SLUŽBENI GLASNIK GRADA
Broj 12 - Godina LV 30.05.2018
Sadržaj
GRADSKO VIJEĆE
84. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora
85. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina
86. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o načinu financiranja troškova uređenja građevinskog zemljišta te izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture
87. Odluka o pristupanju Grada Dubrovnika Europskoj povelji o ravnopravnosti spolova na lokalnoj razini
88. Odluka o usvajanju „Strategije razvoja turizma i odredbe o kruzing-turizmu na području grada Dubrovnika do 2025. (I. faza)“.
89. Izmjene i dopune Plana korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri
90. Izmjene i dopune Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značaja za Grad Dubrovnik u 2018. godini
91. Izmjene i dopune Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini
92. Izmjene Programa javnih potreba za obavljanje djelatnosti Hrvatske gorske službe spašavanja – stanica Dubrovnik za 2018. godinu
93. Rješenje o imenovanju članova Povjerenstva za odobravanje izvođenja radova na području Grada Dubrovnika
94. Rješenje o imenovanju članova Kulturnog vijeća za glazbenu djelatnost
95. Rješenje o imenovanju članova Kulturnog vijeća za dramsku i plesnu umjetnost te izvedbene umjetnosti
96. Rješenje o imenovanju članova Kulturnog vijeća za muzejsko-galerijsku djelatnost, likovnu umjetnost i zaštitu i očuvanje kulturne baštine
97. Rješenje o imenovanju članova Kulturnog vijeća za knjižnično-izdavačku djelatnost
98. Rješenje o imenovanju članova Kulturnog vijeća za audio-vizualne djelatnosti i nove medijske kulture
99. Rrješenje o imenovanju ravnatelja/ice Javne ustanove u kulturi Folklorni ansambl „Linđo“
100. Rješenje o imenovanju druge potpredsjednice Gradskog vijeća Grada Dubrovnika
GRADONAČELNIK
101. Odluka kojom se utvrđuje da nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika
102. Zaključak o izmjeni Zaključka o imenovanju članova Školskog odbora Osnovne škole Lapad
103. Zaključak o izmjeni Zaključka o imenovanju članova Školskog odbora Osnovne škole Marina Getaldića
104. Zaključak o izmjeni Zaključka o imenovanju članova Školskog odbora Osnovne škole Marina Držića
105. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave
GRADSKO VIJEĆE
84
Na temelju čl. 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13.- pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18. ), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
O D L U K U
o izmjeni i dopunama Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora
Članak 1.
U Odluci o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 25/17) u članku 11. stavci 2., 3. i 4. mijenjaju se i glase:
„Članovi uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovi uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata moraju dostaviti pravovaljanu ispravu o pripadnosti obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja ili nestalog hrvatskog branitelja, hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata moraju dostaviti pravovaljanu ispravu o stupnju tjelesnog oštećenja.
Dragovoljci iz Domovinskog rata i ostali hrvatski branitelji iz Domovinskog rata moraju dostaviti pravovaljani dokaz o sudjelovanju u Domovinskom ratu.“
„Braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi Ministarstvo branitelja RH ili koje su korisnice poticaja Ministarstva moraju dostaviti upis u registra ili potvrdu o korištenju poticaja.“
Dodaju se novi stavci 5. i 6. i glase:
„Djeca Hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata moraju dostaviti izvod iz Matične knjige rođenih.
Svi dokazi i isprave iz stavka 1., 2., 3., 4., i 5. ovog članka moraju biti izvornici ili preslike ovjerovljene kod javnog bilježnika i vraćaju se po završetku natječaja, sudionicima koji nisu izabrani.“.
Članak 2.
Članak 13. Odluke mijenja se i glasi:
„Povjerenstvo razmatra valjanje ponude vodeći osobito računa o:
- činjenici kad je ponuditelj član uže ili šire obitelji smrtno stradalog branitelja iz Domovinskog rata i činjenici kad je ponuditelj član uže ili šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata;
- činjenici kad je ponuditelj hrvatski ratni vojni invalid iz Domovinskog rata;
- činjenici kad je ponuditelj dragovoljac iz Domovinskog rata;
- činjenici kad je ponuditelj hrvatski branitelj iz Domovinskog rata, redoslijedom od duljeg prema kraćem vremenu sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske;
- činjenici kad je ponuditelj braniteljska-socijalno radna zadruga za obavljanje registrirane djelatnosti koji je evidentiran u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi Ministarstvo ili koji je korisnik poticaja Ministarstva;
- činjenici kad je ponuditelj dijete hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata;
- visini zakupnine.
Osobe iz stavka 1. točka 1., 2., 3., 4., 5. i 6. ovog članka imaju prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost.
Članak 17. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17.) definiran pojmovi članova uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata.“.
Članak 3.
Članak 15. Odluke mijenja se i glasi:
„Prednost pri zakupu poslovnog prostora ostvarenu temeljem čl. 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17.)
ne može se ostvariti za vrijeme dok traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren.“
Članak 4.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnik".
KLASA: 372-01/17-01/42
URBROJ: 2117/01-09-18-06
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
85
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 04/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
O D L U K U
o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina
Članak 1.
U Odluci o zakupu javnih površina („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.1/14., 21/15., 3/16., 17/16,15/17 i 25/17) u članku 39. mijenja se stavak 3. i sada glasi:
„Posude, zdjele, lonci i sl. za ukrasno cvijeće mogu se postaviti isključivo na poljanama i trgovima u Povijesnoj jezgri i kontaktnoj zoni, unutar zakupljene javne površine, uz prethodnu pisanu suglasnost zakupodavca.“.
Članak 2.
U članku 39. dodaje se stavak 4. i glasi:
„Ukoliko je oprema ugostiteljske terase na javnoj površini koja imaju svojstvo kulturnog dobra postavljena u suprotnosti s odredbama Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara, Ministarstvo kulture, uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Dubrovniku svojim rješenjem može naložiti uklanjanje iste.“.
Članak 3.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-05/18-01/189
URBROJ: 2117/01-09-18-03
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
86
Na temelju članka 35. točke 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15 i 123/17 - pročišćeni tekst) i članka 32. članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
O D L U K U
o izmjenama i dopunama Odluke o načinu ugovaranja
financiranja troškova uređenja građevinskog zemljišta
te izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture
Članak 1.
U Odluci o načinu ugovaranja financiranja troškova uređenja građevinskog zemljišta te izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br. 14/15) iza članaka 2. dodaje se novi Članak 2.a. koji glasi:
" Članak 2.a.
Uređenje građevinskog zemljišta sukladno ovoj Odluci provodi se u svrhu:
- građenja građevina i uređaja komunalne infrastrukture i drugih infrastrukturnih građevina, građevina javne i društvene namjene te uređenja javnih površina kojih je investitor Grad Dubrovnik
Grad Dubrovnik uređuje građevinsko zemljište u skladu s programom gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture (u daljnjem tekstu: program) i temeljem sklopljenih ugovora o iz članaka 7. i 12. ove odluke."
