Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 25 - 22. prosinca 2017.Objavljeno: 29.12.17.

173. Program održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini

Na temelju članka 28. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 36/95, 109/95 – Uredba, 21/96 – Uredba, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 - pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 7. sjednici, održanoj 18. i 19. prosinca 2017., donijelo je

 

 

P  R  O  G  R  A  M

održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini

 

 

 I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovim Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2018. godini ( u daljnjem tekstu: Program ) utvrđuje se opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima u 2018. godini za:

1.      odvodnju atmosferskih voda,

2.      održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina,

3.      održavanje javnih površina,

4.      održavanje nerazvrstanih cesta,

5.      održavanje groblja

6.      održavanje javne rasvjete.

 

Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:

        komunalne naknade (Članak 22. stavak 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu) koja je prihod proračuna Grada Dubrovnika i namijenjena je za financiranje navedenih komunalnih djelatnosti iz stavka 1. ovog članka;

        naknade za uporabu pomorskog dobra

        ostalih prihoda za posebne namjene-Hrvatske vode

        boravišna pristojba

        žuc                

 

 

Članak 2.

 

Program se temelji na stvarnim potrebama održavanja objekata i uređaja iz članka 1. na području Grada Dubrovnika i raspoloživim financijskim sredstvima za te namjene, a u nadležnosti je Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, osim točke 1. Odvodnja atmosferskih voda i točke 4. Održavanje nerazvrstanih cesta koje su u nadležnost Upravnog odjela za  promet.

 

 

II. ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA

 

Članak 3.

 

U 2018. godini za održavanje postojećeg sustava atmosferske odvodnje na području Grada Dubrovnika, potrebno je izdvojiti financijska sredstva kako bi isti bio u stanju funkcionalne sposobnosti. Sastavni dijelovi sustava su slivnici, rešetke, otvoreni i zatvoreni kanali za atmosfersku odvodnju. Cestovni jarci i slivnici održavaju se tako da u svakom trenutku mogu primiti količinu oborina za koju su projektirani, pa se u tu svrhu redovito čiste i popravljaju i nadograđuju ako nije potrebna građevinska dozvola ili rješenje o gradnji.

 

Čišćenje se obavlja u:

 

-ZONI  A – najmanje dva puta tjedno, a obuhvaća: sve slivnike, kanale, rešetke i šahtove unutar gradskih zidina, Brsalje, Pile, Ploče, Iza Grada, Uz Posat, Dr. Ante Starčevića, Kralja Zvonimira (šetnica), Kralja Tomislava, Obalu Stjepana Radića, Grušku obalu, Obalu Pape Pavla Ivana II, A. Hebranga, Splitski put, N. Tesle, Put Republike, V. Nazora, I. Vojnovića, Od Batale, Zagrebačku ulicu, P. Krešimira IV, F. Supila, P. Čingrije, Liechtensteinov put, M. Perića,  D.Alighierija,  P. Bakića,  spoj ulica Iza Grada i Zagrebačke ul., V. Bukovca,  Masarykov put, N. i M. Pucića,  Sv.Đurđa,  Miletićevu i J. B. Jelačića.

 

- ZONI B - najmanje jednom tjedno, A obuhvaća: Lapadsku obalu, Od Sv. Mihajla, I. Matijaševića, Između tri crkve, Don F. Bulića, Zlatni potok, Kneza Branimira, G. Rajčevića, Goricu Sv. Vlaha, S. Cvijića, Od Gaja, Dr. V. Mačeka, P. Hektorovića,  M. Marojice, I. Meštrovića,  Kardinala Stepinca (do P.Svačića), Dr. Ante Šercera, Ćira Carića, M. Vodopića, Uz Tabor, Padre Perice, Kunsku, Sustjepansku, Sunčanu, Kralja Zvonimira, I.Zajca, V.Lisinskog, Baltazara Bogišića, P. Budmani, Anice Bošković i Hvarsku.

 

-ZONI C  – najmanje jednom u 15 dana, a obuhvaća: I. Dulčića, Ispod Petke, S. S. Kranjčevića, Volantinovu, Od Bosanke, Od Srđa, Između vrta, J. Pupačića, Zrinsko-Frankopansku, M. Marulića, U Pilama, Od Tabakarije i Cavtatsku.

 

- ZONI D – prema potrebi, a obuhvaća: sve kanale, slivnike i rešetke koje nisu obuhvaćene zonama A, B i C, a nalaze se na području od Orsule do Kantafiga.

 

- ZONI E – prema potrebi, a obuhvaća: Mokošicu ( Novu i Staru ) i naselja u Rijeci dubrovačkoj, Zaton, Orašac, Trsteno i Brsečine.

- ZONI F – prema potrebi, a  obuhvaća naselja: Koločep, Lopud, Suđurađ, Luku Šipansku, Gromaču, Kliševo, Riđicu i Ljubač.

