SLUŽBENI GLASNIK BROJ 3, 13. veljače, 2025.Objavljeno: 13.02.25.
31. Ponovljeni javni natječaj za dodjelu dozvola na pomorskom dobru na području grada Dubrovnika za razdoblje 2024.-2028.godine
Na temelju odredbe članka 71.stavka 1. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama („Narodne novine“ br.83/23), članka 18. Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.5/24),Odluke Gradskog vijeća Grada Dubrovnika o poništenju Ponovljenog javnog natječaja za dodjelu dozvole za obavljanje djelatnosti na pomorskom dobru na području Grada Dubrovnika za lokacije za koje nije pristigla nijedna ponuda („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.18/24) i članka 48. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.2/21) Gradonačelnik Grada Dubrovnika dana 13.veljače 2025.godine raspisuje
P O N O V L J E N I J A V N I N A T J E Č A J
za dodjelu dozvola na pomorskom dobru na području
grada Dubrovnika za razdoblje 2024.-2028.godine
I.PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet Ponovljenog javnog natječaja je dodjela dozvola na pomorskom dobru na području grada Dubrovnika za obavljanje gospodarskih djelatnosti za razdoblje 2024.-2028.godine sukladno tabelarnom prikazu u nastavku i grafičkom prikazu tih mikrolokacija i brojeva lokacija koji je sastavni dio ovog Ponovljenog javnog natječaja, a koje su ostale upražnjene po prethodno provedenom Ponovljenom javnom natječaju („Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 17/24) jer ponuditelji nisu udovoljili uvjetima Ponovljenog javnog natječaja, odnosno jer za iste nije pristigla nijedna ponuda.
Redni broj i naziv mikrolokacije, broj lokacije , djelatnost, kat. čest., sredstva kojima se obavlja djelatnost, broj sredstava (kom.)/površina u m2, broj dozvola , rok na koji se dozvola dodjeljuje, te početni iznos godišnje naknade za dozvolu na pomorskom dobru, navedeni u tabelarnom prikazu u nastavku za koje se raspisuje ovaj Ponovljeni javni natječaj su slijedeći:
1.MIKROLOKACIJA „Plaža Veliki žal“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
1.1 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z. 513/4 k.o. Dubravica |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl. |
5 kom. ukupno (*1)
|
1 |
5 god. |
500,00 eura
(100,00 eura/kom.) |
1.2 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z. 513/4 k.o. Dubravica |
Skuter |
2 kom. |
1 |
5 god. |
2.000,00 eura (1.000,00 eura/kom.) |
1.4 |
Zabavne i rekreac. djelatnosti |
dio č.z. 513/4 k.o. Dubravica |
Plovilo za vuču u svrhu zabave(skije,padobran,tube,banana i sl.) |
1 kom. |
1 |
5 god. |
1.000,00 eura (1.000,00 eura/kom.)
|
1.5 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z.513/4 k.o. Dubravica |
Šank na otvorenom s točionikom
+
terasa
+
kem.toalet |
1
100 m2
2 m2 |
1 |
5 god. |
8.005,00 eura
2.000,00 eura za šank + 6.000,00 eura za terasu (60 eura/m2) + 5,00eura za toalet |
*1 napomena-od 5 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (daske,kajak i sl.)
2. MIKROLOKACIJA „Plaža Mali žal“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom) / površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
2.1 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio obale ispred č.z.867/3 k.o. Dubravica |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl.
|
5 kom.ukupno (*3) |
1 |
5 god. |
500,00 eura
(100,00 eura/kom.) |
2.2 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio obale ispred č.z. 867/3 k.o. Dubravica |
Skuter |
1 kom. |
1 |
5 god. |
1.000,00 eura (1.000,00 eura/kom. |
2.3 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio obale ispred č.z. 867/3 k.o. Dubravica |
Plažna oprema- ležaljke i suncobrani |
30 kom.ukupno (*4) |
1 |
5 god. |
1.200,00 eura (40,00 eura/kom.) |
2.4 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio obale ispred č.z. 867/3 k.o. Dubravica |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura
(300,00 eura/kom.) |
*3 napomena- od 5 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava(daske,kajak i sl.)
*4 napomena- od 30 komada ukupno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani)
koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
3. MIKROLOKACIJA „Plaža Tri brata“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.) / površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
3.2 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
č.z. 2378 k.o. Zaton |
Plažna oprema-ležaljke i suncobrani |
30 kom.ukupno (*5) |
1 |
5 god. |
1.200,00 eura (40,00 eura/kom.) |
3.4 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
č.z 2378 k.o. Zaton |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 kom. |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom.) |
*5 napomena-od 30 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani)
koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
4. MIKROLOKACIJA „Plaža Trsteno izvan lučkog područja“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.) / površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
4.1 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio obale ispred č.z. 1638 k.o. Trsteno |
Prodaja putem automata |
1 kom. |
1 |
5 god. |
600,00 eura (600,00 eura/kom). |
4.2 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio obale ispred č.z. 1638 k.o. Trsteno |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00eura
(300,00 eura/kom.)
|
6. MIKROLOKACIJA „Plaža Vrtovi sunca Orašac izvan granica koncesion. područja „ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.) / površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
6.2 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
č.z. 2113/1,2114,2097/1 sve k.o. Orašac |
Daska za jedrenje, kajak,kanu, gondola, pedaline i sl. |
14 kom.ukupno (*8) |
1 |
5 god. |
1.400,00 eura (100,00 eura/kom.) |
*8 napomrena – od 14 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava ( daske, kajak i sl.)
7. MIKROLOKACIJA „Plaža Hlap Orašac“ |
|
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.) / površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
|
7.1 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio neospornog pom.dobra ispred č.z.2113/1 k.o. Orašac |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00eura (300,00 eura/kom.) |
|
7.2 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio neospornog pom.dobra ispred č.z.2113/1 k.o. Orašac |
Prodaja putem automata |
1 kom. |
1 |
5 god. |
600,00 eura (600,00 eura/kom.) |
|
7.3 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio neospornog pom.dobra ispred č.z.2113/1 k.o. Orašac |
Plažna oprema-suncobrani i ležaljke |
15 kom.ukupno (*9) |
1 |
5 god. |
600,00 eura (40,00 eura/kom.) |
|
*9 napomena - od 15 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (lezaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
8. MIKROLOKACIJA „Orašac Hawai izvan lučkog područja“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ Površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
8.1 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio obale ispred č.z. 891/2 k.o. Orašac |
Skuter |
1 kom. |
1 |
5 god. |
1.000,00eura (1.000,00 eura/kom.) |
9 .MIKROLOKACIJA "Zaton Mali" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom./ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
9.1 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z.2378 k.o.Zaton |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl. |
8 kom. ukupno (*10) |
1 |
5 god. |
800,00 eura (100,00 eura/kom.) |
9.2 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z. 3189/1 k.o. Zaton |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl. |
10 kom. ukupno (*11) |
1 |
5 god. |
1.000,00 eura (100,00 eura/kom.)
|
9.4 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio obale ispred č.z. 3185/3 k.o. Zaton(zapad) |
Plažna oprema- ležaljke i suncobrani |
100 kom.ukupno (*13) |
1 |
5 god. |
4.000,00 eura (40,00 eura/kom.) |
9.7 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z. 3185/3 k.o. Zaton ispred č.zgr. 2830 k.o. Zaton |
Plažna oprema- ležaljke i suncobrani |
15 kom.ukupno (*14) |
1 |
5 god. |
600,00 eura (40,00 eura/kom.) |
*10 napomena- od 8 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (daske,kajak i sl.)
*11 napomena – od 10 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (daske,kajak i sl.)
*13 napomena- od 100 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
*14 napomena- od 15 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran)
10 .MIKROLOKACIJA "Zaton Veliki izvan lučkog područja" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
10.4 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 553/5 k.o. Zaton uz kuć.br.7 zgrade i dio č.z. 3188 k.o. Zaton |
Terasa ispred ugostiteljskog objekta "Dva bora" |
25m2 |
1 |
5 god. |
1.500,00 eura (60,00 eura/m2) |
10.6 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 553/1 k.o. Zaton(ispred č.z. 549 k.o. Zaton) |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
2 kom. |
1 |
5 god. |
600,00 eura (300,00 eura/kom.)
|
10.7 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z. 688/4 k.o. Zaton |
Plažna oprema- ležaljke i suncobrani |
30 kom.ukupno (*15) |
1 |
5 god. |
1.200,00 eura (40,00 eura/kom.) |
*15 napomena- od 30 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran,
11. MIKROLOKACIJA „Lozica“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.) / površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
11.3 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio č.z. 2038 k.o. Zaton |
Plažna oprema-suncobrani i ležaljke |
10 kom.ukupno (*17) |
1 |
5 god. |
400,00 eura (40,00 eura/kom.) |
11.4 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 2038 k.o. Zaton |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom.) |
*17 napomena- od 10 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
12. MIKROLOKACIJA „Mokošica izvan lučkog područja“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čestica |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
12.1 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 1246/2 k.o. Zaton |
Prodaja putem automata |
1 kom. |
1 |
5 god. |
600,00 eura (600,00 eura/kom.) |
12.3 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio č.z. 655 k.o. Zaton |
Plažna oprema-suncobrani i ležaljke |
20 kom.ukupno (*18) |
1 |
5 god. |
800,00 eura (40,00 eura/kom)
|
12.4 |
Obrazovanje i podučavanjeu području sporta i rekreacije |
dio č.z. 820/2 k.o. Zaton |
Otvoreni prostor za smještaj plovila i opreme za jedrenje bez prava na postavljanje objekta za skladištenje i za smještaj i izdavanje sredstava |
50 m2. |
1 |
5 god. |
1.500,00 eura ( 30,00 eura/m2 ) |
*18 napomena- od 20 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncob
17. MIKROLOKACIJA „Importanne Resort“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
17.1 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio k.č.br.394/1 k.o. Dubrovnik Nova |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl.
|
2 kom.ukupno (*24) |
1 |
5 god. |
200,00 eura (100,00 eura/kom.) |
*24 napomena -od 5 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (daske,kajak i sl.)
