Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 14 - 19. listopada 2015.Objavljeno: 21.10.15.

170. Pravilnik o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika

Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13-pročišćeni tekst) i članka 41.Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13 i 6/13 - pročišćeni tekst), gradonačelnik Grada Dubrovnika donio je

 

 

P R A V I L N I K 

o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika

 

 

 

Članak 1.

 

Ovim Pravilnikom određuje se visina zakupnine za korištenje javnim površinama (u daljnjem tekstu: zakupnina) na području Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 2.

 

Radi određivanja visine zakupnine glede položaja na kojem se javna površina nalazi, utvrđuju se 5 (pet) područja - zona, svrstane prema pogodnosti za obavljanje poslovne djelatnosti.

 

 

PODRUČJE                                               ULICE I MJESTA KOJE OBUHVAĆA

___________________________________________________________________________

I.                                                                   Placa, Luža

 

II                                                                   Pred Dvorom, Poljana Paska Miličevića,

                                                                     Široka, Prijeko, Zeljarica, Gundulićeva poljana,

                                                                      Poljana Marina Držića,  Brsalje,  Trg Oružja   

 

II.                                                                  Sve ostale površine u Povijesnoj jezgri 

 

IV.                                                                Sve ostale površine na užem Gradskom području (od Sustjepana do Sv.Jakova)

 

V.                                                                 Sve ostale javne površine na području Grada (Mokošica, Zaton, otoci)

___________________________________________________________________________

 

 

Članak 3.

 

Glede područja u kojem se javna površina nalazi i vremenskog roka korištenja, zakupnina se

utvrđuje  u slijedećim kunskim iznosima:

 

 ___________________________________________________________________________

VRSTA  OBJEKTA                      ZAKUPNINA                      P  O  D  R  U  Č  J  E  

 

                                                                                         I        II         III           IV        V

_______________________________________________________________________________

 

KIOSCI                                      mjesečno po m2           -       270         -           175       75

________________________________________________________________________________

 

UGOST. STOLOVI                         mjesečno po m2       350      250      200         150        100

I STOLICE                              

_________________________________________________________________________________

ŠTANDOVI, BANCI                       Za sezonu                   Gradonačelnik zaključkom utvrđuje

STOLIĆI, NAPRAVE,              (cca. 01.04.-15.11.)           početni iznos zakupnine u javnom natječaju

INFO/GASTRO PULTOVI

___________________________________________________________________________

STALAK ZA PRODAJU                                                                                                                   

BALONA,KOKICA,BOMBONA   dnevno po m2                 -        250         -         200     100

(FESTA SV. VLAHA)

___________________________________________________________________________

GRAĐ. SKELA, GRADILIŠTE     dnevno po m2 (do 7 d.)       20      17         13          12     8

                                               mjesečno po m2              200     160       130       100    80

___________________________________________________________________________

PROMOTIVNE AKCIJE                 dnevno po m2                 500    400        300     200      100

___________________________________________________________________________

OSTALO                                   dnevno/mjesečno         Gradonačelnik utvrđuje zaključkom

___________________________________________________________________________

 

 

Članak 4.

 

Da bi stekli pravo na zaključenje ugovora, vlasnici ugostiteljskih objekata u I području moraju obavljati djelatnost svih 12 mjeseci u godini, osim u slučaju neophodnog renoviranja - uz posebno odobrenje gradonačelnika, a ostali vlasnici ugostiteljskih objekata u Povijesnoj jezgri moraju se pridržavati Plana dežurstva u „zimskom“ periodu (od 01. studenog do 31. ožujka), koji će donijeti Ceh ugostitelja u dogovoru s  Gradom Dubrovnikom.

 

Grad Dubrovnik zadržava pravo ukidanja pojedine lokacije predviđene Planom korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri za ugostiteljske stolove i stolice  ispred ugostiteljskih objekata čiji vlasnici se ne pridržavaju odredaba  iz članka 4. stavak 1. ovog Pravilnika.

 

 

Članak 5.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom Glasniku Grada Dubrovnika“, a primjenjivat će se od 01. travnja 2016. godine.

 

 

Članak 6.

  

Danom početka primjene ovog Pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 09 /10) i Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnik o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 05 /11).

 

 

KLASA: 363-05/15-01/310

URBROJ: 2117/01-01-15-2

Dubrovnik, 28. kolovoza 2015.

 

Gradonačelnik:

mr. sc. Andro Vlahušić, dr. med., v. r.

----------------------------------------------