DJELOKRUG RADA ODJELA
PRORAČUN
STRATEŠKI DOKUMENTI
JAVNE POVRŠINE
POSLOVNI PROSTORI
STAMBENI PROSTORI
ZEMLJIŠTA
DRŽAVNA ZEMLJIŠTA
PROCJENA VRIJEDNOSTI NEKRETNINA
REGISTAR NEKRETNINA
JAVNA NABAVA
GDPR
Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove
Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik, Hrvatska
Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik, Hrvatska
Tel:
E-mail:
- ustroj i vođenje registra svih nekretnina u vlasništvu i suvlasništvu Grada te s pravom korištenja Grada;
- ustroj i vođenje registra stvarnih prava;
- svi imovinskopravni poslovi glede nekretnina u vlasništvu Grada kada god je to potrebno, a posebno radi stjecanja nekretnina u vlasništvo Grada, radi pripreme zemljišta za gradnju i drugo ulaganje;
- gospodarenje i upravljanje stambenim prostorima u vlasništvu Grada;
- gospodarenje i upravljanje poslovnim prostorima i ostalim prostorom u vlasništvu Grada;
- gospodarenje i upravljanje zemljištem, koje nije javna površina, u vlasništvu Grada;
- sudjelovanje u gospodarenju i upravljanju javnim površinama u vlasništvu Grada;
- priprema nacrta akata kojima se uređuje gospodarenje nekretninama, najam gradskih stanova, zakup poslovnih i ostalih prostora i zakup javnih površina te provođenje postupaka za dodjelu stambenog, poslovnog i ostalog prostora, zemljišta i javnih površina na korištenje u skladu sa zakonom i Statutom te drugim aktima Grada;
- zastupanje Grada po punomoći gradonačelnika u postupcima pred sudovima, javnim bilježnicima te nadležnim upravnim tijelima i tijelima s javnim ovlastima;
- vođenje evidencije sudskih postupaka;
- organiziranje i provođenje postupaka jednostavne i javne nabave roba, radova i usluga za potrebe Grada, sukladno odlukama nadležnih tijela;
- organiziranje i provođenje postupaka središnje nabave za ustanove i pravne osobe u vlasništvu Grada, sukladno odlukama nadležnih tijela
- pripremanje očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima;
- prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izrada prijedloga plana nabave Grada za tekuću godinu te njegovih izmjena i dopuna, vođenje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima za nabavu roba, radova i usluga te izrada godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela;
- izrada prijedloga općih i pojedinačnih upravnih i drugih akata radno-pravne naravi za sve službenike i namještenike Grada i vođenje brige o svrsishodnom upravljanju ljudskim resursima;
- vođenje brige i poduzimanje mjera za stručno osposobljavanje službenika i namještenika, u skladu sa zakonom;
- poslovi zaštite osobnih podataka;
- opskrba upravnih tijela uredskim materijalom, namještajem, stručnom literaturom, drugim potrošnim materijalom i priborom, sitnim inventarom i drugim tehničkim potrepštinama;
- nabava i održavanje motornih vozila;
- rukovanje telefonskom centralom te skrb o vratarskoj i čuvarskoj službi;
- održavanje i vođenje brige o uredskim prostorima, instalacijama, opremi i uređajima neophodnim za rad gradske uprave;
- poslovi uredskog poslovanja, otpreme pošte, poslovi arhive te kurirski poslovi;
- suradnja s državnim i drugim tijelima, upravnim tijelima Grada te pravnim osobama u obavljanju poslova iz ovog članka.“