Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 25 - 22. prosinca 2017.Objavljeno: 29.12.17.

174. Program obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik u 2018. godini

Na temelju članka 3. stavka 13. Zakona o gospodarstvu („Narodne novine“, broj 36/95, 109/95 – Uredba, 21/96 – Uredba, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15), članka 3. Odluke o obavljanju drugih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 9/10, 2/12) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 7. sjednici, održanoj 18. i 19. prosinca 2017., donijelo je

 

 

P R O G R A M

obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za

Grad Dubrovnik u 2018. godini

 

 

         

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovim Programom obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik u 2018. godini ( u daljnjem tekstu: Program ) određuje se način, opseg i kakvoća obavljanja pojedinih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik, sukladno Odluci o drugim komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 9/10, 2/12.).    

 

Programom su obuhvaćene su sljedeće djelatnosti:          

1. Održavanje javnih fontana

2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija,

3. Održavanje javnih zahoda

4. Održavanje javnih satova

5. Održavanje javnih kupališta

6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja,

7.  Blagdansko uređenje Grada  i naselja

8. Organizacija  i regulacija prometa u mirovanju,

9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim

         vozilima

10.  Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat

11.  Uklanjanje  protupravno  postavljenih predmeta, osiguranje  radova  održavanja i

            sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika

12.  Javno oglašavanje,

13.  Održavanje javne hidrantske mreže

14.  Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada,

15.  Održavanje dječjih igrališta

16.  Skrb o gradskim golubovima i labudovima,

17.  Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO

18.  Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina

19.  Rezidba grana visokih stabala

 

Financiranje komunalnih djelatnosti iz ovog Programa vršit će se iz:

-     proračuna Grada Dubrovnika

-     prihoda iz obavljanja djelatnosti

-     drugih izvora utvrđenih posebnim propisima

 

 

II.  OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA

 

1.   Održavanje javnih fontana     

 

Članak 2.

          .

Javne fontane se održavaju počevši od vodomjera do vodotoka, i trebaju biti oprane i očišćene.U troškove održavanja uključen je i trošak za potrošenu vodu.           

 

Posebno u sezoni (od 15. travnja do 31. listopada) fontane moraju biti stalno čiste.        

 

Održavanje fontana odnosi se na one koje nisu u zonama javnog zelenila, a to su:

        fontana na Poljani Paska Miličevića (velika Onofrijeva),    

        fontana na Luži (mala Onofrijeva), 

        fontana Rendićeva na Brsaljama (Pile), 

        fontana židovska (Pile),       

        fontana na Gundulićevoj poljani (Amerlingova),     

        fontana na Ribarnici,

        fontana na Buži,       

        fontana Međed na Pločama,

        fontana Mihanovićeva         

        fontane na Lapadskoj obali (dvije)

        fontana na Šetalištu Kralja Zvonimira i

        fontana Gradac

 

Javna fontana na Šetalištu kralja Zvonimira je cirkulacijska te zahtjeva održavanje za to postojećeg postrojenja koje se održava po pravilima struke.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi; projekt: Fontane,bunari i cisterne

 

Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine i odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova: .................................................. 715.000,00 kuna.

 

 

2.   Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija

 

2.1. Deratizacija javnih površina

 

Članak 3.

 

Deratizacija je metoda uništavanja i suzbijanja opasnih glodavaca. Provodi se dva puta u godini uporabom  bioloških, mehaničkih ili kemijskih metoda i sredstava (meka) koje nisu škodljive za ljude i domaće životinje.

 

Deratizacija se provodi u razdoblju ožujak - travanj i rujan - listopad.