Članak 2.
U Članku 3. ispred stavka 1. dodaje se novi stavak 1. koji glasi:
„ Komunalna infrastruktura su građevine namijenjene opskrbi pitkom vodom, odvodnji i pročišćavanju otpadnih voda, održavanju čistoće naselja, sakupljanju i obradi komunalnog otpada, te ulična rasvjeta, tržnice na malo, groblja, krematoriji i površine javne namjene u naselju (javne ceste - kada se iste ne održavaju kao javne ceste po posebnom zakonu, nerazvrstane ceste, ulice, biciklističke staze, pješačke staze i prolazi, trgovi, tržnice, igrališta, parkirališta, groblja, parkovne i zelene površine u naselju, rekreacijske površine i sl.)“
stavak 1. postaje stavak 2.
Članak 3.
Iza članaka 5. dodaje se novi Članak 5.a. koji glasi:
„Članak 5.a.
Suglasnost za izradu projektne dokumentacije ili ishođenje lokacijske dozvole, potvrde glavnog projekta ili drugog dokumenta prostornog uređenja u ime Grada Dubrovnika, ukoliko nije sklopljen Ugovor o uređenju građevinskog zemljišta Gradonačelnik može dati bez preuzimanja ikakvih obveza izgradnje građevina.“
Članak 4.
U članku 7. iza stavka 1. dodaju se stavci 2., 3., 4. i 5 . koji glase:
"Nakon utvrđenja prihvatljivosti predloženog financiranja uređenja građevinskog zemljišta za izgradnju komunalne infrastrukture, odnosno objekata i uređaja komunalne infrastrukture iz Članka 12. ove Odluke gradonačelnik i osiguravatelj sredstava sklopit će ugovor o uređenju građevinskog zemljišta za izgradnju komunalne infrastrukture (dalje u tekstu: ugovor o uređenju građevinskog zemljišta).
Ugovorom o uređenju građevinskog zemljišta Grad će dati suglasnost osiguravatelju sredstava da izgradi komunalnu infrastrukturu vlastitim sredstvima u određenom roku i da izgrađenu komunalnu infrastrukturu preda u vlasništvo Grada, uz provođenje stručnog nadzora od strane Grada prilikom izvođenja radova, a sve o trošku osiguravatelja sredstava.
Ugovor o uređenju građevinskog zemljišta sklopit će se u roku od 45 dana od dana utvrđivanja prihvatljivosti predloženog financiranja iz članka 12. ove odluke.
Odabir stručnog nadzora izvođenja radova vrši Grad u postupku javne nabave, a njegove troškove snosi u cijelosti osiguravatelj sredstava.
Temeljem sklopljenog ugovora o uređenju građevinskog zemljišta osiguravatelj sredstava nema pravo na povrat plaćenih sredstava."
Dosadašnji stavak 2. se briše.
Članak 5.
U članku 9. iza stavka 4. dodaje se stavak 5 . koji glasi:
„Ako osiguravatelj sredstava prije početka postupka javne nabave u korist Grada Dubrovnika uplati komunalni doprinos u cijelosti, a dio tog komunalnog doprinosa koji se odnosi na izgradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture je jednak ili veći od iznosa troškova koje osiguravatelj sredstava plaća na temelju ugovora o financiranju uređenja građevinskog zemljišta iz ove odluke, nije obvezan dostaviti pismo namjere banke iz stavka 2. ovog članka i garanciju banke iz stavka 3. ovog članka, već samo bjanko zadužnicu u iznosu od 10% ugovorenih vrijednosti navedenih radova.“
Članak 6.
Članak 10 mijenja se i glasi:
„Osiguravatelj sredstava svoju namjeru da sklopi ugovore o uređenju ili financiranju uređenja, odnosno o izgradnji ili financiranju izgradnje temeljem ove odluke iskazuju putem pisma namjere, upućenog Gradonačelniku preko Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima Grada Dubrovnika, kojim izražavaju spremnost za financiranje troškova izgradnje.
Komunalna infrastruktura iz stavka 1. mora biti predviđena prostorno planskom dokumentacijom.
Pismu namjere iz stavka 1. ovog članka prilaže se:
− opis zahvata koji je predmet ugovaranja sukladno važećim dokumentima prostornog uređenja i građevine koja će se graditi a kojoj će služiti komunalna infrastruktura;
− naznačene građevinske čestice odnosno zemljište na kojem se planira gradnja s priloženim prostornim prikazom građevine;
− procjenu svih troškova uređenja uređaja i objekata komunalne infrastrukture;
− procjenu veličine građevine ili građevina koju podnositelj pisma namjere namjerava graditi, a kojoj služe objekti i uređaji komunalne infrastrukture;
− dokaz o spremnosti sudjelovanja drugih subjekata u izgradnji objekata i uređaja komunalne infrastrukture, čija izgradnja nije u nadležnosti Grada Dubrovnika;
− izvadak iz sudskog registra (izvornik ili od strane javnog bilježnika ovjerena preslika), ne stariji od mjesec dana do dana podnošenja pisma namjere ili ovjerena preslika obrtnice, a za investitore koji grade za osobne potrebe preslika osobne iskaznice;
− obrazac FINA-e BONPLUS, ne stariji od mjesec dana od dana podnošenja pisma namjere (izvornik), za trgovačka društva i obrtnike koji posluju po Zakonu o porezu na dobit; „
Članak 7.
Iza članaka 10. dodaju se novi Članci 10.a., 10.b. i 10.c. koji glase:
„Članak 10.a.
Najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka pisma namjere iz članka 10. ove odluke, Gradonačelnik odnosno Gradsko vijeće se obvezuje donijeti odluku o suglasnosti s namjerom financiranja predložene izgradnje ili će odbiti prijedlog.
Članak 10.b.
Ukoliko se donese odluka o suglasnosti, Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima Grada Dubrovnika provodi postupak provjere i :
− utvrđuje opravdanost izgradnje nerazvrstane ceste;
− utvrđuje opravdanost uređenja javne površine;
− provodi imovinsko-pravnu analizu i financijsku analizu zemljišnih čestica
u obuhvatu predloženog zahvata;
− provodi provjeru usklađenosti prijedloga s prostornim planom;
− provjerava mogućnost izgradnje nerazvrstane ceste u odnosu na moguća klizišta i dr.;
− daje mišljenja u odnosu na okolne zone javne i društvene namjene, mogućnost priključenja nerazvrstane ceste na postojeće prometnice;
− pribavlja procjenu iznosa komunalnog doprinosa za građevinu;
− obavlja i druge poslove potrebne za donošenje odluke o opravdanosti izgradnje nerazvrstane ceste;
Nakon provedenog postupka provjere Gradonačelnik, odnosno Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima Grada Dubrovnika će osiguravatelju sredstava izdati potrebne suglasnosti i punomoći za izradu tehničke dokumentacije, kao i odobrenje za odabir izvođača radova projektiranja i stručnog nadzora.
Iznimno, postupak provjere se ne provodi prilikom sklapanja ugovora o uređenju građevinskog zemljišta kada je izgradnja predviđena programom.