18. MIKROLOKACIJA „ Uvala Sumartin, Uvala Lapad izvan granica koncesioniranog područja“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.) / Površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade
|
18.4 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio k.č.br.619/1 k.o. Dubrovnik Nova |
Objekt za prodaju suvenira gotove konstrukcije u skladu s tipskim projektom za kojeg je doneseno rješenje sukladno propisima o gradnji ili tehn.ocjeni prema posebnom zakonu do 15 m2 |
1 kom. |
1 |
5 god. |
3.000,00 eura
(3.000,00 eura/kom.) |
22. MIKROLOKACIJA „Ispred kuće Starog kapetana “ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
22.1 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio k.č.br. 347/1 k.o. Dubrovnik Nova |
Plažna oprema- ležaljke i suncobrani |
15 kom.ukupno (*32) |
1 |
5 god. |
600,00 eura (40,00 eura/kom.) |
*32 napomena- od 15 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran)
27. MIKROLOKACIJA „Danče" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
27.1 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 3565 k.o. Dubrovnik |
Šank na otvorenom s točionikom
+ Terasa |
1 kom.
do 20m2 |
1 |
5 god. |
3.200,00 eura 2.000,00 eura za šank + 1.200,00 eura za terasu (60,00 eura/m2) |
27.2 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 3565 k.o. Dubrovnik |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom). |
38 .MIKROLOKACIJA "Suđurađ" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
38.2 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z 1864/1 k.o. Suđurađ ispred č.zgr. 266/1 k.o. Suđurađ |
Terasa ispred ug.objekta „Orica“ |
40m2 |
1 |
5 god. |
2.400,00 eura (60,00 eura/m2) |
38.4 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 1864/1 (ispred č.zgr.267/2 k.o. Suđurađ |
Terasa ispred ug.objekta „Balun“ |
4m2 |
1 |
5 god. |
240,00 eura (60,00 eura/m2) |
38.7 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio obale ispred č.z. 1864/1 (ispred č.zgr. 267/2)k.o. Suđurađ |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom)
|
38.8 |
Iznajmlj.opreme za rekreac. i sport |
dio obale ispred č.z. 1473 k.o. Suđurađ |
Kajaci |
15 kom. |
1 |
5 god. |
1.500,00 eura (100,00 eura/kom)
|
38.9 |
Iznajmlj.opreme za rekreac. i sport |
dio kamene obale ispred č.z. 1422 k.o. Suđurađ |
Plažna oprema ležaljke,suncobrani (*37) |
25 kom.ukupno |
1 |
5 god. |
1.000,00 eura
(40,00 eura/kom.) |
*37 napomena- od 25 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani)koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
39 .MIKROLOKACIJA "Luka Šipan" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
39.1 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z.2877 k.o. Šipanska luka ispred č.zgr. 53/4 k.o. Šipanska luka |
Terasa ispred ug.objekta „Kod Marka“ |
40m2 |
1 |
5god. |
2.400,00 eura
(60,00 eura/m2) |
39.2 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio obale č.z. 2788/3 k.o. Šipanska luka |
Terasa ispred ug.objekta „Lukrecija“ |
40m2 |
1 |
5 god. |
2.400,00 eura (60,00 eura/m2) |
39.3 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio obale ispred č.z. 2788/8 k.o. Šipanska luka |
Terasa ispred hotela „Šipan“ |
90m2 |
1 |
5 god. |
5.400,00 eura (60,00 eura/m2)
|
39.4 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio obale ispred č.z. 2788/1 k.o. Šipanska luka ispred č.zgr. 175 k.o. Šipanska luka |
Terasa ispred ug.objekta „U Balda“ |
60m2 |
1 |
5 god. |
3.600,00 eura (60,00 eura/m2) |
39.5 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio obale č.z. 2788/3 k.o. Šipanska luka (preko puta č.zgr. 445 k.o. Šipanska luka) |
Terasa ispred ug.objekta „Dubravka“ |
40 m2 |
1 |
5 god. |
2.400,00 eura
(60,00 eura/m2)
|
39.6 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio obale č.z. 446/1 i 446/2 sve k.o. Šipanska luka |
Terasa ispred ug.objekta „Taverna“ |
40m2 |
1 |
5 god. |
2.400,00 eura (60,00 eura/m2) |
39.7 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 8/1 i 9/1 sve k.o. Šipanska luka |
Šank na otvorenom s točionikom + terasa + kemijski toalet do 2m2
|
1 kom. + 40m2 + 1 kom. |
1 |
5 god. |
4.405,00 eura 2.000,00 eura za šank + 2.400,00 eura za terasu (60,00eura/m2) + 5,00 eura za toalet |
39.8 |
Trgovina na malo izvan prodava onica |
dio č.z. 8/1 i 9/1 sve k.o. Šipanska luka |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom) |
39.9 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z. 2783 k.o. Šipanska luka u pravcu č.zgr. 399 k.o. Šipanska luka |
Kajaci |
15 kom. |
1 |
5 god. |
1.500,00 eura (100,00 eura/kom)
|
39.12 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 447/2 k.o. Šipanska luka |
Objekt za prodaju brodskih karata površine do 15 m2 u skladu s tipskim projektom sukladno propisima o gradnji ili tekućoj ocjeni prema posebnom zakonu |
1 kom. |
1 |
5 god. |
3.000,00 eura (3.000,00 eura/kom.) |
39.13 |
Zabavne i rekreacijske djelatnosti |
akvatorij ispred č.z. 1/1 k.o. Šipanska luka |
Vaterpolo igralište |
30mx20m (600m2) |
1 |
5 god. |
6.000,00 eura (10,00 eura/m2) |
40 .MIKROLOKACIJA "Lopud" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
40.1 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z.388 k.o. Lopud ispred kuć.br.23(ispred č.zgr.10/2 k.o. Lopud) |
Terasa ispred ug.objekta „Palma“ |
60m2 |
1 |
5god. |
3.600,00 eura (60,00 eura/m2) |
40.2 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 1524 k.o. Lopud ispred č.zgr. 141 k.o. Lopud |
Terasa ispred ug.objekta „Riva“ |
32m2 |
1 |
5 god. |
1.920,00 eura (60,00 eura/m2) |
40.10 |
Ugostitelj. djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio obale ispred ulaza istočnog dijela č.zgr. 33 k.o. Lopud |
Terasa ispred ug.objekta "Adriana" |
10m2 |
1 |
5 god. |
600,00eura
(60,00 eura/m2) |
40.11 |
Ugostitelj. djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 1524 k.o. Lopud preko puta istočnog dijela č.zgr.33 k.o. Lopud (Luža) |
Terasa ispred ug.objekta "Adriana" |
35 m2 |
1 |
1 |
2.100,00eura
(60,00 eura/m2) |
40.18 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 1524 k.o. Lopud,ispred č.zgr. 145 k.o. Lopud |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom.) |
40.20 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 1610/1 k.o. Lopud |
Prodaja na klupi-suveniri |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom.) |
40.21 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 1610/1 k.o. Lopud |
Prodaja na klupi-voće i povrće |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom.)
|
40.23 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 1609 k.o. Lopud (uz križanje s ulicom od Šunja) |
Prodaja na klupi-suveniri |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura/kom.) |
40.24 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 1609 k.o. Lopud (uz križanje s ulicom od Šunja) |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura (300,00 eura)/kom. |
40.27 |
Iznajmljivanje opreme za rekreac. i sport |
rubni istočni dio č.z. 388 k.o. Lopud uz granicu, a izvan granice lučkog područja |
Kajaci |
8 kom. |
1 |
5 god. |
800,00 eura (100,00 eura/kom.) |
40.34 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio č.z. 1342 k.o..Lopud (preko puta č.zgr.454 k.o. Lopud) |
Plažna oprema-ležaljke,suncobrani |
15 kom.ukupno (*45) |
1 |
5 god. |
600,00 eura
(40,00 eura/kom) |
40.35 |
Iznajmljivanje opreme za rekreaciju i sport |
dio č.z.1334 k.o. Lopud(preko puta č.zgr.443 k.o. Lopud) |
Plažna oprema-ležaljke,suncobrani |
10 kom.ukupno (*46) |
1 |
5 god. |
400,00 eura (40,00 eura/kom)
|
40.36 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z.389 k.o.Lopud |
Objekt za prodaju brodskih karata površine do 15 m2 u skladu s tipskim projektom sukladno propisima o gradnji ili tekućoj ocjeni prema posebnom zakonu |
1 |
1 |
5 god. |
3.000,00 eura
(3.000,00 eura/kom.) |
*45 napomena- od 15 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
*46 napomena- od 10 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (ležaljke i suncobrani) koji se računa na način da 1 ležaljci treba pripadati najmanje 1 suncobran
41. MIKROLOKACIJA "Plaža Šunj" |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/, površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
41.5 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z.821 k.o.Lopud i dio č.z.818 k.o.Lopud |
Šank na otvorenom s točionikom
+
Kemijski toalet do 2m2 |
1 kom.