 

Deratizacijom se obuhvaćaju:

      sve prometnice u naselju Dubrovnik i Nova Mokošica,

      deratizacija Elafita, Veliki i Mali Zaton

      zone ostalih javnih površina i parkirališta,

      sve javno prometne površine (osim javnih parkirališta) na području Grada Dubrovnika,

      povijesna gradska jezgra Dubrovnika uključujući zidine s vanjske strane,

      slivnici atmosferske odvodnje,

      sustav atmosferske odvodnje ukoliko je izdvojen iz sustava otpadnih voda.           

 

Deratizacija se obavlja i na ostalim javnim površinama Grada Dubrovnika po nalogu  nadležnog Upravnog odjela za komunalno djelatmosti i mjesnu samoupravu.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost: Deratizacija  i to kako slijedi:

 

Obavljanje:------------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Procjena troškova:------------------------- 480.000,00 kuna.

 

2.2. Dezinsekcija javnih površina

 

Dezinsekcija

obvezatna (preventivna)

 

Članak 4.

 

Krajem ljeta i u jesen 2005. godine azijski tigrasti komarac pronađen je u brojnim mjestima duž jadranske obale pa je tako njegova nazočnost potvrđena i na području Dubrovnika.

 

Do sada je utvrđeno da se nova vrsta komarca vrlo brzo proširila na sve dijelove Grada Dubrovnika, a što se moglo zaključiti iz učestalih poziva  građana tijekom ljeta koji su se žalili na ubode komaraca tijekom trajanja cijelog dana.

 

Iz tog razloga Larvicidna obrada se mora započeti već u travnju 2017. godine i ista će trajati do kraja rujna 2017. godine, dok bi se adulticidna dezinsekcija (Izdvojene akcije “kvart po kvart”) obavila dva puta u 2017. godini.

 

Dezinsekcija  komaraca

 

1. LARVICIDNA DEZINSEKCIJA TIGRASTOG KOMARCA – 6 obrada i to u mjesecima: travnju, svibnju, lipnju, srpnju, kolovozu i rujnu 2017. godine.

Larvicidnom dezinsekcijom će se obuhvatiti legla tigrastih komaraca na području Komolca, Gruža, Nuncijate, Lapada, Gorice, Montovjerne, Pila, Ploča,  otoka Lokruma i područja “stare bolnice”.

 

2. ADULTICIDNOM DEZINSEKCIJOM će se obuhvatiti staništa tigrastih komaraca - metodom ULV aplikatora, što je ekološki prihvatljiva metoda na bazi piretroida, odnosno insekticida preporučenih od strane Svjetske zdravstvene organizacije.

Dvije obrade i to u  mjesecu srpnju i kolovozu.

 

Plan zamagljivanja Grada Dubrovnika:

1.      Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti : naselje Nuncijata, Kantafig (Gruška obala), ulica Andrije Hebranga s poprečnim ulicama : I.G.Kovačića, Sv. Križa, Stijepana Cvijića, Od gaja, Gornji Kono, Vladimira Nazora i Vukovarska ulica s poprečnim ulicama (Obuljenska,  N. Nodila, Od Gale,  Šipćine), Obala S.Radića s parkom Luja Šoletića.

2.      Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti  područje Lapada i to ulice : Nikole Tesle, Lapadska obala, Šetalište Kralja Zvonimira, Iva Dulčića (uključujući i sve poprečne ulice u naseljima Orsan, Solitudo i Babin Kuk), zatim Kardinala Stepinca, Kralja Tomislava, Ispod Petke, Masarykov put, Od Sv. Mihajla, Od Batale uključujući i sve poprečne ulice kao i područje Opće Bolnice Dubrovnik s ulicama Dr. A .Šercera i J. Pupačića i Grebenske.

3.      Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje: ulica Iva Vojnovića s naseljima Hladnica i Čokolino, područje Gospinog polja i Gorice Sv.Vlaha, Pera Čingrije, Dr. A. Starčevića uključujući i sve poprečne ulice koje pripadaju kotaru Montovjerna (Bana J. Jelačića, Kneza Branimira, Gabra Rajčevića).

