Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 2 - 10. veljače 2015.Objavljeno: 11.02.15.

7. Program obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik za razdoblje od 01.01.-31.03.2015

Na temelju Rješenja o imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske u Gradu  Dubrovniku („Narodne novine“, broj 8/15.) i članka 88. stavka 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12. i 19/13. – pročišćeni tekst), donosim

 

P R O G R A M

obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za

Grad Dubrovnik za razdoblje od 01.01.-31.03.2015

 

 

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovim Programom obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik određuje se način, opseg i kakvoća obavljanja pojedinih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik, sukladno Odluci o drugim komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik (« Službeni glasnik Grada Dubrovnika», broj 9/10, 2/12.).  

 

Programom su obuhvaćene su sljedeće djelatnosti:

        održavanje javnih fontana,

        deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija,

        čišćenje morske obale i  priobalnog mora,

        održavanje javnih zahoda,

        održavanje javnih satova,

        održavanje javnih kupališta,

        hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja,

        blagdansko uređenje Grada  i naselja,

        organizacija  i regulacija prometa u mirovanju,

        opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim

   vozilima,

        održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat,

        uklanjanje  protupravno  postavljenih predmeta, osiguranje  radova  održavanja i   

   sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika,

        javno oglašavanje,

        održavanje javne hidrantske mreže,

        označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada,

        održavanje dječjih igrališta,

        skrb o gradskim golubovima i labudovima,

        nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO,

        neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina,

        rezidba grana visokih stabala,

        financiranje projektne dokumentacije i premještaja komunalnih instalacija u svrhu reguliranja prometa u mirovanju,

 

Financiranje komunalnih djelatnosti iz ovog Programa vršit će se iz:

Odluke o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. i drugih izvora utvrđenih posebnim propisima

 

 

II.  OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA

 

1.   Održavanje javnih fontana    

 

Članak 2.

 

Javne fontane se održavaju počevši od vodomjera do vodotoka, i trebaju biti oprane i očišćene. U troškove održavanja uključen je i trošak za potrošenu vodu.

 

Održavanje fontana odnosi se na one koje nisu u zonama javnog zelenila, a to su:

     fontana na Poljani Paska Miličevića (velika Onofrijeva),   

     fontana na Luži (mala Onofrijeva), 

     fontana Rendićeva na Brsaljama (Pile), 

     fontana židovska (Pile),       

     fontana na Gundulićevoj poljani (Amerlingova),    

     fontana na Ribarnici,

     fontana na Buži,       

     fontana Međed na Pločama,

     fontana Mihanovićeva.        

     fontane na Lapadskoj obali (dvije)

     fontana u ulici Š. K. Zvonimira i

     fontana Gradac

     fontana P.Bakića

 

Javne fontane na Šetalištu kralja Zvonimira i P.Bakića su cirkulacijske te zahtjevaju održavanje za to postojećeg postrojenja koje se održava po pravilima struke.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015 u okviru programa: Groblja ,javne fontane i satovi : aktivnost – Fontane, bunari i cisterne

 

Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine i odabrani ponuditelji - prema ugovoru.

Procjena troškova:------------------------ 107.0000,00 kuna.

 

 

2.   Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija

 

1.1. Deratizacija javnih površina

 

Članak 3.

 

Deratizacija je metoda uništavanja i suzbijanja opasnih glodavaca. Provodi se dva puta u godini uporabom  bioloških, mehaničkih ili kemijskih metoda i sredstava (meka) koje nisu škodljive za ljude i domaće životinje.

         

Deratizacija se provodi u razdoblju ožujak - travanj i rujan - listopad.

 

Deratizacijom se obuhvaćaju:

   sve prometnice u naselju Dubrovnik i Nova Mokošica,

   zone ostalih javnih površina i parkirališta,

   sve javno prometne površine (osim javnih parkirališta) na području Grada Dubrovnika,

   povijesna gradska jezgra Dubrovnika uključujući zidine s vanjske strane,

   slivnici atmosferske odvodnje,

   sustav atmosferske odvodnje ukoliko je izdvojen iz sustava otpadnih voda.

