Službeni glasnik broj 25 - 22. prosinca 2017.Objavljeno: 29.12.17.
200. Odluka o korištenju sustava videonadzora na svim ulazima/izlazima iz objekata gradske uprave Grada Dubrovnika
Na temelju članka 26. i 27. Zakona o radu (''Narodne novine'', br. 93/14.), Gradonačelnik Grada Dubrovnika ( u daljnjem tekstu: Poslodavac“) , dana 11.12.2017., donosi
ODLUKU
o korištenju sustava videonadzora
na svim ulazima / izlazima iz objekata gradske uprave Grada Dubrovnika
Članak 1.
Odlukom o korištenju sustava videonadzora na svim ulazima / izlazima objekata gradske uprave Grada Dubrovnika (dalje u tekstu: Odluka) definira se svrha i opseg podataka koji se prikupljaju, način i vrijeme čuvanja, te uporaba snimljenih podataka, zaštita prava zaposlenika i svih drugih osoba koji se nađu u prostorima gradske uprave Grada Dubrovnika.
Članak 2.
Odluka se primjenjuje na odgovarajući način sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (''Narodne novine'', br., 103/03, 18/06, 41/08, 130/11 i 106/12), Zakonu o zaštiti na radu (''Narodne novine'', br. 71/14, 118/14 i 154/14) i podzakonskim aktima kojima se uređuje i regulira zaštita osobnih podataka i provedba sustava tehničke zaštite.
Članak 3.
Sustav videonadzora koristi se zbog zaštite sigurnosti zaposlenika i svih drugih osoba koje se nađu u prostoru predviđenih za ulazak i izlazak iz svih objekata gradske uprave Grada Dubrovnika.
Sustav videonadzora, uz navedeno u stavku 1. ovoga članka, koristi se i za sprječavanje protupravnih radnji usmjerenih prema imovini Grada Dubrovnika od krađe, razbojstva, provala, nasilja, oštećenja, uništenja, kao i radi kontrole ulazaka i izlazaka zaposlenika i posjetitelja iz radnih prostorija i prostora u vlasnosti Grada.
Snimke koje su snimljene sustavom videonadzora mogu se isključivo koristiti za navedeno u stavku 1. i 2. ovoga članka.
Članak 4.
Sustav videonadzora snima isključivo ulazak i izlazak iz svih zgrada gradske uprave.
Snimljeni podaci snimaju se i čuvaju na video snimaču najduže mjesec dana od dana nastanka, a nakon navedenog roka snimke se trajno brišu.
U slučaju opravdane potrebe, a u svrhu dokazivanja, gradonačelnik može u svakom pojedinačnom slučaju odlučiti da se podaci čuvaju duže od vremena navedenog u stavku 2. ovoga članka, a na način i najduže kako je to navedeno u stavku 4. ovoga članka.
Snimke kojima se dokazuje povreda svrhe nadzora pohranit će se na optički disk (CD, DVD i sl.) te čuvati godinu dana od dana pohranjivanja zapisa.
Članak 5.
Poslodavac je obvezan osigurati da se na vidnom mjestu pri ulasku u prostor, kao i unutrašnjost prostorija, istakne obavijest da se prostor nadzire sustavom videonadzora.
Obavijest da se prostor snima videonadzornom kamerom ili drugim sustavima snimanja poslodavac će uočljivo označiti slikom i tekstom.
Članak 6.
Poslodavac, kao ni bilo koja druga osoba, ne smije koristiti podatke o osobama prikupljene sustavom tehničke zaštite izvan njihove zakonske namjene, a po potrebi uvid u video zapis biti će omogućen podsredstvom osobe ovlaštene za pristup i obradu osobnih podataka osim gradonačelniku i pročelnicima upravnih tijela i službi radi kontrole redovnog dolaska i odlaska zaposlenika na posao.
Poslodavac će posebnom odlukom odrediti ovlaštenu osobu za pristup i obradu osobnih podataka dobivenih sustavom videonadzora.
Članak 7.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu dan nakon objave u Službenom glasniku Grada Dubrovnika.
KLASA:031-07/17-01/01
URBROJ:2117/01-01-01-17-3
Dubrovnik, 11.12. 2017.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------