Službeni glasnik

Službeni glasnik

SLUŽBENI GLASNIK BROJ 31, 27. prosinca 2024.Objavljeno: 27.12.24.

416. Plan prijma u službu u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2025. godinu

Na temelju članka 10. stavka 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.), a sukladno Proračunu Grada Dubrovnika za 2025. godinu („Službeni glasnik Grada Dubrovnika, broj 20/23.) gradonačelnik Grada Dubrovnika utvrđuje sljedeći

 

 

PLAN PRIJMA U SLUŽBU U UPRAVNA TIJELA

GRADA DUBROVNIKA ZA 2025. GODINU

(kratkoročni plan)

 

 

 

Članak 1.

 

Planom prijma u službu u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2025. godinu (kratkoročni plan) - u daljnjem tekstu Plan, utvrđuje se plan prijma službenika i namještenika u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2025. godinu.

 

 

Članak 2.

 

Plan prijma u službu službenika i namještenika u upravna tijela Grada Dubrovnika sadrži:

·         stvarno stanje popunjenosti;

·         potreban broj službenika i namještenika na neodređeno vrijeme;

·         potreban broj vježbenika.

 

 

Članak 3.

 

U Gradu Dubrovniku na neodređeno vrijeme zaposleno je 269 službenika i 14 namještenika, a koji su raspoređeni na radna mjesta sukladno Pravilniku o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika i sistematizaciji radnih mjesta upravnih tijela.   

 

Struktura službenika i namještenika u službi na neodređeno vrijeme po upravnim odjelima i službama je sljedeća:

 

1.    u Upravnom odjelu za poslove gradonačelnika - 29 službenika

2.    u Upravnom odjelu za kulturu, baštinu i turizam– 14 službenika

3.    u Upravnom odjelu za proračun, financije i naplatu – 20 službenika

4.    u Upravnom odjelu za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo - 14 službenika

5.    u Upravnom odjelu za izgradnju i upravljanje projektima – 10 službenika

6.    u Upravnom odjelu za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove – 47 službenika i 14 namještenika

7.    u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata prostornoga uređenja i gradnje - 19 službenika

8.    u Upravnom odjelu za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša - 14 službenika

9.    u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu - 84 službenika

10.    u Upravnom odjelu za europske fondove i gospodarstvo – 14 službenika

11.    u Službi gradskog vijeća - 2 službenika

12.    u Službi za unutarnju reviziju - 2 službenika.

 

 

Članak 4.

 

Utvrđuje se potreban broj službenika za prijam u službu na neodređeno vrijeme za 2025. godinu:

·         1 pročelnik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava te iz područja tehničkih znanosti - arhitekture i urbanizma i građevinarstva na radno mjesto 8.1. pročelnik Upravnog odjela za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje;

 

·         2 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti – pravo na radno mjesto 1.24. viši stručni suradnik III, Odsjek za odnose sa javnostima u Upravni odjel za poslove gradonačelnika;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava, ekonomije, javne uprave i politologije te iz područja tehničkih znanosti na radno mjesto 1.28. viši savjetnik I za zaštitu na radu, civilnu zaštitu i zaštitu od požara, Odsjek za sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada u Upravni odjel za poslove gradonačelnika;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih i tehničkih znanosti na radno mjesto 1.30. viši stručni suradnik I za upravljanje i razvoj pametnog grada, Odsjek za sigurnost i upravljanje kriznim situacijama i razvoj pametnog grada u Upravni odjel za poslove gradonačelnika;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja tehničkih znanosti -  računarstva, elektrotehnike, informacijsko-komunikacijskog prometa na radno mjesto 1.34. viši savjetnik I, Odsjek za informatiku u Upravni odjel za poslove gradonačelnika;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studiji iz područja društvenih znanosti - ekonomije i javne uprave na radno mjesto 3.11. Stručni suradnik II, Odsjek za računovodstvo i proračun u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu;

 

