Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 8 - 27. lipnja 2019.Objavljeno: 27.06.19.

81. Odluka o raspodjeli financijskog rezultata – prenesenog viška iz 2018. godine

Na temelju članka 82., stavak 2., Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu („Narodne novine“, broj 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13-pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 23. sjednici, održanoj 27. lipnja. 2019., donijelo je

 

 

O D L U K U

o raspodjeli financijskog rezultata – viška iz 2018. godine

 

 

Članak 1.

 

Ovom se Odlukom utvrđuje namjena i obavlja raspodjela viška prihoda utvrđenog Godišnjim izvještajem o izvršenju proračuna Grada Dubrovnika za 2018. godinu u iznosu od  34.306.640 kuna.

 

 

Članak 2.

 

Ukupni prihodi, primici 2018. godine uvećani za  prenesena sredstva iz prethodnog proračunskog razdoblja koji su  bili raspoloživi u 2018. godini  sa uključenim vlastitim i namjenskim prihodima i primicima proračunskih korisnika Grada Dubrovnika iznose  577.257.926 kuna, a ukupni rashodi i izdaci ostvareni u 2018. godini sa uključenim rashodima i izdacima proračunskih korisnika financiranih iz vlastitih i namjenskih prihoda i primitaka iznose 539.344.486 kuna,  iz čega je razvidno da je ostvaren višak prihoda nad rashodima u konsolidiranom godišnjem izvršenju proračuna u iznosu  37.913.440 kuna, a koji će se rasporediti u narednim proračunskim razdobljima sukladno proračunskim načelima utvrđenim odredbama Zakona o proračunu.

 

 

Članak 3.

 

Višak prihoda iskazan u Godišnjem izvještaju o izvršenju proračuna za 2018. godinu, u  iznosu od 37.913.440 kuna, sastoji se od 34.306.640 kuna koji predstavlja višak prihoda ostvaren na razini izvornih gradskih prihoda  proračuna i  iznosa od 3.606.800 kuna  koji predstavlja višak prihoda proračunskih korisnika ostvarenog kao  razliku izvršenih  vlastitih i namjenskih prihoda, primitaka i prenesenog viška u odnosu na izvršene  rashode, izdatke i dio planiranog manjka za pokriće u 2018. godini.

 

Prema financijskim izvještajima za 2018 godinu, proračunski korisnici su ostvarili višak prihoda u ukupnom iznosu od  4.035.730 kuna (osamnaest korisnika), dok su tri korisnika ostvarili manjak prihoda u iznosu od 3.812.720 kuna, koji  mora biti pokriven u narednim proračunskim razdobljima.

 

 

Članak 4.

 

O raspodjeli financijskog rezultata proračunskih korisnika, utrošku prenesenog viška ili  pokriću prenesenog manjka  odluke donose školski odbori  odnosno upravna vijeća pojedinog proračunskog korisnika sukladno članku 82.  stavku 2. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu („Narodne novine“ br. 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18). Zapisnici sa sjednica i predmetne odluke pohranjeni su u nadležnim upravnim odjelima Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 5.

 

Višak prihoda raspoloživ ostvaren kao višak od izvornih prihoda Grada Dubrovnika, a koji se raspodjeljuje sukladno ovoj odluci, iznosi 34.306.600 kuna. Prema ekonomskoj klasifikaciji sastoji se od prihoda poslovanja u iznosu 34.280.300 kuna i prihoda od prodaje nefinancijske imovine u iznosu 26.300  kuna.

 

Višak prihoda prema namjeni financiranja sastoji se od:

a) namjenskog dijela viška prihoda u iznosu 16.422.300 kuna, i to:

            - neutrošeni višak prihoda prenesen iz 2017.godine (5.018.400)

            - naknade za uporabu pomorskog dobra (2.011.500)

            - naknade za nedostajuća parkirna mjesta (1.232.100)

            - boravišne pristojbe (66.200)

            - komunalnog doprinosa (5.926.800)

            - komunalne naknade (1.473.900)

            - naknade za legalizaciju (314.800)

            - tekuće pomoći (150.900)

- kapitalne pomoći (195.300)

            - tekuće pomoći od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (4.100)

            - tekuće donacije (2.000)

            - prihod od prodaje zemljišta  (26.300)

b) nenamjenskog dijela viška prihoda:17.884.300

- opći prihodi i primici (17.140.000)

- prihoda od vlastite djelatnosti (744.300)

 

 

Članak 6.