Članak 10.c.
Nakon ishođenja potrebne tehničke dokumentacije, osiguravatelj sredstava pismenim putem predlaže Gradonačelniku preko Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima Grada Dubrovnika započinjanje postupka pregovaranja oko uvjeta financiranja izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture.
Uz Prijedlog iz stavka 1. ovoga članka osiguravatelj sredstava dostavlja:
− dokumentaciju koju namjerava donirati Gradu (parcelacijski elaborat, idejni projekt, glavni projekt i sl.) te specifikaciju troškova cjelokupne dokumentacije koju namjerava donirati;
− troškovnik radova sa procijenjenim vrijednostima;
− dokaz o spremnosti sudjelovanja drugih subjekata u izgradnji objekata i uređaja komunalne infrastrukture, čija izgradnja nije u nadležnosti Grada Dubrovnika;
− izvadak iz sudskog registra (izvornik ili od strane javnog bilježnika ovjerena preslika), ne stariji od mjesec dana do dana podnošenja pisma namjere ili ovjerena preslika obrtnice, a za investitore koji grade za osobne potrebe preslika osobne iskaznice;
− obrazac FINA-e BONPLUS, ne stariji od mjesec dana od dana podnošenja pisma namjere (izvornik), za trgovačka društva i obrtnike koji posluju po Zakonu o porezu na dobit; „
Članak 8.
U Članku 11. stavak 1. riječi „pisma namjere iz članka 11.“ mijenjaju se riječima “prijedloga iz članka 10.c.“ .
Članak 9.
Članak 12. mijenja se i sada glasi:
„Gradonačelnik, odnosno Gradsko vijeće, će posebnim zaključkom utvrditi prihvatljivost predloženog financiranja uređenja građevinskog zemljišta, odnosno izgradnju i financiranje izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture .
Zaključak se donosi na temelju obrazloženog prijedloga nadležnog Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima Grada Dubrovnika donosi gradonačelnik ako je visina ugovorenih i procijenjenih vrijednosti izraženih u kunama do vrijednosti 0,5 % iznosa prihoda Grada Dubrovnika bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o davanju suglasnosti odnosno o sklapanju ugovora (ako je taj iznos veći od 1.000.000,00 kuna, gradonačelnik može odlučivati najviše do 1.000.000,00 kuna), a Gradsko vijeće ako je visina ugovorenih i procijenjenih vrijednosti izraženih u kunama iznad vrijednosti od 0,5 % iznosa prihoda Grada Dubrovnika bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o davanju suglasnosti odnosno o sklapanju ugovora (ako je taj iznos veći od 1.000.000,00 kuna, Gradsko vijeće odlučuje o iznosima većim od 1.000.000,00 kuna).
Gradonačelnik donosi Zaključak iz stavka 1. ovog članka, odnosno predlaže Gradskom vijeću njegovo donošenje najkasnije u roku od 30 dana od dana ovjere financijskog plana uređenja i vremenskog plana iz članka 11. ove odluke.
Grad će sa osiguravateljem sredstava potpisati ugovor o uređenju ili financiranju uređenja građevinskog zemljišta, odnosno o izgradnji ili financiranju izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture, najkasnije u roku od 30 dana od dana donošenja zaključka iz ovog članka. ”
Članak 10.
U Članku 15. iza stavka 2. dodaju se novi stavci 3.,4. i 5. koji glase:
„Za radove koji su predmet ugovora o financiranju na temelju provedenog postupka javne nabave odabiru se izvođači radova građenja i stručnog nadzora. Nakon odabira izvođača, za obavljanje konkretnih radova ili usluga sklapaju se ugovori između Grada kao investitora, osiguravatelja sredstava te odabranih izvođača radova i usluga.
Ugovorom se utvrđuje vrsta i opseg radnji i radova na uređenju zemljišta te rok za njihovo dovršenje, iznos i rok plaćanja troškova uređenja građevinskog zemljišta.
Ugovorom se utvrđuje i način plaćanja između Grada kao investitora, osiguravatelja sredstava te odabranih izvođača radova i usluga.“
Članak 11.
Članak 16. mijenja se i sada glasi:
„Ugovorima iz članka 7. i 12. ove Odluke između Grada Dubrovnika i Osiguravatelja sredstava, Osiguravatelj sredstava preuzima obvezu financirati u naravi gradnju pristupne, odnosno nerazvrstane ceste s pripadajućim objektima i uređajima komunalne infrastrukture za odvodnju otpadnih i oborinskih voda, gradnju javne rasvjete te distribucijsko telekomunikacijski kablova.
Osiguravatelj sredstava se obvezuje financirati troškove provedbe postupka izvlaštenja, kao i isplatiti naknadu za nekretnine koje će se izvlastiti za potrebe izgradnje komunalne infrastrukture, a koji postupak provodi Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom Grada Dubrovnika. U slučaju izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na već postojećoj nerazvrstanoj cesti, Ugovorom iz članka 7. i članka 12. ove Odluke između Grada Dubrovnika i Osiguravatelja sredstava, Osiguravatelj sredstava se obvezuje financirati troškove rješavanja imovinsko- pravnog stanja koje provodi Upravni odjel za promet Grada Dubrovnika.
Istim ugovorom Osiguravatelj sredstava preuzima obvezu pregovaranja te rješavanja pitanja infrastrukture vodoopskrbe - infrastrukture za opskrbu pitkom vodom, fekalne odvodnje, napajanja električne energije, a sve prije započinjanja izgradnje predmetne nerazvrstane ceste.“
Članak 12.
U Članku 17. riječi „članka 12.“ mijenjaju se u riječi „ Članka 11.“
Članak 13
U Članku 18. u alineji 3. iza riječi „čestici,“ dodaj se tekst “a u vlasništvu su osiguravatelja sredstava,“ u alineji 4. iza riječi „članka 7.“ dodaje se tekst „i članka 12.“.
Članak 14.
U Članku 19.. iza stavka 1. dodaje se stavak 2. koji glasi:
„U slučaju da ne dođe do realizacije projekta, a sklopi se ugovor o financiranju za rješavanje imovinsko-pravnih odnosa i ugovor na temelju kojega je Grad stekao zemljište, Grad nije dužan osiguravatelju sredstava isplatiti kupoprodajnu cijenu za zemljište koje je stekao.“
Članak 15.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-01/18-09/22
URBROJ: 2117/01-09-18-03
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
87
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ( „Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. i 6/13 - pročišćeni tekst i 9/15.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na sjednici, održanoj svibnja 2018. godine., donijelo je
O D L U K U
o pristupanju Grada Dubrovnika Europskoj povelji o ravnopravnosti spolova
na lokalnoj razini
Članak 1.
Grad Dubrovnik pristupa Europskoj povelji o ravnopravnosti spolova na lokalnoj razini.
Članak 2.
Ovlašćuje se Gradonačelnik Grada Dubrovnika da potpiše Pristupnicu o pristupanju Europskoj povelji o ravnopravnosti spolova na lokalnoj razini, koja čini sastavni dio ove Odluke.