 

Deratizacija se obavlja i na ostalim javnim površinama Grada Dubrovnika po nalogu  nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015 u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost: Deratizacija  i to kako slijedi:

 

Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Procjena troškova:--------------------------- 115.000,00 kuna

 

1.2. Dezinsekcija javnih površina

 

Dezinsekcija javnih površina se ne obavlja  u razdoblju od 01.01.-31.03.2015.godine.

 

1.3. Dezinfekcija javnih površina

 

 

Članak 4.

         

Dezinfekcija javnih površina obavlja se odmah prema potrebi.     

 

Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.

 

1.4. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija objekata, instalacija i površina koje su u

        vlasništvu komunalnih trgovačkih društava   

 

 

Članak 5.

         

Komunalna trgovačka društva u vlasništvu Grada Dubrovnika snose troškove za provedbu mjera obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije kako slijedi:         

   Vodovod Dubrovnik d.o.o. u objektima i instalacijama vodovoda i kanalizacije,

   Čistoća Dubrovnik d.o.o. na odlagalištima otpada,  

   Boninovo Dubrovnik d.o.o. na grobljima Grada Dubrovnika,          

   Libertas Dubrovnik d.o.o. u objektima i sredstvima javnog prometa,          

   Sanitat Dubrovnik d.o.o. na tržnicama na malo i parkiralištima i

   Vrtlar d.o.o. Dubrovnik na svojem području ( rasadnici i sl. ).         

 

 

3.   Održavanje javnih zahoda

 

Članak 6.

         

Održavanje javnih zahoda obuhvaća održavanje u funkcionalnom i ispravnom stanju vodovodne, kanalizacijske, električne i ventilacijske instalacije, te održavanje čistoće koja mora udovoljavati propisanim sanitarnim i higijenskim normama.

 

 

Članak 7.

 

Javni zahodi na Pilama, na Pločama i na Ribarnici održavaju se tokom cijele godine, a u sezoni i javni zahodi na Kolorini, Štikovici i u Trstenom.

 

Članak 8.

         

U razdoblju od 01.01.-31.03.2015 zahodi Ploče, Pile i Ribarnica otvoreni su od 08:00 do 22:00 sata, a zahodi u Trstenom, Štikovici i na Kolorini nisu otvoreni.

 

Za radove iz članka 9 i 10 planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015 u okviru programa: Čistoća javnih površina- aktivnost:Zona A,B,C i D i to kako slijedi

 

Obavljanje:----------------------------------------- Čistoća d.o.o.

Procjena troškova:--------------------------- 50.000,00 kuna.           

 

 

4.Održavanje javnih satova

                                                                     

Članak 9.

 

Održavanje javnih satova odnosi se na:      

   javni sat na Zvoniku u povijesnoj gradskoj jezgri,    

   javni sat kod okretišta autobusa u Novoj Mokošici,  

   javni sat kod pošte u Lapadu

   javni sat na Pilama.    

   Javni sat na zelenoj površini kod stanice Lapad

 

Održavanje javnih satova obavlja se tako da:

   satni mehanizam bude ispravan,        

   ostale pripadajuće instalacije budu uredne i ispravne,           

   sat bude uredno osvijetljen,    

   sat bude točno ugođen, uključujući sezonske promjene.       

 

Obavljanje: Društvo prijatelja dubrovačke starine i odabrani ponuditelj.

Procjena troškova:----------------------------- 8.000,00 kuna.

 

                                                                    

Članak 10.

 

5. Održavanje javnih kupališta

Održavanje javnih kupališta ne provodi se u razdoblju od 01.01.-31.03.2015.

                                                                    

6.   Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja - kafilerija

 

Članak 11.

         

Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja obuhvaća:         

   hvatanje pasa, mačaka i ostalih lutalica,   

   cijepljenje, čuvanje i hranidbu uhvaćenih lutalica,    

   udomljavanje uhvaćenih pasa i mačaka lutalica,

   hranjenje uhvaćenih pasa, mačka i ostalih lutalica    

.        

Ova se djelatnost provodi neprekidno tijekom cijele godine.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija, -aktivnost:Kafilerija

Obavljanje:---------------------------------------- Sanitat d.o.o.