1 kom. |
1 |
5 god. |
2.005,00 eura
2.000,00 eura za šank (2.000,00 eura/kom.)
+
5,00 eura za toalet (5,00 eura/kom.)
|
41.7 |
Iznajmlj.opreme za rekreac.i sport |
dio č.z.835 k.o. Lopud,dio plaže s lijeve strane gledajući prema kopnu |
Kajaci |
6 kom. |
1 |
5 god. |
600,00 eura
100,00 eura/kom |
42. MIKROLOKACIJA „Otok Koločep Donje Čelo“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
42.3 |
Iznajmlj opreme za rekreacuju i sport |
dio č.z. 1752/1 k.o. Koločep ispred č.z. 420 k.o. Koločep |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl. |
15 kom.ukupno (*53) |
1 |
5god. |
1.500,00 eura (100,00 eura/kom.) |
42.5 |
Ugostiteljska djelatnost pripreme i usluživanja pića i hrane |
dio č.z. 1765 k.o. Koločep(ispred objekta) |
Terasa ispred ug.objekta „Callamota“ |
40m2 |
1 |
5god. |
2.400,00 eura (60,00 eura/m2) |
*53 napomena - od 15 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (daske,kajak...)
43. MIKROLOKACIJA „Otok Koločep Gornje Čelo“ |
|
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
|
43.1 |
Iznajmlj.opreme za rekreacuju i sport |
dio č.z 1434/2 k.o. Koločep |
Daska za jedrenje,kajak, kanu,gondola,pedaline i sl. |
10 kom.ukupno (*54) |
1 |
5 god. |
1.000,00 eura (100,00 eura/kom.) |
|
*54 napomena- -od 15 komada ukupno potrebno označiti točan broj pojedinačnih sredstava (daske,kajak...)
44. MIKROLOKACIJA „Plaža Vrbica“ |
|||||||
Broj lokacije |
Djelatnost |
Kat.čest. |
Sredstvo |
Br.sredstava (kom.)/ površina u m2 |
Broj dozvola |
Rok dozvola |
Početni iznos godišnje naknade |
44.1 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z 2199 k.o. Zaton |
Rashladni uređaj za prodaju sladoleda i pića u konfekc.obliku |
1 kom. |
1 |
5 god. |
300,00 eura
(300,00 eura/kom.) |
44.2 |
Trgovina na malo izvan prodavaonica |
dio č.z. 2199 k.o. Zaton |
Prodaja putem automata |
1 kom. |
1 |
5 god. |
600,00 eura (600,00eura/kom.) |
Grafički prikaz mikrolokacija i brojeva lokacija za koje se dodjeljuju dozvole na pomorskom dobru sastavni je dio Plana upravljanja pomorskim dobrom na području grada Dubrovnika za razdoblje od 2024.-2028. godine („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br. 5/24), te čini sastavni dio i ovoga Ponovljenog javnog natječaja ( PRILOG:1).
II. PONUDITELJ
Pravo na podnošenje ponude, odnosno prijave za sudjelovanje na Ponovljenom javnom natječaju imaju sve fizičke osobe državljani Republike Hrvatske i državljani članica Europske unije, kao i sve pravne osobe koje imaju registrirano sjedište u Republici Hrvatskoj, odnosno u nekoj od država članica Europske unije.
Dozvola na pomorskom dobru može se dati gospodarskom subjektu koji je registriran za obavljanje gospodarske djelatnosti za koju je podnio ponudu na Ponovljeni javni natječaj.
Na Ponovljenom javnom natječaju za dodjelu dozvole na pomorskom dobru ne može sudjelovati ponuditelj:
1. 1.koji nije registriran za djelatnost za koju podnosi ponudu na Ponovljeni javni natječaj,
2. koji ima dospjelih, a nepodmirenih dugovanja temeljem javnih davanja,
3. koji ima dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Gradu Dubrovniku po bilo kojem osnovu, osim ako je sa Gradom regulirao plaćanje duga ili kada ponuditelj istodobno prema Gradu ima dospjelo nepodmireno potraživanje u iznosu koji je jednak ili veći od duga ponuditelja,
4. koji je koristio pomorsko dobro bez valjane pravne osnove i/ili uzrokovao štetu na pomorskom dobru.
Ponuditelj podnošenjem ponude na Ponovljeni javni natječaj pristaje na sve uvjete objavljene u Ponovljenom javnom natječaju.
U slučaju ponuditeljeva odustanka od Ponovljenog javnog natječaja nakon podnošenja ponude, a prije donošenja odluke Gradskog vijeća o rezultatima Ponovljenog javnog natječaja Grad ima pravo od ponuditelja naplatiti iznos od 10% iznosa ponuđene godišnje naknade za dozvolu na pomorskom dobru.
U slučaju ponuditeljeva odustanka od Ponovljenog javnog natječaja nakon donošenja odluke Gradskog vijeća, a prije isteka najmanje polovice roka na koji je dana dozvola na pomorskom dobru Grad ima pravo od ponuditelja naplatiti dvostruki iznos ponuđene godišnje naknade za dozvolu na pomorskom dobru.
III. NAČIN PODNOŠENJA I ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA DODJELU DOZVOLE NA POMORSKOM DOBRU
Ponuda na Ponovljeni javni natječaj za dodjelu dozvole na pomorskom dobru može se podnijeti samo za pojedinu mikrolokaciju . Ako pojedina mikrolokacija sadrži više brojeva lokacija na kojima se obavljaju određene vrste djelatnosti, određenom vrstom i brojem sredstava , za svaki broj lokacije potrebno je podnijeti zasebnu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima koje ponuda mora sadržavati,odgovarajućim jamčevinama i ponuđenim iznosom naknade, sve sukladno tabelarnom prikazu iz toč.I ovoga Ponovljenog javnog natječaja. „Broj lokacije ”označava lokaciju na pomorskom dobru koja je definirana brojem kat.čestice na kojoj se obavlja određena vrsta djelatnost , označenom vrstom i brojem sredstava kojima se ta djelatnost obavlja , brojem dozvola koji se za obavljanje te djelatnosti dodjeljuje i rokom na koji se dozvola dodjeljuje.
Ponuditelj može podnijeti ponude za više mikrolokacija iz Ponovljenog javnog natječaja, ali pojedina ponuda se ne može odnositi na više od jedne mikrolokacije .
U ponudu je potrebno sukladno tabelarnom prikazu iz toč. I ovoga Ponovljenog javnog natječaja upisati redni broj i naziv mikrolokacije, broj lokacije, djelatnost, kat.česticu, vrstu sredstava , ukupan broj sredstava /površinu u m2, ,broj dozvola, rok na koji se dozvola dodjeljuje . Broj sredstava koji je potrebno upisati u ponudu treba odgovarati ukupnom broju sredstava koji je naveden u tabelarnom prikazu iz toč I.ovoga Ponovljenog javnog natječaja uz broj lokacije na koje se ponuda odnosi. U ponudu osim navedenih podataka treba upisati ponuđeni iznos godišnje naknade za dodjelu dozvole na pomorskom dobru izražen u eurima u apsolutnom i nominalnom iznosu, a koji iznos ne može biti manji od početnog godišnjeg iznosa godišnje naknade.
.
Ponuda koja je podnesena za više mikrolokacija ili ponuda iz koje nije moguće odrediti za koje mikrolokacije , za koji broj lokacije , djelatnosti i sredstva se podnosi, smatrat će se neurednom i neće se razmatrati.
Ponovljeni javni natječaj će se provesti prikupljanjem pisanih ponuda za dodjelu dozvola na pomorskom dobru ( u daljnjem tekstu: ponuda).
Ponuda mora biti potpisana po ovlaštenoj osobi, odnosno opunomoćeniku uz prilaganje preslika punomoći.
Pisane ponude na ovaj Ponovljeni javni natječaj dostavljaju se u zatvorenim omotnicama uz naznaku: „ZA PONOVLJENI NATJEČAJ ZA DODJELU DOZVOLA NA POMORSKOM DOBRU – MIKROLOKACIJA BR. _____ , NAZIV _____________________________________________________________________
BROJ LOKACIJE ______ - NE OTVARAJ“ na adresu: GRAD DUBROVNIK, Pred Dvorom 1, 20000 DUBROVNIK, Povjerenstvo za dodjelu dozvola na pomorskom dobru.
Ponude se predaju poštom preporučeno ili neposredno u pisarnicu Grada Dubrovnika, Gundulićeva poljana 10 radnim danom u uredovnom vremenu od 09.00 do 12.00 sati.
Rok za podnošenje ponuda za dodjelu dozvola na pomorskom dobru je 15 radnih dana od dana objavljivanja Ponovljenog javnog natječaja u dnevnom tisku „Slobodna Dalmacija“.
Nepotpune ,nepravodobne i neuredne ponude, te ponude ponuditelja koji nije registriran za djelatnost za koju podnosi ponudu, koji ima nepodmirene obveze temeljem javnih davanja i prema Gradu Dubrovniku ,koji je koristio pomorsko dobro bez valjane pravne osnove i/ili uzrokovao štetu na pomorskom dobru neće se razmatrati.
Nakon proteka roka za zaprimanje ponuda ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti je zamijeniti novom.
Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
IV. POČETNI IZNOS NAKNADE ZA DOZVOLU NA POMORSKOM DOBRU
Određen je Uredbom o vrstama djelatnosti i visini minimalne naknade za dodjelu dozvola na pomorskom dobru („Narodne novine“ br.16/24).
U tabelarnom prikazu iz toč.I. Ponovljenog javnog natječaja naveden je početni iznos godišnje naknade za dozvolu na pomorskom dobru za svaku brojčeno označenu lokaciju na kojoj se obavlja djelatnost određenom vrstom i brojem sredstava.
V. PONUĐENI IZNOS NAKNADE ZA DOZVOLU NA POMORSKOM DOBRU
Ponuđeni iznos godišnje naknade treba iskazati posebno za svaku brojčano označenu lokaciju na koju se ponuda odnosi. Ponuđeni iznos godišnje naknade ne može biti manji od početnog iznosa godišnje naknade za lokaciju na koju se ponuda odnosi (početni iznos godišnje naknade naveden je u tabelarnom prikazu iz toč.I. ovoga Ponovljenog javnog natječaja). Izražava se u apsolutnom i nominalnom iznosu.
VI. OBJAVLJIVANJE JAVNOG NATJEČAJA
Javni natječaj se objavljuje u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“, na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika, na službenim mrežnim stranicama Grada Dubrovnika www.dubrovnik.hr pod kategorijom „NATJEČAJI“ i u dnevnom tisku „Slobodna Dalmacija“.
VII.VRIJEME I MJESTO JAVNOG OTVARANJA PONUDA
Sve pristigle ponude za dodjelu dozvola na pomorskom dobru temeljem ovoga Ponovljenog javnog natječaja javno će otvoriti Povjerenstvo za dodjelu dozvola na pomorskom dobru nakon isteka roka za dostavu ponuda.
Obavijest o mjestu i vremenu javnog otvaranja ponuda bit će pravodobno objavljena na oglasnoj ploči Grada i na mrežnim stranica Grada Dubrovnika www.dubrovnik.hr
Otvaranju ponuda mogu biti nazočne ovlaštene ili opunomoćene osobe, što se utvrđuje prije pristupanja otvaranju ponuda predočenjem osobne iskaznice ili punomoći.
VIII.ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA
Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, odnosno odluku o poništenju Ponovljenog javnog natječaja na prijedlog Gradonačelnika donosi Gradsko vijeće Grada Dubrovnika.
Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za dodjelu dozvole na pomorskom dobru donosi se u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda, te se dostavlja Gradonačelniku koji donosi rješenje o dodjeli dozvole na pomorskom dobru najpovoljnijem ponuditelju.
IX. ROK ZA UPLATU NAKNADE ZA DODJELU DOZVOLE NA POMORSKOM DOBRU
Iznos utvrđene naknade za dozvolu na pomorskom dobru za 2025. godinu ponuditelj je dužan uplatiti u roku od 15 dana od dana izvršnosti rješenja o dodjeli dozvole na pomorskom dobru, a za svaku narednu godinu trajanja dozvole, do 15.siječnja za tekuću godinu, na račun Grada Dubrovnika HR3310010051709875000,broj modela „HR67“, u polje „poziv na broj primatelja“ kao podatak prvi OIB dodijeljen od Ministarstva financija, Porezne uprave. Podatak drugi i treći mogu i ne moraju biti upisani, a ako su upisani nisu pod kontrolom .
X.ROK U KOJEM JE ODABRANI PONUDITELJ DUŽAN ZAPOČETI OBAVLJANJE DJELATNOSTI
Najkasnije u roku od 30 dana od dana izvršnosti rješenja.
XI. VRSTA I IZNOS JAMSTVA ZA OZBILJNOST PONUDE
Ponuditelj je dužan kao sredstvo osiguranja za ozbiljnost ponude Gradu dostaviti zadužnicu ovjerenu od javnog bilježnika ispunjenu na visinu početnog godišnjeg iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za koju se podnosi zahtjev ili novčani polog u istom iznosu na račun GRADA DUBROVNIKA, otvoren kod OTP Banke IBAN HR 3524070001809800009, POZIV NA BROJ i MODEL HR 68 7706-OIB-5 s obveznom naznakom „jamstvo za ozbiljnost ponude za dozvole na pomorskom dobru“ u kojem slučaju je uz ponudu potrebno dostaviti potvrdu o izvršenom plaćanju (ne prihvaća se potvrda na kojoj stoji da je uplata u izvršenju).
Ponuditeljima se vraća jamčevina za ozbiljnost ponude u nominalnom iznosu i bez kamata u roku od najduže 30 dana od dana donošenja odluke po ovome Ponovljenom javnom natječaju.
XII. OBVEZA DOSTAVE INSTRUMENATA OSIGURANJA NAPLATE NAKNADE ZA DOZVOLU NA POMORSKOM DOBRU
Obveza je ponuditelja dostaviti instrumente osiguranja naplate naknade za dozvolu na pomorskom dobru, za naknadu štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz dozvole na pomorskom dobru, za korištenje dozvole na pomorskom dobru preko mjere, te radi naplate eventualnih troškova ovrhe:
- izjavu ovjerenu od javnog bilježnika kojom se daje suglasnost pomorskom redaru Grada za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka, ukoliko se nalaze izvan odobrene lokacije,
- izjavu ovjerenu od javnog bilježnika kojom se daje suglasnost pomorskom redaru Grada za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka ako se predmeti i stvari nalaze na lokaciji nakon isteka ili ukidanja dozvole na pomorskom dobru,
- izjavu ovjerenu od javnog bilježnika kojom se daje suglasnost pomorskom redaru Grada za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka ako se predmeti i stvari nalaze na lokaciji dozvole, te ukoliko se na lokaciji postavljaju predmeti i stvari koje nisu odobrene dozvolom na pomorskom dobru,
- bjanko zadužnicu ovjerenu od javnog bilježnika u visini od minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru (formula izračuna visine bjanko zadužnice: početni iznos godišnje naknade x 2 x 5), kojom ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru daje suglasnost da se može provesti prisilna ovrha na svim njegovim računima i njegovoj cjelokupnoj pokretnoj i nepokretnoj imovini, a radi naplate dospjele, a nenaplaćene naknade za dozvolu na pomorskom dobru, za naknadu štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz dozvole na pomorskom dobru, za korištenje dozvole na pomorskom dobru preko mjere, te radi naplate eventualnih troškova ovrhe ili bankarsku garanciju u visini od minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru ili novčani polog u visini od minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru koji se uplaćuje na račun Grada Dubrovnika otvoren kod OTP banke IBAN HR3524070001809800009 POZIV NA BROJ i MODEL HR 68 7706-OIB-5 uz naznaku: „sredstvo osiguranja plaćanja naknade za dozvolu na pomorskom dobru“.
Ponuditeljima koji nisu ostvarili pravo na dodjelu dozvole na pomorskom dostavljena „sredstva osiguranja plaćanja naknade za dozvolu na pomorskom dobru“ vratit će se nakon pravomoćnosti rješenja o dodjeli dozvole na pomorskom dobru za koju je podnesen zahtjev. Novačni polog vratit će se u nominalnom iznosu i bez kamata.
XIII. UVJETI OBAVLJANJA POJEDINIH DJELATNOSTI
Ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru može obavljati djelatnost na pomorskom dobru samo u opsegu i pod uvjetima utvrđenim u dozvoli na pomorskom dobru.
Ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru nema pravo sklapati ugovore s trećim osobama na temelju kojih bi treće osobe obavljale djelatnost ili dio djelatnosti iz dozvole, niti ga davatelj dozvole može na to ovlastiti. Zabrana se ne odnosi na najam, posudbu i sl. samih sredstava kojima se obavlja djelatnost iz dozvole na pomorskom dobru.
Grad kao davatelj dozvole na pomorskom dobru dužan je brinuti se o tome da se pomorsko dobro koristi u opsegu i granicama utvrđenim u dozvoli na pomorskom dobru.
Grad kao davatelj dozvole na pomorskom dobru dužan je osigurati da ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru ne ograničava opću upotrebu pomorskog dobra.
Ovlaštenik dozvole vodi brigu o dijelu obale, odnosno pomorskog dobra na kojem je dozvolom stekao pravo obavljanja djelatnosti tj. dužan ga je održavati i čistiti.
Ovlaštenik dozvole dužan je nadoknaditi svaku štetu koju prouzroči na lokaciji za koju je dozvola dodijeljena, te štetu trećim osobama koja nastane obavljanjem djelatnosti.
Ovlaštenik dozvole dužan je osigurati poštivanje javnog reda i mira i poduzeti sve mjere sukladno pozitivnim propisima kojima se uređuje zaštita od buke na lokaciji za koju mu je dodijeljena dozvola.
Uvjeti obavljanja djelatnosti iznajmljivanja plovila na vodomlazni pogon i vuče plovilom u svrhu zabave uključuju dužnosti ovlaštenika dozvola:
- pridržavati se uvjeta sigurnosti plovidbe koje je utvrdila nadležna Lučka kapetanija sukladno tabelarnom prikazu u nastavku:
1. MIKROLOKACIJA - Plaža „Veliki žal“ |
||||||||||||||
|
2. MIKROLOKACIJA - Plaža „Mali žal“ |
||||||||||
|
8. MIKROLOKACIJA - Orašac-„Hawai“ izvan lučkog područja |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
39. MIKROLOKACIJA- „Luka Šipan“ |
|||||||||||
|
- nepribližavanje na udaljenost od 50 metara od zaštitne plutajuće brane uređene plaže, odnosno 150 metara od obale neuređene plaže,
- postavljanje i održavanje sigurnosnog koridora označenog plutajućim branama.