4.      Noću  zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Pila i Ploča i to : Zagrebačka, P. Krešimira IV, Zlatni Potok, Frana Supila, Sv. Jakov, Iza Grada, Branitelja Dubrovnika, Splitski put uključujući sve sporedne ulice na ovom području.

5.      Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Nove Mokošice sa svim sporednim ulicama, obala uz rijeku Omblu -(Mokošica na moru, Donje Obuljeno, Rožat i Komolac), a uz upotrebu barke zamagljivanjem će se obuhvatiti otočić Blato.

6.      Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Sustjepana, Čajkovića, Knežice i Šumeta.

7.      Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Stare Mokošice, Mirinova, Lozice, Štikovice, Velikog i Malog Zatona.

 

Akcije će započinjati u 22.00, osim zamagljivanja otočića Blato koje će započinjati u 19.00 sati.

 

Svibanj 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica- Rožat –Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.

 

Lipanj 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.

 

Srpanj 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.

 

Kolovoz 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.

 

Na drugim javnim površinama Grada Dubrovnika dezinsekcija se obavlja po potrebi, po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu. 

 

 

Članak 5.

 

Svi radovi će se provoditi prema odredbama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti i Pravilnika o načinu provedbe deratizacije i dezinsekcije kao mjere za sprječavanje zaraznih bolesti pučanstva.

Za radove iz članka 3. i 4. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija  - aktivnost: Dezinsekcija i to kako slijedi:

 

Obavljanje:------------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Procjena troškova:------------------------- 670.000,00 kuna.

 

2.3. Dezinfekcija javnih površina

 

Članak 6.

 

Dezinfekcija javnih površina obavlja se odmah prema potrebi.     

 

Obavljanje:------------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.

Financiranje:------------------------------------ iz cijene usluge.

 

         

2.4. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija objekata, instalacija i površina koje su u vlasništvu komunalnih trgovačkih društava 

 

Članak 7.

 

Komunalna trgovačka društva u vlasništvu Grada Dubrovnika snose troškove za provedbu mjera obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije kako slijedi:

         

        Vodovod Dubrovnik d.o.o. u objektima i instalacijama vodovoda i kanalizacije,

        Čistoća Dubrovnik d.o.o. na odlagalištima otpada, 

        Boninovo Dubrovnik d.o.o. na grobljima Grada Dubrovnika,         

        Libertas Dubrovnik d.o.o. u objektima i sredstvima javnog prometa,         

        Sanitat Dubrovnik d.o.o. na tržnicama na malo i parkiralištima i

        Vrtlar d.o.o. Dubrovnik na svojem području ( rasadnici i sl. ).        

 

 

3. Održavanje javnih zahoda

 

Članak 8.

.

Održavanje javnih zahoda obuhvaća održavanje u funkcionalnom i ispravnom stanju vodovodne, kanalizacijske, električne i ventilacijske instalacije, te održavanje čistoće koja mora udovoljavati propisanim sanitarnim i higijenskim normama.

 

 

Članak 9.

 

Javni zahodi na Pilama i na Ribarnici održavaju se tokom cijele godine, a u sezoni i javni zahodi na Kolorini, Štikovici i u Trstenom.         

         

 

Članak 10.

 

Utvrđuju se dva stupnja održavanja javnih zahoda i to:

     sezonsko ( od 15. travnja do 31. listopada ) i

     izvan sezonsko

 

U sezonskom razdoblju zahodi su otvoreni:

     zahodi na Pilama od 07:00 do 02:00,

     zahod Ribarnica  od 07:00  do 23:00,

     zahod u Trstenom od 09:00 do 20:00,

     zahod na Kolorini od 09:00 do 20:00,

     zahod u Štikovici od 09:00 do 20:00.

 

U izvan sezonskom razdoblju zahodi Pile i Ribarnica otvoreni su od 08:00 do 22:00 sata, a zahodi u Trstenom, Štikovici i na Kolorini nisu otvoreni.

