Službeni glasnik broj 8 - 24. lipnja 2015.Objavljeno: 30.06.15.
108. Program obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značaja za Grad Dubrovnik u 2015. godini
Na temelju članka 3. stavka 13. Zakona o komunalnom gospodarstvu (pročišćeni tekst " Narodne novine", broj 26/03.-pročišćeni tekst, 82/04., 110/04., 178/04., 38/09,79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13 i 147/14) i članka 33. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. i 6/13. – pročišćeni tekst), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 4. sjednici, održanoj 15. lipnja 2015., donijelo je
P R O G R A M
obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za
Grad Dubrovnik u 2015. godini
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Programom obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik određuje se način, opseg i kakvoća obavljanja pojedinih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik, sukladno Odluci o drugim komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik (« Službeni glasnik Grada Dubrovnika», broj 9/10, 2/12.).
Programom su obuhvaćene su sljedeće djelatnosti:
1. Održavanje javnih fontana
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija,
3. Održavanje javnih zahoda,
4. Održavanje javnih satova
5. Održavanje javnih kupališta
6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja,
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja
8. Organizacija i regulacija prometa u mirovanju,
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
10. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat
11. Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, osiguranje radova održavanja i sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika
12. Javno oglašavanje,
13. Održavanje javne hidrantske mreže
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada,
15. Skrb o gradskim golubovima i labudovima,
16. Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO
17. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina
18. Rezidba grana visokih stabala
Financiranje komunalnih djelatnosti iz ovog Programa vršit će se iz:
− proračuna Grada Dubrovnika
− komunalne naknade
− drugih izvora utvrđenih posebnim propisima
II. OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA
1. Održavanje javnih fontana
Članak 2.
.
Javne fontane se održavaju počevši od vodomjera do vodotoka, i trebaju biti oprane i očišćene.U troškove održavanja uključen je i trošak za potrošenu vodu.
Posebno u sezoni (od 15. travnja do 31. listopada) fontane moraju biti stalno čiste.
Održavanje fontana odnosi se na one koje nisu u zonama javnog zelenila, a to su:
− fontana na Poljani Paska Miličevića (velika Onofrijeva),
− fontana na Luži (mala Onofrijeva),
− fontana Rendićeva na Brsaljama (Pile),
− fontana židovska (Pile),
− fontana na Gundulićevoj poljani (Amerlingova),
− fontana na Ribarnici,
− fontana na Buži,
− fontana Međed na Pločama,
− fontana Mihanovićeva.
− fontane na Lapadskoj obali (dvije)
− fontana u ulici Š. K. Zvonimira i
− fontana Gradac
Javna fontana na Šetalištu kralja Zvonimira je cirkulacijska te zahtjeva održavanje za to postojećeg postrojenja koje se održava po pravilima struke.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja ,javne fontane i satovi : aktivnost - Fontane ,bunari i cisterne
Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine i odabrani ponuditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 590.000,00 kuna.
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija
1.1. Deratizacija javnih površina
Članak 3.
Deratizacija je metoda uništavanja i suzbijanja opasnih glodavaca. Provodi se dva puta u godini uporabom bioloških, mehaničkih ili kemijskih metoda i sredstava (meka) koje nisu škodljive za ljude i domaće životinje.
Deratizacija se provodi u razdoblju ožujak - travanj i rujan - listopad.
Deratizacijom se obuhvaćaju:
− sve prometnice u naselju Dubrovnik i Nova Mokošica,
− zone ostalih javnih površina i parkirališta,
− sve javno prometne površine (osim javnih parkirališta) na području Grada Dubrovnika,
− povijesna gradska jezgra Dubrovnika uključujući zidine s vanjske strane,
− slivnici atmosferske odvodnje,
− sustav atmosferske odvodnje ukoliko je izdvojen iz sustava otpadnih voda.
Deratizacija se obavlja i na ostalim javnim površinama Grada Dubrovnika po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost: Deratizacija i to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:-------------------------- 400.000,00 kuna.
1.2. Dezinsekcija javnih površina
Dezinsekcija
obvezatna (preventivna)
Članak 4.
Krajem ljeta i u jesen 2005. godine azijski tigrasti komarac pronađen je u brojnim mjestima duž jadranske obale pa je tako njegova nazočnost potvrđena i na području Dubrovnika.
Do sada je utvrđeno da se nova vrsta komarca vrlo brzo proširila na sve dijelove Grada Dubrovnika, a što se moglo zaključiti iz učestalih poziva građana tijekom ljeta koji su se žalili na ubode komaraca tijekom trajanja cijelog dana.
Iz tog razloga Larvicidna obrada se mora započeti već u travnju 2015. godine i ista će trajati do kraja rujna 2015. godine, dok bi se adulticidna dezinsekcija (Izdvojene akcije “kvart po kvart”) obavila dva puta u 2015. godini.
