Službeni glasnik

Službeni glasnik

SLUŽBENI GLASNIK BROJ 27, 30. listopada 2024.Objavljeno: 31.10.24.

378. Program održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini

Na temelju članka 72. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 68/18, 110/18 i 32/20) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 36. sjednici, održanoj 29. listopada 2024., donijelo je

 

 

P  R  O  G  R  A  M

                                  održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini

 

 

OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovim Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Program) u skladu s predvidivim i raspoloživim sredstvima i izvorima financiranja utvrđuje se:

 

-      opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima u 2025. godini i

-      iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa s naznakom izvora financiranja.

 

Ovaj Program obuhvaća:

 

1.    održavanje nerazvrstanih cesta

2.    održavanje javnih površina na kojima nije dopušten promet motornih vozila

3.    održavanje građevina javne odvodnje oborinskih voda

4.    održavanje javnih zelenih površina

5.    održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene

6.    održavanje groblja

7.    održavanje čistoće javnih površina

8.    održavanje javne rasvjete.

 

Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:

 

-     komunalne naknade

-     opći prihodi i primici

-     naknade za uporabu pomorskog dobra

-     ostalih prihoda za posebne namjene - Hrvatske vode

-     naknade po gradskim odlukama

-     ostale pomoći unutar općeg proračuna – Žuc

-     turističke pristojbe

                

Članak 2.

 

Program se temelji na stvarnim potrebama održavanja objekata i uređaja iz članka 1. na području Grada Dubrovnika i raspoloživim financijskim sredstvima za te namjene, a u nadležnosti je Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu.

 

 

 

2. OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA

 

2.1. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA

 

Članak 3.

 

Održavanje nerazvrstanih cesta znači održavanje površina kojima se koristi za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a nisu razvrstane ceste prema posebnim propisima, te gospodarenje cestovnim zemljištem uz nerazvrstane ceste.

 

2.1.1.  Održavanje nerazvrstanih cesta s opremom

 

Članak 4.

 

Održavanje nerazvrstanih cesta obuhvaća:

-        održavanje opreme (rampe, ograde, stupići) i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama,

-        nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta,

-        održavanje kolnika,

-        održavanje rubnjaka i staza,

-        održavanje površina koje služe za promet po bilo kojoj osnovi i pristupačne su većem broju korisnika i

-        održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama.

-        Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta

 

2.1.2. Održavanje opreme i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama

 

Članak 5.

 

Oprema i prometna signalizacija na nerazvrstanim cestama održava se na slijedeći način:

-        oštećene odbojne i druge ograde i stupiće na prometnicama treba popraviti najkasnije tri dana od dana nastanka oštećenja,

-        odbojne i druge ograde treba redovito ličiti i održavati urednim,

-        oznake na kolniku (vodoravna prometna signalizacija) obnavljaju se najmanje jednom u godini i to najkasnije do kraja mjeseca svibnja,

-        oznake na kolnicima u raskrižjima na kojima su postavljeni semafori i na kolnicima prometnica oko škola, obnavljaju se po potrebi u dogovoru s Upravnim odjelom za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika,

-        okomita prometna signalizacija dopunjuje se prema potrebi,

-        održavanje semafora prema ugovoru.

 

2.1.3. Nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta

 

Članak 6.

 

Redoviti nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta obavlja se pregledom, i to :

-     Uži dio Grada Dubrovnika - tri puta tjedno

-     Sustjepan - Lozica, Mokošica, Komolac - Brgat, Bosanka, Gornja sela, Brsečine,

   Trsteno, Orašac, Zaton - jednom tjedno.

 

Izvanredni nadzor nad svim nerazvrstanim cestama obavlja se odmah, za vrijeme elementarnih nepogoda (jakih pljuskova, vjetrova i sl.) i nakon njihova prestanka.

 

2.1.4. Održavanje kolnika

 

Članak 7.

 

Kolnici se održavaju po sljedećim standardima:

-          kolnik mora biti očišćen od masnih mrlja, blata, prašine, smeća i drugih otpadnih tvari,

-          krupniji otpaci ili predmeti, odroni kamenja ili dijelovi vozila oštećenih u prometnoj nezgodi uklanjaju se s kolnika odmah, a ako ne ugrožavaju sigurnost prometa, onda najkasnije prilikom redovitog pregleda,

-          pri pojavi poledice, kolnici se posipaju solju i drugim pogodnim materijalom, osobito na usponima i zavojima, a pri pojavi snijega istog treba ukloniti s kolnika. U takvim okolnostima radovi na čišćenju i posipanju započinju odmah, a prednost imaju nerazvrstane ceste u zoni A,

-          udarne rupe na kolniku zatvaraju se u najkraćem roku i to istim materijalom od kojega je napravljena kolnička konstrukcija i

-          iznimno, za vrijeme vremenskih nepogoda, rupe se mogu zatvoriti privremeno i drugim materijalom dok traje nepogoda.                                                                                  

 

2.1.5. Održavanje rubnjaka i staza

 

Članak 8.

 

Rubnjake i staze (stube) treba stalno održavati, a oštećenja se odmah popravljaju.

 

 

2.1.6. Održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama

 

Članak 9.

 

Nogostupi se održavaju na način kao i kolnici, a oštećenja se popravljaju u rokovima kako je to određeno i za popravak udarnih rupa.

 

 

Članak 10.

 

2.1.7. Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta

 

Izvanredno održavanje spada u grupu zahtjevnijih i opsežnijih radova održavanja cesta, a temeljni im je cilj dugotrajnije uređenje i poboljšanja pojedinih dijelova ceste bez izmjene njenih tehničkih elemenata, osiguranja sigurnosti, stabilnosti i trajnosti ceste i cestovnih objekata i povećanja sigurnosti prometa.

 

 

Članak 11.

 

Za radove iz članka 3. do 10. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje prometnim površinama; aktivnost: Prometne površine; aktivnost: Semafori; projekt: Asfaltiranje dijela ulice Iva vojnovića i u okviru programa: Projekti participativnog budžetiranja kako slijedi:

 

- Prometne površine ......................................................................................... 2.833.500 EUR

- Semafori .....................................................................................................…….. 34.000 EUR

- Asfaltiranje dijela ulice Iva Vojnovića................................................................. 700.000 EUR

- Asfaltiranje puta na Bosanci ………………………………………………………  60.000 EUR

- Obnova dijela puta od Četušine u Brsečinama …………………………………  60.000 EUR

 

Obavljanje: ......................................................................odabrani izvoditelji - prema ugovoru

Procjena troškova: ........................................................................................ 3.687.500 EUR.

 

 

2.2 ODRŽAVANJE JAVNIH PROMETNIH POVRŠINA NA KOJIMA NIJE DOPUŠTEN PROMET MOTORNIH VOZILA

 

Članak 12.

 

Javne prometne površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima su trgovi, pločnici, javni prolazi, javne stube, prečaci, šetališta, uređene plaže, biciklističke i pješačke staze, pothodnici, podvožnjaci, nadvožnjaci, mostovi i tuneli, ako nisu sastavni dio nerazvrstane ili druge ceste.

 

 

2.2.1. Održavanje pločnika u povijesnoj jezgri Grada Dubrovnika

 

Članak 13.

 

Radovi iz ovog članka podrazumijevaju radove održavanja pločnika u povijesnoj jezgri Grada Dubrovnika. Pod radovima održavanja podrazumijevaju se radovi popravaka ili zamjene ploča i skalina, hitne sanacije puknutih, urušenih ili ulegnutih ploča i skalina, kao i drugi potrebni građevinski radovi da bi se pločnici vratili u prvotno stanje.

 

 

Članak 14.

 

Za radove iz članka 13. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa:

Javne površine; aktivnost: Pločnici u povijesnoj jezgri Grada.

 

Obavljanje:........................................................................odabrani izvoditelj - prema ugovoru

Procjena troškova:.............................................................................................. 80.000 EUR.

 

 

2.2.2. Održavanje javnih kupališta

 

Članak 15.

 

Pod javnim kupalištima podrazumijevaju se sva kupališta na kojima je omogućen nesmetan i slobodan pristup svim građanima, odnosno ona kupališta za koje nije dana koncesija za korištenje pomorskog dobra (za gospodarsko korištenje ili posebnu upotrebu) bilo pravnim ili fizičkim osobama registriranim za obavljanje obrta.

Održavanje javnih kupališta podrazumijeva tekuće održavanje kupališta i plaža nastalih uslijed erozije mora (betoniranje podesta, nasipanje žala, popravci stepenica i zaštitnih ograda i dr.), održavanje čistoće javnih kupališta podrazumijeva čišćenje i odvoz otpadaka koji su navedeni u troškovniku radova ugovornog izvođača. Ovi radovi se obavljaju u razdoblju od 15. travnja do 31. listopada. Pod održavanjem čistoće javnih kupališta podrazumijeva se čišćenje i odvoz otpada sa kupališta. Održavanje čistoće javnih kupališta obavlja se u sezonskom razdoblju (od 01. svibnja do 30. rujna) svakodnevno, a u izvan sezonskom razdoblju (od 01. listopada do 30. travnja) obavlja se izvanredno čišćenje po potrebi.

 

 

Članak 16.

