SLUŽBENI GLASNIK GRADA
Broj 8 - Godina LV 18.04.2018
Sadržaj
GRADONAČELNIK
68. Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o jednostavnoj nabavi
69. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave
GRADONAČELNIK
68
Temeljem članka 15. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine" broj 120/16) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika" broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. i 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA
Pravilnika o jednostavnoj nabavi
Članak 1.
U Pravilniku o jednostavnoj nabavi KLASA: 406-01/17-04/01; URBROJ: 2117/01-01-17-08 od 06. rujna 2017. godine („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 19/17, dalje u tekstu: Pravilnik), u članku 8. dodaje se stavak 2., koji glasi:
„Postupci iz stavka 1. ovog članka završavaju izdavanjem narudžbenice nadležnog Upravnog odjela, odnosno prijedlogom nadležnog Upravnog odjela gradonačelniku za donošenje zaključka o odabiru ponude ukoliko postupak završava sklapanjem ugovora.“
Dosadašnji stavci 2., 3. i 4. postaju stavci 3, 4. i 5.
U stavku 2. članka 8. iza riječi: „izravnim ugovaranjem“ dodaju se riječi: „i prikupljanjem ponuda“.
Članak 2.
U članku 12. mijenjaju se i dopunjuju stavci 3., 4. i 5. te sada glase:
„Na temelju prijedloga ovlaštenih osoba Upravni odjel za poslove gradonačelnika donosi Zaključak o odabiru ponude, ukoliko se u postupku izravnog ugovaranja izdaje narudžbenica, odnosno predlaže gradonačelniku donijeti zaključak kojim se odabire ponuda.
Na temelju zaključka Upravnog odjela za poslove gradonačelnika izdaje se narudžbenica i dostavlja ponuditelju dok se Zaključak gradonačelnika o odabiru ponude dostavlja ponuditelju bez odgode na dokaziv način u roku od 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda, osim ako je u pozivu na dostavu ponuda određen drugi rok.
Zaključak Upravnog odjela za poslove gradonačelnika odnosno Zaključak gradonačelnika o odabiru ponude dostavlja se nadležnom upravnom tijelu radi izdavanja narudžbenice odnosno sklapanja ugovora.“
Članak 3.
Iza članka 17. Pravilnika dodaje se članak 17.a., koji glasi:
„Naručitelj može s odabranim ponuditeljem koji izvršava osnovni ugovor sklopiti Dodatak ugovoru:
- za dodatne isporuke robe, dodatne radove i dodatne usluge od ponuditelja s kojim je zaključen osnovni ugovor, u ukupnoj visini do 15% vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a, bez obzira na broj dodataka ugovoru;
- za dodatne isporuke robe od ponuditelja s kojim je zaključen osnovni ugovor, ako bi promjena istog obvezala Naručitelja da nabavi robu koja ima drugačije tehničke značajke što bi dovelo do neskladnosti ili tehničkih poteškoća u radu i održavanju i ako se dodatnim isporukama ne mijenja priroda osnovnog ugovora, u ukupnoj visini do 30 % vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a;
- za dodatne i nove radove koji nisu uključeni u početni projekt niti u osnovni ugovor, a nužni su radi dovršenja prvotno ugovorenog posla i ne mijenjaju prirodu osnovnog ugovora, u ukupnoj visini do 30 % vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a;
- za dodatne i nove usluge koje nisu uključene u početni projekt niti u osnovni ugovor, a nužne su radi dovršenja prvotno ugovorenog posla i ne mijenjaju prirodu osnovnog ugovora, u ukupnoj visini do 30 % vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a.
Vrijednost roba, radova ili usluga iz sklopljenog/ih dodataka, zajedno sa osnovnim ugovorom ne smije prijeći pragove iz članka 1. Pravilnika odnosno pragove iz članaka 5. i 6. Pravilnika.
Dodatak osnovnog ugovora sklapa se na temelju obrazloženog prijedloga nadležnog upravnog odjela i zaključka gradonačelnika o odabiru ponude za dodatne robe, radove ili usluge.“
Članak 4.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Službenom glasniku Grada Dubrovnika.
Ovaj Pravilnik objaviti će se i na internetskoj stranici Grada.
