J A V N I N A T J E Č A J za davanje u zakup poslovnih prostora
Na temelju čl. 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ("Sl. gl. Grada Dubrovnika" br. 15/17., 12/18.i 11/19. ) i zaključka Gradonačelnika Klasa: 372-01/22-01/07, Urbroj: 2117-1-01-22-02 od 27. svibnja 2022. godine raspisuje se
J A V N I N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnih prostora
I.
Predmet natječaja su:
1. poslovni prostor na adresi Josipa Kosora 30, dio čest. zgr. 2965 k.o. Gruž
- površine ........................................................................40,33 m2
- početni iznos mjesečne zakupnine…………….…….202,00 kn + PDV
- namjena ……………………………………………......prostor za rad udruge, područje djelovanja (klasifikacija) branitelji i stradalnici
- vrijeme zakupa………………………………...............do 01. lipnja 2027.god.
- jamčevina ................................................................ 758,00 kn
- instrument osiguranja plaćanja ................................. bjanko zadužnica sa jamcem platcem na iznos zakupnine + PDV za cjelokupno trajanje zakupa
- prostor se daje u zatečenom stanju
2. poslovni prostor na adresi Vetranićeva 5, dio čest. zgr.1949 k.o. Dubrovnik
- površine ........................................................................29,19 m2
- početni iznos mjesečne zakupnine…………….…….146,00 kn + PDV
- namjena ……………………………………………...... prostor za rad udruge, područje djelovanja (klasifikacija) branitelji i stradalnici
- vrijeme zakupa………………………………...............do 01. lipnja 2027. godine
- jamčevina ................................................................ 548,00 kn
- instrument osiguranja plaćanja ................................. bjanko zadužnica sa
jamcem platcem na iznos zakupnine + PDV za cjelokupno trajanje zakupa
- poslovni prostor daje se u zakup u zatečenom stanju
Početna mjesečna zakupnina je izražena u neto iznosu bez poreza na dodanu vrijednost (PDV).
II.
Jamčevina se uplaćuje u korist PRORAČUNA GRADA DUBROVNIKA, IBAN HR35 24070001 809800009, sa modelom HR68, s pozivom na broj 7706 – OIB -5, ista mora biti uplaćena virmanskim nalogom ili općom uplatnicom (ne kompenzacija).
III.
Jamčevina se vraća sudionicima natječaja čije ponude nisu prihvaćene u roku od 15 (petnaest) dana od dana okončanja natječaja, u nominalnom iznosu, radi čega molimo u ponudi obvezno navesti naziv banke i broj računa na koji se vraća jamčevina, te kontakt broj telefona.
Jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
Ukoliko odabrani ponuditelj u ostavljenom roku, bez opravdanog razloga, ne potpiše ugovor o zakupu poslovnog prostora, smatrat će se da je odustao od zaključenja ugovora o zakupu i nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.
U slučaju da ponuditelj koji je ponudio najviši iznos zakupnine, a udovoljava svim uvjetima iz natječaja, odustane od svoje ponude nakon provedenog postupka otvaranja ponuda, ne izabire se drugi najpovoljniji ponuditelj, već se za predmetni prostor raspisuje novi javni natječaj, a ponuditelj nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Sudionik natječaja koji bude izabran dužan je, u roku od 15 (petnaest) dana od dana primitka odluke o izboru, uplatiti razliku do tromjesečnog iznosa ponuđene zakupnine za navedeni poslovni prostor u korist PRORAČUNA GRADA DUBROVNIKA, IBAN HR35 24070001 809800009, u protivnom smatrat će se da je odustao od zakupa i nema pravo na povrat jamčevine.
IV.
Instrument osiguranja plaćanja zakupnine tj. bjanko zadužnica/e sa jamcem platcem na iznos zakupnine za cjelokupno trajanje zakupa, odabrani ponuditelj je dužan prilikom zaključenja ugovora o zakupu instrument osiguranja dostaviti zakupodavcu.
Odabrani ponuditelj dužan je osigurati poslovni prostor od požara i drugih štetnih događaja za cjelokupno razdoblje korištenja istog, te policu vinkulirati na ime Grada Dubrovnika, te je predati zakupodavcu prilikom zaključenja ugovora.
V.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos zakupnine.
Potpisom ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u zatečenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, broj: 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
VI.
