Službeni glasnik broj 11 - 30. svibnja 2018.Objavljeno: 30.05.18.
79. Odluka o raspodjeli financijskog rezultata – prenesenog viška iz 2017. godine
Temeljem članka 82., stavak 2. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu („Narodne novine“ br. 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika" broj 4/09, 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13-pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018. donijelo je
O D L U K U
o raspodjeli financijskog rezultata – viška iz 2017. godine
Članak 1.
Ovom se Odlukom utvrđuje namjena i obavlja raspodjela viška prihoda utvrđenog Godišnjim izvještajem o izvršenju proračuna Grada Dubrovnika za 2017. godinu, u iznosu od 26.103.532 kuna.
Članak 2.
Ukupni prihodi, primici i prenesena sredstva iz prethodnog proračunskog razdoblja koji su ostvareni u 2017. godini sa uključenim vlastitim i namjenskim prihodima i primicima proračunskih korisnika Grada Dubrovnika iznose 447.643.545 kuna, a ukupni rashodi i izdaci ostvareni u 2017. godini sa uključenim rashodima i izdacima proračunskih korisnika financiranih iz vlastitih i namjenskih prihoda i primitaka iznose 425.589.425 kuna, iz čega je razvidno da je ostvaren višak prihoda nad rashodima u konsolidiranom godišnjem financijskom izvještaju (razina 23) 22.054.120 kuna, a koji će se utrošiti u 2018. godini sukladno proračunskim načelima utvrđenim odredbama Zakona o proračunu.
Članak 3.
Višak prihoda od 22.054.120 kune predstavlja višak prihoda iz konsolidiranog godišnjeg financijskog izvještaja (razine 23) i sastoji se od:
― viška prihoda iskazanog u Godišnjem financijskom izvještaju za Grad Dubrovnik
(razine 22) u iznosu 26.103.532 kuna;
― manjak prihoda u iznosu 4.049.414 kuna, koji iznos predstavlja razliku prenesenog viška prihoda od 2.460.481 i ostvarenog manjka prihoda nad rashodima u iznosu 6.509.895 kuna (Agencija za poticanu stanogradnju Dubrovnik – 6.330.134 kuna i Dječji vrtići Dubrovnik – 179.761 kuna) pojedinih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika.
Članak 4.
O raspodjeli financijskog rezultata proračunskih korisnika, utrošku prenesenog viška ili pokriću prenesenog manjka odluke donose školski odbori odnosno upravna vijeća pojedinog proračunskog korisnika sukladno članku 82. stavku 2. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu („Narodne novine“ br. 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18). Zapisnici sa sjednica i predmetne odluke pohranjeni su u nadležnim upravnim odjelima Grada Dubrovnika.
Članak 5.
Višak prihoda ostvaren kao višak od izvornih prihoda Grada Dubrovnika, a koji se raspodjeljuje sukladno ovoj odluci, iznosi 26.103.500 kuna. Prema ekonomskoj klasifikaciji sastoji se od prihoda poslovanja u iznosu 25.469.800 kuna i prihoda od prodaje nefinancijske imovine u iznosu 633.700 kuna.
Višak prihoda prema namjeni financiranja sastoji se od:
a) namjenskog dijela viška prihoda u iznosu 10.655.500 kuna, i to:
- naknade za uporabu pomorskog dobra (1.531.200)
- naknade za nedostajuća parkirna mjesta (2.198.400)
- boravišne pristojbe (308.600)
- komunalnog doprinosa (4.438.000)
- komunalne naknade (816.800)
- naknade za legalizaciju (103.100)
- tekuće pomoći (5.000)
- tekuće pomoći od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (578.200)
- tekuće donacije (42.500)
- prihod od prodaje zemljišta (26.900)
- prihod od prodaje građevinskih objekata (606.800)
b) nenamjenskog dijela viška prihoda u iznosu 15.448.000 kuna – opći prihodi i primici
Članak 6.