 

U tijeku vremenskih nepogoda i nakon njih obvezno je izvršiti pregled i čišćenje.

Za radove iz članka 3. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Slivnici,rešetke i oborinski kanali

 

Obavljanje:------------------------------------------------- Vodovod Dubrovnik d.o.o.

Procjena troškova :-------------------------------------- 1.300.000,00 kuna.

 

 

III. ODRŽAVANJE ČISTOĆE U DIJELU KOJI SE ODNOSI NA ČIŠĆENJE JAVNIH POVRŠINA

 

Članak 4.

 

Održavanje  čistoće obuhvaća ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina. To se obavlja na sljedeći način:

     ručno pometanje i strojno čišćenje vrši se na cijelom području Grada Dubrovnika, koje se dijeli na zone, te se obavlja prema dinamici datog u članku 5.;

     ručno i strojno pranje javnih površina odnosi se na pranje kamenih pločnika u povijesnoj gradskoj jezgri i Ulice Š. K. Zvonimira, pranje kolnika na gradskim prometnicama i pranje odlagališta kućnog otpada;

      ručno čišćenje odvodnih jaraka i slivnika u pješačkim zonama provodi se sukladno čišćenju pripadajuće površine;

      pražnjenje, čišćenje, pranje i održavanje košarica za otpad obavlja se sukladno čišćenju pripadajuće površine, a dotrajale košarice potrebno je zamijeniti;

      uklanjanje trave i korova vrši se na svim javnim površinama Grada Dubrovnika.

 

Glede čišćenja javnih površina područje Grada Dubrovnika dijeli se na:

 

ZONU A, koja obuhvaća:

Sve javno prometne površine unutar gradskih zidina, Brsalje, Pile, Ploče, Iza Grada, Uz Posat, Dr. A. Starčevića, Branitelja Dubrovnika, Š. K. Zvonimira (šetnica), Kralja Tomislava, Obalu Stjepana Radića, Obalu pape Ivana Pavla II, A. Hebranga, Splitski put, N. Tesle, Put od Republike, Vukovarsku, V. Nazora, I. Vojnovića, Od Batale, Zagrebačku ulicu, pothodnik na Ilijinoj glavici, P. Krešimira IV, F. Supila (do Viktorije), P. Čingrije, Liechtensteinov put (do naselja Gorica), M. Perića, D. Alighierija, P. Bakića, spoj ulica Iza Grada i Zagrebačke, Između vrta, Ulicu V. Bukovca, Masarykov put, N. i M. Pucića, Sv. Đurđa, Miletićevu, B. J. Jelačića, Između tri crkve, V. Lisinskog ( od Orsana do Ćira Carića ), Ćira Carića, Lapadska obala ( od Batale do FTVT ), M. Bratoša,vidikovci na JTC, M. Vodopića, Sustjepanska,Cavtatska (ispod Petra Krešimira IV ) P.Budmanija, A. G. Matoša, M. Marulića, U Pilama, Od Tabakarije, (van sezone B), petlju P. Bakića – D8, A. Bošković, Hvarsku ( u sezoni B ).

 

ZONU B, koja obuhvaća:

Lapadsku obalu ( od FTVT do kraja ulice ), Od sv. Mihajla, I. Matijaševića, Don F. Bulića, Zlatni potok, Kneza Branimira, G. Rajčevića, Goricu sv. Vlaha, S. Cvijića, Od Gaja, Dr. V. Mačeka, P. Hektorovića, M. Marojice, I. Meštrovića, Kardinala Stepinca ( do ulice P. Svačića ), Dr. A. Šercera, Uz Tabor ( u sezoni A ), Padre Perice( u sezoni A ), Kunsku, Sunčanu. Ulice i prometnice oko pomorskog fakulteta i srednje pomorske škole i to:  I. Zajca, V. Lisinskog ( od Ćira Carića do kraja ), Riječka i Bokeljska. Nadalje Hvarsku, spojnu ulicu P. Hektorovića – Liechtensteinov put, Put žrtava s Dakse, Ulicu II Dalmatinske brigade, Baltazara Bogošića ( u sezoni A ), Trogirsku ( u sezoni C )

 

 

ZONU C, koja obuhvaća:

Don Iva Bjelokosića ( van sezone D ), F. Supila (od Viktorije do Orsule – van sezone D), I. Dulčića, S. S. Kranjčevića ( u sezoni B ), Volantinu, Liechtensteinov put ( od naselja Gorica do kraja ), Od Bosanke ( iznad P. Krešimira IV ), Od Srđa, J. Pupačića, Zrinsko-Frankopansku (do Zagrebačke),  Cavtatsku ( iznad P. Krešimira IV ), Šipčine, Janjinsku, P. Zoranića, Trogirsku, A. Bošković.

 

ZONU D, koja obuhvaća:

Sve ostale javne prometne površine koje nisu obuhvaćene zonama  A, B i C, a nalaze se na području od Orsule do Kantafiga.