Dezinsekcija komaraca
1. LARVICIDNA DEZINSEKCIJA TIGRASTOG KOMARCA – 6 obrada i to u mjesecima: travnju, svibnju, lipnju, srpnju, kolovozu i rujnu 2015. godine.
Larvicidnom dezinsekcijom će se obuhvatiti legla tigrastih komaraca na području Komolca, Gruža, Nuncijate, Lapada, Gorice, Montovjerne, Pila, Ploča, otoka Lokruma i područja “stare bolnice”.
2. ADULTICIDNOM DEZINSEKCIJOM će se obuhvatiti staništa tigrastih komaraca - metodom ULV aplikatora, što je ekološki prihvatljiva metoda na bazi piretroida, odnosno insekticida preporučenih od strane Svjetske zdravstvene organizacije.
Dvije obrade i to u mjesecu lipnju i kolovozu.
Plan zamagljivanja Grada Dubrovnika:
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti : naselje Nuncijata, Kantafig (Gruška obala), ulica Andrije Hebranga s poprečnim ulicama : I.G.Kovačića, Sv. Križa, Stijepana Cvijića, Od gaja, Gornji Kono, Vladimira Nazora i Vukovarska ulica s poprečnim ulicama (Obuljenska, N. Nodila, Od Gale, Šipćine), Obala S.Radića s parkom Luja Šoletića.
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Lapada i to ulice : Nikole Tesle, Lapadska obala, Šetalište Kralja Zvonimira, Iva Dulčića (uključujući i sve poprečne ulice u naseljima Orsan, Solitudo i Babin Kuk), zatim Kardinala Stepinca, Kralja Tomislava, Ispod Petke, Masarykov put, Od Sv. Mihajla, Od Batale uključujući i sve poprečne ulice kao i područje Opće Bolnice Dubrovnik s ulicama Dr. A .Šercera i J. Pupačića i Grebenske.
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje: ulica Iva Vojnovića s naseljima Hladnica i Čokolino, područje Gospinog polja i Gorice Sv.Vlaha, Pera Čingrije, Dr. A. Starčevića uključujući i sve poprečne ulice koje pripadaju kotaru Montovjerna (Bana J. Jelačića, Kneza Branimira, Gabra Rajčevića).
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Pila i Ploča i to : Zagrebačka, P. Krešimira IV, Zlatni Potok, Frana Supila, Sv. Jakov, Iza Grada, Branitelja Dubrovnika, Splitski put uključujući sve sporedne ulice na ovom području.
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Nove Mokošice sa svim sporednim ulicama, obala uz rijeku Omblu -(Mokošica na moru, Donje Obuljeno, Rožat i Komolac), a uz upotrebu barke zamagljivanjem će se obuhvatiti otočić Blato.
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Sustjepana, Čajkovića, Knežice i Šumeta.
− Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Stare Mokošice, Mirinova, Lozice, Štikovice, Velikog i Malog Zatona.
Akcije će započinjati u 22.00, osim zamagljivanja otočića Blato koje će započinjati u 19.00 sati.
Svibanj 2015. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica- Rožat –Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Lipanj 2015. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Srpanj 2015. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Kolovoz 2015. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Na drugim javnim površinama Grada Dubrovnika dezinsekcija se obavlja po potrebi, po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu.
Članak 5.
Svi radovi će se provoditi prema odredbama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti i
Pravilnika o načinu provedbe deratizacije i dezinsekcije kao mjere za sprječavanje zaraznih bolesti pučanstva.
Za radove iz članka 3 i 4 planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost:Dezinsekcija i to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:-------------------------- 700.000,00 kuna.
1.3. Dezinfekcija javnih površina
Članak 6.
Dezinfekcija javnih površina obavlja se odmah prema potrebi.
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
1.4. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija objekata, instalacija i površina koje su u vlasništvu komunalnih trgovačkih društava
Članak 7.
Komunalna trgovačka društva u vlasništvu Grada Dubrovnika snose troškove za provedbu mjera obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije kako slijedi:
− Vodovod Dubrovnik d.o.o. u objektima i instalacijama vodovoda i kanalizacije,
− Čistoća Dubrovnik d.o.o. na odlagalištima otpada,
− Boninovo Dubrovnik d.o.o. na grobljima Grada Dubrovnika,
− Libertas Dubrovnik d.o.o. u objektima i sredstvima javnog prometa,
− Sanitat Dubrovnik d.o.o. na tržnicama na malo i parkiralištima i
− Vrtlar d.o.o. Dubrovnik na svojem području ( rasadnici i sl. ).
3. Održavanje javnih zahoda
Članak 8.