Namjenski višak prihoda od 10.655.500 utrošit će se sukladno namjeni kako slijedi:
Višak prihoda u iznosu od 1.531.200 kuna su namjenska sredstva naknade za uporabu pomorskog dobra i utrošit će se u:
1. Program 100, Razvoj turizma, 700.000 kuna
a) Projekt 100001, Zaštita i spašavanje na plažama, 700.000
- angažiranje Crvenog križa na javnim plažama,
konto 381 tekuće donacije, 650.0000 kuna
- konto 363 tekuće pomoći županijskom proračunu, 50.000 kuna
(Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more)
2. Program 130, Izrada akata i provedba mjera iz djelokruga odjela, 831.200 kuna
a) Projekt 130002, Sanacija rive Rožat, 831.200 kuna
- sanacija propale rive ispred samostana u Rožatu, konto 363 – kapitalne pomoći
unutar općeg proračuna
(Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)
Višak prihoda u iznosu od 2.198.400 kuna su namjenska sredstva naknade za nedostajuća parkirna mjesta i utrošit će se u:
1. Program 132, Komunalna infrastruktura za stanogradnju, 2.198.400,00 kuna
a) Projekt 132004 Parking HRVI, 2.198.400,00 kuna, konto 451 – dodatna ulaganja
na građevinskim objektima – izgradnja parkinga ispod zgrade HRVI-a u Mokošici
(Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)
Višak prihoda u iznosu od 308.600 kuna su namjenska sredstva od boravišne pristojbe i utrošit će se u:
1. Program 016 Čistoća javnih površina 308.600 kuna
a) Aktivnost 016007 Zona A-B-C, pojačano čišćenje u turističkoj sezoni,
konto 323 – rashodi za usluge
(Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu)
Višak prihoda u iznosu od 4.438.000 kuna su namjenska sredstva komunalnog doprinosa i utrošit će se u:
1. Program 130 Izrada akata i provedba mjera iz djelokruga odjela, 4.050.000 kuna
a) Projekt 130001 Opći rashodi odjela 4.050.000 kuna
- otplate dijela rata kredita iskorištenog u rekonstrikciju nerazvrstanih cesta i komunalne
infrastrukture, konto 542 – otplata glavnice primljenih zajmova
(Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)
2. Program 135 Ulaganje u ostale građevinske objekte, 388.000 kuna
a) Projekt 135001 Izgradnja groblja na Dubcu, 388.000 kuna
- sufinanciranje izgradnje groblja na Dubcu za potrebe gradnje ukopnih mjesta
za građane Grada Dubrovnika zajedno sa Općinom Župa dubrovačka,
konto 363 – pomoći unutar općeg proračuna
(Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)
Višak prihoda u iznosu od 816.800 kuna su namjenska sredstva komunalne naknade i utrošit će se u:
1. Program 122 Organizacija i upravljanje prometnim površinama, 816.800 kuna
a) Projekt 122003 Prometne površine, 816.800 kuna
- održavanje gradskih prometnica, konto 323 – rashodi za usluge
(Upravni odjel za promet)
Višak prihoda u iznosu od 103.100 kuna su namjenska sredstva naknade za legalizaciju i utrošiti će se u:
1. Program 005 Redovna djelatnost gradske uprave, 41.200 kuna
a) Aktivnost 005001 Administracija i upravljanje 41.200 kuna
- plaće djelatnika uključenih u proces legalizacije objekata, konto 311 - plaće (Bruto)
(Upravni odjel za poslove gradonačelnika)
2. Program 135 Ulaganje u ostale građevinske objekte, 61.900,00 kuna
a) Projekt 135003 WC Kalamota, 61.900,00 kuna,
- preuređenje javnog WC-a na Kalamoti kao i uređenje platoa oko objekta,
konto 451 – dodatno ulaganje na građevinskim objektima
(Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)
Višak prihoda u iznosu od 47.500 kuna su namjenska sredstva od tekućih pomoći i donacija, vezanih za kulturne aktivnosti i utrošit će se u:
1. Program 084 Projekti odjela za kulturu 47.500 kuna
a) Aktivnost 084015 Lazareti – kreativna četvrt Grada, 47.500 kuna
- kulturni programi u Lazaretima, konto 323 – rashodi za usluge,
(Upravni odjel za kulturu i baštinu)
Višak prihoda u iznosu od 578.200 kuna su namjenska sredstva od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i utrošiti će se u:
1. Program 005 Redovna djelatnost gradske uprave, 578.200 kuna
a) Aktivnost 005001 Administracija i upravljanje 578.200 kuna
- plaće djelatnika uključenih u javne radove, konto 311 - plaće (Bruto)
(Upravni odjel za poslove gradonačelnika)
Višak prihoda u iznosu od 633.700 kuna su namjenska sredstva od prodaje zemljišta i građevinskih objekata i utrošiti će se u:
1. Program 034 Stanovi, 633.700 kuna
a) Projekt 034002 Ulaganje u stanove, 633.700 kuna
-otplate kredita za zemljišta na Nuncijati, konto 544 - otplata glavnice primljenih zajmova
(Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom)
Članak 7.