Članak 3.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
URBROJ: 2117/01-09-18-03
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
88
Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15 -pročišćeni tekst i 123/17) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika” 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
O D L U K U
o usvajanju „Strategije razvoja turizma i odredbe o kruzing-turizmu
na području grada Dubrovnika do 2025. (I. faza)“
Članak 1.
Usvaja se „Strategija razvoja turizma i odredbe o kruzing - turizmu na području grada Dubrovnika do 2025. (I. faza)“.
Članak 2.
„Strategija razvoja turizma i odredbe o kruzing - turizmu na području grada Dubrovnika do 2025. (I. faza)“ čini sastavni dio ove Odluke, ali nije predmet objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ .
Nakon stupanja na snagu ove Odluke, „Strategija razvoja turizma i odredbe o kruzing - turizmu na području grada Dubrovnika do 2025. (I. faza)“ će se objaviti na službenim internetskim stranicama grada Dubrovnika (www.dubrovnik.hr).
Članak 3.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA:334-01/18-01/10
URBROJ: 2117/01-09-18-03
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
89
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13.- pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
Izmjene i dopune
Plana korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri
Članak 1.
U PLANU KORIŠTENJA JAVNIM POVRŠINAMA U POVIJESNOJ JEZGRI („Sl. glasnik Grada Dubrovnika br.17/16) mijenja se , dodaje, ili briše slijedeći tekst:
1.U poglavlju naslova I. OPĆE ODREDBE, u točki 8., dodaje se stavak 2. i glasi:
Iznimno, na poljanama i trgovima, unutar zakupljene javne površine mogu se postaviti posude, zdjele, lonci i sl. za ukrasno cvijeće, uz prethodnu pisanu suglasnost Grada Dubrovnika.
2. U poglavlju naslova I. OPĆE ODREDBE, mijenja se točka 9. i glasi:
Nadzor utjecaja opreme ugostiteljske terase postavljene na javnoj površini koja ima svojstvo kulturnog dobra provodi Ministarstvo kulture, uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Dubrovniku.
Članak 2.
Ove Izmjene i dopune Plana stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-05/18-01/188
URBROJ: 2117/01-09-18-03
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
90
Na temelju članka 3. stavka 13. Zakona o gospodarstvu („Narodne novine“, broj 36/95, 109/95 – Uredba, 21/96 – Uredba, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15), članka 3. Odluke o obavljanju drugih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 9/10, 2/12) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
Izmjene i dopune
Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za
Grad Dubrovnik u 2018. godini
Članak 1.
U Programu obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik u 2018. godini („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 25/17) članak 13. mijenja se i glasi:
„Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja obuhvaća:
― hvatanje pasa, mačaka i ostalih lutalica,
― cijepljenje, čuvanje i hranidbu uhvaćenih lutalica,
― hranjenje uhvaćenih pasa, mačka i ostalih lutalica
― udomljavanje uhvaćenih pasa i mačaka lutalica,
Ova se djelatnost provodi neprekidno tijekom cijele godine.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija; projekt: Kafilerija
Obavljanje: ............................................................... Sanitat d.o.o.
Procjena troškova: ......................................... 750.000,00 kuna.“
Članak 2.
Članak 22. mijenja se i glasi:
„Održavanje dječjih igrališta obuhvaća:
― održavanje čistoće na dječjim igralištima
― održavanje zelenila na dječjim igralištima
― radove tekućeg održavanja na dječjim ogralištima
― usluge video nadzora na dječjim igralištima
― održavanje opreme - sitniji popravci opreme na igralištima
Veće investicijsko opremanje i izgradnja dječjih igrališta su u nadležnosti Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Javne površine; projekt: Održavanje dječjih igrališta
Obavljanje: ......................... Čistoća d.o.o., Vrtlar d.o.o. i odabrani ponuditelji prema ugovoru
Procjena troškova: .................................................. 1.200.000,00 kn.“
Članak 3.
Članak 25. mijenja se i glasi:
„Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama; projekt: zbrinjavanje nusproizvoda životinjskog porijekla
Obavljanje: ........................................odabrani izvoditelj prema ugovoru
Procjena troškova: ..................................................... 95.000,00 kuna.“
Članak 4.
Članak 27. mijenja se i glasi:
„REKAPITULACIJA RASHODA
___________________________________________________________________________
OPIS RADOVA 2018.god. ( kn )
__________________________________________________________________________
1. Održavanje javnih fontana 715.000,00
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija 1.150.000,00
3. Održavanje javnih zahoda ( iz cijene usluge)
4. Održavanje javnih satova 40.000,00
5. Održavanje javnih kupališta
(sredstva su osigurana kroz Program:Pomorsko dobro i plaže 2.750.000,00
i Program: Čistoća javnih površina, Javne zelene površine ( 640.000,00 )
6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja - kafilerija 750.000,00
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja ( 1.700.000,00 )
(sredstva su osigurana kroz Program:
Javne zelene površine i Javna rasvjeta)
8. Organizacija prometa u mirovanju (iz cijene usluge)
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne
jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima (iz cijene usluge)
_________________________________________________________________________
10.Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim
naglaskom na Domovinski rat 50.000,00
__________________________________________________________________________
11. Uklanjanje vozila i protupravno postavljenih predmeta 40.000,00
na javnim površinama Grada Dubrovnika
12. Javno oglašavanje (iz cijene usluge)
13.Održavanje javne hidrantske mreže ( iz cijene usluge)
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada 70.000,00
15. Održavanje dječjih igrališta 1.200.000,00
__________________________________________________________________________
16. Skrb o gradskim golubovima i labudovima 40.000,00
17.Nabava materijala za male komunalne
poslove po GK i MO 1.200.000,00
18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina 95.000,00
__________________________________________________________________________
19.Rezidba grana visokih stabala 200.000,00
SVEUKUPNO: 8.300.000,00 kuna“
Članak 5.
Članak 28. mijenja se i glasi:
„Financiranje radova iz članaka 2. do 26. u 2018. godini vršit će se iz slijedećih izvora:
1.Opći prihodi .................................................................... 5.550.000,00 kn
2. Iz cijene usluge
3. Pomorsko dobro ......................................................... 2.750.000,00 kn
UKUPNO: 8.300.000,00 kn“
__________________________________________________________________________
Članak 6.
Ove izmjene i dopune Programa obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik u 2018.godini stupaju na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika" .
KLASA: 363-01/17-09/32
UR.BROJ: 2117/01-09-18-05
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
91
Na temelju članka 28. Zakona o komunalnom gospodarstvu («Narodne novine», broj 36/95, 109/95 – Uredba, 21/96 – Uredba, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15), i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika («Službeni glasnik Grada Dubrovnika», broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12 i 5/13, 6/13 - pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
Izmjene i dopune
Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini
Članak 1.