 

Namjenski višak prihoda od 16.422.300 utrošit će se sukladno namjeni kako slijedi:

 

Višak prihoda  u iznosu od 5.018.400 kuna su sredstva prenesena kao višak prihoda iz 2017. godine u 2018. godinu, i ista nisu utrošena tijekom 2018. godine, zbog neispunjenja dinamike izvođenja radova na planiranim investicijskim projektima.

 

Neutrošena sredstva će se nastaviti trošiti u slijedeće nezavršene projekte u 2019. godini, u Upravnom odjelu  za izgradnju i upravljanje projektima:

 

1.  Program 18131 Ulaganje u nerazvrstane ceste i javne površine 1.488.500 kuna

a)  Projekt  18131008  Sanacija Rive Rožat, 1.488.500 kuna

     -  konto 412 - Nematerijalna imovina

     

2.  Program 18132 Komunalna infrastruktura za stanogradnju, 1.450.000 kuna

a)  Projekt 18132004 Parking HRVI,  1.450.000 kuna, 

     - konto 421 - Građevinski objekti

   

3.  Program 18139 Društvena infrastruktura  2.050.000 kuna

a)  Projekt 18139016 Dječji vrtić – Put na more 1.800.000 kuna, 

     - konto 421 - Građevinski objekti

b)  Projekt 18139018 Pedijatrijska ambulanta Mokošica  250.000 kuna, 

     - konto 421 - Građevinski objekti

     

4.  Program 18140 Ulaganje u upravne zgrade grada Dubrovnika    29.900 kuna

a)  Projekt 18140001 Zgrada pred Dvorom 1.  29.900 kuna, 

     - konto 386 - Kapitalne pomoći

 

Višak prihoda  u iznosu od 2.011.500 kuna su namjenska sredstva naknade za uporabu pomorskog dobra i utrošit će se u:

 

1. Program  180009 Redovna djelatnost ureda gradonačelnika 2.000.000 kuna

a) Projekt  180009009 LUKA DUBROVNIK  (ulaganja sukladno ugovornim obvezama)

   -  konto 351- Subvencije trgovačkim društvima u javnom sektoru - 2.000.000 kuna     

   (Upravni odjel za poslove gradonačelnika)

 

2. Program 18131 Ulaganje u nerazvrstane ceste i javne površine 11.500 kuna

a)  Projekt  18131008  Sanacija Rive Rožat, 11.500 kuna

     -  konto 412 - Nematerijalna imovina

     (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

Višak prihoda u iznosu od 1.232.100 kuna su namjenska sredstva naknade za nedostajuća parkirna mjesta i  utrošit će se u:

 

1.  Program 18121, Izrada akata i provedba mjera iz djelokruga odjela,  1.170.000 kuna

a)  Projekt 18121001 Opći rashodi odjela, 1.170.000 kuna,

      - konto 329 - Ostali nespomenuti rashodi odjela

     (Upravni odjel za promet)

 

2. Program 18131 Ulaganje u nerazvrstane ceste i javne površine  62.100 kuna

a)  Projekt  18131002   Projektna dokumentacija

     -  konto 323 - Rashodi za usluge

     (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

Višak prihoda  u iznosu od  66.200 kuna su namjenska sredstva od boravišne pristojbe i  utrošit će se u:

 

1. Program 18100 Razvoj turizma,  66.200 kuna

a) Projekt  18100011 Kulturni programi i manifestacije  66.200 kuna

    - konto  323 - Rashodi za usluge   

   (Upravni odjel za  turizam, gospodarstvo i more)

 

Višak prihoda u iznosu od 5.926.800 kuna su namjenska sredstva komunalnog doprinosa i ukupna će se utrošiti u Upravnom odjelu za promet:

 