 

Sredstva potrebna za izvršenje radova iz članka 15. osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: More; Aktivnost: Pomorsko dobro i održavanje plaža

 

Obavljanje:.............................................  odabrani izvoditelj - prema ugovoru

Procjena troškova: ................................................... 730.000 EUR  - odabrani izvoditelj

Unutar programa:   Čistoća javnih površina (99.800 EUR).           

 

 

2.2.3. Ostale javne prometne površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima

 

                                                  Članak 17.

 

Radovi iz ovog članka podrazumijevaju radove održavanja i popravaka ostalih javnih prometnih površina na kojima nije dopušten promet motornim vozilima ( šetališta, pješačke staze, trgovi ).

Sredstva su planirana u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje prometnim površinama; aktivnost: Javne prometne površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima i u okviru programa: Projekti participativnog budžetiranja kako slijedi:

 

- Javne promet. površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima ...  110.000 EUR

- Pješačka magistala O.Š. Montovjerna - dvorana Gospino polje ………….....    120.000 EUR

- Uređenje pješačke staze Tamarić ……………………………………………….    120.000 EUR

 

Obavljanje: ......................................................................odabrani izvoditelji - prema ugovoru

Procjena troškova: ........................................................................................... 350.000 EUR.

 

 

2.3. ODRŽAVANJE GRAĐEVINA JAVNE ODVODNJE OBORINSKIH VODA

 

Članak 18.

 

Za održavanje građevina javne odvodnje oborinskih voda na području Grada Dubrovnika, potrebno je izdvojiti financijska sredstva kako bi ista bila u stanju funkcionalne sposobnosti. Sastavni dijelovi sustava su slivnici, rešetke, otvoreni i zatvoreni kanali za atmosfersku odvodnju. Cestovni jarci i slivnici održavaju se tako da u svakom trenutku mogu primiti količinu oborina za koju su projektirani, pa se u tu svrhu redovito čiste i popravljaju i nadograđuju ako nije potrebna građevinska dozvola ili rješenje o gradnji.

 

Čišćenje se obavlja u:

 

ZONI  A – najmanje dva puta tjedno, a obuhvaća: sve slivnike, kanale, rešetke i šahtove unutar gradskih zidina, Brsalje, Pile, Ploče, Iza Grada, Uz Posat, Dr. Ante Starčevića, Kralja Zvonimira (šetnica), Kralja Tomislava, Obalu Stjepana Radića, Grušku obalu, Obalu Pape Pavla Ivana II, A. Hebranga, Splitski put, N. Tesle, Put Republike, V. Nazora, I. Vojnovića, Od Batale, Zagrebačku ulicu, P. Krešimira IV, F. Supila, P. Čingrije, Liechtensteinov put, M. Perića, D. Alighierija, P. Bakića, spoj ulica Iza Grada i Zagrebačke ul., V. Bukovca,  Masarykov put, N. i M. Pucića,  Sv.Đurđa,  Miletićevu i J. B. Jelačića.

 

ZONI B - najmanje jednom tjedno, a obuhvaća: Lapadsku obalu, Od Sv. Mihajla, I. Matijaševića, Između tri crkve, Don F. Bulića, Zlatni potok, Kneza Branimira, G. Rajčevića, Goricu Sv. Vlaha, Generala Janka Bobetka, Od Gaja, Dr. V. Mačeka, P. Hektorovića,  M.     Marojice, I. Meštrovića,  Kardinala Stepinca (do P.Svačića), Dr. Ante Šercera, Ćira Carića,          M. Vodopića, Uz Tabor, Padre Perice, Kunsku, Sustjepansku, Sunčanu, Kralja Zvonimira, I.Zajca, V.Lisinskog, Baltazara Bogišića, P. Budmani, Anice Bošković i Maestra Đela Jusića.

 

ZONI C  – najmanje jednom u 15 dana, a obuhvaća: I. Dulčića, Ispod Petke, S. S. Kranjčevića, Volantinovu, Od Bosanke, Od Srđa, Između vrta, J. Pupačića, Zrinsko-Frankopansku, M. Marulića, U Pilama, Od Tabakarije i Cavtatsku.

 

ZONI D – prema potrebi, a obuhvaća: sve kanale, slivnike i rešetke koje nisu obuhvaćene zonama A, B i C, a nalaze se na području od Orsule do Kantafiga.

 

ZONI E – prema potrebi, a obuhvaća: Mokošicu ( Novu i Staru ) i naselja u Rijeci dubrovačkoj, Zaton, Orašac, Trsteno i Brsečine.

 

ZONI F – prema potrebi, a  obuhvaća naselja: Koločep, Lopud, Suđurađ, Luku Šipansku, Gromaču, Kliševo, Riđicu i Ljubač.

 

U tijeku vremenskih nepogoda i nakon njih obvezno je izvršiti pregled i čišćenje.

 

 

Članak 19.

 

Za radove iz članka 18. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa:

 

Slivnici, rešetke i oborinski kanali; aktivnost: Redovito održavanje slivnika, rešetki i oborinskih kanala

 

Obavljanje: ......................................................................................Vodovod Dubrovnik d.o.o.

Procjena troškova ............................................................................................. 130.000 EUR

 

        

2.4 ODRŽAVANJE JAVNIH ZELENIH POVRŠINA

 

Članak 20.

 

Pod održavanjem javnih zelenih površina (parkovi, drvoredi, živice, cvjetnjaci, travnjaci, skupine ili pojedinačna stabla, dječja igrališta s pripadajućom opremom, javni športski i rekreacijski prostori, zelene površine uz ceste i ulice, ako nisu sastavni dio nerazvrstane ili druge ceste odnosno ulice i sl.) podrazumijeva se košnja, obrezivanje i sakupljanje biološkog otpada s javnih zelenih površina, obnova, održavanje i njega drveća, ukrasnog grmlja i drugog bilja, popločenih i nasipanih površina u parkovima, opreme na dječjim igralištima, fitosanitarna zaštita bilja i biljnog materijala za potrebe održavanja i drugi poslovi potrebni za održavanje tih površina.

 

2.4.1. Osnovno održavanje javnih zelenih površina

 

Članak 21.

 

Osnovno održavanje zelenih javnih površina obuhvaća cjelovito održavanje parkova i drugih javnih zelenih površina u vlasništvu grada Dubrovnika, osim građevinskih zahvata na rubnjacima, zidovima i podzidima i osim održavanja ograda i klupa za odmor, dječjih igrališta i sprava za igranje.

 

Ova djelatnost obavlja se po pravilima struke, tako da zelenilo udovoljava funkcijskim i estetskim kriterijima.

 

Osnovno održavanje koje se obavlja  na cijelom području grada Dubrovnika dijeli se na zone prema potrebnom intenzitetu održavanja. Operativni ritam  i dinamika održavanja utvrđuju se godišnjim ugovorom. Osnovno održavanje razumijeva naročito:

-      čišćenje parkova i drugih javnih zelenih površina (od komunalnog otpada, lišća i ekskremenata kućnih ljubimaca),  staza i košarica, te odvoz ostataka na odlagalište

-      orezivanje i čišćenje nasada,

-      proljetno okopavanje nasada,

-      prihranjivanje nasada,

-      okopavanje – plijevljenje nasada,

-      zalijevanje nasada,

-      tretiranje nasada zaštitnim  sredstvima,

-      skidanje štetnika,

-      košnja travnjaka,

-      obnavljanje i popunu nasada,

-      sezonsku sadnju cvijeća,

-      orezivanje javnog zelenila koje ulazi u profil prometnice,

-      održavanje staza i puteljaka u parkovima,

-      čišćenje košarica za otpatke u sastavu javnih zelenih površina,

-      čišćenje vodnjaka i fontana na javnim zelenim površinama,

-      održavanje sistema za automatsko navodnjavanje na javnim zelenim površinama,

-      suzbijanje bolesti palmine pipe na javnim zelenim površinama,

-      zbrinjavanje zelenog otpada sa javnih zelenih površina

-      i nadzor nad javnim zelenim površinama.   