 

ZONU E, koja obuhvaća:

Naselja Mokošica (Nova i Stara), naselja u Rijeci dubrovačkoj, Zaton, Orašac, Trsteno i Brsečine.

 

ZONU F, koja obuhvaća:

Naselja Koločep, Lopud, Suđurađ, Luka Šipanska, Gromača, Kliševo, Mrčevo, Mravinjac, Riđica, Ljubač, Dubravica, Osojnik i Bosanka.

 

 

Ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina

 

Članak 5.

 

Ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina na području Grada Dubrovnika obavlja se prema slijedećoj dinamici:

 

                 U sezoni ( 15.04.-31.10.2018.)                Izvan sezone

_____________________________________________________________________

                            Pometanje                                  Pometanje

 ZONA                ručno/strojno                              ručno/strojno

_____________________________________________________________________

                Svaki dan uz obvezno                             svaki radni dan s tim da i poslije

  A            poslijepodnevno dežurstvo                     podne radi 5 čistača i nadzor, a

                od 10 čistača plus nadzor                        nedjeljom i blagdanima 5 čistača

                                                                                  i nadzor cijeli dan

_____________________________________________________________________

  B            tri puta tjedno                                          tri puta tjedno

_____________________________________________________________________

  C            dva puta tjedno                                       jednom tjedno

_____________________________________________________________________

  D            jednom tjedno                                         jednom tjedno

_____________________________________________________________________

  E            svaki dan osim nedjelje                           svaki dan osim nedjelje sa 5

                 sa 7 radnika, a nedjeljom                        radnika s tim da isti obavljaju 

                sa 4 radnika                                             ostale komunalne poslove

_____________________________________________________________________

  F           svaki dan sa sedam radnika                     svaki radni dan sa 4 radnika

               koji obavljaju sve potrebne                       s tim da isti obavljaju sve

               komunalne poslove                                  ostale komunalne poslove 

 

Pometanje javnih površina obuhvaća i pometanje odlagališta kućnog otpada kao i pometanje autobusnih postaja. Autobusne postaje na cesti D-8 i Županijskim cestama metu se jednom tjedno.

 

Ručno i strojno pranje javnih površina

 

Članak 6.

 

Javno prometne površine unutar gradskih zidina peru se ručno i to: Uz Jezuite, Bunićeva poljana, Poljana M. Držića, Pred Dvorom, Luža, Zeljarica, Placa, sve ulice sjeverno od Place do ulice Prijeko i Ulice od Puča uključivši i njih, R. Boškovića (cijela), Zlatarska, Peline (od Zlatarske do Boškovićeve), sve ulice južno od Place do početka stuba, Široka, Poljana P. Miličevića i Između vrata od Pila.

 

Naznačene ulice peru se:

u sezoni ( od 15. travnja do 31.listopada 2018.) svaki dan: Placa, Poljana P. Miličevića,

    Luža, Pred Dvorom, Poljana M. Držića, Svetog Dominika, a ulice sjeverno i južno od 

    Place naizmjenično svakog drugog dana.

u izvan sezonskom razdoblju javno prometne površine peru se pred blagdane i po

    potrebi, i uoči feste Svetog Vlaha, a po nalogu nadležnog Upravnog odjela za 

    komunalne djelatnosti Grada Dubrovnika.

 

Ostale javno prometne površine Grada Dubrovnika peru se ručno ili auto cisternom, prema potrebi, a po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo Grada Dubrovnika.

Strojno pranje ( peračicom ) javno prometnih površina unutar gradskih zidina provodi se na slijedećim površinama: Svetog Dominika, Placa, ulaz sa Pila, a na ostalom gradskom području na slijedećim površinama: Pile, Brsalje i Šetalište kralja Zvonimira.

 

 

Članak 7.

 

Za radove iz članka 4., 5. i 6. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Čistoća javnih površina.

 

Obavljanje: ...................................................  Čistoća d.o.o. - Dubrovnik.

Procjena troškova : .................................................... 9.000.000,00 kuna.

 

 

IV. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA

 

Članak 8.

 

Pod održavanjem javnih površina naročito se razumjeva održavanje javnih zelenih površina i parkova.

 

Održavanje zelenih javnih površina

 

Osnovno održavanje zelenih javnih površina obuhvaća cjelovito održavanje parkova i drugih javnih zelenih površina u vlasništvu grada Dubrovnika.

