Službeni glasnik

Službeni glasnik

SLUŽBENI GLASNIK BROJ 30, 18. prosinca 2024.Objavljeno: 18.12.24.

396. Odluka o proglašenju komunalne infrastrukture javnim dobrom u općoj uporabi u vlasništvu Grada Dubrovnika – trg kod Pošte Lapad

Na temelju članka 59. i 62. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 68/18, 110/18 i 32/20) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 38. sjednici, održanoj 18. prosinca 2024., donijelo je

 

ODLUKU

o  proglašenju komunalne infrastrukture javnim dobrom u općoj uporabi

u vlasništvu Grada Dubrovnika – trg kod Pošte Lapad

 

 

 

Članak 1.

 

Proglašava se komunalna infrastruktura javnim dobrom u općoj uporabi u vlasništvu Grada Dubrovnika:

 

           -           trg kod Pošte Lapad - javna prometna površina na kojoj nije dopušten promet motornim vozilima, koja se nalazi na dijelu k.č. 1028/10, 1254/2, 939/1 sve k.o. Gruž (s.i.) odnosno dijelu k.č. 691/1, 5105/1, 690 i 682/1 sve k.o. Dubrovnik (n.i.) i dijelu k.č. 687/1 k.o. Dubrovnik Nova, a od kojih će se geodetskim elaboratom formirati k.č. 1666 k.o. Gruž (s.i.) odnosno 690/1 k.o. Dubrovnik (n.i.) i 687/3 k.o. Dubrovnik Nova.

 

Članak 2.

 

Primjenom čl. 132. Zakona o komunalnom gospodarstvu, a na temelju geodetskog elaborata izvedenog stanja komunalne infrastrukture, evidentirat će se novo stanje u zemljišnim knjigama te u katastarskom operatu Državne geodetske uprave, Područnog ureda za katastar u Dubrovniku.

 

Članak 3.

 

Nalaže se Općinskom sudu u Dubrovniku, Zemljišnoknjižni odjel, upis komunalne infrastrukture iz članka 1. ove Odluke kao „Javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Grada Dubrovnika, Dubrovnik, Pred Dvorom 1, OIB: 21712494719 “ u zemljišne knjige.

 

Članak 4.

 

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Dubrovnika.

 

KLASA: 363-01/24-09/30

URBROJ: 2117-1-09-24-03

Dubrovnik, 18. prosinca 2024.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:

mr. sc. Marko Potrebica, v. r.

-------------------------------------------