 

Područje grada Dubrovnika na kojem se obavlja djelatnost osnovnog održavanja javnih zelenih površina dijeli se na sljedeće zone :

 

Zona  A

 

1.    Park na Pločama

2.    Zelena površina na ulazu u Lazarete

3.    Park pod mostom na Pločama

4.    Park u Posatu – u Pilama

5.    Skverovi Pile – Iza Grada

6.    Park Uz Posat

7.    Zelena površina u Zagrebačkoj ulici – iznad Vatrogasaca

8.    Zelenilo na Buži

9.    Park Gradac

10.  Zelena površina ispred groblja “Boninovo”

11.  Zelenilo uz Splitski put ( ispod groblja ) i zapadno od mosta do FINE

12.  Skverovi kod Doma zdravlja

13.  Park grada Bad Homburga

14.  Skverovi na križanju  ulica V. Nazora i Puta od Republike

15.  Zelenilo uz Put dr. Ante Starčevića

16.  Zelene površine u Vukovarskoj ulici -  kod bivše vojarne

17.  Vukovarska ulica - Novi otoci

18.  Park na križanju Vukovarske i Ulice dr. Ante Starčevića

19.  Nova šetnica između Atlant centra i zgrade Grawe

20.  Skverovi na raskrižju semafori -Lapad stanica

21.  Skverovi u novoj ulici kod hotela Stadion

22.  Park nevinih žrtava rata

23.  Skverovi na Obali Nikole Tesle

24.  Skverovi oko parka u Gružu

25.  Park Luja Šoletića

26.  Zelena površina ispod igrtališta na Kantafigu

27.  Zelena površina kod autobusnog kolodvora

28.  Niz oleandri uz ogradu Frendy-a

29.  Skverovi na Solskoj bazi

30.  Drvored česvina na Obali pape Ivana Pavla ll

31.  Zelenilo ispred crkve u Gružu

32.  Niz oleandri uz ogradu Luke preko puta hotela Petke

33.  Park kod Orsana na Batali

34.  Skverovi – raskrižje Ilijina Glavica i zelenilo uz Ulicu Vladimira Nazora do Vodovoda

35.  Zelene površine u Čokolinu

36.  Zelene površine na Šetalištu kralja Zvonimira

37.  Zelenilo na križanju Ulice kralja Tomislava i Kardinala Stepinca

38.  Skverovi na Putu Ćira Carića

39.  Park na Putu Marka Marojice

40.  Zelenilo na spoju Pera Bakića i D-8 - Petlja

41.  Nova površina u Ulici dr. Ante Šercera

42.  Zelene površine kod hotela Stadion

43.Javne zelene površine na otoku Šipan- Luka Šipanska

 

Zona  B

 

44. Zelenilo uz Ulicu kralja Tomislava

45. Zelenilo uz Ulicu Miljenka Bratoša – Orsan –pošta Lapad

46. Zelenilo u Ulici D. Alghieri

47. Bogišićev park

48. Zelenilo uz put Mata Vodopića

49. Zelena površina uz novu šetnicu u Solitudu

50. Zelena površina uz Ulicu Josipa Kosora – drvored ljutih naranača i novi skverovi

51. Zelena površina u Ulici Petra Zoranića

52. Zelene površine uz Riječku ulicu

53. Zelena površina oko igrališta u Solitudu

54. Park u Ulici Padre Perice

55. Zelene površine oko parkirališta u Ulici Janka Bobetka

56. Zelena površina u Sinjskoj ulici

57. Zelena površina kod igrališta na Montovjerni

58. Zelenilo ispred domouprave

59. Zelena površina između hotela Sumratin i parkirališta

60. Zelena površina na autobusnoj stanici u Staroj Mokošici

 

Zona C

 

61. Zelenilo na Putu I. Vojnovića

62. Zelena površina oko parkirališta u Ulici Ivana Meštrovića

63. Zelene površine kod igrališta u Hladnici

64. Park u Pejtonu

65. Zelena površina oko zgrade Pentagon

66. Zelenilo uz ulicu Žrtava s Dakse

67. Zelenilo iznad kupališta Ploče

68. Park pod Lovrijencem

69. Park ispod Boninova

70. Zelenilo kod stambenog niza Mihajlo

71. Zelenilo uz Ulicu Od Batale do semafora Lapad

72. Zelenilo uz Ulicu Ivana Zajca – od benzinske pumpe do Orsana

73. Površina Pile-usjek Uz Posat (bivša meteorološka stanica )

 

Zona D

 

74. Zelene površine u Komolcu

- površina ispred Velpro-a

- spomenik na magistrali

- spomenik kod trafostanice

- arle uz nogostup kod Pema

- površina ispod goblja

- Tenturija

- površina pored ulaza u ACI marinu

75. Trg oružja

76. Zeleni pojas oko Minčete

77. Zelenilo u Ulici Andrije Hebranga

78. Park u Ulici Od Gale

79. Javne zelene površine u naselju Gorica l

80. Javne zelene površine u naselju Gorica II

81. Zelene površine iznad Sportske dvorane – padina od staze do Ulice Iva Vojnovića

82. Zelene površine uz Liechtensteinov put

83. Zelene površine između magistrale i Vinogradarske ulice

84. Zelene površine između Vinogradarske ulice i ulice Od Izvora

85. Zelene površine između magistrale i ulice Bartola Kašića

86. Zelene površine između ulice Bartola Kašića i ulice Od Izvora

87. Zelene površine između ulice Od Izvora i ulice Marina Kneževića

88. Zelene površine između ulice Marina Kneževića i ulice Između Dolaca

89. Zelena površina kod spomenika u Staroj Mokošici

90. Zelena površina oko novog igrališta na babinom kuku

91. Zelene površine uz Ulicu Iva Dulčića

92. Skverovi u Sustjepanu

93. Zelena površina na parkiralištu TUP-ovom naselju

94. Zelena površina na mostu dr. Franja Tuđmana

 

Zona E

 

95. Zelena površina kod spomenika na Osojniku

96. Javne zelene površine na otoku Šipanu – Suđurađ

97. Javne zelene površine na otoku Koločepu

98. Javne zelene površine na otoku Lopudu

99. Javne zelene površine u Zatonu

 

Ostale javne zelene površine na gradskom i širem gradskom području

po nalogu ovlaštene osobe.

 

Čišćenje javnih zelenih površina obavlja se :

 

-  u zoni  A     svakim radnim danom

-  u zoni  B     tri puta tjedno

-  u zoni  C     dva puta tjedno

-  u zoni  D     jednom tjedno

-  u zoni  E     jednom mjesečno,       

 

Orezivanje i čišćenje nasada, živica i trajnica obavlja se u pravilu dva puta u godini uz poštivanje pravila struke, sklada i estetike.

 

Orezivanje i čišćenje gustog sklopa grmlja koje zahtijeva radikalniju rezidbu, nasada gdje dominira grmlje, mješovitog nasada drveća i naraslog grmlja, te starijeg drveće s rijetkim prirastom obavlja se jednom u godini uz poštovanje pravila struke.

 

Proljetno okopavanje nasada s prihranjivanjem (mineralnim ili prirodnim gnojivom) obavlja se jednom u godini.

 

Travnjaci i površine pod sezonskim cvijećem prihranjuju se mineralnim gnojivom više puta godišnje zbog intenzivnog zalijevanja koje uzrokuje ispiranje hraniva u dublje slojeve i dovodi do osiromašivanja zemljišta.

 

Okopavanje nasada ovisi o vrsti nasada na pojedinoj zelenoj površini i obavlja se prema potrebi.

 

Nasadi se zalijevaju prema potrebi, a najmanje u takvom opsegu koji spriječava njihovo propadanje. Učestalost zalijevanja ovisi o vrsti nasada i količini oborina tijekom godine.

 

Održavanje sustava za automatsko navodnjavanje sastoji se od: provjere ventila, uštimavanja sustava, spajanja oštećenja kap po kap, ugradnje i štelovanja dizni, čišćenja električnih ventila u kućištu, zamjene programatora i baterija, programiranja sustava i uštimavanje prema vremenu zalijevanja, zamjene rasprskivača i sanacija oštećenja nastalih kao posljedica vandalizma.  

 

Nasadi se tretiraju više puta u godini zaštitnim sredstvima zbog suzbijanja biljnih bolesti, štetnika (nametnika) i korova.

 

Uklanjanje  štetnika (borova prelca i dr.) obavlja se mehanički jednom u godini.Travnjaci se kose prema potrebi, što ovisi o klimatskim prilikama tijekom godine. Sezonska sadnja cvijeća obavlja se u pravilu dva puta u godini, u proljeće i jesen.

 

Zamjena, obnova i popuna nasada odgovarajućim biljnim fondom obavlja se po potrebi i Ugovoru, a iznimno po nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu grada Dubrovnika.

 

Stručni normativi nalažu obnovu i popunu nasada :

-        trajnica u periodima od pet godina, odnosno 20% površina pod trajnicama godišnje

-        nižeg grmlja u periodima od deset godina, odnosno 10% površina godišnje

-        višeg grmlja u periodima od dvadeset godina, odnosno 5% površina godišnje

-        drveća u periodima od pedeset godina, odnosno 2% površina godišnje.

 

Dijelove javnog zelenog fonda na čitavom području za koje je ugovoreno održavanje (trajnice, grmlje, drveće i sl.), koji su propali (npr. osušeni, bolesni, srušeni i sl.) ili ugrožavaju sigurnost prometa, ili smetaju javnoj rasvjeti treba ukloniti i odvesti, i to sve prema potrebi, a iznimno po nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu grada Dubrovnika.

 

Nadzor nad javnim površinama i njihovom opremom obavlja se temeljem propisa i ugovora.

 

Tvrtka kojoj je povjereno održavanje javnih zelenih površina obvezna je osigurati  nadzor nad zelenim površinama, koji treba obavljati najmanje jedan radnik vrtlarske struke.

 

 

Članak 22.

 

Za radove iz članka 21. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine; aktivnost: Javni nasadi.

 

Obavljanje: ............................................................................................................ Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova: .......................................................................................   1.700.000 EUR

 

2.4.2. Održavanje dječjih igrališta i terena za male sportove

 

Članak 23.

 

Održavanje dječjih igrališta i terena za male sportove obuhvaća:

 

-   održavanje čistoće na dječjim igralištima,

-   održavanje zelenila na dječjim igralištima,

-   radove tekućeg održavanja na dječjim igralištima,

-   popravke oštećene opreme na igralištima.