 

Obavljanje: ..................................................... Čistoća d.o.o.

Financiranje: ................................................... iz cijene usluge

 

4. Održavanje javnih satova

 

Članak 11.

 

Održavanje javnih satova odnosi se na:

         

        javni sat na Zvoniku u povijesnoj gradskoj jezgri,   

        javni sat kod okretišta autobusa u Novoj Mokošici,            

        javni sat kod pošte u Lapadu          

        javni sat na Pilama. 

        Javni sat na zelenoj površini kod stanice Lapad

        Javni sat u Gružu

 

Održavanje javnih satova obavlja se tako da:

     satni mehanizam bude ispravan,    

     ostale pripadajuće instalacije budu uredne i ispravne,       

     sat bude uredno osvijetljen, 

     sat bude točno ugođen, uključujući sezonske promjene.   

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Groblja, javne fontane i satovi; projekt: Javni satovi

 

Obavljanje: Društvo prijatelja dubrovačke starine i odabrani ponuditelj.

Procjena troškova: ......................................... 40.000,00 kuna

 

 

5. Održavanje javnih kupališta    

 

Članak 12.

 

Pod javnim kupalištima podrazumijevaju se sva kupališta na kojima je omogućen nesmetan i slobodan pristup svim građanima, odnosno ona kupališta za koje nije dana koncesija za korištenje pomorskog javnog dobra bilo pravnim ili fizičkim osobama.

 

Održavanje javnih kupališta podrazumijeva tekuće održavanje kupališta i plaža nastalih uslijed erozije mora (betoniranje podesta, nasipanje žala, popravci stepenica i zaštitnih ograda i dr.), održavanje čistoće javnih kupališta podrazumijeva čišćenje i odvoz otpadaka koji su navedeni u troškovniku radova ugovornog izvođača. Ovi radovi se obavljaju u razdoblju od 15. travnja do 31. listopada 2018. godine.

 

Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika u Upravnom odjelu za turizam, gospodarstvo i more; program: Razvoj turizma, projekt: Pomorsko dobro i održavanje plaža, te u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu unutar programa: Čistoća javnih površina, Javne zelene površine.

 

Obavljanje: Čistoća d.o.o., Vrtlar d.o.o. i odabrani ponuditelj prema ugovoru

Procjena troškova: ........................................ 3.390.000,00 kuna

 

 

6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja - kafilerija

 

Članak 13.

 

Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja obuhvaća:         

        hvatanje pasa, mačaka i ostalih lutalica,

        cijepljenje, čuvanje i hranidbu uhvaćenih lutalica,  

        hranjenje uhvaćenih pasa, mačka i ostalih lutalica 

        udomljavanje uhvaćenih pasa i mačaka lutalica,

 

Ova se djelatnost provodi neprekidno tijekom cijele godine.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija; projekt: Kafilerija         

 

Obavljanje:----------------------------------------- Sanitat d.o.o.

Procjena troškova:------------------------- 700.000,00 kuna.

 

 

7. Blagdansko uređenje  Grada  i naselja

 

Članak 14.

 

Blagdansko urešavanje Grada Dubrovnika provodi se prema naputku o prigodnom blagdanskom urešavanju Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 1/95.) i sukladno aktualnim odlukama Grada Dubrovnika. 

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine i programa: Javna rasvjeta

 

Obavljanje: ................................................. Vrtlar d.o.o. i odabrani izvoditelj prema ugovoru

Procjena troškova: .......................................................... 1.700.000,00 kuna.

 

 

8. Organizacija prometa u mirovanju      

 

Članak 15.

 

Organizacija prometa u mirovanju obuhvaća poslove na naplati parkiranja vozila na javnim parkiralištima, te uklanjanje i blokiranje nepropisno parkiranih vozila i mopeda.      

 

Obavljanje: .................................. Sanitat d.o.o.  i odabrani izvoditelj

Financiranje: ....................................................... iz cijene usluge.