KLASA: 406-01/18-04/01
URBROJ: 2117/01-01-18-02
U Dubrovniku, 10. travnja 2018.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
69
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.), na prijedlog privremene pročelnice Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, privremenog pročelnika Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more i privremenog pročelnika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14 i 127/17.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU
GRADSKE UPRAVE
Članak 1.
Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave, kojeg je donio gradonačelnik Grada Dubrovnika, KLASA:023-05/17-01/01 URBROJ:2117/01-01-17-21 od 09. listopada 2017., i Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-10 od 04. siječnja 2018. godine i KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-17 od 21. veljače 2018. godine mijenja se na način:
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, u Odsjeku za protokol i informiranje kod radnog mjesta pod rednim brojem 1.18. viši savjetnik I- glasnogovornik mijenja se broj izvršitelja na način da se umjesto 2 upiše 1, kod radnog mjesta pod rednim brojem 1.19. viši savjetnik I mijenja se broj izvršitelja na način da se umjesto 1 upiše 2, otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 1.19.1. savjetnik I, kod radnog mjesta pod rednim brojem 1.20. viši stručni suradnik III mijenja se broj izvršitelja na način da se umjesto 4 upiše 3.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 4.2.1. pomoćnik pročelnika, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 4.4. viši savjetnik I.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu kod radnog mjesta pod rednim brojem 12.3.1. pomoćnik pročelnika mijenja se sljedeće: redni broj radnog mjesta na način da se umjesto 12.3.1. upiše 11.3.1., naziv radnog mjesta u pomoćnik pročelnika za komunalnu infrastrukturu, u opisu poslova i zadataka briše se tekst „i odsjeka razrez i naplatu komunalnih pristojbi“. Otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 11.3.1.1. pomoćnik pročelnika za komunalne pristojbe te kod radnog mjesta pod rednim brojem 11.13. Savjetnik III za obračun obujma građevina za komunalni doprinos i naknadu za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru kod kategorije briše se III i nadodaje se II, mijenja se broj izvršitelja na način da umjesto 1 stoji 2.
Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more i Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i stupa na snagu osmog dana od dana objave.
Ovaj Pravilnik objaviti će se i na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika
KLASA: 023-05/18-01/01
URBROJ: 2117/01-01-18-23
Dubrovnik, 18. travnja 2018.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
01.Upravni odjel za poslove gradonačelnika
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
1.18.
|
Viši savjetnik I - glasnogovornik |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
ODSJEK ZA PROTOKOL I INFORMIRANJE |
1 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Praćenje medija i analiza tržišta te redovita komunikacija sa medijima i građanstvom, redoviti rad s novinarima, izvješćivanje javnosti o radu gradske uprave |
70% |
||||||||
Redovito pisanje i uređivanje sadržaja, organizacija sponzorstva i donacija, planiranje i upravljanje proračunom za komuniciranje |
20% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu pročelnika |
10% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje:
|
magistar struke ili stručni specijalist odnosa s javnostima, informacijsko-komunikacijske ili ekonomske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje izradu akata iz djelokruga upravnog tijela, poslove pravnog zastupanja, vođenje upravnog postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnog tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje najsloženijih projekata |
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima i poslovima |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija
|
||||||||
1.19.
|
Viši savjetnik I |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
ODSJEK ZA PROTOKOL I INFORMIRANJE |
2 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Najsloženiji stručni i administrativni poslovi vezane uz protokol i organizaciju gradskih svečanosti |
40% |
||||||||
Informiranje javnosti o gradskim događanjima |
10% |
||||||||
Suradnja s građanstvom, pružanje savjeta i upućivanje nadležnim tijelima |
10% |
||||||||
Uspostavljanje, održavanje i koordinacija svih sudionika u protokolarnim događanjima |
30% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka, pročelnika i gradonačelnika |
10% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje:
|
magistar struke ili stručni specijalist odnosa s javnostima, ekonomske ili informacijsko-komunikacijske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje izradu akata iz djelokruga upravnog tijela, poslove pravnog zastupanja, vođenje upravnog postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnog tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje najsloženijih projekata
|
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima i poslovima |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija
|
||||||||
1.19.1.