Procjena troškova:-------------------------- 250.000,00 kuna.

 

 

7. Blagdansko uređenje  Grada  i naselja

 

Članak 12.

         

Blagdansko urešavanje Grada Dubrovnika provodi se prema naputku o prigodnom blagdanskom urešavanju Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 1/95.) i sukladno aktualnim odlukama Grada Dubrovnika. 

         

Za radove iz ovog članka  planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa:Javne zelene površine-aktivnost:Javni nasadi i to za dan Grada Dubrovnika-Festu sv.Vlaha.

  

Obavljanje:---------- odabrani izvoditelji - prema ugovoru.

Procjena troškova:--------------------------- 53.000,00 kuna.

 

8.  Organizacija prometa u mirovanju    

 

Članak 13.

         

Organizacija prometa u mirovanju obuhvaća poslove na naplati parkiranja vozila na javnim parkiralištima, te uklanjanje i blokiranje nepropisno parkiranih vozila i mopeda.     

 

Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.

 

 

9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima     

 

Članak 14.

         

Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika obavlja se elektrovučnim prijevoznim sredstvima.  

 

Obavljanje:----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.

 

 

10.Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat

                                                              

Članak  15.

 

Ova djelatnost obavlja se tijekom godine s posebnim naglaskom na dane uoči blagdana i obljetnica iz Domovinskog rata.

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u  Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama-aktivnost Uređenje spomenika i spomen obilježja Domovinskog rata to kako slijedi:

 

Obavljanje:------------------------------------------- Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova:----------------------------- 5.000,00 kuna.

 

 

11. Uklanjanje  protupravno  postavljenih predmeta, osiguranje  radova  održavanja i

       sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika

 

Članak 16.

         

Ova se djelatnost obavlja temeljem Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika, a izvršava se rješenjem komunalnog redarstva.

         

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u  Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama-aktivnost:Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta i vozila  i to kako slijed

 

Obavljanje:------------ odabrani ponuditelj prema ugovoru.

Procjena troškova:----------------------------- 5.000,00 kuna.

 

12.  Javno oglašavanje

 

Članak 17.

         

Javno plakatiranje i oglašavanje te postavljanje reklamnih panoa obavlja se na posebnim, za to određenim mjestima tzv. publicitetima.

 

Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.

 

Članak 18.

 

13.Održavanje javne hidrantske mreže

 

Hidrantsku mrežu potrebno je držati uvijek u potpuno ispravnom stanju.

 

Obavljanje:------------------------ Vodovod Dubrovnik

Financiranje:------------------------ iz cijene usluge

 

14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada  

 

Članak 19.

         

Ova djelatnost obuhvaća:

   postavljanje i održavanje oznaka (ploča) naselja,

   dizajniranje, postavljanje i održavanje oznaka trgova, obala, zgrada i ulica.  

 

Ova se djelatnost obavlja tako da sve oznake budu uvijek u urednom stanju i lako uočljive.        

Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u  Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. unutar programa: Javne površine-aktivnost:Označavanje ulica i trgov

 

Obavljanje:----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova:--------------------------- 15.000,00 kuna.

 

 

15.Održavanje dječjih igrališta

 

Članak 20.

 

Održavanje obuhvaća:

   održavanje čistoće,

   održavanje zelenila,

    održavanje staza,

   održavanje opreme.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u  Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. u okviru programa: Javne površine -aktivnost: Dječja  igrališta

 

Obavljanje:------------------------------------------ Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova:--------------------------- 50.000,00 kuna.

 

 

16.  Skrb o gradskim golubovima i labudovima 

 

Članak 21.

         

Skrb o gradskim golubovima i labudovima obuhvaća:

   liječenje bolesnih golubova i labudova,        

   hranidbu golubova i labudova.          

 

Golubovi se hrane svaki dan s 10 kg posebne hrane za tu svrhu, a labudovi s 5 kg.          

         

Ostala skrb o golubovima i labudovima obavlja se po potrebi, u nastojanju da oni budu zdravi, a uginuli se odmah uklanjaju.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2015. u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija, -aktivnost:Hranjenje golubova  i to kako slijedi:

 

Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Procjena troškova:--------------------------- 10.000,00 kuna.

