Službeni glasnik broj 17 - 30. prosinca 2016.Objavljeno: 06.02.17.
150. Pravilnik o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01., 129/05., 109/07.,125/08. i 36/09.) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13. 6/13. – pročišćeni tekst i 9/15.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 25. sjednici, održanoj 19. i 21. prosinca 2016., donijelo je
P R A V I L N I K
o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika
Članak 1.
Ovim Pravilnikom određuje se visina zakupnine za korištenje javnim površinama (u daljnjem tekstu: zakupnina) na području Grada Dubrovnika.
Članak 2.
Radi određivanja visine zakupnine glede položaja na kojem se javna površina nalazi, utvrđuju se 7 (sedam) područja - zona, svrstane prema pogodnosti za obavljanje poslovne djelatnosti.
PODRUČJE ULICE I MJESTA KOJE OBUHVAĆA
___________________________________________________________________________
I. Placa, Luža, Brsalje
II. Pred Dvorom, Poljana Paska Miličevića, Široka, Prijeko, Trg oružja (Sv.Dominika)
III. Gundulićeva poljana, Poljana Marina Držića, Bunićeva poljana,
Poljana Ruđera Boškovića, Zeljarica, Za Rokom, Cvijete Zuzorić
IV. Sve ostale površine u Povijesnoj jezgri,
kontaktne zone Ploče (Frana Supila, Komarda, Hvarska, Put od Bosanke)
i Pile osim Brsalja (Između vrta, Sv.Đurđa, Od Tabakarije), Šetalište kralja Zvonimira
V. Vukovarska (Poslovni centar Gruž), Obala Stjepana Radića,
Obala Pape Ivana Pavla II, Padre Perice, Od škara
VI. Sve ostale površine na užem Gradskom području
(od Kantafiga do Sv.Jakova)
VII. Sve ostale površine na širem području Grada (Sustjepan, Mokošica, Zaton, Trsteno, otoci)
Članak 3.
Glede područja u kojem se javna površina nalazi i vremenskog roka korištenja, zakupnina se
utvrđuje u slijedećim kunskim iznosima:
___________________________________________________________________________
VRSTA OBJEKTA ZAKUPNINA P O D R U Č J E
I II III IV V VI VII
___________________________________________________________________________
KIOSCI mjesečno po m2 270 - - 175 175 175 75
___________________________________________________________________________
UGOST. STOLOVI mjesečno po m2 280 230 170 120 100 75 50
I STOLICE
___________________________________________________________________________
ŠTANDOVI, BANCI Za sezonu Gradonačelnik zaključkom utvrđuje
STOLIĆI, NAPRAVE, (cca. 01.04.-15.11.) početni iznos zakupnine u javnom
INFO/GASTRO PULTOVI natječaju
___________________________________________________________________________
STALAK ZA PRODAJU
BALONA,KOKICA,BOMBONA dnevno po m2 250 200 - 200 100 100 100
(FESTA SV. VLAHA)
___________________________________________________________________________
GRAĐ. SKELA, GRADILIŠTE dnevno po m2 (do 7 d.) 20 18 17 15 12 10 8
mjesečno po m2 200 180 170 150 120 100 80
___________________________________________________________________________
PROMOTIVNE AKCIJE dnevno po m2 500 400 350 300 200 100 70
___________________________________________________________________________
OSTALO dnevno/mjesečno Gradonačelnik utvrđuje zaključkom
___________________________________________________________________________
Članak 4.
Visina zakupnine u razdoblju od 01. siječnja 2017. do 31. prosinca 2019. može se povećavati ili smanjivati do 10% godišnje.
Zakupci javnih površina za držanje ugostiteljskih stolova i stolica u Povijesnoj jezgri koji od 1.1.2017. odluče zatražiti smanjenje javne površine koju su temeljem ugovora koristili do 31. 12. 2016. a koja je predviđene važećim Planom, imaju pravo ostvariti popust u odnosu na cijene zakupnine predložene ovim pravilnikom u postotnom iznosu duplo većem od postotka smanjenja javne površine koju zakupac predlaže, do maksimalno 50% iznosa zakupnine.
O smanjenju površine i postotku smanjenja zakupnine odlučuje Gradsko vijeće na prijedlog Povjerenstva za izradu Plana korištenja javnim površinama i određivanje visine zakupnine za korištenje javnim površinama, imajući u vidu učinak smanjenja površine na prohodnost pješačkih koridora, a promjena (smanjenje) se mora evidentirati u Planu korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri. Ukoliko se zakupac za isti objekt koristi javnim površinama u različitim područjima unutar Povijesne jezgre, smanjenje zakupnine radi dobrovoljnog smanjenja površine može ostvariti isključivo unutar istog područja.
Svim zakupoprimcima koji produljuju ugovor o zakupu javnih površina nakon 31. prosinca 2016. godine i po novoj dodjeli zona definiranoj ovim pravilnikom za istu površinu obračunom mjesečnog zakupa imaju obvezu plaćati veći iznos, cijena najma javne površine za razdoblje od 1.1.2017. do 30.06.2017. ostaju iste kao i cijene koje vrijede do 31.12.2016.
Od 01.07.2017. cijene najma za takve korisnike se utvrđuju prema aktualnom cjeniku.
Članak 5.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom Glasniku Grada Dubrovnika“, a primjenjivat će se od 01. siječnja 2017. godine.
Članak 6.
Danom početka primjene ovog Pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 14 /15).
KLASA: 363-05/15-01/310
URBROJ: 2117/01-09-16-5
Dubrovnik, 19. i 21. prosinca 2016.
Predsjednik Gradskoga vijeća:
Mato Franković, v. r.
-------------------------------------