZA JAVNU POVRŠINU / ŠTAND U ULICI IVANA ZAJCA/

  NE OTVARAJ“.

 

Ponude moraju biti zaprimljene na navedenoj adresi, bez obzira na način dostave (osobno na pisarnici ili putem pošte), do dana 17. kolovoza 2020. godine do 12,00 sati, ili predane izravno Povjerenstvu prije otvaranja ponuda dana  17. kolovoza 2020. u vremenu od 12.45 do 13.00 sati.

 

Sve ponude moraju biti evidentirane u skladu s odredbama Uredbe o uredskom poslovanju, prije početka otvaranja ponuda.

 

Javno otvaranje ponuda održat će se dana 17. kolovoza 2020. u 13,00 sati u prostorima Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Zeljarica br.1, II kat.

 

VIII.

 

Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

 

- osnovne podatke o pravnoj i fizičkoj osobi koja se natječe,

- oznaku lokacije za koju se daje ponuda na natječaj,

-  ponuđeni iznos zakupnine izražen u kunama u apsolutnom i nominalnom iznosu, a ne u  

   postotku ili u opisnom iznosu u odnosu prema drugim ponudama,

-  namjenu, to jest djelatnost koja će se na javnoj površini obavljati

-  dokumentaciju ŠTANDA koji će biti postavljen na javnu površinu ( tlocrt, fotografije i sl.).

 

IX.

 

Uz ponudu sudionici natječaja moraju dostaviti:

 

1. dokaz o uplaćenoj jamčevini za sudjelovanje u natječaju,

2. potvrdu o nepostojanju dugovanja prema Gradu Dubrovniku ne stariju od 10 dana,

3 dokaz o hrvatskom državljanstvu ( izvornik ili ovjereni preslik domovnice, osobne iskaznice ili putovnice) .

4.Izvornik ili ovjerovljeni preslik potvrde o stručnoj osposobljenosti ( obrtnicu ), ako je natjecatelj fizička osoba,

5. izvornik ili ovjerovljeni preslik rješenja o upisu u sudski registar, ako je natjecatelj pravna osoba.

 

Sve isprave  ( pod 2.,3.,4.,5.)  moraju biti izvorne ili ovjerovljene kod javnog bilježnika.

 

Po okončanju natječaja dokazi i isprave se vraćaju sudionicima natječaja na njihov zahtjev.

Uplaćena jamčevina vraća se sudionicima natječaja koji nisu izabrani u nominalnom iznosu, radi čega molimo navesti broj kontakt telefona i broj računa na koji se jamčevina ima vratiti.

 

Račun za povrat jamčevine mora glasiti na sudionika natječaja.

X.

 

Povjerenstvo ne razmatra nepotpune, nepravovaljane i neprecizne ponude ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje financijske obveze prema Gradu Dubrovniku.

 

Potvrde glede podmirenja svekolikih dugovanja spram Grada Dubrovnika izdaje Upravni odjel za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Ćira Carića br. 3.

 

XI.

 

 

Sudionici natječaja bit će obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima natječaja čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja, a najkasnije u roku od 45 dana od izbora najpovoljnijeg ponuditelja, radi čega molimo navesti broj kontakt telefona i broj računa na koji se jamčevina ima vratiti.

Sudioniku natječaja čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunava se u utvrđeni iznos naknade za lokaciju.

 

Ako natjecatelj čija je ponuda najpovoljnija odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat uplaćenog pologa, a ovlašteno tijelo može izabrati drugu po redu najpovoljniju ponudu, poništiti natječaj za tu lokaciju i/ili raspisati novi natječaj.

 

 

XII.

 

Sudionik natječaja koji bude izabran dužan je ishoditi sve potrebne dozvole za obavljanje djelatnosti na štandu , što ne može biti razlogom za nepoštivanje njegovih ugovornih obaveze prema Gradu Dubrovniku, poglavito na plaćanje zakupnine.

 

 

 

XIII.

 

Izbor najpovoljnijeg ponuditelja obavit će se prema čl. 20. Odluke o zakupu javnih površina (Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 01/14., 21/15., 3/16., 17/16, 15/17, 25/17, 12/18 i 15/19).

 

Grad Dubrovnik zadržava pravo poništenja natječaja, bez davanja posebnog obrazloženja.

 

XIV.

 

Grad Dubrovnik zadržava pravo preko nadležnog upravnog odjela zatražiti privremeno uklanjanje objekta s javne površine za potrebe održavanja kulturnih, sportskih i drugih društvenih događanja (predstave, koncerti, folklor i sl) i izvođenja građevinskih radova.

 

XV.

 

Sudionici natječaja biti će pismeno obaviještenim o rezultatima natječaja .

 

 

                                                                                                                     

                                                                                                                      GRAD DUBROVNIK