 

Veće investicijsko opremanje i izgradnja dječjih igrališta su u nadležnosti Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima.

 

Članak 24.

 

Za radove iz članka 23. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Javne površine; aktivnost: Održavanje dječjih igrališta i unutar programa: Projekti participativnog budžetiranja; projekt: Uređenje dječjeg igrališta na Osojniku kako slijedi:

 

-          Održavanje dječjih igrališta …………………………………………………….. 250.000 EUR

-          Uređenje dječjeg igrališta na Osojniku …………...……………………………   60.000 EUR

 

Obavljanje:..........................................……………..…..  odabrani izvoditelji - prema ugovoru

Procjena troškova: .......................................................................................... 310.000 EUR.

Unutar programa: Čistoća javnih površina, Javne zelene površine  (50.000 EUR).

 

 

2.5. ODRŽAVANJE GRAĐEVINA, UREĐAJA I PREDMETA JAVNE NAMJENE

 

Članak 25.

 

Građevine i uređaji javne namjene su nadstrešnice na stajalištima javnog prometa, javni zdenci, vodoskoci, fontane, javni zahodi, javni satovi, ploče s planom naselja, oznake kulturnih dobara, zaštićenih dijelova prirode i sadržaja turističke namjene, spomenici i skulpture te druge građevine, uređaji i predmeti javne namjene lokalnog značaja.

 

2.5.1. Održavanje javnih fontana 

 

Članak 26.

 

Javne fontane se održavaju počevši od vodomjera do vodotoka, i trebaju biti oprane i očišćene.

U troškove održavanja uključen je i trošak za potrošenu vodu.     

 

Posebno u sezoni (od 15. travnja do 31. listopada) fontane moraju biti stalno čiste.        

 

Održavanje fontana odnosi se na one koje nisu u zonama javnog zelenila, a to su fontane: na Poljani Paska Miličevića (velika Onofrijeva), na Luži (mala Onofrijeva), Rendićeva na Brsaljama (Pile), židovska (Pile), na Gundulićevoj poljani (Amerlingova),na Ribarnici, na Buži, Međed na Pločama, Mihanovićeva, na Lapadskoj obali (dvije), na Šetalištu Kralja Zvonimira, kod igrališta Lapad i Gradac.

 

Javna fontana na Šetalištu kralja Zvonimira je cirkulacijska te zahtjeva održavanje za to postojećeg postrojenja koje se održava po pravilima struke.

 

Čistoća fontana (Velika i Mala Onofrijeva fontana, Velika i Mala fontana na Brsaljama, Male fontane na Pločama i na Peskariji) te fontana na Šetalištu Kralja Tomislava održava se svaki dan sukladno programu pometanja javnih površina u zoni A.

 

 

Članak 27.

 

Sredstva potrebna za izvršenje radova iz članka 26. osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi; aktivnost: Fontane, bunari i cisterne.

 

Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine, Čistoća i odabrani izvoditelj - prema ugovoru

Procjena troškova:  ............................................................................................ 87.500 EUR.

( trošak vode 65.000 EUR; odabrani izvoditelj 22.500 EUR )

 

 

2.5.2. Održavanje javnih zahoda

 

Članak 28.

 

Održavanje javnih zahoda obuhvaća održavanje u funkcionalnom i ispravnom stanju vodovodne, kanalizacijske, električne i ventilacijske instalacije, te održavanje čistoće koja mora zadovoljavati propisane sanitarne i higijenske norme.

 

Javni zahodi Pile ispod Minčete, Peskarija, Ploče-pretovarna zona, Gruž (park Luja Šoletića) i Lapad (tržnica) obuhvaćeni su cjelogodišnjim programom, dok su zahodi na kupalištu Šulić, kupalištu Štikovica, Koločep (Donje Čelo), kupalište Danče obuhvaćeni su samo sezonskim programom.

 

U sezonskom razdoblju javni zahodi su otvoreni:

- Pile ispod Minčete od 00:00 do 24:00 sata

- Peskarija od 00:00 do 24:00 sata

- Ploče – pretovarna zona od 00:00 do 24:00 sata

- Gruž (park Luja Šoletića) od 07:00 do 22:00 sati

- Lapad (tržnica) od 08:00 do 20:00 sati

- kupalište Šulić od 08:00 do 20:00 sati

- kupalište Štikovica od 08:00 do 20:00 sati

- Koločep (Donje Čelo) od 08:00 do 20:00 sati

- kupalište Danče od 08:00 do 20:00 sati

U izvan sezonskom razdoblju zahodi Pile Posat, Peskarija, Ploče-pretovarna zona otvoreni su od 00:00 do 24:00 sata, zahod u Gružu (park Luja Šoletića) i na tržnici Lapad otvoreni su od 07:00 do 15:00 sata, dok su  ostali zahodi u izvan sezonskom razdoblju su zatvoreni.

 

Članak 29.

 

Obavljanje:..................................................................................................... Čistoća d.o.o.

Financiranje:.............................................................................................. iz cijene usluge

 

 

2.5.3. Održavanje javnih satova

 

Članak 30.

 

Održavanje javnih satova obavlja se tako da satni mehanizam i ostale pripadajuće instalacije budu uredni i ispravni te da sat bude uredno osvijetljen i točno ugođen, uključujući sezonske promjene.         

 

Održavanje javnih satova odnosi se na sljedeće javne satove: na Zvoniku u povijesnoj gradskoj jezgri, kod okretišta autobusa u Novoj Mokošici, kod pošte u Lapadu, na Pilama, u Gružu (Radeljević), u Gružu (Petka) i na Ilijinoj Glavici.

 

Članak 31.

 

Za radove iz članka 30. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Groblja, javne fontane i satovi; aktivnost: Javni satovi.

 

Obavljanje:   Društvo prijatelja dubrovačke starine i odabrani izvoditelj – prema ugovoru

Procjena troškova: ..................................................... 15.000 EUR – odabrani izvoditelj.

 

2.5.4. Održavanje spomenika i spomen obilježja domovinskog rata

 

Članak 32.

 

Održavanje spomenika i spomen obilježja domovinskog rata obuhvaća radove popravaka ili zamjene ploča, sanacije puknutih i urušenih ploča kao i druge potrebne građevinske radove kako bi se spomenici i spomen obilježja domovinskog rata  održavali u prikladnom stanju.

 

Sredstva su planirana u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama; aktivnost: Uređenje spomenika i spomen obilježja domovinskog rata.

 

Obavljanje: ................................................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru

Procjena troškova: ............................................................................................ 15.000 EUR.

 

 

2.5.5. Održavanje autobusnih čekaonica

 

Članak 33.

 

Održavanje autobusnih čekaonica obuhvaća održavanje autobusnih čekaonica u ispravnom i  funkcionalnom stanju, čišćenje istih. Sredstva su planirana u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje prometnim površinama; aktivnost: Autobusne čekaonice.

 

Obavljanje: ................................................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova: .......................................................................................... 33.500 EUR.

 

                           

2.6. ODRŽAVANJE GROBLJA

 

Članak 34.

 

Održavanje groblja obuhvaća poslove održavanja prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i pokopa pokojnika i održavanje grobnica u kojima su pokopani posmrtni ostaci značajnih povijesnih osoba te uređivanja prolaza između grobnica, zelenih površina i  pješačkih staza, komunalnih instalacija, ogradnih i ostalih zidova.

 

Održavanje groblja na užem području Grada Dubrovnika i to: na Boninovu (Katoličko, Pravoslavno, Muslimansko, Između tri crkve i Židovsko), na Mihajlu, na Dančama, Domobransko groblje u Gospinom polju, groblje u Pelješkoj ulici, spomen groblje na otoku Daksi i održavanje kapelice sv. Križa na Boninovu obuhvaća poslove redovnog, svakodnevnog čišćenja, uklanjanja i odvoza otpada s groblja, košenje trave, skidanje korova s odvozom, dezinfekciju, deratizaciju i dezinsekciju svih groblja.

         

Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik obuhvaća groblja u naseljima: Brsečine, Dubravica, Kliševo, Koločep, Lopud, Ljubač, Mokošica, Mravinjac, Riđica, Mrčevo, Orašac, Suđurađ, Luka Šipanska, Vrbica, Zaton Veliki i Zaton Mali.

 

 

Članak 35.

 

Za radove iz članka 34. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi; aktivnost: groblja na užem području Grada i aktivnost: groblja na širem području Grada:

 

Groblja na užem području Grada .......................................................................160.000  EUR

Groblja na širem području Grada ...................................................................... 105.000  EUR

 

Obavljanje: .......................................................................................................Boninovo d.o.o. 

Procjena troškova: ........................................................................................... 265.000 EUR

    

    

2.7. ODRŽAVANJE ČISTOĆE JAVNIH POVRŠINA

 

2.7.1. Čišćenje javnih površina

 

Članak 36.

 

Održavanje čistoće javnih površina Grada Dubrovnika obuhvaća sljedeće radnje:

-          Ručno pometanje javnih površina,

-          Uklanjanje trave i korova s javnih površina,

-          Strojno čišćenje javnih površina specijalnim vozilima (velikom čistilicom, peračicom i

     električnom čistilicom)

-          Ručno pranje javnih površina specijalnim vozilom sa visokotlačnim peračem

 

2.7.2.  Ručno pometanje javnih površina

 

Članak 37.

