Službeni glasnik broj 15 - 21. srpnja 2017.Objavljeno: 26.07.17.
72. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina
Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 04/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst i 9/15.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 3. sjednici, održanoj 21. srpnja 2017. donijelo je
O D L U K U
o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina
Članak 1.
U Odluci o zakupu javnih površina („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.1/14., 21/15., 3/16. i 17/16) mijenja se članak 4. i glasi:
„Gradonačelnik imenuje Povjerenstvo za izradu Plana korištenja javnim površinama Grada Dubrovnika i određivanje visine zakupnine za korištenje javnim površinama.
Povjerenstvo ima 3 (tri) člana.
Plan korištenja javnim površinama Grada Dubrovnika donosi Gradsko vijeće na prijedlog gradonačelnika.“
Povjerenstvo razmatra zahtjeve u svezi gospodarenja javnim površinama i donosi zaključke na temelju ove Odluke, općih odredaba Plana korištenja javnim površinama, prostorno-planske dokumentacije i ostalih zakonskih akata.
Povjerenstvo neće razmatrati zahtjeve za izmjenama Plana korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri u razdoblju od 01. siječnja 2017. do 31. prosinca 2019. godine. Iznimno, Povjerenstvo može razmatrati zahtjeve za smanjenjem postojećih javnih površina, kao i o preraspodjeli javne površine u slučaju zatvaranja pojedinog ugostiteljskog objekta.
Povjerenstvo će inicirati usklađivanje pojedinačnih odredaba (po ulicama) Plana korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri s općim odredbama Plana
Članak 2.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-05/14-01/13
URBROJ: 2117/01-09-17-15
Dubrovnik, 21. srpnja 2017.
Predsjedatelj Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
--------------------------------------