Nenamjenski višak prihoda od 15.448.000 kuna u utrošit će se u slijedeće programe /projekte po upravnim odjelima, kako slijedi:
Upravni odjel za poslove gradonačelnika
1. Program 009 Redovna djelatnost Ureda gradonačelnika, 400.000,00 kuna
a) Aktivnost 009002 Protokol, 200.000,00 kuna
- za potrebe reprezentacije, konto 329 -ostali nespomenuti rashodi poslovanja
b) Aktivnost 009006 Pokroviteljstva, 200.000,00 kuna
- za pokroviteljstva manifestacija odnosno događanja, koja budu izabrana na
javnom natječaju, konto 381 – tekuće donacije
2. Program 010 Civilna zaštita 250.000 kuna
a) Aktivnost 010004 Zaštita i spašavanje, 250.000 kuna
- Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja za tekuće aktivnosti, konto 381 - tekuće donacije
3. Program 005 Redovna djelatnost gradske uprave, 2.805.000 kuna
a) Aktivnost 005002 Materijalni i financijski rashodi, 2.805.000 kuna
-240.000 kuna, za prijevoz na posao i s posla, seminare i savjetovanja,
konto 321 – naknade troškova zaposlenim
-200.000 kuna za uredski materijal, literaturu i službenu odjeću,
konto 322 – rashodi za materijal i energiju
-2.365.000 kuna za troškove poštarine, usluge održavanja građevinskih objekata,
postrojenja i opreme, prijevoznih sredstava, usluge promidžbe i informiranja,
najamnine za opremu i mrežu te intelektualne usluge, konto 323 – rashodi za usluge
4. Program 006 Informatizacija gradske uprave, 1.405.600 kuna
a) Projekt 006001 Računalna oprema, 880.000 kuna
- nabava nove i zamjena dotrajale računalne opreme te nabava servera,
konto 422 – postrojenja i oprema
b) Projekt 006002 Računalni programi, 160.600 kuna
- izrada nove web stranice Grada, konto 426 – nematerijalna proizvedena imovina
c) Projekt 006003 Mrežna i komunikacijska oprema, 365.000 kuna
- opremanje server sobe i mrežu za novi server, konto 422- postrojenje i oprema
5. Program 007 Oprema i namještaj za gradsku upravu, 420.000 kuna
a) Projekt 007001 Oprema i namještaj, 420.000
- nabava uredskog namještaja, ostale uredske opreme i novih uređaja za
evidenciju radnog vremena, konto 422 –postrojenja i oprema.
Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom
6. Program 037 Zemljišta 2.400.000 kuna
a) Projekt 037001 Ostala zemljišta 2.400.000 kuna
- plaćanje naknade za oduzeto zemljište u postupcima koji se vode pred tijelima
državne uprave odnosno sudom, konto 383 – kazne, penali i naknade štete
Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima:
1.Program 133 Ulaganja u vodoopskrbu i odvodnju, 660.000 kuna
a) Projekt 133006 Vukovarska ulica II faza, 660.000 kuna, nastavak polaganja instalacija
oborinske odvodnje na potezu od Bazena do BP INA, konto 451- dodatna ulaganja,
2. Program 135 Ulaganje u ostale građevinske objekte, 238.100 kuna
a) Projekt 135003 WC Kalamota 238.100 kuna, izgradnja javnog WC-a na Kalamoti kao i
uređenje platoa oko objekta, konto 451- dodatna ulaganja,
3. Program 139 Društvena infrastruktura, 5.696.600 kuna
a) Projekt 139001 Dječji vrtić Palčica 3.000.000 kuna, nadogradnja i rekonstrukcija dječjeg
vrtića kojom će se povećat kapacitet dječjeg vrtića, konto 451- dodatna ulaganja
b) Projekt 139006 Vatrogasni dom Osojnik 70.000 kuna, izvođenje radova i stručni nadzor
rekonstrukcije, konto 421 – građevinski objekti,
c) Projekt 139016 Dječji vrtić Put na more 1.500.000 kuna, projektiranje, uređenje i
adaptacija unajmljene zgrade u prostorije dječjeg vrtića u Staroj Mokošici,
konto 412 - nematerijalna imovina,
d) Projekt 139018 Pedijatrijska ambulanta Mokošica 730.000 kuna, projektiranje, uređenje
i adaptacija pedijatrijske ambulante u Mokošici, konto 421 – građevinski objekti
e) Projekt 139019 Igralište Gruž 396.600 kuna, uređenje i adaptacija igrališta iznad škole
u Gružu, konto 421-građevinski objekti,
4. Program 140 Ulaganje u upravne zgrade Grada Dubrovnika, 1.172.700 kuna
a) Projekt 140001 Zgrada Pred Dvorom 1, 1.172.700 kuna , ugradnja lifta i obnova dotrajale
kotlovnice u glavnoj zgradi, kako bi se omogući pristup zgradi slabo pokretnim građanima
i kako bi se obnovila kotlovnica i postigla energetska efikasnost i ušteda energije,
konto 451 – dodatna ulaganja.
Članak 8.
Ova Odluka stupa na snagu dan nakon dana od objave u „Službenom glasniku“ Grada Dubrovnika.
KLASA: 400-06/16-02/01
URBROJ: 2117/01-09-18-100
Dubrovnik, 28. svibnja 2018.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------