U Programu održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini («Službeni glasnik Grada Dubrovnika», broj 25/17) članak 1. mijenja se i glasi:
Ovim Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini ( u daljnjem tekstu: Program ) utvrđuje se opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima u 2018. godini za:
1. odvodnju atmosferskih voda,
2. održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina,
3. održavanje javnih površina,
4. održavanje nerazvrstanih cesta,
5. održavanje groblja
6. održavanje javne rasvjete.
Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:
― komunalne naknade (Članak 22. stavak 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu) koja je prihod proračuna Grada Dubrovnika i namijenjena je za financiranje navedenih komunalnih djelatnosti iz stavka 1. ovog članka;
― opći prihodi i primici
― naknade za uporabu pomorskog dobra
― ostalih prihoda za posebne namjene-Hrvatske vode
― boravišna pristojbe
― žuc
― viška sredstava.“
Članak 2.
Članak 7. mijenja se i glasi:
„Za radove iz članka 4., 5. i 6. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Čistoća javnih površina i to kako slijedi:
Obavljanje: ................................................................. Čistoća d.o.o.
Procjena troškova : .................................................... 9.408.600,00 kuna.“
Članak 3.
Članak 11. mijenja se i glasi:
„Za radove iz članka 8., 9., i 10. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine i to kako slijedi:
Obavljanje: ............................................................... Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova: .................................................. 9.200.000,00 kuna.“
Članak 4.
Članak 20. mijenja se i glasi:
„Za radove iz članka 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18. i 19. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje javnim površinama: aktivnost - prometne površine , aktivnost-semafori i to kako slijedi:
Prometne površine
- za radove redovitog održavanja prometnih površina ............................. 14.853.000,00 kuna
- semafori ..................................................................................................... 250.000,00 kuna
Obavljanje: ................................................................ odabrani izvoditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova: ...............................................................................15.103.000,00 kuna.“
Članak 5.
Članak 24. mijenja se i glasi:
„Za radove iz članka 21, 22. i 23. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi: aktivnost - groblja na užem području Grada i groblja na širem području Grada i to kako slijedi:
Groblja na užem području Grada .................................. 650.000,00 kuna
Groblja na širem području Grada ................................. 590.000,00 kuna.
Obavljanje: ................................................ Boninovo d.o.o. - Dubrovnik
Procjena troškova: .................................................... 1.240.000,00 kuna."
Članak 6.
Članak 31. mijenja se i glasi:
„Za radove iz članka 26., 27., 28., 29., i 30. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:
Redovito održavanje javne rasvjete ...................................... 3.800.000,00 kuna
Intelektualne usluge ............................................................. 130.000,00 kuna
Obavljanje: ......................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Procjena troškova obavljanja: ............................................. 3.930.000,00 kuna.“
Članak 7.
Članak 38. mijenja se i glasi:
Pod troškom električne energije podrazumijevaju se troškovi za električnu energiju utrošenu na sustavu javne rasvjete na području Grada Dubrovnika.
Za troškove iz članka 38. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost Grad Dubrovnik javna rasvjeta - trošak električne energije i to kako slijedi:
Troškovi za električnu energiju ................................. 3.580.000,00 kuna.
Obavljanje: ................................ odabrani isporučitelj - prema ugovoru.
Procjena troškova:................................................. 3.580.000,00 kuna.
Članak 8.
Članak 39. mijenja se i glasi:
„REKAPITULACIJA RASHODA
__________________________________________________________________________
OPIS RADOVA 2018.
__________________________________________________________________________
1. Odvodnja atmosferskih voda 1.300.000,00
2. Održavanje čistoće u dijelu koji se
odnosi na čišćenje javnih površina 9.408.600,00
3. Održavanje zelenih javnih površina 9.200.000,00
4. Održavanje nerazvrstanih cesta 15.103.000,00
5. Održavanje groblja i krematorija 1.240.000,00
6. Održavanje javne rasvjete 9.110.000,00
SVEUKUPNO: 45.361.600,00 kuna „
Članak 9.
Članak 40. mijenja se i glasi:
„Financiranje radova iz članaka 3. do 38. u 2018. godini vršit će se iz slijedećih izvora:
1. Komunalna naknada ......................................................... 36.300.000,00 kuna
2. Opći prihodi i primici .......................................................... 3.833.200,00 kuna
3. Ostali prihodi za posebne namjene-Hr.vode ........................ 200.000,00 kuna
4. Boravišna pristojba ............................................................... 600.000,00 kuna
5. Naknada za uporabu pomorskog dobra............................... 650.000,00 kuna
6. ŽUC ..................................................................................... 2.653.000,00 kuna
7. Višak sredstava .................................................................... 1.125.400,00 kuna
Članak 10.
Ove izmjene i dopune Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini stupaju na snagu osmog dana od dana objave u «Službenom glasniku Grada Dubrovnika».
KLASA: 363-01/17-09/31
URBROJ: 2117/01-09-18-05
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
92
Na temelju članka 18. stavka 2. Zakona o Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja („Narodne novine“ br. 79/96 i 110/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. i 6/13-pročišćeni tekst) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
I Z M J E N U P R O G R A M A
javnih potreba za obavljanje djelatnosti Hrvatske gorske službe spašavanja
Stanica Dubrovnik za 2018.
I
U Programu javnih potreba za obavljanje djelatnosti Hrvatske gorske službe spašavanja, Stanica Dubrovnik za 2018. (u daljnjem tekstu : Program), donesenom na 10.sjednici Gradskog vijeća održanoj 9. travnja 2018. godine, u točki III iznos od 250.000,00 kuna povećava se za 250.000,00 kuna tako da ukupni iznos glasi 500.000,00 kuna.
II
Točka IV mijenja se i glasi:
„Za obavljanje javnih potreba iz točke II ovog Programa Grad Dubrovnik će u 2018. financirati:
1. Trošak održavanja objekata i prijevoznih sredstava - 180.000,00
2. Uredska oprema, materijal, literatura i izrada planinarskih karti - 80.000,00 kn
3. Akcije spašavanja i hitne intervencije - 100.000,00 kn
4. Sudjelovanje na pripremnim vježbama za tečajeve HGSS-a, organiziranje radionica i seminara i troškovi službenih putovanja - 90.000,00
5. Ostali troškovi – 50.000,00 kn
III
Grad Dubrovnik i HGSS - Stanica Dubrovnik sklopit će dodatak Ugovoru o načinu i uvjetima financiranja aktivnosti sukladno Izmjeni Programa.
IV
HGSS Stanica Dubrovnik obvezna je Gradu Dubrovniku podnijeti izvješće o izvršenju Izmjene Programa u roku od 60 dana od isteka 2018. godine odnosno do 1.ožujka 2019. godine.