1. Program 18122 Organizacija i upravljanje prometnim površinama 5.926.800 kuna

a) Projekt 18122003 Prometne površine  726.800 kuna 

    -  konto 323 - Rashodi za usluge 

b) Projekt 18122014  Parkiralište u ulici Marina Kneževića  2.600.000 kuna 

    -  konto 421 - Građevinski objekti 

c) Projekt 18122015  Parkiralište u ulici Između Dolaca   1.800.000 kuna 

    -  konto 421- Građevinski objekti 

d) Projekt 18122016  Skale Od Izvora – Brnino 400.000 kuna 

    -  konto 421 - Građevinski objekti 

e) Projekt 18122017  Skale JTC – Bartola Kašića 400.000 kuna 

    -  konto 421- Građevinski objekti 

 

Višak prihoda u iznosu od 1.473.900  kuna su namjenska sredstva komunalne naknade  i ukupna će se utrošiti u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu,

 

1. Program 18018 Jane površine  68.200 kuna

a)  Projekt 18018006  Označavanje ulica i trgova   68.200 kuna

     - konto 323 - Rashodi za usluge

 

2. Program 18020 Jana rasvjeta 1.255.700 kuna

a)  Projekt 18020002  Izvan stare gradske jezgre    1.255.700 kuna

     - konto 323 - Rashodi za usluge

 

3. Program 18022  Groblja, javne fontane i satovi 150.000 kuna

a)  Projekt 18022001 Groblja na užem području Grada 100.000 kuna

     - konto 323 - Rashodi za usluge

b)  Projekt 18022002  Groblja na širem području Grada 50.000 kuna

     - konto 323 - Rashodi za usluge

 

Višak prihoda u iznosu od  314.800  kuna su namjenska sredstva naknade za legalizaciju a koja se sastoje o naknade za legalizaciju objekata u iznosu od 294.200 kuna i naknade za prenamjenu poljoprivrednog zemljišta u iznosu od 20.600 kuna, i  utrošiti će se u:

 

1. Program 18131 Ulaganje u nerazvrstane ceste i javne površine  36.500 kuna

a)  Projekt  18131002   Projektna dokumentacija  36.500 kuna

     -  konto 323 - Rashodi za usluge

     (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

2. Program 18005 Redovna djelatnost gradske uprave, 117.700 kuna

a) Aktivnost 18005001 Administracija i upravljanje 117.700 kuna

    - konto 311- Plaće (Bruto) 117.700

    (Upravni odjel za poslove gradonačelnika)

 

3.  Program 018116 Prostorno uređenje i unapređenje stanovanja  140.000 kuna

a)  Aktivnost 018006003 Urbanistički planovi uređenja    140.000 kuna

    -  konto 426 - Nematerijalna proizvedena imovina

    (Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša)

 

4. Program 18013  Razvoj gospodarstva i poduzetništva 20.600 kuna

a)  Projekt  18013009   Poticanje poljoprivrede i ribarstva 20.600 kuna

     -  konto 381 - Tekuće donacije

     (Upravni odjel za turizam gospodarstvo i more

 

Višak prihoda u iznosu od 150.900 kuna su namjenska sredstva od tekućih pomoći

države i županije koja će se utrošiti u Upravnom odjelu za obrazovanje , šport, socijalnu skrb i civilno društvo i to:

 

1. Program 18053 Predškolski odgoj i obrazovanje  149.000 kuna

a) Projekt 18053001 Cjelodnevni i skraćeni jaslički i vrtićki programi 142.000 kuna

    - konto 323 - Rashodi za usluge,

b) Projekt 18053007 Dnevni boravak škole s posebnim potrebama 7.000 kuna

    - konto 422 - Postrojenja i oprema

 

2. Program 18065 Socijalna skrb  1.900 kuna

a) Projekt 18065002  Ogrjev   1.900 kuna

    - konto 372 - Ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna

 

Višak prihoda  u iznosu od 195.300 kuna  sredstva su od kapitalnih pomoći države, koja će se  u Upravnom odjelu za izgradnju i upravljanje projektima i to:

 

1. Program 18139 Društvena infrastruktura 195.300 kuna

a)  Projekt  18139004   Osnovna škola Lapad  195.300 kuna

     -  konto 451 - Dodatna ulaganja na građevinskim objektima

 

