Službeni glasnik broj 12 - 30. svibnja 2018.Objavljeno: 06.06.18.
92. Izmjene Programa javnih potreba za obavljanje djelatnosti Hrvatske gorske službe spašavanja – stanica Dubrovnik za 2018. godinu
Na temelju članka 18. stavka 2. Zakona o Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja („Narodne novine“ br. 79/96 i 110/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. i 6/13-pročišćeni tekst) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018., donijelo je
I Z M J E N U P R O G R A M A
javnih potreba za obavljanje djelatnosti Hrvatske gorske službe spašavanja
Stanica Dubrovnik za 2018.
I
U Programu javnih potreba za obavljanje djelatnosti Hrvatske gorske službe spašavanja, Stanica Dubrovnik za 2018. (u daljnjem tekstu : Program), donesenom na 10.sjednici Gradskog vijeća održanoj 9. travnja 2018. godine, u točki III iznos od 250.000,00 kuna povećava se za 250.000,00 kuna tako da ukupni iznos glasi 500.000,00 kuna.
II
Točka IV mijenja se i glasi:
„Za obavljanje javnih potreba iz točke II ovog Programa Grad Dubrovnik će u 2018. financirati:
1. Trošak održavanja objekata i prijevoznih sredstava - 180.000,00
2. Uredska oprema, materijal, literatura i izrada planinarskih karti - 80.000,00 kn
3. Akcije spašavanja i hitne intervencije - 100.000,00 kn
4. Sudjelovanje na pripremnim vježbama za tečajeve HGSS-a, organiziranje radionica i seminara i troškovi službenih putovanja - 90.000,00
5. Ostali troškovi – 50.000,00 kn
III
Grad Dubrovnik i HGSS - Stanica Dubrovnik sklopit će dodatak Ugovoru o načinu i uvjetima financiranja aktivnosti sukladno Izmjeni Programa.
IV
HGSS Stanica Dubrovnik obvezna je Gradu Dubrovniku podnijeti izvješće o izvršenju Izmjene Programa u roku od 60 dana od isteka 2018. godine odnosno do 1.ožujka 2019. godine.
V
Ova Izmjena Programa stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA:810-01/17-02/01
URBROJ:2117/01-08-18-12
Dubrovnik, 28.svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------