 

Ova djelatnost obavlja se po pravilima struke, tako da zelenilo udovoljava funkcijskim i estetskim kriterijima. Osnovno održavanje koje se obavlja  na cijelom području grada Dubrovnika dijeli se na zone prema potrebnom intenzitetu održavanja. Operativni ritam  i dinamika održavanja utvrđuju se godišnjim ugovorom. Osnovno održavanje razumijeva naročito:

      čišćenje parkova i drugih javnih zelenih površina (od komunalnog otpada, lišća i ekskremenata kućnih ljubimaca),  staza i košarica, te odvoz ostataka na odlagalište,

      orezivanje i čišćenje nasada,

      proljetno okopavanje nasada,

      prihranjivanje nasada,

      okopavanje – plijevljenje nasada,

      zalijevanje nasada,

      tretiranje nasada zaštitnim  sredstvima,

      skidanje štetnika,

      košnja travnjaka,

      obnavljanje i popunu nasada,

      sezonsku sadnju cvijeća,

      orezivanje javnog zelenila koje ulazi u profil prometnice,

      održavanje staza i puteljaka u parkovima,

      čišćenje košarica za otpatke u sastavu javnih zelenih površina,

      čišćenje vodnjaka i fontana na javnim zelenim površinama,

      održavanje sistema za automatsko navodnjavanje na javnim zelenim površinama,

      suzbijanje bolesti palmine pipe na javnim zelenim površinama,

      zbrinjavanje zelenog otpada sa javnih zelenih površina

      nadzor nad javnim zelenim površinama.   

 

Područje Grada Dubrovnika na kojem se obavlja djelatnost osnovnog održavanja javnih zelenih površina dijeli se na sljedeće zone :

 

Zona  A

      Park na Pločama

      Park pod mostom na Pločama

      Park u Posatu – u Pilama

      Skverovi Pile – Iza Grada

      Park uz Posat

      Zelena površina u Zagrebačkoj ulici – iznad Vatrogasaca

      Zelenilo na Buži

      Park Gradac

      Zelena površina ispred groblja “Boninovo”

      Zelenilo uz Splitski put ( ispod groblja ) i zapadno od mosta do FINE

      Skverovi kod Doma zdravlja

      Park grada Bad Homburga

      Skverovi na križanju  ulica V. Nazora i Puta od Republike

      Zelenilo uz Put dr. Ante Starčevića

      Zelene površine u Vukovarskoj ulici -  kod bivše vojarne

      Vukovarska ulica – novi otoci

      Park na križanju Vukovarske i Ulice dr. Ante Starčevića

      Nova šetnica između Atlant centra i zgrade Grawe

      Skverovi na raskrižju semafori – Lapad stanica

      Skverovi u Novoj ulici kod hotela Stadion

      Park nevinih žrtava rata

      Skverovi na Obali Nikole Tesle

      Skverovi oko parka u Gružu

      Park Luja Šoletića

      Zeleni pojas Kantafig – hotel “Petka”

      Skverovi na Solskoj bazi

      Drvored česvina na Obali pape Ivana Pavla ll

      Zelenilo ispred crkve u Gružu

      Park kod Orsana na Batali

      Skverovi – raskrižje Ilijina glavica,spoj A. Hebranga i Vladimira Nazora i zelenilo uz Ulicu Vladimira Nazora do Vodovoda

      Zelene površine u Čokolinu

      Zelenilo na Putu Iva Vojnovića

      Zelenilo uz Ulicu kralja Tomislava

      Zelena površina oko parkirališta u Ulici Ivana Meštrovića

      Zelenilo uz Ulicu M. Bratoša – Orsan – Gradski kotar – pošta Lapad

      Zelene površine na Šetalištu kralja Zvonimira – od pošte do uvale Lapad

      Zelenilo na križanju Ulice kralja Tomislava i Kardinala Stepinca

      Skverovi na Putu Ćira Carića

      Park na Putu Marka Marojice

      Zelene površine kod igrališta u Hladnici       

      Zelenilo na spoju P. Bakića i D-8 – Petlja

      Park u Pejtonu

 

Zona  B

      Zelena površina oko zgrade „Pentagon“

      Zelenilo u Ulici D. Alghieri

      Bogišićev park

      Zelenilo uz Ulicu žrtava s Dakse

      Zelenilo uz Put Mata Vodopića

      Zelena površina uz novu šetnicu u Solitudu

      Zelena površina uz Ulicu Josipa Kosora – drvored ljutih naranača i novi skverovi

      Zelenilo kod GK Lapad

      Zelena površina u Ulici Petra Zoranića

      Zelene površine uz Riječku ulicu

      Park u Ulici Padre Perice

      Zelene površine oko parkirališta u Ulici Stjepana Cvijića

      Zelena površina u Sinjskoj ulici

      Zelene površine oko igrališta na Montovjerni

      Zelena površina uz magistralu na Nuncijati

 

Zona  C

      Zelenilo iznad kupališta Ploče

      Park pod Lovrijencem

      Park ispod Boninova

      Zelenilo ispred Domouprave

      Zelena površina kod stambenog niza „Mihajlo“

      Zeleni otoci sa živicom i oleandrima uz Ulicu od Batale do semafora Lapad

      Zelenilo uz Ulicu Ivana Zajca – od benzinske pumpe do Orsana

      Površina Pile-usjek uz Posat (bivša meteorološka stanica )

 