Uvjeti obavljanja djelatnosti iznajmljivanja plažne opreme uključuju dužnosti ovlaštenika dozvole:
- koristiti plažnu opremu (suncobrani,ležaljke) koja je unificirana, bez reklamnog sadržaja, kvalitetna, u ispravnom stanju, primjerenog izgleda, jednobojna, bez isticanja natpisa sponzora i reklama, koja ne smije ugrožavati njihove korisnike, kao ni ostale korisnike plaže,
- držanje plažne opreme ( suncobrani, ležaljke i sl.) uredno složene i smještene na dijelu pomorskog dobra koje je dozvolom na pomorskom dobru određeno brojem lokacije za njihov smještaj i izdavanje kada nisu iznajmljene korisniku, sukladno grafičkom prikazu ,sastavnom dijelu ovoga Ponovljenog javnog natječaja (PRILOG:1)
- spremanje plažne opreme na dio pomorskog dobra( broj lokacije) koje je dozvolom na pomorskom dobru određeno za njihov smještaj i izdavanje kada korisnik prestane koristiti plažnu opremu, sukladno grafičkom prikazu, sastavnom dijelu ovoga Ponovljenog javnog natječja (PRILOG:1),
- postavljanje plažne opreme (ležaljke,suncobrani i sl.) na plažu po zahtjevu korisnika na način da se ne ometa korištenje plaže kao općeg dobra te je rasporediti tako da se plažna oprema jednog ovlaštenika dozvole na pomorskom dobru podijeli na dvije grupe između kojih mora ostatiti koridor za nesmetani pristup svim korisnicima plaže u duljini ležaljke, a svaka grupa opreme može sadržavati po dva reda ležaljki s ostavljenim koridorom za nesmetani pristup i boravak uz more svim korisnicima plaže između samih redova u duljini ležaljke te za prolaz između svake ležaljke u širini ležaljke,
- udio pojedinačnih sredstava ( suncobrana, ležaljki) u ukupnom broju sredstava za iznajmljivanje plažne opreme navedenom u tablici iz toč.I ovoga Ponovljenog javnog natječaja računa se na način da jednoj ležaljci pripada najmanje jedan suncobran, pri čemu se ne smije prekoračiti ukupan broj sredstava naveden u tablici iz toč.I. ovoga Ponovljenog javnog natječaja za obavljanje ove vrste djelatnosti,
- ostaviti slobodan pojas od minimalno 2 metra od mora,
- redovito održavanje i čišćenje pomorskog dobra na kojem se izdaje dozvola.
Uvjeti obavljanja djelatnosti iznajmljivanja sredstava (kajaci) uključuju dužnosti ovlaštenika dozvole:
- na kajak izletima sa do 10 korisnika kajaka -izletnika treba osigurati 1 kajak -vodič, a na kajak izletima sa od 11 do 20 korisnika kajaka-izletnika treba osigurati 2 kajaka-vodiča koji ne ulaze u broj kajaka odobren dozvolom,
- kajake istog ovlaštenika dozvole označiti jednom bojom, na pramčanom dijelu svakog kajaka (visine 10 cm) istaknuti grb Grada Dubrovnika, označiti naziv ili ime ovlaštenika dozvole koji moraju biti čitljivo ispisani velikim tiskanim slovima i redni broj kajaka i to bojom koja se vidljivo razlikuje od boje kajaka,
- osigurati osobu voditelja kajaka koja za tu aktivnost ima odgovarajuće uvjerenje odnosno certifikat i valjanu svjedodžbu i položen tečaj prve pomoći i ugovorni odnos s ovlaštenikom dozvole,
- osigurati GPS praćenje svakog kajaka,
- osigurati obveznu osobnu opremu za svakog korisnika kajaka - prsluk za spašavanje opremljen s GPS uređajem za praćenje, a za voditelja kajaka osim prsluka opremljenog s GPS uređajem za praćenje i mobilni uređaj (s nepropusnom zaštitom) za slučaj hitnosti i kontakt s nadležnim službama za spašavanje i ovlaštenikom dozvole, te signalnu baklju, pribor za prvu pomoć, zviždaljku i konop debljine min.8 mm. i duljine min. 10 m zbog privezivanja i teglenja,
- upoznati korisnika usluge sa vrstom rizika, obvezom njegova prihvaćanja odgovornosti sa rizicima, planovima i procedurama otklanjanja opasnosti, načinom korištenja opreme,
- osigurati korisnike usluge od posljedica nesretnog slučaja,
- kajake uredno posložiti na propisane stalke (dim. 4m x5 m ) na određenom broju lokacije prema grafičkom prikazu, sastavnom dijelu ovoga Ponovljenog javnog natječaja (Prilog:1),
- voditi evidenciju svih izdanih kajaka sa imenima i potpisima korisnika kajaka, te izdanih računa za uslugu iznajmljivanja,
- zabraniti korištenja kajaka ako je vjetar jači od 15 čv,stanje mora 1-2 (referentna prognoza DHMZ Aladin model),
- u slučaju žurnosti odmah obavijestiti nadležnu Lučku kapetaniju Dubrovnik i druge službe (br.112 i 195),
- osigurati plovidbu korisnika kajaka u grupi koja se ne smije rastezati na duljinu veću od 50 metara,
- zatražiti odobrenje Lučke kapetanije u slučaju plovidbe kajakom na većim udaljenostima, izvan zone 500 metara od obale kopna ili otoka .
-
Uvjeti obavljanja ugostiteljske djelatnosti u restoranima, barovima, catering objektima i objektima jednostavnih usluga uključuju dužnosti ovlaštenika dozvola:
- ishoditi rješenje o minimalnim uvjetima pružanja usluga sukladno posebnim propisima,
- priključak na vodovod i odvodnju i podmirenje potrošnje istih, a ako te mogućnosti nema obvezu postavljanja spremnika za vodu i odvodnju,
- priključak na električnu energiju i podmirenje potrošnje iste,
- redovno održavanje i čišćenje pomorskog dobra za koje se izdaje dozvola.
Ako je sredstvo za obavljanje ugostiteljske djelatnosti pripreme i usluživanje pića i hrane „šank na otvorenom s točionikom“ isti može imati duljinu radne plohe najviše 4 m, zatvorene bočne strane širine najviše 3 m, te osigurano zatvaranje prostora ispod šanka za čuvanje hrane i pića ,bez krovne konstrukcije,uz pravo na postavljanja tende iznad šanka, odnosno naprave za zaštitu od sunca i atmosferilija.
Ako je sredstvo za obavljanje ugostiteljske djelatnosti pripreme i usluživanje pića i hrane „terasa“ ista predstavlja prostor za usluživanje gostiju na otvorenom, bez krovne konstrukcije, na koju se mogu postavljati stolovi,stolice i naprave za zaštitu od sunca i atmosferilija.
Ako je sredstvo za obavljanje ugostiteljske djelatnosti pripreme i usluživanja pića i hrane samo „terasa“, objekt u funkciji kojeg je ta terasa mora imati ispunjene minimalne uvjete pružanja tih usluga prema posebnim propisima.
Ako je sredstvo za obavljanje ugostiteljske djelatnosti pripreme i usluživanja pića i hrane i kemijski toalet do 2m2 isti se može postaviti uz posebno odobrenje upravnog odjela nadležnog za komunalne djelatnosti Grada Dubrovnika sukladno članku 60. Odluke o komunalnom redu („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“br.4/09,6/10,3/11,14/12,5/13,6/13-pročišćeni tekst,9/15 i 5/18).
Ostali uvjeti od važnosti za obavljanje djelatnosti na pomorskom dobru
Za svako sredstvo kojim se obavlja djelatnost na pomorskom dobru potrebno je dostaviti dokaz o vlasništvu tog sredstva ili dokaz o pravnoj osnovi korištenja sredstva ukoliko nisu u vlasništvu osobe koja tim sredstvom obavlja djelatnost.
Ako je sredstvo za obavljanje djelatnosti brodica ,dokaz o sposobnosti brodice za plovidbu je upisni list izdan od nadležne Lučke kapetanije.
Ako je sredstvo za obavljanje djelatnosti objekt gotove konstrukcije tlocrtne površine do 15 m2 ( kiosci i sl.) koji se postavlja u prostor pomorskog dobra isti se smatra građevinom u skladu s tipskim projektom za kojeg je doneseno rješenje sukladno propisima o gradnji i tehnička ocjena prema posebnom zakonu, koja može imati konstruktivno povezanu nadstrešnicu do 20m2, a postavlja se na odgovarajuću podkonstrukciju koja leži na izvornoj podlozi pomorskog dobra, za koji je ponuditelj obvezan o svom trošku ishoditi rješenje o minimalnim uvjetima pružanja usluga sukladno posebnim propisima i koja se postavlja u prostoru sukladno važećim odredbama Zakona o gradnji i odnosnim pravilnicima.
Svi ovlaštenici dozvola na pomorskom dobru na području Grada koji na bilo koji način koriste električnu energiju za potrebe obavljanja djelatnosti, dužni su na korisnom mjestu prije početka obavljanja djelatnosti postaviti kontrolno brojilo o svom trošku.