|
Savjetnik I |
II. |
Savjetnik |
- |
5. |
ODSJEK ZA PROTOKOL I INFORMIRANJE |
1 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Organizacija i koordinacija dionika u protokolarnim događanjima, administrativni poslovi vezani uz protokol i organizaciju gradskih svečanosti praćenje aktivnosti gradske uprave i uređivanje službene web stranice Grada Dubrovnika |
40% |
||||||||
Vođenje postupaka sukladno zakonskim propisima u informiranju građana i pravnih osoba prema njihovim zahtjevima za pristup informacijama |
20% |
||||||||
Praćenje gradonačelnika i njegovih zamjenika u njihovim aktivnostima, sastancima i drugim protokolarnim događanjima radi informiranja javnosti |
30% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka, pročelnika i gradonačelnika |
10% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist javnih medija, odnosa s javnostima, pravne ili ekonomske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje suradnju u izradi akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje složenih predmeta, te rješavanje problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika |
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu pojedinačnih odluka |
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija
|
||||||||
1.20.
|
Viši stručni suradnik III |
II. |
Viši stručni suradnik |
- |
6. |
ODSJEK ZA PROTOKOL I INFORMIRANJE |
3 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Organizacija i koordinacija dionika u protokolarnim događanjima, praćenje aktivnosti gradske uprave i uređivanje službene web stranice Grada Dubrovnika |
30% |
||||||||
Vođenje postupaka sukladno zakonskim propisima u informiranju građana i pravnih osoba prema njihovim zahtjevima za pristup informacijama |
30% |
||||||||
Praćenje gradonačelnika i njegovih zamjenika u njihovim aktivnostima, sastancima i drugim protokolarnim događanjima radi informiranja javnosti |
30% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka, pročelnika i gradonačelnika |
10% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist javnih medija, odnosa s javnostima, pravne ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje stalne složenije upravne i stručne poslove unutar upravnog tijela |
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje obavljanje poslova uz redoviti nadzor i detaljne upute nadređenog službenika u svim poslovima |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te pravilnu primjenu utvrđenih postupaka i metoda rada |
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručnih komunikacija uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica te povremenu komunikaciju izvan upravnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija |
||||||||
02. Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
4.2.1.
|
Pomoćnik pročelnika |
I. |
Viši rukovoditelj |
- |
2. |
|
1 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Organizacija i provedba projekata iz nadležnosti upravnog odjela |
50% |
||||||||
Suradnja u izradi nacrta i prijedloga propisa iz nadležnosti odjela, a u vezi s odgovarajućim projektima upravnog odjela |
20% |
||||||||
Izrada stručnih materijala, koordinacija stručnim radom, unapređenje organizacije, poslovanja i metoda rada u projektima |
10% |
||||||||
Izrada najsloženijih analiza iz nadležnosti upravnog odjela |
10% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu pročelnika |
10% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje:
|
magistar struke ili stručni specijalist ekonomske ili turističke struke, najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Uključuje planiranje, vođenje i koordiniranje povjerenih poslova, pružanje potpore osobama na višim rukovodećim položajima u osiguranja pravilne primjene propisa i mjera te davanje smjernica u rješavanju strateški važnih zadaća |
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje obavljanje poslova uz redoviti nadzor i povremene upute nadređenog službenika u svim poslovima |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje visoku odgovornost za zakonitost rada i postupanja, odgovornost za materijalna i financijska sredstva do određenog iznosa, odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te pravilnu primjenu utvrđenih postupaka i metoda rada |
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručnih komunikacija uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica te povremenu komunikaciju izvan upravnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija
|
||||||||
4.4.
|
Viši savjetnik I |
II |
Viši savjetnik |
- |
4. |
|
1 |
|
Opis poslova radnog mjesta |
||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||
Proučavanje i stručna obrada najsloženijih pitanja u projektima iz nadležnosti odjela |
40% |
|||||||
Izrada stručnih materijala, koordinacija stručnim radom, unapređenje organizacije, poslovanja i metoda rada u projektima |
20% |
|||||||
Izrada najsloženijih analiza iz nadležnosti upravnog odjela |
30% |
|||||||
Drugi poslovi po nalogu pročelnika |
10% |
|||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist ekonomske, pravne ili tehničke struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
|||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje izradu akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti upravnog tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje najsloženijih projekata |
|||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima i poslovima |
|||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
|||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija |
|||||||
05. Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
|||||
11.3.1.