Zona  D

      Zelene površine u Komolcu

      Zelena površina na križanju Ulice F. Supila i Ulice Vlaha Bukovca

      Trg oružja

      Zeleni pojas oko Minčete

      Zelene površine u Ulici Andrije Hebranga

      Park u Ulici od Gale

      Javne zelene površine u naselju „Gorica  l „

      Javne zelene površine u naselju „Gorica  lI „

      Zelene površine  iznad Sportske dvorane – padina od nogostupa do Ulice Iva Vojnovića

      Zelene površine uz Liechtensteinov put

      Zelene površine između magistrale i Vinogradarske ulice

      Zelene površine između Vinogradarske ulice i Ulice od izvora

      Zelene površine između magistrale i Ulice Bartola Kašića

      Zelene površine između Ulice Bartola Kašića i Ulice od izvora

      Zelene površine između Ulice od izvora i Ulice Marina Kneževića

      Zelene površine između Ulice Marina Kneževića i Ulice između dolaca

      Zelena površina kod spomenika u Staroj Mokošici

      Zelena površina kod spomenika na Osojniku

      Vidikovac – Belvedere

      Postaje Križnog puta na Srđu

 

Zona   E

      Zelene površine oko spomenika na otoku Daksi

      Javne zelene površine na otoku Lopudu

      Javne zelene površine na otoku Šipanu – Luka Šipanska

      Javne zelene površine na otoku Šipanu – Suđurađ

      Javne zelene površine na otoku Koločepu

      Javne zelene površine u Velikom i Malom Zatonu

      Javne zelene površine u Orašcu

      Javne zelene površine u Trstenom

      Javne zelene površine u Dubravici

      Javne zelene površine u Brsečinama

      Javne zelene površine na Gromači

      Javne zelene površine u Ljubaču

      Javne zelene površine na Kliševu

      Javne zelene površine u Mrčevu

      Javne zelene površine u Riđici

      Javne zelene površine na Bosanki

      Javne zelene površine u Petrovu selu i

      Ostale javne zelene površine na gradskom i širem gradskom području

      po nalogu ovlaštene osobe.

 

Čišćenje javnih zelenih površina obavlja se:

      u zoni  A     svakim radnim danom

      u zoni  B     tri puta tjedno

      u zoni  C     dva puta tjedno

      u zoni  D     jednom tjedno

      u zoni  E     Elafiti i Zaton jednom godišnje, a ostale po nalogu.      

 

 

Članak 9.

 

Orezivanje i čišćenje nasada, živica i trajnica obavlja se dva puta u godini uz poštivanje pravila struke, sklada i estetike.

 

Orezivanje i čišćenje gustog sklopa grmlja koje zahtijeva radikalniju rezidbu nasada gdje dominira grmlje, mješovitog nasada drveća i naraslog grmlja, te starijeg drveća s rijetkim prirastom obavlja se jednom u godini uz poštivanje pravila struke.

 

Proljetno okopavanje nasada s prihranjivanjem ( mineralnim ili prirodnim gnojivom ) obavlja se jednom u godini.

 

Okopavanje nasada ovisi o vrsti nasada na pojedinoj zelenoj površini i obavlja se prema potrebi.

 

Nasadi se zalijevaju prema potrebi, a najmanje u takvom opsegu koji sprječava njihovo propadanje. Učestalost zalijevanja ovisi o vrsti nasada i količini oborina tijekom godine.

 

Nasadi se tretiraju više puta u godini zaštitnim sredstvima za suzbijanje biljnih bolesti, štetnika (nametnika) i korova.

 

Skidanje  štetnika ( borova prelca i dr.) obavlja se mehanički ili ručno jednom u godini.

 

Travnjaci se kose po potrebi, što ovisi o klimatskim prilikama tijekom godine.

 

Sezonska sadnja cvijeća obavlja se dva puta u godini (u proljeće i jesen).

 

Zamjena, obnova i popuna nasada odgovarajućim biljnim fondom obavlja se po potrebi i Ugovoru, a iznimno po nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 10.

 

Dodatno održavanje javnih površina obuhvaća: održavanje staza i puteljaka u parkovima tako da se najkasnije do početka sezone izvrši nasipanje i zbijanje po potrebi, a po nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 11.

 

Za radove iz članka 8., 9., i 10. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine i to kako slijedi:

 

Obavljanje: ............................................................... Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova: ..................................................  9.000.000,00 kuna.

 

 

V. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA

 

 

Članak 12.

 

Održavanje nerazvrstanih cesta znači održavanje površina kojima se koristi za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a nisu razvrstane ceste prema posebnim propisima, te gospodarenje cestovnim zemljištem uz nerazvrstane ceste.

 

1. Održavanje nerazvrstanih cesta s opremom

 

 

Članak 13.

 

Održavanje nerazvrstanih cesta obuhvaća:

      održavanje opreme ( rampe, ograde, stupići) i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama,

      nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta,

      održavanje kolnika,

      održavanje rubnjaka i staza,

      održavanje površina koje služe za promet po bilo kojoj osnovi i pristupačne su većem broju korisnika i

      održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama.