Višak prihoda (izvor 45) u iznosu od 4.100 kuna su namjenska sredstva od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje 

 

1. Program18005 Redovna djelatnost gradske uprave, 4.100  kuna

a) Aktivnost 18005001 Administracija i upravljanje 4.100 kuna

    - 324 - Naknada troškova osobama izvan radnog odnosa

    (Upravni odjel za poslove gradonačelnika)

 

Višak prihoda u iznosu od 2.000 kuna su sredstva od HGK, a utrošit će seu  Upravnom odjelu za turizam gospodarstvo i more,

 

1. Program 18013  Razvoj gospodarstva i poduzetništva 2.000 kuna

a)  Projekt  18013009   Poticanje poljoprivrede i ribarstva 2.000 kuna

     -  konto 381- Tekuće donacije

 

Višak prihoda  u iznosu od 26.300 kuna su namjenska sredstva od prodaje zemljišta i građevinskih objekata i utrošiti će se u: (Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom)

 

1. Program 18034 Stanovi, 26.300 kuna

a) Projekt 18034002 Ulaganje u stanove, 26.300 kuna

    - konto 544 - Otplata glavnice primljenih   zajmova

 

 

Članak 7.

 

Nenamjenski višak prihoda od 17.884.300 kuna  utrošit će se  kako slijedi:

 

Višak prihoda u iznosu od 744.300 kuna je prihod od vlastite djelatnosti i utrošit će se u :

Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu

 

1. Program 18020 Jana rasvjeta  744.300 kuna

a)  Projekt 18020002  Izvan stare gradske jezgre    744.300 kuna

     - konto 323 - Rashodi za usluge

 

Višak prihoda u iznosu 17.140.000 kuna nenamjenski su prihodi od općih prihoda i primitaka i utrošit će se u slijedeće  programe /projekte po upravnim odjelima, kako slijedi:

 

Upravni odjel za poslove gradonačelnika

 

1. Program 18009 Redovna djelatnost Ureda gradonačelnika, 9.978.700 kuna

a) Projekt 18009010  UTD  RAGUSA  9.978.700  kuna

     - konto 532 - Dionice i udjeli u glavnici trgovačkih društava u javnom sektoru

 

Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom

 

2. Program 18037 Zemljišta 6.000.000 kuna

a) Projekt 18037006  Most – Osojnik 6.000.000 kuna 

    konto  411 - Materijalna imovina – prirodna bogatstva

 

Upravni odjel izgradnju i upravljanje projektima

 

3. Program 18131 Ulaganje u nerazvrstane ceste i javne površine 250.000 kuna

a)  Projekt 18131010 Park za pse Mokošica   250.000 kuna

     - konto 421 - Građevinski objekti

 

4. Program 18135  Ulaganje u ostale građevinske objekte 250.000 kuna

a)  Projekt 18135001 Izgradnja groblja na Dubcu   250.000 kuna

     - konto 363 - Pomoći unutar opće države

 

5. Program 18136  Cestogradnja – rekonstrukcija   50.000 kuna

a)  Projekt 18136003  Cesta Tamarić 50.000 kuna

     - konto 421 - Građevinski objekti

 

6. Program 18139  Društvena infrastruktura    331.300 kuna

a)  Projekt 18139015  Dječji vrtić Pčelica 250.000 kuna

     - konto 451 - Dodatna ulaganja na građevinskim  objektima

b)  Projekt 18139022  Vatrogasni dom Zaton 81.300 kuna

     - konto 421 - Građevinski  objekti

 

Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more

 

7. Program 18013  Razvoj gospodarstva i poduzetništva 280.000 kuna

a)  Projekt  18013008   Potpore tradicijskim obrtima  250.000 kuna

     -  konto 352 - Subvencije obrtnicima

b)  Projekt  18013009   Poticanje poljoprivrede i ribarstva 30.000 kuna

     -  konto 366 - Pomoći proračunskim korisnicima drugih proračuna.

 

 

Članak 8.

 

Ova odluka stupa na snagu dan nakon dana od objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 400-06/17-02/04

URBROJ: 2117/01-09-19-135  

Dubrovnik, 27. lipnja 2019.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:           

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------