Službeni glasnik

Službeni glasnik

SLUŽBENI GLASNIK BROJ 2, 27. siječnja 2025.Objavljeno: 27.01.25.

30. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika

Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13., 137/15., 123/17., 98/19. i 144/20), članka 48.Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), i članka 25. Pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 18/23, 1/24, 2/24, 6/24, 19/24, 21/24 i 22/24  i Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima („Narodne novine“ broj 55/24.), a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14. i 127/2017. i 98/19.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi

P R A V I L N I K

o izmjenama i dopunama Pravilnika o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika

 

 

 

Članak 1.

 

U Pravilniku o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ:2117/01-01-18-03 od 31.kolovoza 2018., KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ:2117/01-01-19-07 od 03. siječnja 2019., KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ: 2117/01-01-20-10 Dubrovnik, 23. ožujka  2020., KLASA:011-01/18-01/04 URBROJ: 2117/01-01-20-13 Dubrovnik, 27. svibnja 2020.  dalje u tekstu Pravilnik),  u tekstu:

-       u članku 4. brišu se riječi „Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu“ i zamjenjuju riječima: „Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu“, u odgovarajućem padežu,

-       u članku 4. brišu s riječi „Odsjek za komunalno redarstvo“ i zamjenjuje se riječima „Odsjek za komunalno i pomorsko redarstvo“, u odgovarajućem padežu,

-       u članku 4. brišu se riječi „Upravni odjel za promet“ i zamjenjuje se riječima „Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu“, u odgovarajućem padežu,

-       U članku 4. stavku 1., članku 5. stavak 3., članku 10. stavku 2., članku 11. stavku 1, alineji 6, članku 12. stavku 1 i 3 briše se „Upravni odjel za poslove gradonačelnika“ i zamjenjuje se riječima „Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove“ u odgovarajućem padežu

-       U članku 12. briše se 50,00 kuna (pedeset kuna) i zamjenjuje se riječima „8 eura (osam eura)“.

 

Članak 2.

 

U članku 4. stavku 1. dodaje se nova alineja i glasi:

-        radno vrijeme službenika Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Odsjeka za  sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada za koje od 01. ožujka do 30. studenog postoji svakodnevna potreba za obavljanje poslova (od ponedjeljka do nedjelje) raspoređeno je u dvije smjene na pet radnih dana u tjednu koji će se odrediti sukladno potrebama posla i to prva smjena počinje od 07:00 ili 08:00 sati i traje do 15:00 ili 16:00 sati, druga smjena počinje od 15:00 ili 16:00 sati i traje do 22:00 ili 23:00 sata.

 

Članak 3.

 

Ovaj Pravilnik objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i stupa na snagu osmog dana od dana objave.                                                                                     

 

 

KLASA:011-01/18-01/04

URBROJ: 2117-1-01-25-16

Dubrovnik, 09. siječnja 2025.

                                   

Gradonačelnik:

Mato Franković, v. r.

-----------------------------