Sudionici natječaja poslovne prostore mogu razgledati dana 03. lipnja 2022. god. (petak) i to:
- poslovni prostor pod rednim brojem 1. od 08.15 do 08.30 sati
- poslovni prostor pod rednim brojem 2 od 09,30 do 09.45 sati
VII.
Poslovni prostori se daju na korištenje u zatečenom stanju.
Odabrani ponuditelj ima pravo na uređenje poslovnog prostora o svom trošku, isključivo uz prethodno pribavljenu pismenu suglasnost Grada Dubrovnika, a sve na način kako će biti utvrđeno ugovorom o zakupu poslovnog prostora.
Zakupodavac nije odgovoran za ishođenje uvjerenja o minimalnim tehničkim uvjetima za predložene djelatnosti, ni za druga uvjerenja ili dozvole, ni za dokumentaciju koja je potrebna za ishođenje istih.
VIII.
Rok za dostavu ponuda na natječaj je zaključno s danom 09. lipnja 2022. godine (četvrtak) u pisarnici Grada Dubrovnika do 12,00 sati, ili putem pošte do 24,00 sata.
Ponude se podnose na adresu GRAD DUBROVNIK, Pred Dvorom br. 1, 20000 Dubrovnik, osobno ili poštom preporučeno, u zatvorenoj omotnici, s OBVEZNOM naznakom "PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA - NE OTVARATI".
Ukoliko navedeno nije naznačeno na zatvorenoj omotnici, iz same ponude treba nedvojbeno proizlaziti za koji se poslovni prostor podnosi ponuda.
IX.
Pisana ponuda obvezno mora sadržavati:
- područje djelovanja udruge
- nominalni neto iznos ponuđene zakupnine - bez PDV-a.
Na ponuđeni nominalni neto iznos mjesečne zakupnine obračunava se PDV, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine, broj: 73/13, 99/13, 148/13, 153/13, 143/14, 115/16, 106/18, 121/19 i 138/20).
Ponuđena visina mjesečne zakupnine mora biti izražena u kunama u apsolutnom i nominalnom iznosu, a ne u postotku ili u opisnom iznosu u odnosu na druge ponude.
X.
Uz ponudu sudionici natječaja dužni su dostaviti:
1. dokaz o plaćenoj jamčevini – izvornik
2. rješenje o upisu u registar (za udruge građana) - ne stariji od 30 dana od dana raspisivanja ovog Natječaja
3. uvjerenje o nepostojanju dugovanja prema Gradu Dubrovniku iz svih osnova – ne starije od 30 dana od dana raspisivanja ovog Natječaja,
Sve naprijed navedene isprave moraju biti izvorne ili ovjerovljene kod javnog bilježnika ili u obliku elektroničkih isprava.
Ukoliko pristignu dvije ponude s istim iznosom zakupnine, koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od 3 (tri) dana od primitka poziva dostave nove ponude. U ovom slučaju ponuditelji će biti pozvani na dostavu novih ponuda poštom ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi.
Izbor najpovoljnijeg ponuditelja će se obaviti u skladu s Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika" broj 25/17, 12/18 i 11/19.) i zakonodavstvom Republike Hrvatske iz ove oblasti prava.
XI.
Nepravovremene i nepotpune ponude, kao ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje financijske obveze prema Gradu Dubrovniku neće se razmatrati.
Zahtjev za izdavanje uvjerenja o nepostojanju dugovanja spram Grada Dubrovnika podnosi se u pisarnici Grada Dubrovnika, Gundulićeva poljana 10, a neposredno se preuzima u Upravnom odjelu za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika, Odsjek naplate, Ćira Carića 3 (ex. zgrada Pentagona).
XII.
Grad Dubrovnik zadržava pravo poništiti natječaj ili dio natječaja, bez obrazloženja i snošenja bilo kakve odgovornosti spram natjecatelja ili drugih osoba.
Grad Dubrovnik neće davati na korištenje osobne podatke koji su prikupljeni u naznačenu svrhu drugim primateljima, osim u slučajevima predviđenim zakonskim propisima.
Ako se ponuditelj natječe za više oglašenih poslovnih prostora, za svaki je u obvezi dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici s dokumentacijom koju ponuda mora sadržavati.
Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
Nakon javnog otvaranja ponuda, svi ponuditelji imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i podnesene ponude, po prethodnoj najavi.
XIII.
Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o rezultatima natječaja.
GRAD DUBROVNIK