Svi korisnici iz prethodnog stavka ovoga članka dužni su do 05.(petog) dana u tekućem mjesecu dostaviti izvješće o utrošku električne energije za prethodni mjesec nadležnom Upravnom odjelu, temeljem čega će isti biti zadužen za razmjerni dio utrošene električne energije.
Ako se utvrdi da pojedini korisnik koristi električnu energiju bez ugrađenog kontrolnog brojila o istom će pomorski redar sačiniti zapisnik te ga dostaviti nadležnom Upravnom odjelu Grada radi daljnjeg postupanja.
XIV. SADRŽAJ PONUDE
1.osnovni podaci o ponuditelju ( ime i prezime, odnosno tvrtka ili naziv, adresa prebivališta, odnosno sjedišta i OIB,kontakt ponuditelja odnosno osobe ovlaštene za zastupanje ponuditelja ako se radi o pravnoj osobi, broj računa ponuditelja s nazivom banke kod koje je isti otvoren radi povrata jamčevine ( podaci se upisuju u OBRAZAC I , pod toč.1., fizičke osobe uz obrazac prilažu i preslik osobne iskaznice),
2.izvod iz sudskog registra trgovačkog suda ili obrtnog registra ili izvod iz registra udruga ili koji drugi jednako vrijedan dokument ,sve ne starije od 30 dana od dana podnošenja ponude, iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost za koju se natječe ( prilaže se izvornik ili preslika ovjerena od javnog bilježnika),
3.naziv i redni broj mikrolokacije, broj lokacije , djelatnost, kat.čestica, , sredstvo, broj sredstava (kom.) / površina u m2 na koje se ponuda odnosi, broj dozvola i rok na koji se dozvola dodjeljuje ( podaci se upisuju u OBRAZAC I , pod toč.2., ispod redaka označenih plavom bojom koji moraju u svemu biti istovjetni podacima kao u tabelarnom prikazu iz toč.I ovoga Ponovljenog javnog natječaja),
4.ponuđeni iznos godišnje naknade za dozvolu na pomorskom dobru koji mora biti iskazan najmanje u visini početnog iznosa godišnje naknade za djelatnost na lokaciji na koju se ponuda odnosi, a koji početni iznos je naveden u tabelarnom prikazu iz toč. I. ovoga Ponovljenog javnog natječaja (upisuje se u OBRAZAC I pod toč.2 ispod retka označenog žutom bojom),
5.dokaz o sposobnosti brodice za plovidbu ( samo u slučajevima kada se odobrenje traži za obavljanje djelatnosti brodicom) - upisni list Lučke kapetanije ( prilaže se izvornik ili preslika upisnog lista),
6.dokaz o vlasništvu sredstava kojima se obavlja djelatnost na pomorskom dobru ili dokaz o pravnoj osnovi korištenja sredstava koja nisu u vlasništvu ponuditelja npr. ugovor o najmu, račun i sl. ( prilaže se preslika ugovora, računa i sl. ),
7.prospekt proizvođača ( izvornik ili preslika) ili fotografiju sredstva u boji A4 formata,
8.za buduća sredstva: šank na otvorenom s točionikom i terasom osim dokaza iz toč.7. potrebno je dostaviti situaciju u mjerilu 1:500, tehnički opis sa detaljnim opisom primijenjenih materijala, dimenzijama radne plohe, načinom zatvaranja bočnih strana i njihovom dimenzijom (širinom), načinom zatvaranja prostora ispod šanka za čuvanje hrane i pića, napravi za zaštitu od sunca i atmosferilija i njenom opisu i dimenzijama ,opisom i dimenzijama terase sa opremom, te prostorni prikaz sa uklapanjem u fotografiju lokacije (prilaže se izvornik),
9.ako je sredstvo za obavljanje ugostiteljske djelatnosti pripreme i usluživanja pića i hrane samo terasa potrebno je uz dokaz iz toč.7. ( fotografija terase ,u boji, A 4 formata) dostaviti i dokaz da su ispunjeni minimalni uvjeti pružanja tih usluga prema posebnim propisima za objekt u funkciji kojeg je ta terasa (prilaže se preslika upravnog akta nadležnog upravnog tijela o ispunjavanju minimalnih uvjeta pružanja tih usluga prema posebnim propisima za objekt u funkciji kojeg je terasa),
10. za tipski objekt (kiosk, odnosno montažni objekt tlocrtne površine do 15 m2) u kojem će se obavljati djelatnost osim dokaza iz toč.7. potrebno je dostaviti prostorni prikaz sa uklapanjem u fotografiju lokacije, te odgovarajući akt utvrđen podzakonskim aktom kojim se uređuju vrste djelatnosti i visina minimalne naknade za dodjelu dozvole na pomorskom dobru ( tipski projekt za kojeg je doneseno rješenje sukladno propisima o gradnji ili tehnička ocjena prema posebnom zakonu i suglasnost nadležnog upravnog tijela sukladno podzakonskom aktu kojim se uređuju jednostavne i druge građevine i radovi ), - prilaže se izvornik,
11.za djelatnost iznajmljivanja sredstava ( kajaci ) potrebno je dostaviti uvjerenje, odnosno certifikat ili svjedodžbu za aktivnost vodiča kajak izleta na ime ovlaštene osobe ponuditelja ili osobe u ugovornom odnosu sa ponuditeljem ( prilaže se izvornik ili preslika ovjerena od javnog bilježnika),
12.za djelatnost iznajmljivanja sredstava plažne opreme - suncobrana i ležaljki ,u ponudi je potrebno osim ukupnog broja sredstava navedenog za ovu djelatnost u tabelarnom prikazu iz toč.I ovoga Ponovljenog javnog natječaja upisati i točan broj koji se odnosi na pojedino sredstvo (ležaljka,suncobran) koji se računa na način da jednoj ležaljci treba pripadati najmanje jedan suncobran pri čemu se ne smije prekoračiti ukupan broj tih sredstava naveden za ovu djelatnost na lokaciji za koju se podnosi ponuda, kao u tabelarnom prikazu iz toč.I. ovoga Ponovljenog javnog natječaja (podaci se upisuje u OBRAZAC I pod toč.2. u stupac ”broj sredstava(kom)/površina u m2 ),
13.za djelatnost iznajmljivanja plovila - daska za jedrenje, kajak, kanu, gondola, pedaline i sl. u ponudi je potrebno osim ukupnog broja sredstava navesti točan broj pojedinog sredstva u odnosu na ukupan broj sredstava naveden za ovu djelatnost na lokaciji za koju se podnosi ponuda, kao u tabelarnom prikazu iz toč.I. ovoga Ponovljenog javnog natječaja ( podatak se upisuje u OBRAZAC I pod toč.2. u stupac „broj sredstava (kom.)/površina u m2),
14.jamstvo za ozbiljnost ponude - zadužnica ovjerena od javnog bilježnika ispunjena na visinu početnog godišnjeg iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za koju podnosi zahtjev, odnosno novčani polog u istom iznosu na račun Grada Dubrovnika otvoren kod OTP banke IBAN HR 3524070001809800009, POZIV NA BROJ i MODEL HR 68 7706- OIB -5, s obveznom naznakom „jamstvo za ozbiljnost ponude za dozvole na pomorskom dobru“ u kojem slučaju je uz ponudu potrebno dostaviti potvrdu o izvršenom plaćanju ( ne prihvaća se potvrda na kojoj stoji da je uplata u izvršenju ),
15.obveza ponuditelja je dostaviti instrumente osiguranja naplate dospjele, a nenaplaćene naknade za dozvolu na pomorskom dobru, za naknadu štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz dozvole na pomorskom dobru, za korištenje dozvole na pomorskom dobru preko mjere, te radi naplate eventualnih troškova ovrhe :
- izjava ovjerena od javnog bilježnika kojom se daje suglasnost pomorskom redaru Grada za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka, ukoliko se nalaze izvan odobrene lokacije ,
- izjava ovjerena od javnog bilježnika kojom se daje suglasnost pomorskom redaru za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka ako se predmeti i stvari nalaze na lokaciji nakon isteka ili ukidanja dozvole na pomorskom dobru,
- izjava ovjerena od javnog bilježnika kojom se daje suglasnost pomorskom redaru za uklanjanje i odvoz na deponij svih predmeta i stvari bez provedenog upravnog postupka ako se predmeti i stvari nalaze na lokaciji dozvole, te ukoliko se na lokaciji postavljaju predmeti i stvari koje nisu odobrene dozvolom na pomorskom dobru.
Sadržaj izjava pod stavkom 1., 2. i 3. ove točke nalazi se u obrascu IZJAVA I (koji je potrebno dopuniti osobnim podacima i ovjeriti od javnog bilježnika).
Ponuditelji koji su dostavili navedene ovjerene izjave na obrascu IZJAVA I uz ponudu na Ponovljeni javni natječaj („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br 17/24, u daljnjem tekstu:Ponovljeni javni natječaj), a temeljem ovog Ponovljenog javnog natječaja ponovo se natječu za istu lokaciju, djelatnost i sredstva kojima se ta djelatnost obavlja, kao i prema Ponovljenom javnom natječaju, nisu u obvezi dostaviti navedenu ovjerenu izjavu. Uz ponudu u tom slučaju su obvezni dostaviti samo izjavu (potpisanu i pečatiranu) da su prema ranije provedenom Ponovljenom javnom natječaju uz ponudu dostavili navedenu ovjerenu izjavu.
