Službeni glasnik broj 8 - 18. travnja 2018.Objavljeno: 20.04.18.
68. Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o jednostavnoj nabavi
Temeljem članka 15. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine" broj 120/16) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika" broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. i 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA
Pravilnika o jednostavnoj nabavi
Članak 1.
U Pravilniku o jednostavnoj nabavi KLASA: 406-01/17-04/01; URBROJ: 2117/01-01-17-08 od 06. rujna 2017. godine („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 19/17, dalje u tekstu: Pravilnik), u članku 8. dodaje se stavak 2., koji glasi:
„Postupci iz stavka 1. ovog članka završavaju izdavanjem narudžbenice nadležnog Upravnog odjela, odnosno prijedlogom nadležnog Upravnog odjela gradonačelniku za donošenje zaključka o odabiru ponude ukoliko postupak završava sklapanjem ugovora.“
Dosadašnji stavci 2., 3. i 4. postaju stavci 3, 4. i 5.
U stavku 2. članka 8. iza riječi: „izravnim ugovaranjem“ dodaju se riječi: „i prikupljanjem ponuda“.
Članak 2.
U članku 12. mijenjaju se i dopunjuju stavci 3., 4. i 5. te sada glase:
„Na temelju prijedloga ovlaštenih osoba Upravni odjel za poslove gradonačelnika donosi Zaključak o odabiru ponude, ukoliko se u postupku izravnog ugovaranja izdaje narudžbenica, odnosno predlaže gradonačelniku donijeti zaključak kojim se odabire ponuda.
Na temelju zaključka Upravnog odjela za poslove gradonačelnika izdaje se narudžbenica i dostavlja ponuditelju dok se Zaključak gradonačelnika o odabiru ponude dostavlja ponuditelju bez odgode na dokaziv način u roku od 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda, osim ako je u pozivu na dostavu ponuda određen drugi rok.
Zaključak Upravnog odjela za poslove gradonačelnika odnosno Zaključak gradonačelnika o odabiru ponude dostavlja se nadležnom upravnom tijelu radi izdavanja narudžbenice odnosno sklapanja ugovora.“
Članak 3.
Iza članka 17. Pravilnika dodaje se članak 17.a., koji glasi:
„Naručitelj može s odabranim ponuditeljem koji izvršava osnovni ugovor sklopiti Dodatak ugovoru:
- za dodatne isporuke robe, dodatne radove i dodatne usluge od ponuditelja s kojim je zaključen osnovni ugovor, u ukupnoj visini do 15% vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a, bez obzira na broj dodataka ugovoru;
- za dodatne isporuke robe od ponuditelja s kojim je zaključen osnovni ugovor, ako bi promjena istog obvezala Naručitelja da nabavi robu koja ima drugačije tehničke značajke što bi dovelo do neskladnosti ili tehničkih poteškoća u radu i održavanju i ako se dodatnim isporukama ne mijenja priroda osnovnog ugovora, u ukupnoj visini do 30 % vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a;
- za dodatne i nove radove koji nisu uključeni u početni projekt niti u osnovni ugovor, a nužni su radi dovršenja prvotno ugovorenog posla i ne mijenjaju prirodu osnovnog ugovora, u ukupnoj visini do 30 % vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a;
- za dodatne i nove usluge koje nisu uključene u početni projekt niti u osnovni ugovor, a nužne su radi dovršenja prvotno ugovorenog posla i ne mijenjaju prirodu osnovnog ugovora, u ukupnoj visini do 30 % vrijednosti osnovnog ugovora bez PDV-a.
Vrijednost roba, radova ili usluga iz sklopljenog/ih dodataka, zajedno sa osnovnim ugovorom ne smije prijeći pragove iz članka 1. Pravilnika odnosno pragove iz članaka 5. i 6. Pravilnika.
Dodatak osnovnog ugovora sklapa se na temelju obrazloženog prijedloga nadležnog upravnog odjela i zaključka gradonačelnika o odabiru ponude za dodatne robe, radove ili usluge.“
Članak 4.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Službenom glasniku Grada Dubrovnika.
Ovaj Pravilnik objaviti će se i na internetskoj stranici Grada.
KLASA: 406-01/18-04/01
URBROJ: 2117/01-01-18-02
U Dubrovniku, 10. travnja 2018.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------