 

2. Održavanje opreme i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama

 

Članak 14.

 

Oprema i prometna signalizacija na nerazvrstanim cestama održava se na slijedeći način:

      oštećene odbojne i druge ograde i stupiće na prometnicama treba popraviti najkasnije tri dana od dana nastanka oštećenja,

      odbojne i druge ograde treba redovito ličiti i održavati urednim,

      oznake na kolniku (vodoravna prometna signalizacija) obnavljaju se najmanje jednom u godini i to najkasnije do kraja mjeseca svibnja,

      oznake na kolnicima u raskrižjima na kojima su postavljeni semafori i na kolnicima prometnica oko škola, obnavljaju se po potrebi u dogovoru s Upravnim odjelom za promet Grada Dubrovnika

      okomita prometna signalizacija dopunjuje se prema potrebi.

      održavanje semafora prema ugovoru.

 

3. Nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta

 

Članak 15.

 

Glede nadzora nad stanjem nerazvrstanih cesta, područje Grada Dubrovnika dijeli se na:

ZONU A koja obuhvaća: - naselje Dubrovnik i Novu Mokošicu,

ZONU B koja obuhvaća: - ostala naselja Grada Dubrovnika.

 

Redoviti nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta obavlja se pregledom, i to :

        u ZONI  A,  svakim danom,

        u ZONI  B,  jednom tjedno.

  

Izvanredni nadzor nad svim nerazvrstanim cestama obavlja se odmah, za vrijeme elementarnih nepogoda (jakih pljuskova, vjetrova i sl.) i nakon njihova prestanka.

 

4. Održavanje kolnika

 

Članak 16.

 

Kolnici se održavaju po sljedećim standardima:

      kolnik mora biti očišćen od masnih mrlja, blata, prašine, smeća i drugih otpadnih tvari,

      krupniji otpaci ili predmeti, odroni kamenja ili dijelovi vozila oštećenih u prometnoj nezgodi uklanjaju se s kolnika odmah, a ako ne ugrožavaju sigurnost prometa, onda najkasnije prilikom redovitog pregleda,

      pri pojavi poledice, kolnici se posipaju solju i drugim pogodnim materijalom, osobito na usponima i zavojima, a pri pojavi snijega istog treba ukloniti s kolnika. U takvim okolnostima radovi na čišćenju i posipanju započinju odmah, a prednost imaju nerazvrstane ceste u zoni A,

      udarne rupe na kolniku zatvaraju se u najkraćem roku i to istim materijalom od kojega je napravljena kolnička konstrukcija i

      iznimno, za vrijeme vremenskih nepogoda, rupe se mogu zatvoriti privremeno i drugim materijalom dok traje nepogoda.                                                                                   

 

5. Održavanje rubnjaka i staza

 

Članak 17.

 

Rubnjake i staze (stube) treba stalno održavati, a oštećenja se odmah popravljaju.

 

6. Održavanje površina koje služe za promet po bilo kojo osnovi i pristupačne su većem  broju   korisnika

 

Članak 18.

 

Održavanje ovih javnih površina obavlja se po standardima koji vrijede i za kolnike.

 

7. Održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama

 

Članak 19.

 

Nogostupi se održavaju na način kao i kolnici, a oštećenja se popravljaju u rokovima kako je to određeno i za popravak udarnih rupa.

 

Članak 20.

 

Za radove iz članka 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18. i 19. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje javnim površinama: aktivnost - prometne površine , aktivnost-semafori  i  to kako slijedi:

-Prometne površine

za radove redovitog održavanja prometnih površina ............................... 10.300.000,00 kuna

- semafori ..................................................................................................     200.000,00 kuna

 

Obavljanje: ...........................................odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova: .......................................................................................... 10.500.000,00 kuna.

 

 

VI. ODRŽAVANJE GROBLJA I KREMATORIJA

 

Članak 21.

 

Pod održavanjem groblja i krematorija razumijeva se održavanje prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i sahrane pokojnika, te ukopi i kremiranje pokojnika.

 

2. Groblja u naselju Dubrovnik

 

2.1. Održavanje groblja na Boninovu, na Mihajlu, na Dančama, Domobransko groblje u Gospinom polju, groblje u Pelješkoj ulici, grobnice i spomen obilježja na otoku Daksi i održavanje kapelice sv. Križa na Boninovu.

         

 

Članak 22.

 

2.2 .Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik

 

Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik obuhvaća groblja u naseljima: Brsečine, Dubravica, Kliševo, Koločep, Lopud, Ljubač, Mokošica, Mravinjac, Riđica, Mrčevo, Orašac, Suđurađ, Luka Šipanska, Štikovica, Zaton Veliki i Zaton Mali.

Održavanje sadrži pomoć u održavanju i uređenju zavičajnih groblja uz dogovor i suradnju s mjesnim bratovštinama.