 

 

9.Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima

 

Članak 16.

 

Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika obavlja se elektrovučnim prijevoznim sredstvima.  

 

Obavljanje: ..................................odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Financiranje: ............................................................iz cijene usluge.

 

 

10.Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat

                                                            

Članak  17.

 

Ova djelatnost obavlja se tijekom godine s posebnim naglaskom na dane uoči blagdana i obljetnica iz Domovinskog rata.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama; projekt: Uređenje spomenika i spomen obilježja Domovinskog rata

 

Obavljanje: ..................................................................Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova: ..................................................... 50.000,00 kuna.

 

 

11. Uklanjanje  protupravno  postavljenih predmeta, osiguranje  radova  održavanja i

       sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika

 

Članak 18.

 

Ova djelatnost se obavlja temeljem Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika, a izvršava se rješenjem komunalnog redarstva.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama; projekt: Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta

 

Obavljanje: .................................................... odabrani ponuditelj prema ugovoru.

Procjena troškova: ............................................................... 40.000,00 kuna.

 

 

12.  Javno oglašavanje     

 

Članak 19.

 

Javno plakatiranje i oglašavanje te postavljanje reklamnih panoa obavlja se na posebnim, za to određenim mjestima tzv. publicitetima. 

 

Obavljanje: .................................................. Sanitat d.o.o.

Financiranje: ................................................iz cijene usluge.

 

 

13.Održavanje javne hidrantske mreže

 

                                                                

Članak 20.

 

Hidrantsku mrežu potrebno je držati uvijek u potpuno ispravnom stanju.

 

Obavljanje: ........................................... Vodovod Dubrovnik d.o.o.

Financiranje: ........................................................ iz cijene usluge

 

 

14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada 

 

Članak 21.

 

Ova djelatnost obuhvaća:

        postavljanje i održavanje oznaka (ploča) naselja,

        dizajniranje, postavljanje i održavanje oznaka trgova, obala, zgrada i ulica.           

 

Ova se djelatnost obavlja tako da sve oznake budu uvijek u urednom stanju i lako uočljive.       

Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne površine; projekt: Označavanje ulica i trgova

 

Obavljanje: ....................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova: ........................................................ 70.000,00 kuna.

 

 

15. Održavanje dječjih igrališta

 

Članak 22.

 

Održavanje dječjih igrališta obuhvaća:

     održavanje čistoće na dječjim igralištima

     održavanje zelenila na dječjim igralištima

     radove tekućeg održavanja na dječjim ogralištima

     usluge video nadzora na dječjim igralištima

     održavanje opreme - sitniji popravci opreme na igralištima

 

Veće investicijsko opremanje i izgradnja dječjih igrališta su u nadležnosti Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Javne površine; projekt: Održavanje dječjih igrališta

 

Obavljanje: Čistoća d.o.o., Vrtlar d.o.o. i odabrani ponuditelji prema ugovoru

Procjena troškova: ............................................... 1.340.000,00 kn

 

 

16.  Skrb o gradskim golubovima i labudovima

 

Članak 23.

 

Skrb o gradskim golubovima i labudovima obuhvaća:

     liječenje bolesnih golubova i labudova,      

     hranidbu golubova i labudova.        

 

Golubovi se hrane svaki dan s 10 kg posebne hrane za tu svrhu, a labudovi s 5 kg.       

Ostala skrb o golubovima i labudovima obavlja se po potrebi, u nastojanju da oni budu zdravi, a uginuli se odmah uklanjaju.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija; projekt: Hranjenje golubova

         

Obavljanje: ....................................................................Sanitat d.o.o.

Procjena troškova: .................................................. 40.000,00 kuna.

 

 

17. Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO

 

Članak 24.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne površine; projekt: Gradski kotarevi i mjesni odbori

 

Obavljanje: ......................................odabrani izvoditelj prema ugovoru

Procjena troškova: ..................................................1.200.000,00 kuna.