 

Ručno pometanje javnih površina Grada Dubrovnika u smislu opsega i učestalosti podijeljeno je u 26 zona i obuhvaća pometanje pojedine zone u sezoni i izvan nje. U 26 zona raspoređeno je ukupno 46 čistača.

 

Zone i raspored pometanja u zonama je sljedeći:

 

1. ZONA PILE

PONEDJELJAK – NEDJELJA

Ulice: Brsalje, Dante Aligieria, Iza Grada, U Pilama, Ivana Kukuljevića, Tiha, Od Tabakarije, Miletićeva, Sv.Đurđa, Branitelja Dubrovnika, Uz Posat

UTORAK

Ulice: F. Antice, Don Frana Bulića

SRIJEDA

Ulice: Marijana Blažića, Đura Pulića

ČETVRTAK

Ulice: Od Graca, Don Frana Bulića

PETAK

Ulice: Od Kolorine, Đura Pulića

SUBOTA

Ulice: Don Frana Bulića, R. Rottera

 

2. ZONA DR. ANTE STARČEVIĆA - BATALA

PONEDJELJAK – NEDJELJA

Ulice: Dr. Ante Starčevića, Nikole Tesle, Od Batale, Put Republike

UTORAK

Ulice: Dalmatinska, Lapadska obala (do FTVT)

SRIJEDA

Ulice: Brsečinska, Žuljanska

ČETVRTAK

Lapadska obala (do FTVT)

PETAK

Dalmatinska ulica

SUBOTA

Lapadska obala

 

3. ZONA LAPAD - UVALA

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Šetalište kralja Zvonimira, Nika i Meda Pucića

PONEDJELJAK

Ulice: Masarykov put (do dvora Lapad), Stonska

UTORAK

Ulice: Slanska, Zadarska, Flore Jakšić

SRIJEDA

Ulice: Masarykov put (do dvora Lapad), Stonska

ČETVRTAK

Ulice: Slanska, Zadarska

 

PETAK

Ulice: Masarykov put, Stonska

SUBOTA

Ulice: Slanska, Zadarska

 

4. ZONA LAPAD – RAŠICA

PONEDJELJAK

Ulice: Žrtava s Dakse, Mata Vodopića, Marka Marulića, Petra Zoranića, Masarykov put (do Hotela Palace)

UTORAK

Ulice: A. Barca, J. Berse, J. Pupačića, A. Kazali, Fra F. Grabovca, A. Šercera

SRIJEDA

Ulice: Žrtava s Dakse, Masarykov put (do Hotela Palace)

ČETVRTAK

Ulice: Grebenska, Ivanska, Mandaljenska, Savska, Dunavska, Ispod Petke

PETAK

Ulice: Žrtava s Dakse, Masarykov put (do Hotela Palace), Luke Sorkočevića, I. M. Jarnovića, L. Rogowskog

 

5. ZONA LAPAD – BULEVAR

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulica Kralja Tomislava, Miljenka Bratoša

PONEDJELJAK

Ulice: Ivana Meštrovića, Kneza Domagoja, Frana Kolumbića

UTORAK

Ulice: Lapadska obala (FTVT-Orsan), Između ribnjaka, Uz Giman

SRIJEDA

Ulice: Ivana Meštrovića, Dalmatinska (do Osnovne škole Lapad), Kneza Domagoja

ČETVRTAK

Ulice: Lapadska Obala (FTVT-Orsan), Između ribnjaka, Eugena Kumičića

PETAK

Ulice: Ivana Meštrovića, Dalmatinska, Paska Baburice, Uz Glavicu

SUBOTA

Ulice: Lapadska Obala (FTVT-Orsan), Između ribnjaka

 

6. ZONA LAPAD – GLAVICA – SOLITUDO

PONEDJELAK

Ulice: Kliševska, Primorska, Dubravkina, Šibenska, Omiška, P. Svačića

UTORAK

Ulice: Ćira Carića, Vatroslava Lisinskog, Bokeljska, Ivana Zajca, Riječka, Iva Dulčića

SRIJEDA

Ulice: Velebitska, Biokovska, Mostarska, Mosorska, Kardinala Stepinca

ČETVRTAK

Ulice: Ćira Carića, Vatroslava Lisinskog, Bokeljska, Ivana Zajca, Riječka, Iva Dulčića

PETAK

Ulica: Kardinala Stepinca, Komolačka, Moluntska, Trpanjska

SUBOTA

Ulice: Oraška, Zatonska, Trstenska

 

7. ZONA VOJNOVIĆ

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Iva Vojnovića, Pera Čingrije

PONEDJELAK

Ulice: Komajska, Augusta Šenoe, Petra Preradovića

UTORAK

Ulice: Marka Marojice, Janjinska (donji dio)

SRIJEDA

Ulice: Komajska, Sv. Mihajla

ČETVRTAK

Ulice: Banjska, Alberta Hallera, Ignjat Joba, Blatska, Dubska

PETAK

Komajska ulica

 

8. ZONA IZMEĐU TRI CRKVE – VATROGASCI

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulica Splitski put

PONEDJELAK

Ulice: Anice Bošković, Između Tri Crkve, Između vrta, Pera Budmani, Baltazara Bogišića, Iva Bjelokosića

UTORAK

Ulice: Srednji Kono, Zrinsko Frankopanska, Vicina, Izvijačica, Antuna Masle

SRIJEDA

Ulice: Anice Bošković, Između Tri Crkve, Između Vrta, Pera Budmani, Baltazara Bogišića, Iva Bjelokosića

ČETVRTAK

Ulice: Kuparska, Miha Klaića, Orsatova, Platska, Strma, Žalasta, Istarska

PETAK

Ulice: Anice Bošković, Između Tri Crkve, Između Vrta, Pera Budmani, Baltazara Bogišića, Iva Bjelokosića

SUBOTA

Ulice: Srednji Kono, Volantina, Ivana Matijaševića, Antuna Mihanovića

 

9. ZONA ZAGREBAČKA – GORNJI DIO

PONEDJELJAK – SUBOTA

Zagrebačka ulica

PONEDJELJAK

Ulice: Trogirska, Hladovita, Ivana Mažuranića

UTORAK

Ulice: Zrinsko Frankopanska (gornji dio), Vicina, Gornji Kono

SRIJEDA

Ulice: Bernarda Shawa, Uz Mline, Za Kapelicom

ČETVRTAK

Ulice: Grudska, Pelješka, Greba Žudioskih

PETAK

Iva Rendića, Marka Perića, Vatrogasci

 

10. ZONA PLOČE – GORNJI DIO

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulica Petra Krešimira

PONEDJELJAK

Ulice: Od Srđa, Lokrumska, Cavtatska, Obodska

 

UTORAK

Ulice: Lukše Beritića, Frana Čale, Matije Gupca, Put od Bosanke

SRIJEDA

Ulice: Brgatska, A. T. Mimare, Koste Strajnića, Zlatni Potok

ČETVRTAK

Ulice: Bruna Bušića, Dubrovačkog odreda

PETAK

Ulice: Zlatni Potok, Frana Supila (Viktorija – Orsula)

SUBOTA

Ulice: Lazarina, Nika Napice, Bosanka

 

11. ZONA PLOČE – DONJI DIO

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Frana Supila, Đela Jusića, Uz Tabor, Župska

PONEDJELJAK

Ulice: Cavtatska, Obodska, Put Od Bosanke (donji dio)

UTORAK

Ulica Vlaha Bukovca

SRIJEDA

Ulica: Vicka Lovrina

ČETVRTAK

Ulice: Iva Račića, Koločepska, Buića, Sunčana

PETAK

Ulice: Konavoska, Od Maslinate

SUBOTA

Ulica Vlaha Bukovca

 

12. ZONA GORICA SV. VLAHA

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulica Licheinsteinov put

PONEDJELJAK

Ulice: Gorica Sv. Vlaha, Kotorska, Eugena Kvaternika

UTORAK

Ulice: Petra Hektorovića, Od Hladnice, Josipa Kosora

SRIJEDA

Ulice: Gorica Sv. Vlaha, Korčulanska

ČETVRTAK

Ulice: Petra Hektorovića, Kotorska

PETAK

Ulice: Gorica Sv. Vlaha, Josipa Kosora

 

13. ZONA MONTOVJERNA

PONEDJELJAK

Ulice: Gabra Rajčevića, Kenza Branimira, Mihajla Hamzića, Od Montovjerne

UTORAK

Ulice: Bana Josipa Jelačića, Dr. Vladka Mačeka, Miroslava Krleže, Žuljanska

SRIJEDA

Ulica: Vinka Segrestana, Gromačka, Pera Rudenjaka, Ošljanska

ČETVRTAK

Ulice: Gabra Rajčevića, Kenza Branimira, Petra Grubišića, Hutovska

PETAK

Ulice: Bana Josipa Jelačića, Dr. Vladka Mačeka

SUBOTA

Ulice: Kneza Branimira, Dr. Vladka Mačeka

 

14. ZONA GRUŽ A

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Obala Stjepana Radića, Vukovarska, Sv.Križa (donji dio), Sustjepanska (donji dio), Padre Perice