V
Ova Izmjena Programa stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA:810-01/17-02/01
URBROJ:2117/01-08-18-12
Dubrovnik, 28.svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
93
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj: 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 5. stavka 3. Odluke o privremenoj zabrani izvođenja građevinskih radova na području Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, br. 25/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E N J E
o imenovanju predsjednika i članova Povjerenstva
za odobravanje izvođenja radova
I
U Povjerenstvo za odobravanje izvođenja radova na području Grada Dubrovnika imenuju se:
1. Đuro Goluža, predsjednik,
2. Paula Pikunić Vugdelija, član,
3. Nikola Đurić, član.
II
Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-01/17-09/18
URBROJ: 2117/01-09-18-08
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
94
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 4. Odluke o osnivanju Kulturnih vijeća Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o imenovanju članova Kulturnog vijeća Grada Dubrovnika
za glazbenu djelatnost
- U Kulturno vijeće Grada Dubrovnika za glazbenu djelatnost imenuju se:
1. Denis Ajduković,
2. Brigita Masle Dražinić
3. Ante Skaramuca.
- Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA:013-03/18-03/19
URBROJ:2117/01-09-18-01
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
95
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 4. Odluke o osnivanju Kulturnih vijeća Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o imenovanju članova Kulturnog vijeća Grada Dubrovnika
za dramsku i plesnu umjetnost te izvedbene umjetnosti
- U Kulturno vijeće Grada Dubrovnika za dramsku i plesnu umjetnost te izvedbene umjetnosti imenuju se:
1. Ivana Medo Bogdanović,
2. Hrvoje Ivanković,
3. Paola Šutić.
- Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 013-03/18-03/20
URBROJ: 2117/01-09-18-1
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
96
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 4. Odluke o osnivanju Kulturnih vijeća Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o imenovanju članova Kulturnog vijeća Grada Dubrovnika
za muzejsko-galerijsku djelatnost, likovnu umjetnost
i zaštitu i očuvanje kulturne baštine
- U Kulturno vijeće Grada Dubrovnika za muzejsko-galerijsku djelatnost, likovnu umjetnost i zaštitu i očuvanje kulturne baštine imenuju se:
1. dr.sc. Vinicije Lupis,
2. Ivona Michl,
3. Luko Piplica.
- Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 013-03/18-03/21
URBROJ: 2117/01-09-18-1
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
97
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 4. Odluke o osnivanju Kulturnih vijeća Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o imenovanju članova Kulturnog vijeća Grada Dubrovnika
za knjižnično-izdavačku djelatnost
- U Kulturno vijeće Grada Dubrovnika za knjižnično-izdavačku djelatnost imenuju se:
1. doc.dr.sc. Katija Bakija
2. Boris Njavro
3. Anita Ruso.
- Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 013-03/18-03/22
URBROJ: 2117/01-09-18-1
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
98
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 4. Odluke o osnivanju Kulturnih vijeća Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o imenovanju članova Kulturnog vijeća Grada Dubrovnika
za audio-vizualne djelatnosti i nove medijske kulture
- U Kulturno vijeće Grada Dubrovnika za audio-vizualne djelatnosti i nove medijske kulture imenuju se:
1. Vladimir Gojun,
2. Hrvoje Juvančić
3. Dr.sc. Đorđe Obradović.
- Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 013-03/18-03/23
URBROJ: 2117/01-09-18-1
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
99
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o imenovanju ravnatelja
Javne ustanove u kulturi Folklorni ansambl Linđo
- Vlaho Kljunak, iz Dubrovnika imenuje se ravnateljem Javne ustanove u kulturi Folklorni ansambl Linđo, na mandatno razdoblje od 1. lipnja 2018. do 1. lipnja 2022. godine.
- Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
O B R A Z L O Ž E NJ E:
Upravno vijeće Folklornog ansambla Linđo raspisalo je natječaj za imenovanje ravnatelja/ice koji je objavljen 7. travnja 2018. u Dubrovačkom vjesniku.
U zakonskom roku na natječaj je pristigla jedna prijave, i to prijava gosp. Vlaha Kljunka dosadašnjeg vršiteljia dužnosti ravnatelja.
Upravno vijeće Folklornog ansambla Linđo, na sastanku održanom 23. travnja 2018., otvorilo je i pregledalo prijavu i utvrdilo da prijava sadrži sve potrebne dokumente po raspisanom natječaju, te je jednoglasno donijelo zaključak kojim predlaže Gradskom vijeću Grada Dubrovnika za ravnatelja Javne ustanove Folklorni ansambl Linđo imenovati gospodina Vlaha Kljunka.
Upravno vijeće smatra da predloženi Program rada gosp. Kljunka pokazuje njegovo dobro poznavanje organizacije i funkcioniranja Linđa i sastavnice Ustanove, kako u odnosu na profesionalno uposlene djelatnike tako i u pogledu specifične društvene uloge Ansambla u dubrovačkoj sredini.
Odbor za izbor i imenovanje Gradskog vijeća Grada Dubrovnika, na sjednici održanoj 25. i 28. svibnja 2018., razmotrio je prijedlog Upravnog vijeća, kao i dokumentaciju kandidata te je predložilo Gradskom vijeću imenovati Vlaha Kljunka ravnateljem Folklornog ansambla Linđo.
Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibja 2018., prihvatilo je prijedlog Upravnog vijeća te je odlučilo kao u izreci ovog Rješenja.
UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ovoga rješenja nije dopuštena žalba, ali se može u zakonskom roku pokrenuti upravni spor kod nadležnog suda.
KLASA: 013-03/18-03/17
URBROJ: 2117/01-09-18-03
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
100
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13.- pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) i članka 11. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 4/10., 3/11., 5/13. i 6/13. - pročišćeni tekst), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
R J E Š E NJ E
o izboru druge potpredsjednice
Gradskog vijeća Grada Dubrovnika
1. Dolores Lujić, iz Dubrovnika, izabire se za drugu potpredsjednicu Gradskog vijeća Grada Dubrovnika.
2. Ovo rješenje stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 013-03/17-03/12
URBROJ: 2117/01-09-18-2
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------
GRADONAČELNIK
101
Na temelju članka 64. stavka 3. Zakona o zaštiti okoliša ("Narodne novine", broj 80/13, 153/13, 78/15 i 12/18), članka 31. stavka 4. Uredbe o strateškoj procjeni utjecaja strategije, plana i programa na okoliš ("Narodne novine", broj 3/17) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13.-pročišćen tekst, 9/15 i 12/15-Odluka Ministarstva uprave RH), Gradonačelnik Grada Dubrovnika dana 22. svibnja 2018 donosi
O D L U K U
kojom se utvrđuje da nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika
I.
Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša proveo je postupak Ocjene o potrebi strateške procjene utjecaja na okoliš IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika (u daljnjem tekstu IIDPPUGD), sukladno Odluci o započinjanju postupka ocjene o potrebi strateške procjene utjecaja na okoliš IIDPPUGD (KLASA: 351-01/18-01/35, URBROJ:2117/01-01-18-05, od 15. ožujka 2018).
U postupku Ocjene o potrebi strateške procjene utvrđeno da predmetni Plan neće imati vjerovatno značajan utjecaj na okoliš na osnovu čega se utvrđuje da nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš.
II.
Razlozi za donošenje IIDPPU Grada Dubrovnika, ciljevi, programska polazišta te obuhvat plana utvrđeni su u Odluci o izradi IIDPPU Grada Dubrovnika koju je na 9. sjednici, održanoj 9. ožujka 2018. donijelo Gradsko vijeće Grada Dubrovnika.
