SLUŽBENI GLASNIK BROJ 4, 20. veljače 202.5Objavljeno: 20.02.25.
33. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13., 137/15., 123/17., 98/19. i 144/20), članka 48.Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), i članka 25. Pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 18/23, 1/24, 2/24, 6/24, 19/24, 21/24 i 22/24) i Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima („Narodne novine“ broj 55/24.), a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14. i 127/2017. i 98/19.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
P R A V I L N I K
o izmjenama i dopunama Pravilnika o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika
Članak 1.
U Pravilniku o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika - dalje u tekstu Pravilnik KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ:2117/01-01-18-03 od 31.kolovoza 2018., KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ:2117/01-01-19-07 od 03. siječnja 2019., KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ: 2117/01-01-20-10 Dubrovnik, 23. ožujka 2020., KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ: 2117/01-01-20-13 od 27. svibnja 2020. i KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ: 2117/01-01-25-16 od 09. siječnja 2025. godine, u tekstu:
U članku 4., stavku 1. brišu se alineje 4. i 5.
U članku 4. stavku 1. mijenja se alineja 6. i sada glasi:
- radno vrijeme službenika Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Odsjeka za sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada za čije poslove postoji svakodnevna potreba (od ponedjeljka do nedjelje) može biti raspoređeno u dvije smjene na pet radnih dana u tjednu koji će se odrediti sukladno potrebama posla i to prva smjena započinje sa radom u periodu između 07:00 i 08:00 sati i završava sa radom u periodu između 15:00 i 16:00 sati, te druga smjena započinje sa radom u periodu između od 13:00 i 14:00 sati i i završava sa radom u periodu između 21:00 i 22:00 sata
U članku 4. mijenja se stavak 2 i glasi:
- radno vrijeme službenika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu, Odsjeka za komunalno i pomorsko redarstvo i službenika Odsjeka za prometno redarstvo za čije poslove postoji svakodnevna potreba (od ponedjeljka do nedjelje) može biti raspoređeno u vremenu od 07:00 sati do 04:00 sata u tri smjene na pet radnih dana u tjednu koje će se odrediti sukladno potrebama posla s tim da prva smjena može započeti u vremenu od 07:00 i može trajati do 16:00 sati, druga smjena može započeti u vremenu od 13:00 i može trajati do 23:00 sata i treća smjena može započeti u vremenu od 16:00 sati i može trajati do 04:00 sata.
U članku 4. briše se stavak 3.
U članku 4. stavku 1., dosadašnja alineja 6. postaje 4.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i stupa na snagu osmog dana od dana objave.
KLASA:011-01/18-01/04
URBROJ: 2117-1-01-25-19
Dubrovnik, 09. veljače 2025.
Gradonačelnik:
Mato Franković, v. r.
-----------------------------