 

 

18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina

                                                                     

Članak 25.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama; projekt: zbrinjavanje nusproizvoda životinjskog porijekla

 

Obavljanje: ........................................odabrani izvoditelj prema  ugovoru

Procjena troškova: ..................................................... 90.000,00 kuna

 

                                                      

19. Rezidba grana visokih stabala

 

Članak 26.

 

Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine; projekt: rezidba grana visokih stabala

 

Obavljanje: .......................................................................... Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova: ......................................................200.000,00 kuna.

 

 

Članak 27.

 

REKAPITULACIJA RASHODA

__________________________________________________________________________

 

          OPIS RADOVA                                                                            2018.god.  ( kn )      

__________________________________________________________________________

1.  Održavanje javnih fontana                                                                       715.000,00

                                                                     

2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija                                               1.150.000,00

3. Održavanje javnih zahoda                                                             ( iz cijene usluge)

         

4. Održavanje javnih satova                                                                         40.000,00

                                          

5. Održavanje javnih kupališta                                                        

(sredstva su osigurana kroz Program:Pomorsko dobro i plaže               2.750.000,00

i Program: Čistoća javnih površina, Javne zelene površine                       ( 640.000,00 )

                          

6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja -kafilerija                                 700.000,00

7. Blagdansko uređenje  Grada  i naselja                                              ( 1.700.000,00 )

(sredstva su osigurana kroz Program:

 Javne zelene površine i Javna rasvjeta)                            

8.  Organizacija prometa u mirovanju                                                         (iz cijene usluge)

             

9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne

jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima                                               (iz cijene usluge) __________________________________________________________________________

10.Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim

     naglaskom na Domovinski rat                                                                   50.000,00                                         

__________________________________________________________________________

11. Uklanjanje vozila i protupravno postavljenih predmeta                           40.000,00

       na javnim površinama Grada Dubrovnika                                                                                    

12.  Javno oglašavanje                                                                              (iz cijene usluge)

 

13.Održavanje javne hidrantske mreže                                                   ( iz cijene usluge)

 

14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada                                  70.000,00                                          

15. Održavanje dječjih igrališta                                                                  1.340.000,00

_______________________________________________________________________

16.  Skrb o gradskim golubovima i labudovima                                              40.000,00

17.Nabava materijala za male komunalne

poslove po GK i MO                                                                                   1.200.000,00

18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina                                               90.000,00

_________________________________________________________________________

19.Rezidba grana visokih stabala                                                                   200.000,00                          

          SVEUKUPNO:                                                                                  8.385.000,00   kuna

 

 

III.  IZVORI FINANCIRANJA

 

Članak 28.

 

Financiranje radova iz članaka 2. do 26. u 2018. godini vršit će se iz slijedećih izvora:

___________________________________________________________________________

1.Opći prihodi ......................................................................  5.115.000,00 kn 

2. Iz cijene usluge

3. pomorskog dobra  ............................................................. 2.750.000,00 kn   

4.komunalne naknade ..........................................................     520.000,00 kn                                                                                                                           

 

 UKUPNO:                                                                             8.385.000,00 kuna    

                                                                                                  

  

IV.  PROVEDBA PROGRAMA

 

Članak 29.

 

Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju potreba i prosječnih cijena takvih radova iz ranijih godina.

 

Članak 30.

 

Naredbodavac za realizaciju Programa je Gradonačelnik Grada Dubrovnika.

 

Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će Gradonačelnik Grada Dubrovnika, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju pojedine komunalne djelatnosti.

 

 

V. ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 31.

 

Ovaj Program stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika" i provodit će se tijekom 2018. godine.                                                                      

 

 

KLASA: 363-01/17-09/32

URBROJ: 2117/01-09-17-3

Dubrovnik, 18. i 19. prosinca 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------