·         1 službenik/ca završena srednja stručna sprema ekonomske, matematičke, upravno-pravne, turističke struke ili gimnazija na radno mjesto 3.13. referent – računovodstveni referent, Odsjek za računovodstvo u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu;

 

·         1 službenik/ca završena srednja stručna sprema ekonomske, matematičke, upravno-pravne, turističke struke ili gimnazija na radno mjesto 3.18. referent – računovodstveni referent,  Odsjek za gradske poreze i naplatu u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja tehničkih znanosti - arhitekture i urbanizma i građevinarstva na radno mjesto 6.6. savjetnik I u Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima;

 

·         1 službenik/ca završena srednja stručna sprema upravno-pravne, ekonomske, turističke struke, ili gimnazija na radno mjesto 7.13. Referent - administrativni referent u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove;

·         1 namještenik/ca sa nižom stručnom spremom ili osnovna škola na radno mjesto 7.22. čistačica u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za opće poslove;

 

·         1 namještenik/ca završena srednja stručna sprema ekonomske, ugostiteljsko-turističke ili tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto 7.24. portir-telefonist,  Odsjek za opće poslove, u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij iz područja društvenih i tehničkih znanosti na radno mjesto 7.29. stručni suradnik I u Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove;

 

·         1 službenika/ca završena srednja stručna sprema upravno-pravne, ekonomske, tehničke,  turističke ili ugostiteljske struke ili gimnazija na radno mjesto 7.32. referent u pisarnici u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti – prava na radno mjesto 10.10. savjetnik I za pravna pitanja u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu;

 

·         2 službenika/ce završeno najmanje četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje ili gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje na radno mjesto 10.45. Referent - komunalno pomorski redar, Odsjek za komunalno i pomorsko redarstvo u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja tehničkih znanosti na radno mjesto 10.49. savjetnik I za promet, Odsjek za promet, u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu;

 

·         1 službenik/ca završeno najmanje četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje ili gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje na radno mjesto 10.55. referent - prometni redar, Odsjek za prometno redarstvo u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu;

 

·         1 službenik/ca završena srednja stručna sprema upravno –pravne, ekonomske, turističke ili tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto 10.53. referent – administrativni referent, Odsjek za promet u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava i ekonomije te iz područja tehničkih znanosti na radno mjesto 10.39. voditelj odsjeka u Odsjeku za mjesnu samoupravu u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu;

 

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava i ekonomije te iz područja tehničkih znanosti - arhitekture i urbanizma i građevinarstva na radno mjesto 8.4. viši savjetnik I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje;

·         1 službenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava i ekonomije te iz područja tehničkih znanosti - arhitekture i urbanizma i građevinarstva na radno mjesto 8.7. viši stručni suradnik III u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje;

 

·         1 službenik/ca, završeno najmanje četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje ili gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, na radno mjesto pod rednim brojem 8.11.1. referent - administrativni referent u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje.

 

 

Članak 5.

 

Utvrđuje se potreban broj vježbenika za 2025. godinu:

·         1 vježbenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti – prava na radno mjesto 7.12. viši stručni suradnik I u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove;

 

·         1 vježbenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava i ekonomije te iz područja tehničkih znanosti - arhitekture i urbanizma i građevinarstva na radno mjesto 8.7. viši stručni suradnik III u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje;

 

·         1 vježbenik/ca završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja tehničkih znanosti - arhitekture i urbanizma i građevinarstva na radno mjesto 8.8. viši stručni suradnik III u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje.

 

 

Članak 6.

 

Na temelju ovog Plana, slobodna radna mjesta popunjavaju se putem javnog natječaja ili na drugi način sukladno Zakonu o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravu („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.).

 

 

Članak 7.

 

Ovaj Plan stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 112-01/24-02/01

URBROJ: 2117-1-01-24-11

Dubrovnik, 18. prosinca 2024.

 

Gradonačelnik:

Mato Franković, v. r.

---------------------------------