|
Pomoćnik pročelnika za komunalnu infrastrukturu |
I. |
Viši rukovoditelj
|
- |
2. |
|
1 |
|||||
Opis poslova radnog mjesta |
||||||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||||
Nadzire i koordinira rad odsjeka za održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture Podnošenje pisanih izvješća o radu upravnog odjela i izvršenim poslovima iz njegova djelokruga |
40% |
|||||||||||
Izrada prijedloga akata iz nadležnosti upravnog odjela i izrada prijedloga dijela proračuna koji se odnosi na upravni odjel |
30% |
|||||||||||
Koordinacija s drugim upravnim odjelima, javnim ustanovama i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada Dubrovnika |
20% |
|||||||||||
Drugi poslovi po nalogu pročelnika. |
10% |
|||||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
||||||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist elektrotehničke struke, najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
|||||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Najviša razina složenosti poslova, koja uključuje planiranje, vođenje i koordiniranje povjerenih poslova, pružanje potpore osobama na višim rukovodećim položajima u osiguranju pravilne primjene propisa i mjera te davanje smjernica u rješavanju strateški važnih zadaća |
|||||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Pomoćnik pročelnika je samostalan u radu, ograničen povremenim nadzorom i pomoći nadređenog pri rješavanju složenih stručnih problema |
|||||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje visoku odgovornost za zakonitost rada i postupanja, odgovornost za materijalna i financijska sredstva do određenog iznosa |
|||||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj suradnje s drugim tijelima uključuje stalnu stručnu komunikaciju unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta te prikupljanja ili razmjene važnih informacija |
|||||||||||
11.3.1.1.
|
Pomoćnik pročelnika za komunalne pristojbe |
I. |
Viši rukovoditelj
|
- |
2. |
|
1 |
|||||
Opis poslova radnog mjesta |
||||||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||||
Nadzire i koordinira rad odsjeka za razrez i naplatu komunalnih pristojbi Podnošenje pisanih izvješća o radu upravnog odjela i izvršenim poslovima iz njegova djelokruga |
70% |
|||||||||||
Izrada prijedloga akata iz nadležnosti upravnog odjela i izrada prijedloga dijela proračuna koji se odnosi na upravni odjel |
20% |
|||||||||||
Drugi poslovi po nalogu pročelnika. |
10% |
|||||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
||||||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist ekonomske, pravne ili tehničke struke, najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
|||||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Najviša razina složenosti poslova, koja uključuje planiranje, vođenje i koordiniranje povjerenih poslova, pružanje potpore osobama na višim rukovodećim položajima u osiguranju pravilne primjene propisa i mjera te davanje smjernica u rješavanju strateški važnih zadaća |
|||||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Pomoćnik pročelnika je samostalan u radu, ograničen povremenim nadzorom i pomoći nadređenog pri rješavanju složenih stručnih problema |
|||||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje visoku odgovornost za zakonitost rada i postupanja, odgovornost za materijalna i financijska sredstva do određenog iznosa |
|||||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj suradnje s drugim tijelima uključuje stalnu stručnu komunikaciju unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta te prikupljanja ili razmjene važnih informacija |
|||||||||||
11.13.
|
Savjetnik III za obračun obujma građevina za komunalni doprinos i naknadu za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru |
II. |
Savjetnik |
- |
5. |
ODSJEK ZA RAZREZ I NAPLATU KOMUNALNIH PRISTOJBI |
2 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Obračun obujma i izračun neto korisne površine za donošenje rješenja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru i obračun obujma građevina za donošenje rješenja komunalnog doprinosa, priprema rješenja do donošenja, vođenje evidencije izdanih rješenja te po potrebi i ostale evidencije |
60% |
||||||||
Suradnja sa drugim odsjecima, kao i s drugim tijelima, stalno praćenje zakonskih propisa |
10% |
||||||||
Komunikacija sa strankama |
20% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka i pročelnika |
10% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist građevinske, arhitektonske ili druge tehničke struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje suradnju u izradi akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje složenih upravnih i drugih predmeta, te rješavanje problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika
|
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u svim predmetima |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu pojedinačnih odluka
|
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija
|
||||||||