 

 

17.Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO

                                                                 

Članak 22.

 

Obavljanje:------------------- odabrani izvoditelj-po ugovoru

Procjena troškova:--------------------------- 50.000,00 kuna.

 

 

18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina

                                                                      

Članak 23.

 

Obavljanje:------------------- odabrani izvoditelj-po ugovoru

Procjena troškova:----------------------------- 23.000,00kuna

                                        

                                                                     

Članak 24.

 

19. Rezidba grana visokih stabala

 

Obavljanje:------------------------------------------ Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova:--------------------------- 70.000,00 kuna.

 

Članak 25.

 

REKAPITULACIJA RASHODA

___________________________________________________________________________

          OPIS RADOVA                                                                    01.01.-31.03.2015              

________________________________________________________________________

1.   Održavanje javnih fontana                                                         107.000,00 kuna

2.   Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija                                    115.000,00 kuna

3.   Održavanje javnih zahoda                                                            (50.000,00 )

       (sredstva su osigurana kroz

        Program: Čistoća javnih površina )            

4.   Održavanje javnih satova                                                             8.000,00 kuna                                           

5.   Održavanje javnih kupališta                                                            (0,00 )

      (sredstva su osigurana kroz Program: 

       Čistoća javnih površina )          

                          

6.   Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja -kafilerija              250.000,00 kuna

7.   Blagdansko uređenje  Grada  i naselja                                       (53.000,00)

      (sredstva su osigurana kroz Program:

       Javne zelene površine i javna rasvjeta)

8.  Organizacija prometa u mirovanju                                                  (iz cijene usluge)          

9.   Opskrba trgovina i građana unutar povijesne

      jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima                                  (iz cijene usluge)

10. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim

       naglaskom na Domovinski rat                                                        5.000,00 kuna

__________________________________________________________________________     

11. Uklanjanje vozila i protupravno postavljenih predmeta

       osiguranje radova održavanja i sprječavanja

       nezakonitog djelovanja na javnim površina

       Grada Dubrovnika                                                                         5.000,00 kuna

12.  Javno oglašavanje                                                                      ( iz cijene usluge)

13.Održavanje javne hidrantske mreže                                                ( iz cijene usluge)

14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada                           15.000,00 kuna

15.Održavanje dječjih igrališta                                                             50.000,00 kuna

___________________________________________________________________________

16.  Skrb o gradskim golubovima i labudovima                                     10.000,00 kuna

17.Nabava materijala za male komunalne

poslove po GK i MO                                                                            50.000,00 kuna

18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina                                      23.000,00 kuna

__________________________________________________________________________

19.Rezidba grana visokih stabala                                                          70.000,00   kuna               

          SVEUKUPNO:                                                                        708.000,00 kuna

 

 

III.  IZVORI FINANCIRANJA

 

Članak 26.

 

Financiranje radova iz članaka 2. do 26., u razdoblju od 01.01.-31.03.2015.godine vršit će se iz slijedećih izvora:

1. Proračunskih sredstava                                                    708.000,00 kuna

2. Iz cijene usluge                                                                                                                                 

                                                

UKUPNO                                                                          708.000,00 kuna

   

 

IV.  PROVEDBA PROGRAMA

 

Članak 27.

         

Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju nužnih i redovnih potreba i prosječnih cijena takvih radova za razdoblje 01.01.-31.03 iz prethodne godine.

 

 

Članak 28.

         

Naredbodavac za realizaciju Programa je Povjerenik Vlade RH Grada Dubrovnika.

         

Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će Povjerenik Vlade RH za Grad Dubrovnik, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju javnog natječaja

 

 

V. ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 29.

 

Ovaj program stupa na snagu danom objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika" i provodit će se za razdoblje od d 01.01.-31.03.2015.godine.

 

KLASA: 363-01/14-09/14

URBROJ: 2117/01-13-15-4

Dubrovnik, 10. veljače 2015.

 

Povjerenik Vlade Republike Hrvatske

za Grad Dubrovnik:

mr. sc. Nikola Pavlović, v. r.

-------------------------------------