U članku 3. Odluke o izradi IIDPPU Grada Dubrovnika navedeni su sljedeći razlozi za donošenje Plana:
Izradi IIDPPU-a Grada Dubrovnika, pristupit će se radi planiranja sadržaja od interesa za Grad Dubrovnik i Dubrovačko-neretvansku županiju u cilju stvaranja planskih preduvjeta za realizaciju:
― ribarske luke na lokaciji “Shell” u okviru luke otvorene za javni promet Sustjepan,
― reciklažnog dvorišta na širem području Grada Dubrovnika i
― prijemosnicu ceste (ulice) Bartola Kašića kod vrtića u Mokošici.
Ciljevi i programska polazišta dani su u članku 6. Odluke o izradi IIDPPU Grada Dubrovnika:
Sukladno članku 3. Odluke o izradi IIDPPU Grada Dubrovnika, ciljevi i programska polazišta,
koji se utvrđuju kao planirane izmjene i dopune, su:
― proširenje i redefiniranje obuhvata ribarske luke na lokaciji „Shell“ u okviru luke otvorene za javni promet u Sustjepanu te definiranje i omogućavanje realizacije svih potrebnih sadržaja na kopnu i u moru.
― osiguravanje planskih preduvjeta za prijemosnicu ceste (ulice) Bartola Kašića u Mokošici radi realizacije iste u cilju smanjenja prometnih gužvi i rasterećenja prometa tog dijela naselja
― planiranje lokacije reciklažnog dvorišta na širem području Grada Dubrovnika.
Izmjene i dopune čiji su razlozi navedeni u članku 3. Odluke o izradi IIDPPU Grada
Dubrovnika i ciljevi i programska polazišta u prethodnom stavku ovoga članka, jedine su
izmjene i dopune koje će se izvršiti IIDPPU-a Grada Dubrovnika, pa se zahtjevi i primjedbe
izvan ovako utvrđenog opsega neće razmatrati, niti će se mijenjati druga rješenja u
tekstualnom i kartografskom dijelu predmetnih planova.
III.
U cilju utvrđivanja vjerovatno značajnog utjecaja na okoliš Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša zatražio je mišljenja tijela određenih posebnim propisima navedenih u Prilogu I. ove Odluke. Zaprimljena su slijedeća mišljenja:
― Dubrovačko-neretvanska županija, Upravni odjel za zaštitu okoliša i prirodu (KLASA:351-01/18-01/38, URBROJ:2117/1-09/2-18-04, zaprimljeno 17. travnja 2018.) smatra da za planirane IV izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš obzirom je Planom obuhvaćena manja površina građevinskog područja Grada Dubrovnika dok je ribarska luka Sustejpan obrađena kao planirana aktivnost u sklopu strateške procjene za Izmjene i dopune Prostornog plana Dubrovačko-neretvanske županije, a za istu je potrebno provesti i Ocjenu o potrebi procjene utjecaja na okoliš.
― Ministarstvo zaštite okoliša i energetike, Uprava za zaštite prirode, (KLASA:612-07/18-58/231, URBROJ:517-07-2-2-18-3, zaprimljeno 30. travnja 2018.) daje mišljenje da za IV Izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnik ne treba provesti postupak strateškeprocjene utjecaja na okoliš vezano uz područje zaštite i očuvanja prirode (bioraznolikost, zaštićena područja) i da su IV Izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika prihvatljive za ekološku mrežu.
― Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode Dubrovačko-neretvanske županije (KLASA:350-02/16-01/09, URBROJ:2117/1-17-18-4, zaprimljeno 8. svibnja 2018.) daje mišljenje da nije potrebno provesti postupak strateške procjene utjecaja na okoliš.
― Ministarstvo kulture, Uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Dubrovniku (KLASA:612-08/11-10/0224, URBROJ:532-04-02-17/10-18-7, zaprimljeno 10. svibnja 2018.) da se predmetne izmjene i dopune odnose na zone u kojima nema zaštićenih kulturnih dobara, ali da je predloženu lokaciju „reciklažnog dvorišta“ između naselja Zaton i Orašac uputno preispitati strateškom procjenom utjecaja na okoliš.
― Hrvatske vode, Vodnogospodarski odjel za slivove južnog Jadrana (KLASA:351-03/18-01/0000202, URBROJ:374-24-1-18-2, zaprimljeno 11. svibnja 2018.) daju mišljenje da za predmetne izmjene i dopune ne treba provesti poseban postupak strateške procjene utjecaja na okoliš.
IV.
Odluka kojom se utvrđuje da nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš za IV izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, donesena je na temelju procjene mogućih značajnih utjecaja Izmjena i dopuna Plana na okoliš, kao i na temelju pribavljenih mišljenja.
Naime, predmet ovih Izmjena i dopunu su tri lokacije i to proširenje i redefiniranje obuhvata ribarske luke na lokaciji „Shell“ u okviru luke otvorene za javni promet u Sustjepanu, definiranje i omogućavanje realizacije prijemosnice ceste u ulici Bartola Kašića u cilju smanjivanja prometnih gužvi i rasterećenja prometa naselja Mokošica te planiranje lokacije reciklažnog dvorišta na potezu između Zatona i Orašca od kojih se prijemosnica ceste ulice Bartola Kašića nalazi unutar područja ekološke mreže HR2001010 Paleombla-Ombla.
Za predmetni plan u sklopu strateške procjene utjecaja za okoliš, proveden je i postupak Prethodne ocjene prihvatljivosti plana za ekološku mrežu koji je isključio negativan utjecaj na ciljeve očuvanja i cjelovitost područja ekološke mreže te je ishođeno mišljenje nadležnog Ministarstva da je planirana izrada IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana Grada Dubrovnika prihvatljiva za ekološku mrežu.
Jednako tako, Ministarstvo zaštite okoliša i energetike dalo je mišljenje da za planirane IIDPPU Grada Dubrovnika ne treba provesti postupak strateške procjene utjecaja na okoliš. Isto mišljenje dala je i Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode Dubrovačko-neretvanske županije, kao i Dubrovačko-neretvanska županija, Upravni odjel za zaštitu okoliša i prirodu naglašavajući da je za realizaciju ribarske luke potrebno provesti ocjenu o potrebi procjene utjecaja na okoliš u sklopu koje će se detaljno razmotritit mogući utjecaj na okoliš i sukladno tome propisati detaljne mjere zaštite okoliša.
Važno je naglasiti da je proveden postupak strateške procjene utjecaja na okoliš za Izmjene i dopune Prostornog plana Dubrovačko-neretvanske županije u kojem se ribarska luka obrađivala kao planirana aktivnost, koja studijom nije odbačena.
Slijedom navedenog, uz primjenu mjera zaštite okoliša i prirode iz važećeg plana višeg reda te uz poštivanje zahtjeva zaprimljenih za potrebe izrade IIDPPU Grada Dubrovnika, koje je potrebno ugraditi u Plan, ne očekuju se značajni negativni utjecaji na sastavnice okoliša i bioraznolikost te Plan vjerovatno neće imati nepovoljan utjecaj na okoliš i prirodu.