PONEDJELJAK

Ulice: A. G. Matoša, Radnička

UTORAK

Ulice: Od Škara, S.S.Kranjčevića, Od Šipčina, Podgorska, Metohijska

SRIJEDA

Ulice: A. G. Matoša, Tina Ujevića

ČETVRTAK

Ulice: Od Škara, S.S.Kranjčevića, Od Šipčina, Sreserska

PETAK

Ulice: A.G.Matoša, A. Sugje

SUBOTA

Ulice: Od Škara, Radnička, Nikše Ljubičića, Pionirska

 

15. ZONA GRUŽ B

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulica Andrije Hebranga

PONEDJELJAK

Ulice: Sustjepanska (gornji dio), Padre Perice, (gornji dio), A. G. Matoša (gornji dio), Kunska

UTORAK

Ulice: Janka Bobetka, Od Škara, Od Gaja, Imotska

SRIJEDA

Ulice: Postranjska, Udarnička, Topolska, Franca Prešerna,Sinjska

ČETVRTAK

Ulice: Viška, Trnovička, Hodiljska, Rožatska, Čilipska, Janjevska

PETAK

Ulice: Sustjepanska (gornji dio), Padre Perice, (gornji dio), A. G. Matoša (gornji dio), Od Gaja

SUBOTA

Ulice: Augusta Cesarca, Mokoška, Gornji Kono

 

16. ZONA GRUŽ C

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulica Obala Pape Ivana II.

PONEDJELJAK

Ulice: Ivana Goran Kovačića, Lopudska, Radnička

UTORAK

Ulice: Mljetska, Lovra Matačića, Lastovska, Dolska

SRIJEDA

Ulice: Neumska, Ljubuška, Željezničarska, Pobreška

ČETVRTAK

Ulice: Koritska, Jakljanska, Šipanska, Vlaha Paljetka

PETAK

Ulice: Đura Basaričeka, Majkovska

SUBOTA

Ulice: Pomoraca, Sv.Nikole

 

17. ZONA GRUŽ D

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Andrije Hebranga, Vladimira Nazora

PONEDJELJAK

Ulice: Dračasta, Kriva, Od Križa, Stolačka, Nika Kulišića, Pera Bakića

UTORAK

Ulice: Šumetska, Kamenarska, Privežna, Od Gaja

SRIJEDA

Ulice: Gornji Kono, Brdasta, Marka Gjaje, Tivatska, Budvanska, Jakova Lukarevića, Pera Bakića

ČETVRTAK

Ulice: Điva Natali, Natka Nodila, Pridvorska, Obuljenska, Od Gale, Solinska

PETAK

Ulice: Srebrenska, Od čempresa, Pera Beatovića, Od Gaja

SUBOTA

Ulica Pera Bakića

 

18. ZONA POVIJESNA JEZGRA GRADA

PONEDJELJAK – NEDJELJA

Ulice: Androvićeva, Antuninska, Bandureva, Boškovićeva, Braće Andrijić, Bunićeva Poljana, Celestina Medovića, Cvijete Zuzorić, Čubranovićeva, Dinka Ranjine, Dropčeva, Đorđićeva, Ferićeva, Garište, Getaldićeva, Gundulićeva Poljana, Ispod Minčete, Između Polača, Kaznačićeva, Kovačka, Kunićeva, Lučarica, Luža, Marojice Kaboge, Miha Pracata, Nalješkovićeva, Nikole Božidarevića, Nikole Gučetića, Od Domina, Od Puča, Od Sigurate, Palmotićeva, Pečarica, Peline, Petilovrjenci, Placa, Poljana Marina Držića, Poljana Paska Miličevića, Poljana Ruđera Boškovića, Pred Dvorom, Prijeko, Puzljiva, Ribarnica, Sv. Dominika, Sv. Josipa, Široka, Tmušasta, Trg Boraca, Uska, Uz Jezuite, Vara, Vetranićeva, Za Rokom, Zamanjina, Zeljarica, Zlatarićeva, Zlatarska, Zvijezdićeva, Žudioska

PONEDJELJAK

Ulice: Crijevićeva, Đuro Baglievi, Gradićeva, Hanibala Lucića, Hliđina, Hranjca, Ilije Sarake, Mala, Mrtvo Zvono, Na Andriji, Od Kaštela, Od Margarite, Od Pustjerne, Od Rupa, Od Šorte, Plovani skalini, Pobijana, Poljana Mrtvo Zvono, Restićeva, Stajeva, Strosmajerova, Stulina, Sv.Marije, Sv.Đurđa, Za Karmenom, Za Rupama

UTORAK

Ulice: Grbava, Ispod mira, Ivana Rabljanina, Kneza Damjana Jude, Kneza Hrvaša

SRIJEDA

Ulice: Crijevićeva, Đuro Baglievi, Gradićeva, Hanibala Lucića, Hliđina, Hranjca, Ilije Sarake, Mala, Mrtvo Zvono, Na Andriji, Od Kaštela, Od Margarite, Od Pustjerne, Od Rupa, Od Šorte, Plovani skalini, Pobijana, Poljana Mrtvo Zvono, Restićeva, Stajeva, Strosmajerova, Stulina, Sv. Marije, Sv. Đurđa, Za Karmenom, Za Rupama

ČETVRTAK

Ulice: Grbava, Ispod mira, Ivana Rabljanina, Kneza Damjana Jude, Kneza Hrvaša

PETAK

Ulice: Crijevićeva, Đuro Baglievi, Gradićeva, Hanibala Lucića, Hliđina, Hranjca, Ilije Sarake, Mala, Mrtvo Zvono, Na Andriji, Od Kaštela, Od Margarite, Od Pustjerne, Od Rupa, Od Šorte, Plovani Skalini, Pobijana, Poljana Mrtvo Zvono, Restićeva, Stajeva, Strosmajerova, Stulina, Sv. Marije, Sv. Đurđa, Za Karmenom, Za Rupama

SUBOTA

Ulice: Androvićeva, Antuninska, Bandureva, Boškovićeva, Braće Andrijić, Bunićeva Poljana, Celestina Medovića, Cvijete Zuzorić, Čubranovićeva, Dinka Ranjine, Dropčeva, Đorđićeva, Ferićeva, Garište, Getaldićeva, Gundulićeva Poljana, Ispod Minčete, Između Polača, Kaznačićeva, Kovačka, Kuničeva, Lučarica, Luža, Marojice Kaboge, Miha Pracata, Nalješkovićeva, Nikole Božidarevića, Nikole Gučetića, Od Domina, Od Puča, Od Sigurate, Palmotićeva, Pečarica, Peline, Petilovrjenci, Placa, Poljana Marina Držića, Poljana Paska Miličevića, Poljana Ruđera Boškovića, Pred Dvorom, Prijeko, Puzljiva, Ribarnica, Sv. Dominika, Sv. Josipa, Široka, Tmušasta, Trg Boraca, Uska, Uz Jezuite, Vara, Vetranićeva, Za Rokom, Zamanjina, Zeljarica, Zlatarićeva, Zlatarska, Zvijezdićeva, Žudioska

 

19. ZONA NOVA MOKOŠICA

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Bartola Kašića, Između Dolaca, Marina Kneževića, Od Izvora, Vinogradarska

 

20. ZONA RIJEKA DUBROVAČKA

PONEDJELJAK – SUBOTA

MOKOŠICA ulice:

Donje Selo, Kitoš, Za Kontralovo, Malo Selo, Maslinata, Mirinovo, Na Moru, Od Fontane, Pod polje, Podumade, Pomutićevo, Put na More, Put od Osojnika, Put za Pobrežje, Toplo, U polju, Ulišta, Uz Brijeg, Uz Jadransku Cestu, Uz polje, Uz skaline, Za Belendinovo, Za Dubravu, Za Gosparevo, Zamaslina

ROŽAT, KOMOLAC, KNEŽICA, ŠUMET ulice:

Na Rivi, Rožat donji, Rožat gornji, Put Izvora, Tenturija, Komolac, Put Čajkovice, Čajkovica nova, Ogarići, Busljeno, Podgaj, Tor, Ploča-Rudine, Rid Šumet

SUSTJEPAN ulice:

Sustjepanska obala, Jurja Klovića, Lumbura, Ispod štreke

NUNCIJATA ulica:

Ulica od Nuncijate

 

21. ZONA ORAŠAC – GORNJA SELA

Ulice: Čerjan, Dolina Orašac, Dolina Poljice, Donja Banda, Konjavac, Lujaci, Na Brijegu, Na Komardi, Na Krstu, Na Pržini, Na Ulici, Obrovo, Pod Đurđevom crkvom, Podljut, Poljice, U mlinu, U polju, Pod Bračevo Brdo, Gromača, Na glavici, Dolina Kliševo, Kliševo, Kukurječ, Propoje, Ljubač, Špikule, Mravinjac, Podvor, Riđica, Mrčevo, Za Crkvom

 

22. ZONA BRSEČINE – TRSTENO - DUBRAVICA

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Brdari, Kalac, Kula, Mihanovići, Morter, Na Jazu, Podubrava, Senj, Dolina, Na vodi, Potok, Propađe, Za Gospom, Dubravica

 