 

 

Članak 23.

 

Održavanje obuhvaća poslove održavanja prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i pokopa pokojnika i održavanje grobnica u kojima su pokopani posmrtni ostaci značajnih povijesnih osoba.

 

Održavanje groblja obuhvaća održavanje prolaza između grobnica, zelenih površina i  pješačkih staza, komunalnih instalacija, ogradnih i ostalih zidova.

 

 

Članak 24.

 

Za radove iz članka 21, 22. i 23. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi: aktivnost - groblja na užem području Grada i groblja na širem području Grada i to kako slijedi:

 

Groblja na užem području Grada .................................. 650.000,00 kuna

Groblja na širem području Grada .................................  450.000,00 kuna.

 

Obavljanje: ................................................ Boninovo d.o.o. - Dubrovnik

Procjena troškova: .................................................... 1.100.000,00 kuna.

 

 

VII.  ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE

 

Članak 25.

 

Održavanje javne rasvjete obuhvaća upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete, uključivši podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljivanje javnih površina i javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta.

 

Pod mjesečnom pripravnosti podrazumijeva se obilazak i pregled javne rasvjete u neradne dane odnosno u dane blagdana, a obavlja se na način da se u navedene dane izvrši pregled funkcionalnosti javne rasvjete dežurnim vozilom te u slučaju većeg kvara ili kvara na upravljačkom i zaštitnom dijelu polja javne rasvjete otkloni kvar.

 

1. Održavanje javne rasvjete izvan povijesne gradske jezgre

 

Članak 26.

 

Područje Grada Dubrovnika izvan povijesne gradske jezgre u smislu održavanja po ovom Ugovoru dijeli se na dvije zone i to:

   zonu "A" koja obuhvaća naselja Dubrovnik i Novu Mokošicu osim područja povijesne 

     gradske jezgre;

-   zonu "B" koja obuhvaća ostala područja s naseljima i otocima

 

 

Članak 27.

 

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanje radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkciju blagdanske dekorativne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika.

 

Održavanje javne rasvjete izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:

      redovnog godišnjeg održavanja,

      mjesečne pripravnosti,

      pojačanog godišnjeg održavanja,

      nabave materijala za održavanje javne rasvjete i

      skladištenja minimalnih zaliha materijala.

 

 

Članak 28.

 

Pod redovnim godišnjim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:

      rasvjetnih stupova,

      razdjelnika i razdjelnih kutija,

      svjetiljki i rasvjetnih tijela,

      ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i

      kontrole rada upravljačkih uređaja.

 

 

Članak 29.

 

Redovno godišnje održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini, i to u zoni "A"  u vremenu od 14 do 22 sata, a u zoni "B" u vremenu od 8 do 16 sati.

 

Rad službe za prijavu kvara na telefon sa operaterom obavljat će se u vremenu od 8 do 16 sati, a izvan tog vremena prijave preuzima automatska sekretarica, koja je dostupna od 00-24 sata na broju telefona 0800203020 (besplatan broj ).

 

Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a jedanput tjedno radnim danom  uz nazočnost ovlaštene osobe za javnu rasvjetu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti Grada Dubrovnika.

 

Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).

Pojačano održavanje javne rasvjete odnosi se na održavanje koje se obavlja izvan redovitog godišnjeg održavanja, a podrazumijeva radove na rekonstrukciji i manjim proširenjima mreže javne rasvjete, antikorozivnu zaštitu i bojanje elemenata javne rasvjete, radove na izradi blagdanske rasvjete i sl. Radovi na pojačanom održavanju obavljaju se samo uz poseban nalog i  suglasnost ovlaštene osobe.

 

 

Članak 30.

 

Kvar na mreži javne rasvjete u zoni A  mora  se otkloniti u roku od 24 sata od uočavanja, odnosno naloga ovlaštene osobe Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i 72 sata od uočenog kvara odnosno naloga ovlaštene osobe u zoni "B". Izuzetak su kvarovi za čije otklanjanje su potrebni građevni radovi, tj.ukoliko se radi o većem kvaru na mreži.  

 

 

Članak 31.

 

Za radove iz članka 26., 27., 28., 29. i 30. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:

Redovito održavanje javne rasvjete .............................. 3.600.000,00 kuna

Intelektualne usluge ......................................................      30.000,00 kuna

 

Obavljanje: ......................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova obavljanja: ...................................... 3.630.000,00 kuna.

 

2. Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre

 

Članak 32.

 

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanja radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkcije dekorativne rasvjete zidina i blagdanske dekorativne rasvjete na području povijesne jezgre Grada Dubrovnika, a koja obuhvaća područje unutar zidina, tvrđave, mostove,  Lazarete, te ulice Uz Posat i Dante Alighieria.