-bjanko zadužnica ovjerena od javnog bilježnika u visini od minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru ( formula za izračun : početni iznos naknade za dozvolu na pomorskom dobru x 2 ( jer je dvostruki iznos) x 5 (vrijeme trajanja dozvole 5 godina), kojom ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru daje suglasnost da se može provesti prisilna ovrha na svim njegovim računima i njegovoj cjelokupnoj pokretnoj i nepokretnoj imovini, a radi naplate dospjele a nenaplaćene naknade za dozvolu na pomorskom dobru, za naknadu štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz dozvole na pomorskom dobru, za korištenje dozvole na pomorskom dobru preko mjere, te radi naplate eventualnih troškova ovrhe ili bankarska garancija u visini od minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru ili novčani polog u visini od minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru ,u korist računa kao pod toč.14., uz potvrdu o izvršenom plaćanju, uz naznaku „sredstvo osiguranja plaćanja naknade za dozvolu na pomorskom dobru“ (ne prihvaća se potvrda na kojoj stoji da je uplata u izvršenju).
Ponuditelji koji su dostavili bjanko zadužnicu uz ponudu na Ponovljeni javni natječaj za dodjelu dozvola na pomorskom dobru („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.17/24), a temeljem Ponovljenog javnog natječaja ponovo se natječu za istu lokaciju, djelatnost i sredstva kojima se ta djelatnost obavlja, kao i prema Ponovljenom javnom natječaju, umjesto bjanko zadužnice obvezni su dostavitii izjavu (potpisanu i pečatiranu) da su po Ponovljenom javnom natječaju(„Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.17/24) uz ponudu već dostavili bjanko zadužnicu pod uvjetom da ta bjanko zadužnica glasi na iznos koji odgovara visini minimalno dvostrukog početnog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru za vrijeme trajanja dozvole na pomorskom dobru, u protivnom dužni su dostaviti novu bjanko zadužnicu,
16.potvrda Porezne uprave da nema dospjelih a nepodmirenih dugovanja po osnovi javnih davanja prema državnom proračunu ( ne stariju od 30 dana od dana podnošenja ponude) - prilaže se izvornik,
17. potvrda Grada Dubrovnika, Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu o nepostojanju dugovanja po bilo kojem osnovu, osim ako je s Gradom regulirao plaćanje duga ili kada ponuditelj istodobno prema Gradu ima dospjelo nepodmireno potraživanje u iznosu koji je jednak ili veći od duga ponuditelja ( ne stariju od 30 dana od dana podnošenja ponude) – prilaže se izvornik,
18. dokaz za ocjenu ponude prema kriteriju iz toč XV. stavka 1. podtočke 2. ovoga Ponovljenog javnog natječaja – „upotreba opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje koriste ekološki prihvatljive materijale“- prilaže se ekološki prihvatljiv proizvodni certifikat za materijale prema europskim propisima ( izvornik ili preslika) ,u suprotnom ,ukoliko ponuditelj ne priloži navedeni dokaz smatrat će se da ponuditelj neće upotrebljavati opremu i prateću instalaciju i pružati usluge koje koriste ekološki prihvatljive materijale,
19.dokaz za ocjenu ponude prema kriteriuju iz toč.XV. stavka 1.podtočke 3. ovoga Ponovljenog javnog natječaja –„upotreba opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje su korisne za okoliš (sustav odvojenog prikupljanja otpada, fitodepuracija i sl.) „ – prilažu se isprave o vlasništvu, pravnom osnovu raspolaganja sustavom ,opisom sustava i njegova korištenja, fotografije i sl. ( izvornik ili preslika) , u suprotnom, ukoliko ponuditelj ne priloži navedeni dokaz smatrat će se da neće upotrebljavati opremu i prateće instalacije i pružati usluge koje su korisne za okoliš,
20.dokaz za ocjenu ponude prema kriteriju iz toč.XV.stavka 1.podtočke 4.ovoga Ponovljenog javnog natječaja -„vremensko razdoblje obavljanja djelatnosti temeljem dozvole“ – prilaže se izjava ponuditelja dana pod materijalnom i kaznenom odgovornošću ovjerena od javnog bilježnika o vremenskom razdoblju tijekom godine u kojem će obavljati djelatnost za vrijeme za koje se dodjeljuje dozvola, a koje se označava brojem mjeseci u kalendarskoj godini ili datumski (sadržaj izjave nalazi se u obrascu IZJAVA I koji je potrebno dopuniti osobnim podacima, vremenskom razdoblju obavljanja djelatnosti u kalendarskoj godini i ovjeriti od javnog bilježnika),
Ponuditelji koji su dostavili ovjerenu izjavu na obrascu IZJAVA I uz ponudu na prethodno provedeni Ponovljeni javni natječaj za dodjelu dozvola na pomorskom dobru („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.17/24) , a temeljem Ponovljenog javnog natječaj ponovno se natječu za istu lokaciju, djelatnost i sredstva kojima se ta djelatnost obavlja, kao i prema prethodnom Ponovljenom javnom natječaju, nisu u obvezi dostaviti navedenu ovjerenu izjavu. Uz ponudu u tom slučaju obvezni su dostaviti samo izjavu( potpisanu i pečatiranu) da su prema ranije provedenom Ponovljenom javnom natječaju uz ponudu dostavili navedenu ovjerenu izjavu.
21. dokaz za ocjenu ponude prema kriteriju iz toč. XV. stavka 1. podtočke 5 .ovoga Ponovljenog javnog natječaja u dijelu koji se odnosi na“ prethodno iskustvo obavljanja djelatnosti na pomorskom dobru“ – prilaže se isprava iz koje je razvidno da je ponuditelj najmanje u jednoj kalendarskoj godini koja prethodi godini u kojoj podnosi ponudu na Ponovljeni javni natječaj obavljao gospodarsku djelatnost na pomorskom dobru ( preslika ugovora o koncesiji ili koncesijskog odobrenja ).
Ponuditelji koji su dostavili navedeni dokaz (preslik ugovora o koncesiji ili koncesijsko odobrenje) uz ponudu na prethodno provedeni Ponovljeni javni natječaj za dodjelu dozvola na pomorskom dobru („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ br.17/24), a temeljem Ponovljenog javnog natječaja ponovo se natječu za istu lokaciju, djelatnost i sredstva kojima se ta djelatnost obavlja, kao i prema Ponovljenom javnom natječaju, nisu u obvezi dostaviti navedeni dokaz. Uz ponudu u tom slučaju obvezni su dostaviti samo izjavu (potpisanu i pečatiranu) da su prema ranije provedenom Ponovljenom javnom natječaju uz ponudu dosavili navedeni dokaz koji se odnosi na „prethodno iskustvo obavljanja djelatnosti na pomorskom dobru“.
22.dokaz da ponuditelj ispunjava obvezni uvjet za prijavu na Ponovljeni javni natječaj „da nije koristio pomorsko dobro bez valjane pravne osnove i/ili uzrokovao štetu na pomorskom dobru“ i dokaz za ocjenu ponude prema kriteriju iz toč. XV. stavka 1. podtočke 5. ovoga Javnog natječaja u dijelu koji se odnosi na „dobro i odgovorno obavljanje djelatnosti odnosno korištenje pomorskog dobra „su:
- izjava ponuditelja dana pod materijalnom i kaznenom odgovornošću ovjerena od javnog bilježnika da protiv ponuditelja nije izrečena pravomoćna upravna ili druga mjera zbog kršenja propisa na pomorskom dobru od strane nadležnih institucija ni pravomoćna presuda kojom je utvrđeno da je isti kršio propise na pomorskom dobru u prethodne dvije godine od raspisivanja Javnog natječaja ( sadržaj izjave nalazi se u obrascu IZJAVA II koji je potrebno dopuniti osobnim podacima i ovjeriti od javnog bilježnika).
Važna napomena: Ukoliko Povjerenstvo za dodjelu dozvola na pomorskom dobru u provedbi Ponovljenog javnog natječaja ,po službenoj dužnosti ,utvrdi da su protiv ponuditelja izrečene gore navedene mjere ili su donesene navedene presude , ponuda tog ponuditelja smatrat će se nevaljanom, te se neće razmatrati u postupku ocjenjivanja ponude,
- uvjerenje Općinskog suda u Dubrovnika u Dubrovniku da se protiv ponuditelja ne vodi prekršajni postupak zbog kršenja propisa na pomorskom dobru (ponuditelj osobno podnosi zahtjev za izdavanje uvjerenja Općinskom sudu u Dubrovniku i dostavlja ga uz ponudu u izvorniku)
PONOVLJENI JAVNI NATJEČAJ (tekstualni dio ) sa PRILOZIMA:
- grafički dio,
- OBRAZAC I,
- IZJAVA I,
- IZJAVA II
mogu se preuzeti na mrežnim stranicama Grada Dubrovnika www.dubrovnik.hr pod
kategorijom „NATJEČAJI“.
XV. KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDE
Ponude zaprimljene na Ponovljenom javnom natječaju za davanje dozvola na pomorskom dobru ocjenjivat će se prema slijedećim kriterijima definiranim Planom upravljanja pomorskom dobrom na području grada Dubrovnika za razdoblje 2024.-2028.godine (u daljnjem tekstu: Plan):
1. ponuđeni iznos naknade za dozvolu na pomorskom dobru - najviše 60% ocjene ponude,
2. upotreba opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje koriste ekološki prihvatljive materijale - najviše 10% ocjene ponude,
3. upotreba opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje su korisne za okoliš (sustav odvojenog prikupljanja otpada, fitodepuracija i sl.) - najviše 10% ocjene ponude,
4. vremensko razdoblje obavljanja djelatnosti temeljem dozvole (duži period obavljanja djelatnosti koji pospješuje izvansezonsku ponudu nosi veći broj bodova) - najviše 10% ocjene ponude,
5. prethodno iskustvo i dobro i odgovorno obavljanje djelatnosti, odnosno korištenje pomorskog dobra - najviše 10% ocjene ponude.