23. ZONA ZATON – ŠTIKOVICA - OSOJNIK

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Starčevićeva obala, Donji Zaton, Lađevo, Lozica, Lonzino, Polača, Travarica, Vukovo, Bulet, Gomila, Na batu, Obala Stjepana Radića, Sekundovo, Soline, Štikovica, Vrbica, Vrh sela, Za crkvom, Štikovica, Doljani, Gverovići, Lovorino, Nagutići, Prodanići,Violići

 

24. ZONA KOLOČEP

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Borje, Donje Čelo, Gornje Čelo

 

25. ZONA LOPUD

PONEDJELJAK – SUBOTA

Ulice: Biskupija, Getina, Miha Pracata, Narikala, Nikice Zec, Obala Iva Kuljevana, Od Polja, Od Šunja, Skalini, Zlatarska

 

26. ZONA ŠIPAN

PONEDJELJAK – SUBOTA

Biskupija, Bjelanovo, Brdo, Budim do, Frajga, Fratija, Galebina – Šilovo selo, Mlijeko Tor, Odžak, Pakljena, Pod Križem, Puhjera, Suđurađ, Sutulija, Vojnovo Selo, Zabrđe, Do, Dolina, Dubrava, Dvor, Kaludrica, Katino, Luka, Peline, Polje Sutulija – Marof, Tor-Brijeg, Velji vrh, Za Dvor

 

Pometanje javnih površina Grada Dubrovnika vrši se u sezoni u razdoblju od 15. travnja do 31. listopada, a izvan sezone u razdoblju od 1. studenoga do 14. travnja.

 

2.7.3. Uklanjanje trave i korova s javnih površina

 

Članak 38.

 

Uklanjanje trave i korova uz rubove javnih površina i prometnica Grada Dubrovnika obavlja se po potrebi, a obavezno u razdoblju od 15. veljače do 1. rujna (u prosjeku 120 dana godišnje) Košnju trave obavljaju 4 djelatnika obučena za siguran rad s kosilicom. Pod pojmom uklanjanja trave i korova podrazumijeva se i čišćenje nakon obavljene košnje

 

2.7.4. Strojno čišćenje javnih površina specijalnim vozilima (velikom čistilicom, peračicom i električnom čistilicom)

 

Članak 39.

 

Strojno čišćenje javnih površina obavlja se specijalnim vozilima i to:

-        velikom čistilicom od 3,6 m3,

-        peračicom,

-        električnom čistilicom.

 

Raspored rada specijalnog vozila velike čistilicom od 3,6 m3 za strojno čišćenje javnih površina je sljedeći:

PONEDJELJAK:

Brsalje, Branitelja Dubrovnika, Pera Čingrije, Splitski put, Vladimira Nazora, Pera Bakića, Vukovarska, Hrvatskog crvenog križa, Nikole Tesle, Od Batale, Sv. Mihajla, Ante Šercera, Mata Vodopića, Petra Zoranića, Kralja Tomislava, Ivana Meštrovića, Iva Dulčića, Kardinala Stepinca, Iva Vojnovića

UTORAK:

Brsalje, Branitelja Dubrovnika, Pera Čingrije, Splitski put, Vukovarska, Od Batale, Iva Vojnovića, Obala Stjepana Radića, Obala Ivana Pavla II

SRIJEDA:

Brsalje, Branitelja Dubrovnika, Pera Čingrije, Splitski put, Vukovarska, Od Batale, Nikole Tesle, Iva Vojnovića, A. Šercera, Žrtava s Dakse, Mata Vodopića, Petra Zoranića, Kralja Tomislava, Ivana Meštrovića, Dalmatinska, Iva Dulčića, Sv. Mihajla, Dr. Ante Starčevića, Marka Marulića, Zagrebačka, Petra Krešimira, Frana Supila, Vlaha Bukovca, Iza Grada

ČETVRTAK:

Brsalje, Branitelja Dubrovnika, Pera Čingrije, Splitski put, Vukovarska, Obala Pape Ivana II., Obala Stjepana Radića, Mokošica (Bartola Kašića, Vinogradarska, Od izvora, Marina Kneževića, Između dolaca)

PETAK:

Brsalje, Branitelja Dubrovnika, Pera Čingrije, Splitski put, Vladimira Nazora, Andrije Hebranga, Iva Vojnovića, Iva Dulčića, Riječka, Ivana Meštrovića, Dalmatinska, Miljenka Bratoša, Sv. Mihajla, Nikole Tesle, Dr. Ante Starčevića

SUBOTA:

Vukovarska, Nikole Tesle, Uz Batalu, Kralja Tomislava, Iva Dulčića, Petra Zoranića, Mata Vodopića, Žrtava s Dakse, Masarykov put, Ante Šercera, Kardinala Stepinca, Iva Vojnovića, Josipa Kosora, Lichensteinov put, Pera Čingrije

 

Strojno čišćenje javnih površina specijalnim vozilom peračica provodi se u povijesnoj jezgri Grada Dubrovnika i to na na površinama Sv. Dominika i Place, a izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika na površinama Pila, Brsalja i Šetališta Kralja Zvonimira.

 

Strojno čišćenje javnih površina specijalnim vozilom električna čistilica provodi se isključivo u povijesnoj jezgri Grada Dubrovnika.

 

2.7.5. Ručno pranje javnih površina specijalnim vozilom sa visokotlačnim peračem

 

Članak 40.

 

Ručno pranje javnih površina specijalnim vozilom sa visokotlačnim peračem unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika provodi se na površinama kako slijedi:

Uz Jezuite (bez stubišta), Gundulićeva poljana, Bunićeva poljana, Poljana Marina Držića, Pred Dvorom, Luža, Zeljarica, Placa, sve ulice sjeverno i južno od Place do ulice Prijeko i Ulice Od Puča uključujući i njih, Široka, Poljana Paska Miličevića, Vrata od Pila, Ruđera Boškovića, Zlatarska, Peline (od Zlatarske do Boškovićeve), Sv. Dominika i Peline.

 

Također specijalnim vozilom sa visokotlačnim peračem obavlja se ručno pranje pothodnika na Ilijinoj Glavici, kao i drugih površina (spomenika, ploča i dr.) u slučaju potrebe.

 

U sezonskom razdoblju javne površine peru se svakodnevno, a u izvan sezonskom razdoblju peru su uoči državnih blagdana, odnosno prema potrebi i po nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika.

 

U razdoblju od 15. svibnja do 15. rujna obavlja se pranje mula u Donjem Čelu na otoku Koločepu i to dva do tri puta tjedno, ovisno o potrebi.

 

Ručno se također peru i odvodni kanali i otvori slivnika u pješačkim zonama i to sukladno čišćenju površine (zone) u kojoj se nalaze.

 

Održavanje čistoće fontana

 

Fontane (Velika i Mala Onofrijeva fontana, Velika i Mala fontana na Brsaljama, male fontane na Pločama i na Peskariji), te fontana na Šetalištu Kralja Tomislava održavaju se svaki dan sukladno programu pometanja javnih površina u navedenim zonama.

 

2.7.6. Održavanje javnih plaža

 

Članak 41.

 

Pod pojmom javnih plaža podrazumijevaju se sve plaže na kojima je omogućen nesmetan i slobodan pristup svim građanima, odnosno ona kupališta na kojima nije izdana koncesija za korištenje pomorskog javnog dobra bilo pravnim ili fizičkim osobama.

 

Pod održavanjem čistoće podrazumijeva se čišćenje i odvoz otpada sa plaža koje su navedene u nižoj tablici, kao i u troškovniku, a koji je sastavni dio ovog programa.

 

Održavanje javnih plaža obavlja se svakodnevno u sezonskom razdoblju od 1. svibnja do 30. rujna, a u izvan sezonskom razdoblju od 1. listopada do 30. travnja obavlja se izvanredno čišćenje po potrebi i nalogu Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika.

 

2.7.7. Održavanje igrališta

 

Članak 42.

 

Održavanje igrališta podrazumijeva čišćenje, po potrebi pranje i pražnjenje košarica za sitni otpad, te odvoz otpada sa istih. Igrališta koja su predmet održavanja, navedena su u nižoj tablici, kao i u troškovniku koji je sastavni dio ovog Programa. 

 

2.7.8. Održavanje i nabava košarica za sitni otpad

 

Članak 43.

 

Pod pojmom održavanja i nabave košarica podrazumijevaju se sitni popravci, nabava novih košarica za sitni otpad, kao i nabava vrećica za košarice.

 

2.7.9. Pražnjenje košarica, odvoz i zbrinjavanje otpada iz košarica

 

Članak 44.

 

Na području Grada Dubrovnika nalazi se 648 košarica, koje se prazne sukladno dinamici navedenoj u tabelarnom prikazu u prilogu Programa.

 

Članak 45.

 

Za radove iz članka 37. do 44. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Čistoća javnih površina

 

Obavljanje: ......................................................................................................... Čistoća d.o.o. 

Procjena troškova : ....................................................................................   2.655.000 EUR.

 

 

2.7.10. Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta

 

Članak 46.

 

Ova djelatnost se obavlja temeljem Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika, a izvršava se rješenjem komunalnog redarstva.

 

Članak 47.

 

Za radove iz članka 46. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama; aktivnost: Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta.