 

Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:

      redovnog godišnjeg održavanja,

      mjesečne pripravnosti,

      pojačanog godišnjeg održavanja i

      nabave materijala za održavanje javne rasvjete.

      skladištenja dekorativnih blagdanskih elemenata, te minimalnih zaliha materijala.

 

 

Članak 33.

 

Pod redovnim godišnjim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:

      rasvjetnih stupova,

      razdjelnika i razdjelnih kutija,

      svjetiljki i rasvjetnih tijela,

      ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i

      kontrole rada upravljačkih uređaja

 

 

Članak 34.

 

Redovito godišnje održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini.

Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a uz nazočnost ovlaštene osobe iz članka 30. jedanput tjedno.

Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).

 

 

Članak 35.

 

Nastali kvar mora se otkloniti  u roku od 24 sata od uočavanja istog ukoliko se  ne radi o većem kvaru na mreži.

 

Pojačano održavanje javne rasvjete odnosi se na održavanje koje se obavlja izvan redovitog godišnjeg održavanja, a podrazumijeva radove na rekonstrukciji i manjim proširenjima mreže javne rasvjete, antikorozivnu zaštitu i bojanje elemenata javne rasvjete, radove na izradi blagdanske rasvjete i sl. Radovi na pojačanom održavanju obavljaju se samo uz poseban nalog  ovlaštene osobe.

 

 

Članak 36.

 

Za radove iz članka 32., 33., 34. i 35. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa : Održavanje javne rasvjete : aktivnost povijesna jezgra i to kako slijedi:

Redovito održavanje javne rasvjete ---------------- 800.000,00 kuna

 

Obavljanje: ..................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova: ......................................................... 800.000,00 kuna.

 

3. Blagdanska rasvjeta

 

Članak 37.

 

Pod blagdanskom rasvjetom podrazumijeva se nabava dekorativnih rasvjetnih tijela, te poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova.

 

Za radove iz članka 37. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa : Održavanje javne rasvjete : aktivnost blagdanska rasvjeta i to kako slijedi:

 

-nabava materijala…………………700.000,00 kuna

- održavanje ………………………100.000,00 kuna

 

Obavljanje: .................................. odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova: ..................................................... 800.000,00 kuna.

 

4. Javna rasvjeta - trošak električne energije

 

Članak 38.

 

Pod troškom električne energije podrazumijevaju se troškovi za električnu energiju utrošenu na sustavu javne rasvjete na području Grada Dubrovnika.

 

Za troškove iz članka 38. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost Grad Dubrovnik javna rasvjeta - trošak električne energije i to kako slijedi:

 

Troškovi za električnu energiju ............................... 3.500.000,00 kuna.

 

Obavljanje: ................................ odabrani isporučitelj - prema ugovoru.

Procjena troškova:.................................................  3.500.000,00 kuna.

 

 

Članak 39.

 

REKAPITULACIJA RASHODA

________________________________________________________________________

 

          OPIS RADOVA                                                      2018.g.               

__________________________________________________________________________

1.       Odvodnja atmosferskih voda                            1.300.000,00

2.       Održavanje čistoće u dijelu koji se

          odnosi na čišćenje javnih površina                    9.000.000,00

3.       Održavanje zelenih javnih površina                  9.000.000,00

4.       Održavanje nerazvrstanih cesta                      10.500.000,00

5.       Održavanje groblja i krematorija                       1.100.000,00           

6.       Održavanje javne rasvjete                                8.730.000,00

          SVEUKUPNO:                                                39.630.000,00  kuna            

 

 

VIII.  IZVORI FINANCIRANJA

 

Članak 40.

 

Financiranje radova iz članaka 3. do 38. u 2018. godini vršit će se iz slijedećih izvora:

 

1.Komunalna naknada .........................................................   35.730.000,00 kuna

2.Ostali prihodi za posebne namjene-Hr.vode .........................    250.000,00 kuna

3.Boravišna pristojba ...............................................................     300.000,00 kuna

4. Naknada za uporabu pomorskog dobra.................................   650.000,00 kuna

5. ŽUC  ..................................................................................... 2.700.000,00 kuna.

                                                                                        

                                                       

IX.  PROVEDBA PROGRAMA

 

Članak 41.

 

Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju potreba i prosječnih cijena takvih radova iz ranijih godina.

 

 

Članak 42.

 

Nalogodavatelj za realizaciju Programa je gradonačelnik Grada Dubrovnika.

 

Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će gradonačelnik Grada Dubrovnika, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju javnog natječaja.

 

 

Članak 43.

 

Gradonačelnik Grada Dubrovnika dužan je do kraja ožujka svake godine podnijeti Gradskom vijeću Grada Dubrovnika izviješće o izvršenju Programa za prethodnu kalendarsku godinu.

 

 

 X.  ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 44.

 

Ovaj program stupa na snagu osmog dana od objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika" i provodit će se tijekom 2018. godine.

 

KLASA: 363-01/17-09/31

URBROJ: 2117/01-09-17-3

Dubrovnik, 18. i 19. prosinca 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------