Održavanje javnih zahoda obuhvaća održavanje u funkcionalnom i ispravnom stanju vodovodne, kanalizacijske, električne i ventilacijske instalacije, te održavanje čistoće koja mora udovoljavati propisanim sanitarnim i higijenskim normama.
Članak 9.
Javni zahodi na Pilama, na Pločama i na Ribarnici održavaju se tokom cijele godine, a u sezoni i javni zahodi na Kolorini, Štikovici i u Trstenom.
Članak 10.
Utvrđuju se dva stupnja održavanja javnih zahoda i to:
1. sezonsko ( od 15. travnja do 31. listopada ) i
2. izvan sezonsko.
U sezonskom razdoblju zahodi su otvoreni:
− zahod Ploče od 07:00 do 23:00,
− zahodi na Pilama od 07:00 do 23:00,
− zahod Ribarnica od 07:00 do 02:00,
− zahod u Trstenom od 09:00 do 20:00,
− zahod na Kolorini od 09:00 do 20:00,
− zahod u Štikovici od 09:00 do 20:00.
U izvan sezonskom razdoblju zahodi Ploče, Pile i Ribarnica otvoreni su od 08:00 do 22:00 sata, a zahodi u Trstenom, Štikovici i na Kolorini nisu otvoreni.
Za radove iz članka 9 i 10 planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Čistoća javnih površina- aktivnost:Zona A,B,C i D i to kako slijedi
Obavljanje:----------------------------------------- Čistoća d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 300.000,00 kuna.
4. Održavanje javnih satova
Članak 11
Održavanje javnih satova odnosi se na:
− javni sat na Zvoniku u povijesnoj gradskoj jezgri,
− javni sat kod okretišta autobusa u Novoj Mokošici,
− javni sat kod pošte u Lapadu
− javni sat na Pilama.
− Javni sat na zelenoj površini kod stanice Lapad
Održavanje javnih satova obavlja se tako da:
− satni mehanizam bude ispravan,
− ostale pripadajuće instalacije budu uredne i ispravne,
− sat bude uredno osvijetljen,
− sat bude točno ugođen, uključujući sezonske promjene.
Obavljanje: Društvo prijatelja dubrovačke starine i odabrani ponuditelj.
Procjena troškova:-------------------------------- 30.000 kuna
5. Održavanje javnih kupališta
Članak 12.
Pod javnim kupalištima podrazumijevaju se sva kupališta na kojima je omogućen nesmetan i slobodan pristup svim građanima, odnosno ona kupališta za koje nije dana koncesija za korištenje pomorskog javnog dobra bilo pravnim ili fizičkim osobama.
Održavanje čistoće javnih kupališta podrazumijeva čišćenje i odvoz otpadaka koja su navedena u troškovniku radova ugovornog izvođača. Ovi radovi se obavljaju u razdoblju od 15. travnja do 31. listopada 2015. godine.
Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Čistoća javnih površina
Obavljanje:----------------------------------------- Čistoća d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 400.000,00 kuna.
6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja - kafilerija
Članak 13.
Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja obuhvaća:
− hvatanje pasa, mačaka i ostalih lutalica,
− cijepljenje, čuvanje i hranidbu uhvaćenih lutalica,
− hranjenje uhvaćenih pasa, mačka i ostalih lutalica
− udomljavanje uhvaćenih pasa i mačaka lutalica,
Ova se djelatnost provodi neprekidno tijekom cijele godine.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija, -aktivnost:Kafilerija
Obavljanje:---------------------------------------- Sanitat d.o.o.
Procjena troškova:----------------------- 1.000.000,00 kuna.
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja
Članak 14.
Blagdansko urešavanje Grada Dubrovnika provodi se prema naputku o prigodnom blagdanskom urešavanju Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 1/95.) i sukladno aktualnim odlukama Grada Dubrovnika.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa:Javne zelene površine-aktivnost:Javni nasadi i programa Javna rasvjeta-aktivnost: povijesna jezgra i izvan povijesne jezgre.
Obavljanje:---------- odabrani izvoditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 900.000,00 kuna.
8. Organizacija prometa u mirovanju
Članak 15.
Organizacija prometa u mirovanju obuhvaća poslove na naplati parkiranja vozila na javnim parkiralištima, te uklanjanje i blokiranje nepropisno parkiranih vozila i mopeda.
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
Članak 16.
Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika obavlja se elektrovučnim prijevoznim sredstvima.
Obavljanje:----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
10. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat
Članak 17.
Ova djelatnost obavlja se tijekom godine s posebnim naglaskom na dane uoči blagdana i obljetnica iz Domovinskog rata.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama-aktivnost Uređenje spomenika i spomen obilježja Domovinskog rata to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------------------------- Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:--------------------------- 50.000,00 kuna.
11. Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, osiguranje radova održavanja i
sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika
Članak 18.
Ova se djelatnost obavlja temeljem Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika, a izvršava se rješenjem komunalnog redarstva.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama-aktivnost:Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta i vozila i to kako slijed
Obavljanje:------------ odabrani ponuditelj prema ugovoru.
Procjena troškova:--------------------------- 60.000,00 kuna.
12. Javno oglašavanje
Članak 19.
Javno plakatiranje i oglašavanje te postavljanje reklamnih panoa obavlja se na posebnim, za to određenim mjestima tzv. publicitetima.
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
Članak 20.
13. Održavanje javne hidrantske mreže
Hidrantsku mrežu potrebno je držati uvijek u potpuno ispravnom stanju.
Obavljanje:------------------------ Vodovod Dubrovnik
Financiranje:------------------------ iz cijene usluge
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada--
Članak 21.
Ova djelatnost obuhvaća:
− postavljanje i održavanje oznaka (ploča) naselja,
− dizajniranje, postavljanje i održavanje oznaka trgova, obala, zgrada i ulica.
Ova se djelatnost obavlja tako da sve oznake budu uvijek u urednom stanju i lako uočljive.
Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Javne površine-aktivnost:Označavanje ulica i trgova
Obavljanje:----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 100.000,00 kuna.
15. Skrb o gradskim golubovima i labudovima
Članak 22.
Skrb o gradskim golubovima i labudovima obuhvaća:
− liječenje bolesnih golubova i labudova,
− hranidbu golubova i labudova.
Golubovi se hrane svaki dan s 10 kg posebne hrane za tu svrhu, a labudovi s 5 kg.
Ostala skrb o golubovima i labudovima obavlja se po potrebi, u nastojanju da oni budu zdravi, a uginuli se odmah uklanjaju.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija, -aktivnost:Hranjenje golubova i to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:--------------------------- 35.000,00 kuna.
16.Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO
Članak 23.
Obavljanje:------------------- odabrani izvoditelj-po ugovoru
Procjena troškova:--------------------------- 1.040.000 kuna.
17. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina
Članak 24.
Obavljanje:------------------- odabrani izvoditelj-po ugovoru
Procjena troškova:---------------------------- 90.000,00 kuna
18. Rezidba grana visokih stabala
Članak 25.
Obavljanje:------------------------------------------ Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 100.000,00 kuna.
Članak 26.
REKAPITULACIJA RASHODA
___________________________________________________________________________
OPIS RADOVA 2015.
___________________________________________________________________________
1. Održavanje javnih fontana 590.000
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija 1.100.000
3. Održavanje javnih zahoda (300.000)
(sredstva su osigurana kroz
Program: Čistoća javnih površina )
4. Održavanje javnih satova 30.000
5. Održavanje javnih kupališta (400.000)
(sredstva su osigurana kroz Program:
Čistoća javnih površina )
6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja -kafilerija 1.000.000
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja (900.000)
(sredstva su osigurana kroz Program:
Javne zelene površine i javna rasvjeta)
8. Organizacija prometa u mirovanju (iz cijene usluge)
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne
jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima (iz cijene usluge)
10. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim
naglaskom na Domovinski rat 50.000
11. Uklanjanje vozila i protupravno postavljenih predmeta
osiguranje radova održavanja i sprječavanja
nezakonitog djelovanja na javnim površina
Grada Dubrovnika 60.000
12. Javno oglašavanje (iz cijene usluge)
13. Održavanje javne hidrantske mreže ( iz cijene usluge)
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada 100.000
15. Skrb o gradskim golubovima i labudovima 35.000
16. Nabava materijala za male komunalne
poslove po GK i MO 1.040.000
17. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina 90.000
18. Rezidba grana visokih stabala 100.000
SVEUKUPNO: 4.195.000,00 kuna
III. IZVORI FINANCIRANJA
Članak 27.
Financiranje radova iz članaka 2. do 25., u 2015. godini vršit će se iz slijedećih izvora:
1.Proračunska sredstva------------------------------------ 4.195.000 kuna
2. Iz cijene usluge
UKUPNO 4.195.000 kuna
IV. PROVEDBA PROGRAMA
Članak 28.
Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju potreba i prosječnih cijena takvih radova iz ranijih godina.
Članak 29.
Naredbodavac za realizaciju Programa je gradonačelnik Grada Dubrovnika.
Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će Gradonačelnik Grada Dubrovnika, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju javnog natječaja
V. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 30.
Ovaj Program stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i provodit će se tijekom 2015. godine.
KLASA: 363-01/14-09/14
URBROJ: 2117/01-09-15-7
Dubrovnik, 15. lipnja 2015.
Predsjednik Gradskoga vijeća:
Mato Franković, v. r.
-------------------------------------