Ponude zaprimljene na Ponovljenom javnom natječaju za davanje dozvola na pomorskom dobru ocjenjivat će se na način da pojedina ponuda može biti ocijenjena s najviše 100 (stotinu) bodova razmjerno kriterijima iz članka 33.navedenog Plana:
1. ponuđeni iznos naknade za dozvolu na pomorskom dobru - najviše 60 bodova,
2. upotreba opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje koriste ekološki prihvatljive materijale - najviše 10 bodova,
3. upotreba opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje su korisne za okoliš (sustava odvojenog prikupljanja otpada, fitodepuracija i sl.) - najviše 10 bodova,
4. vremensko razdoblje obavljanja djelatnosti temeljem dozvole ( duži period obavljanja djelatnosti koji pospješuje izvansezonsku ponudu nosi veći broj bodova) - najviše 10 bodova,
5. prethodno iskustvo i dobro i odgovorno obavljanje djelatnosti, odnosno korištenje pomorskog dobra - najviše 10 bodova
Broj bodova temeljem kriterija ponuđenog iznosa naknade za dozvolu na pomorskom dobru dodjeljuje se na način da se najviša ponuda dijeli sa najvišim mogućim brojem bodova temeljem navedenog kriterija (60 bodova) kako bi se dobila vrijednost boda kojim se kasnije dijele sve ponude sa nižim iznosom naknade kako bi se utvrdio stečeni broj bodova.
Broj bodova temeljem kriterija upotrebe opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje koriste ekološki prihvatljive materijale iznosi najviše 10 bodova. Dokaz da će ponuditelj upotrebljavati opremu i prateće instalacije i pružati usluge koje koriste ekološki prihvatljive materijale treba dostaviti uz ponudu za dodjelu dozvole za obavljanje gospodarske djelatnosti na pomorskom dobru na način kao što je to određeno u toč. XIV podtočki 18. ovoga Ponovljenog javnog natječaja, u suprotnom smatrat će se da neće upotrebljavati iste ili neće pružati usluge koje koriste ekološki prihvatljive materijale.
Broj bodova temeljem kriterija upotrebe opreme i pratećih instalacija i pružanje usluga koje su korisne za okoliš iznosi najviše 10 bodova. Dokaz o ispunjavanju uvjeta o upotrebi opreme i pratećih instalacija i pružanju usluga koje su korisne za okoliš potrebno je dostaviti uz ponudu za dodjelu dozvole za obavljanje gospodarske djelatnosti na pomorskom dobru na način kao što je to određeno u toč. XIV podtočki 19. ovoga Ponovljenog javnog natječaja , u suprotnom smatrat će se da iste neće upotrebljavati ili neće pružati usluge koje su korisne za okoliš.
Broj bodova temeljem kriterija vremenskog razdoblja obavljanja djelatnosti temeljem dozvole dodjeljuje se na način da se ponuda sa najdužim periodom obavljanja djelatnosti tijekom godine dijeli sa najvišim mogućim brojem bodova temeljem navedenog kriterija (10 bodova) kako bi se dobila vrijednost boda kojim se kasnije dijele sve ponude sa kraćim periodom obavljanja djelatnosti tijekom godine kako bi se utvrdio stečeni broj bodova. Dokaz o ispunjavanju ovoga kriterija u svrhu bodovanja je izjava ponuditelja kao što je to određeno u toč. XIV. podtočkom 20. ovoga Ponovljenog javnog natječaja.
Broj bodova temeljem kriterija prethodnog iskustva i dobrog i odgovornog obavljanja djelatnosti, odnosno korištenja pomorskog dobra dodjeljuje se na način da najviši broj bodova po ovom kriteriju iznosi 10 bodova, od čega po osnovi prethodnog iskustva najviši broj bodova iznosi 5 bodova ukoliko je ponuditelj najmanje u jednoj kalendarskoj godini koja prethodi godini u kojoj podnosi ponudu na Javni natječaj za dozvolu na pomorskom dobru obavljao gospodarsku djelatnost na pomorskom dobru temeljem koncesije ili koncesijskog odobrenja, a po osnovu dobrog i odgovornog obavljanja djelatnosti/korištenja pomorskog dobra isto tako najviši broj bodova iznosi 5 bodova ukoliko protiv ponuditelja nije izrečena pravomoćna upravna ili druga mjera zbog kršenja propisa na pomorskom dobru od strane nadležnih institucija ili protiv ponuditelja nije izrečena pravomoćna presuda kojom je utvrđeno da je isti kršio propise na pomorskom dobru u prethodne dvije godine od raspisivanja Ponovljenog javnog natječaja, niti se vodi prekršajni postupak pred Općinskim sudom u Dubrovniku zbog kršenja propisa na pomorskom dobru .Dokaz o ispunjavanju ovoga kriterija u svrhu bodovanja određen je u toč. XIV podtočkama 21. i 22. ovoga Ponovljenog javnog natječaja.
U slučaju da pojedini ponuditelj nije dostavio dokaze da ispunjava jedan ili više kriterija za taj mu se kriterij neće dodijeliti bodovi.
XVI. NAJPOVOLJNIJA PONUDA
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz Ponovljenog javnog natječaja ostvari najveći broj bodova prema kriterijima ocjenjivanja navedenim u točki XV. ovoga Ponovljenog javnog natječaja.
U slučaju odustanka prvog najpovoljnijeg ponuditelja, najpovoljnijim ponuditeljem smatra se prvi slijedeći najviše rangirani ponuditelj uz uvjet da ispunjava i sve druge uvjete iz Ponovljenog javnog natječaja.
U slučaju da dva ili više ponuditelja koji ispunjavaju sve uvjete iz Ponovljenog javnog natječaja ostvare jednak broj bodova prema kriterijima ocjenjivanja navedenim u toč. XV. ovoga Ponovljenog javnog natječaja pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije predana (preporučenom poštom ili neposrednom predajom u pisarnicu Grada).
XVII. ODLUKA O DAVANJU DOZVOLE I PRAVO NA ŽALBU
Na temelju zaprimljenih ponuda na Ponovljenom javnom natječaju Gradonačelnik predlaže Gradskom vijeću donošenje odluke o odabiru najpovoljnijih ponuditelja za dodjelu dozvola na pomorskom dobru.
Na temelju odluke Gradskog vijeća rješenja o dozvoli na pomorskom dobru donosi Gradonačelnik.
Protiv rješenja Gradonačelnika o davanju dozvole na pomorskom dobru može se izjaviti žalba Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.
XVIII. RAZLOZI ZA UKIDANJE DOZVOLE NA POMORSKOM DOBRU
Ako se utvrdi da ovlaštenik dozvole pomorsko dobro koristi izvan opsega i uvjeta utvrđenih u dozvoli na pomorskom dobru i/ili ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru ograničava opću upotrebu pomorskog dobra Gradonačelnik će donijeti rješenje o ukidanju dozvole na pomorskom dobru.
Dozvola na pomorskom dobru može se ukinuti:
a. ako se ovlaštenik dozvole na pomorskom dobru ne pridržava odredbi ovoga Ponovljenog javnog natječaja, Plana upravljanja pomorskim dobrom na području grada Dubrovnika za razdoblje 2024.-2028.godine(„Službeni glasnik Grada Dubrovnika“br.5/24),odluka i drugih općih akata Grada Dubrovnika, naloga i rješenja komunalnih društava i javnih ustanova Grada Dubrovnika.
b. ako ovlaštenik dozvole ne obavlja djelatnosti za koje mu je dozvola dana.
U slučajevima iz točke a) i b) ovlaštenik dozvole bit će pozvan da se u određenom roku izjasni o razlozima koji predstavljaju osnovu za ukidanje dozvole.
XIX. INFORMACIJE UZ PROVEDBU PONOVLJENOG NATJEČAJA
Sve informacije vezane uz provedbu ovoga Ponovljenog javnog natječaja zainteresirane osobe mogu zatražiti u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu na adresi Ćira Carića 3, ured br. 21, radnim danom u uredovno vrijeme za stranke od 09.00 do 12.00 sati ,putem e-pošte jdadic@dubrovnik.hr ili telefonom na broj 020/638-219.
Ponuditelj je podnošenjem ponude na Ponovljeni javni natječaj suglasan da se njegovi osobni podaci prikupljaju i obrađuju u svrhu provođenja Ponovljenog javnog natječaja.
Sudionici Ponovljenog Javnog natječaja bit će pismeno obavješteni o rezultatima Ponovljenog javnog natječaja.
XX. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Grad Dubrovnik zadržava pravo izmjene teksta ovoga Ponovljenog javnog natječaja u slučaju potrebe usklađenja istog s podzakonskim aktima ili izmjenama Plana upravljanja pomorskim dobrom na području grada Dubrovnika za razdoblje 2024.-2028. godine.
Grad Dubrovnik zadržava pravo poništiti ovaj Ponovljeni javni natječaj bez obrazloženja i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
KLASA: 342-01/24-01/06
URBROJ: 2117-1-01-25-300
Dubrovnik, 13. veljače 2025.
Gradonačelnik:
Mato Franković, v. r.
-----------------------------