 

Obavljanje: ...................................................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru

Procjena troškova: ............................................................................................. 10.800 EUR.

 

              

2.8. ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE

 

Članak 48.

 

Održavanje javne rasvjete obuhvaća upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete, uključivši podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljivanje javnih površina i javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta.

 

Pod mjesečnom pripravnosti podrazumijeva se obilazak i pregled javne rasvjete u neradne dane odnosno u dane blagdana, a obavlja se na način da se u navedene dane izvrši pregled funkcionalnosti javne rasvjete dežurnim vozilom te u slučaju većeg kvara ili kvara na upravljačkom i zaštitnom dijelu polja javne rasvjete otkloni kvar.

 

2.8.1. Održavanje javne rasvjete izvan povijesne gradske jezgre

 

Članak 49.

 

Područje Grada Dubrovnika izvan povijesne gradske jezgre u smislu održavanja dijeli se na dvije zone i to:

-       zonu "A" koja obuhvaća naselja Dubrovnik i Novu Mokošicu osim područja povijesne 

     gradske jezgre;             

     -    zonu "B" koja obuhvaća ostala područja s naseljima i otocima.

 

Članak 50.

 

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanje radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkciju blagdanske dekorativne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika.

 

Održavanje javne rasvjete izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:

-         redovnog godišnjeg održavanja,

-         mjesečne pripravnosti,

-         pojačanog godišnjeg održavanja,

-         nabave materijala za održavanje javne rasvjete i

-         nabave i skladištenja minimalnih zaliha materijala.

 

Članak 51.

 

Pod redovnim godišnjim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:

-         rasvjetnih stupova,

-         razdjelnika i razdjelnih kutija,

-         tehnološki i konstrukcijski zastarjelih svjetiljki i rasvjetnih tijela,

-         ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete,

-         dekorativnih elemenata blagdanske rasvjete kao i

-         kontrole rada upravljačkih uređaja.

 

Članak 52.

 

Redovno godišnje održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini, i to u zoni "A"  u vremenu od 14 do 22 sata, a u zoni "B" u vremenu od 8 do 16 sati.

 

Rad službe za prijavu kvara na telefon sa operaterom obavljat će se u vremenu od 8 do 16 sati, a izvan tog vremena prijave preuzima automatska sekretarica, koja je dostupna od 00 do 24 sata na broju telefona 0800203020 (besplatan broj) te na mail: hitneintervencije@dubrovnik.hr .

 

Redovno održavanje javne rasvjete obavlja se po nalogu ovlaštene osobe naručitelja, a na temelju uočenih nedostataka sa večernjih obilazaka javne rasvjete od strane djelatnika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika, podataka dostavljenih od tajnika MO i GK, te podataka dobivenih putem prijava kvarova na telefon za prijavu kvarova 0800203020, na mail: hitneintervencije@dubrovnik.hr, osobno u ured javne rasvjete, te putem aplikacije Dubrovačko oko.

 

Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).

 

Pojačano održavanje javne rasvjete odnosi se na održavanje koje se obavlja izvan redovitog godišnjeg održavanja, a podrazumijeva radove na rekonstrukciji i manjim proširenjima mreže javne rasvjete, antikorozivnu zaštitu i bojanje elemenata javne rasvjete, radove na izradi blagdanske rasvjete i sl. Radovi na pojačanom održavanju obavljaju se samo uz poseban nalog i  suglasnost ovlaštene osobe.

 

Članak 53.

 

Kvar na mreži javne rasvjete u zoni A mora  se otkloniti u roku od 24 sata od uočavanja, odnosno naloga ovlaštene osobe Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i 72 sata od uočenog kvara odnosno naloga ovlaštene osobe u zoni "B". Izuzetak su kvarovi za čije otklanjanje su potrebni građevinski radovi, tj. ukoliko se radi o većem kvaru na mreži.

 

Članak 54.

 

Za radove iz članka 50. do 53. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete; aktivnost izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:

Redovito održavanje javne rasvjete ................................................................... 600.000 EUR

Intelektualne usluge ...........................................................................................     5.000 EUR

 

Obavljanje: ..................................................................... odabrani izvoditelji - prema ugovoru

Procjena troškova obavljanja: ......................................................................... 605.000 EUR

 

2.8.2.  Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre

 

Članak 55.

 

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanja radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkcije dekorativne rasvjete zidina i blagdanske dekorativne rasvjete na području povijesne jezgre Grada Dubrovnika, a koja obuhvaća područje unutar zidina, tvrđave, mostove, Lazarete te ulice Uz Posat i Dante Alighieria.

 

Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:

-         redovnog godišnjeg održavanja,

-         mjesečne pripravnosti,

-         pojačanog godišnjeg održavanja i

-         nabave materijala za održavanje javne rasvjete,

-         skladištenja dekorativnih blagdanskih elemenata  te minimalnih zaliha materijala.

 

Članak 56.

 

Pod redovnim godišnjim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:

-         rasvjetnih stupova,

-         razdjelnika i razdjelnih kutija,

-         tehnološki i konstrukcijski zastarjelih svjetiljki i rasvjetnih tijela,

-         ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i

-         kontrole rada upravljačkih uređaja.

 

Članak 57.

 

Redovito godišnje održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini.

Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a uz nazočnost ovlaštene osobe jedanput tjedno.

 

Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).

 

Članak 58.

 

Nastali kvar mora se otkloniti  u roku od 24 sata od uočavanja istog ukoliko se  ne radi o većem kvaru na mreži.

 

Pojačano održavanje javne rasvjete odnosi se na održavanje koje se obavlja izvan redovitog godišnjeg održavanja, a podrazumijeva radove na rekonstrukciji i manjim proširenjima mreže javne rasvjete, antikorozivnu zaštitu i bojanje elemenata javne rasvjete, radove na izradi blagdanske rasvjete i sl. Radovi na pojačanom održavanju obavljaju se samo uz poseban nalog  ovlaštene osobe.

 

Članak 59.

 

Za radove iz članka 55. do 58. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete; aktivnost povijesna jezgra.

 

Redovito održavanje javne rasvjete..................................................................  180.000 EUR.

 

Obavljanje: ...................................................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru

Procjena troškova: ........................................................................................   180.000  EUR.

 

2.8.3. Javna rasvjeta - trošak električne energije

 

Članak 60.

 

Pod troškom električne energije podrazumijevaju se troškovi za električnu energiju utrošenu u sustavu javne rasvjete na području Grada Dubrovnika.

 

Članak 61.

 

Za troškove iz članka 60. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete: aktivnost Grad Dubrovnik - Javna rasvjeta ( trošak električne energije ) i to kako slijedi:

 

Troškovi za električnu energiju ........................................................................... 540.500 EUR.

 

Obavljanje: ................................................................... odabrani isporučitelj - prema ugovoru

Procjena troškova:............................................................................................ 540.500 EUR.

 

Članak 62.

 

REKAPITULACIJA RASHODA

__________________________________________________________________________

 

          OPIS RADOVA                                                                                   2025. g.         

__________________________________________________________________________

1.       Održavanje nerazvrstanih cesta                                                      3.687.500 EUR

2.       Održavanje javnih površina na kojima

          nije dopušten promet motornih vozila                                               1.160.000 EUR

3.       Održavanje građevina javne odvodnje

          oborinskih voda                                                                                    130.000 EUR

4.       Održavanje javnih zelenih površina                                                 2.010.000 EUR

5.       Održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene                 151.000 EUR                             

6.       Održavanje groblja                                                                                265.000 EUR

7.       Održavanje čistoće javnih površina                                                   2.665.800 EUR

8.       Održavanje javne rasvjete                                                                1.325.500 EUR

          SVEUKUPNO:                                                                                11.394.800 EUR____

         

                                 

IZVORI FINANCIRANJA

 

Članak 63.

 

Financiranje radova iz članaka 3. do 61. u 2025. g. vršit će se iz slijedećih izvora:

 

1. Komunalna naknada .............................................................  6.933.000 EUR

2. Opći prihodi i primici ............................................................    2.519.300 EUR

3. Naknada za uporabu pomorskog dobra ..............................       830.000 EUR

4. Ostali prihodi za posebne namjene- Hrv.vode........................        6.000 EUR

5. Naknade po gradskim odlukama  …………………………….      120.000 EUR

6. Ostale pomoći unutar općeg proračuna - Žuc......................       380.000 EUR

7. Turistička pristojba ………………………………………….….      606.500 EUR 

 

 

PROVEDBA PROGRAMA

                        

Članak 64.

 

Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju potreba i prosječnih cijena takvih radova iz prethodnih godina.

 

 

Članak 65.

 

Gradonačelnik Grada Dubrovnika podnosi izvješće o izvršenju Programa za prethodnu kalendarsku godinu Gradskom vijeću Grada Dubrovnika istovremeno s izvješćem o izvršenju proračuna Grada Dubrovnika.

 

 

ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 66.

 

Ovaj program stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika" i provodit će se tijekom 2025. godine.

 

KLASA: 363-01/24-03/03

URBROJ: 2117-1-09-24-02

Dubrovnik,  29. listopada 2024.

 

Predsjednik Gradskog vijeća

mr. sc. Marko Potrebica, v. r.

----------------------------------------