Nastavno na navedeno zaključeno je da nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš za IV. Izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika.
V.
Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša će sukladno čl. 160. Zakona o zaštiti okoliša („Narodne novine“ broj 80/13, 153/13, 78/15 i 12/18) i čl.5. Uredbe o informiranju javnosti i zainteresirane javnosti u pitanjima zaštite okoliša („Narodne novine“ broj 64/08 i 80/13) po donošenju ove Odluke o istoj informirati javnost putem mrežnih stranica Grada Dubrovnika.
VI.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA:351-01/17-01/35
URBROJ: 2117/01-01-18-16
Dubrovnik, 22. svibnja 2018.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
102
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13-pročišćeni tekst, 137/15 i 123/17) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13 i 6/13 - pročišćeni tekst), gradonačelnik Grada Dubrovnika donio je
Z A K LJ U Č A K
o izmjeni Zaključka KLASA: 602-01/17-02/04, URBROJ: 2117/01-01-17-3
Zaključak gradonačelnika, KLASA: 602-01/17-02/04, URBROJ: 2117/01-01-17-3 od 3. kolovoza 2017. mijenja se i umjesto:
1. U školski odbor Osnovne škole Lapad imenuju se sljedeći članovi:
1. Roberta Soko
2. Dolores Grilec
3. Ana Đevoić
treba glasiti:
U školski odbor Osnovne škole Lapad imenuju se sljedeći članovi:
1. Roberta Soko
2. Dolores Grilec
3. Alida Andolšek
2. Ovaj Zaključak biti će objavljen u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 602-01/17-02/04
URBROJ: 2117/01-01-18-4
Dubrovnik, 22. svibnja 2018.g.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
103
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13-pročišćeni tekst, 137/15 i 123/17) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13 i 6/13 - pročišćeni tekst), gradonačelnik Grada Dubrovnika donio je
Z A K LJ U Č A K
o izmjeni Zaključka KLASA: 602-01/17-02/03, URBROJ: 2117/01-01-17-3
Zaključak gradonačelnika, KLASA: 602-01/17-02/03, URBROJ: 2117/01-01-17-3 od 3. kolovoza 2017. mijenja se i umjesto:
1. U školski odbor Osnovne škole Marina Getaldića imenuju se sljedeći članovi:
1. Ana Prohaska Vlahinić
2. Ana Baralić
3. Emina Pelko
treba glasiti:
U školski odbor Osnovne škole Marina Getaldića imenuju se sljedeći članovi:
1. Ana Prohaska Vlahinić
2. Ana Baralić
3. Amon Čeljo
2. Ovaj Zaključak biti će objavljen u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 602-01/17-02/03
URBROJ: 2117/01-01-18-4
Dubrovnik, 22. svibnja 2018.g.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
104
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13-pročišćeni tekst, 137/15 i 123/17) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13 i 6/13 - pročišćeni tekst), gradonačelnik Grada Dubrovnika donio je
Z A K LJ U Č A K
o izmjeni Zaključka KLASA: 602-01/17-02/14, URBROJ: 2117/01-01-17-4
Izmjena Zaključka gradonačelnika, KLASA: 602-01/17-02/14, URBROJ: 2117/01-01-17-4 od 17. kolovoza 2017. mijenja se i umjesto:
1. U školski odbor Osnovne škole Marina Držića imenuju se sljedeći članovi:
1. Olga Muratti
2. Jadranka Dabrović
3. Ana Matušić
treba glasiti:
U školski odbor Osnovne škole Marina Držića imenuju se sljedeći članovi:
1. Olga Muratti
2. Rade Vrtikapa
3. Ana Matušić
2. Ovaj Zaključak biti će objavljen u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 602-01/17-02/14
URBROJ: 2117/01-01-18-5
Dubrovnik, 22. svibnja 2018.g.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
105
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.), na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14 i 127/17.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU
GRADSKE UPRAVE
Članak 1.
Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave, kojeg je donio gradonačelnik Grada Dubrovnika, KLASA:023-05/17-01/01 URBROJ:2117/01-01-17-21 od 09. listopada 2017., i Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-10 od 04. siječnja 2018. godine, KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-17 od 21. veljače 2018. godine i KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-23 od 18. travnja 2018. godine, mijenja se na način:
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, u Odsjeku za gradske poreze i naplatu otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 3.10.1. Viši savjetnik II.
Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik objaviti će se u Službenom glasniku Grada Dubrovnika i stupa na snagu osmog dana od dana objave.
Ovaj Pravilnik objaviti će se i na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.
KLASA: 023-05/18-01/01
URBROJ: 2117/01-01-18-27
Dubrovnik, 22. svibnja 2018.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------
03. Upravni odjel za proračun, financije i naplatu
3.10.1.
|
Viši savjetnik II |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
ODSJEK ZA GRADSKE POREZE I NAPLATU |
1 |
||
Opis poslova radnog mjesta |
|||||||||
Opis poslova i zadataka |
Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||
Za potrebe odsjeka vođenje i rješavanje najsloženijih upravnih postupaka i obavljanje prisilne naplate prihoda Grada Dubrovnika, obavljanje pripremnih radnji, izrada opomena, rješenja, ovrha, rješavanje žalbi, te sudjelovanje u pripremi dokumentacije za prisilnu naplatu ovrhama na nekretninama za Grad Dubrovnik |
30% |
||||||||
Praćenje propisa iz djelokruga odsjeka, a naročito iz područja poreza, te javnih prihoda i izdataka Grada Dubrovnika |
10% |
||||||||
Sustavno praćenje i analiza stanja obveznika i naplate gradskih poreza na području Grada Dubrovnika, te sukladno utvrđenom priprema i predlaže mjere za optimalizaciju evidentiranja, obračuna, zaduženja i naplate gradskih poreza |
20% |
||||||||
Sudjelovanje u izradi i provedbi općih i drugih akata, projekata, strategija i programa, sudjelovanje u izradi najsloženijih akata iz područja djelatnosti odsjeka |
15% |
||||||||
Koordinacija i usklađivanje djelovanja odsjeka s drugim odsjekom unutar upravnog odjela, kao i s drugim tijelima, kontaktiranje sa strankama fizičkim i pravnim osobama u rješavanju predmeta zaduženja, naplate i prisilne naplate gradskih prihoda. Izrada Izjava, uvjerenja, izvješća i drugih dokumenata iz svog djelokruga poslova. Pružanje stručne pomoći građanima |
20% |
||||||||
Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka i pročelnika |
5% |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika |
||||||||
Stupanj složenosti poslova: |
Stupanj složenosti uključuje sudjelovanje u izradi akata iz djelokruga odsjeka, vođenje upravnog postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti odsjeka, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje složenijih projekata |
||||||||
Stupanj samostalnosti: |
Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u većini predmeta i poslova |
||||||||
Stupanj odgovornosti: |
Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
||||||||
Stupanj učestalosti stručnih komunikacija: |
Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija |
||||||||