Službeni glasnik broj 14 - 30. lipnja 2017.Objavljeno: 07.07.17.
56. Program obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik u 2017. godini
Na temelju članka 3. stavka 13. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 26/03.- pročišćeni tekst, 82/04., 110/04., 178/04., 38/09,79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13- pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 2. sjednici, održanoj 30. lipnja 2017., donijelo je
P R O G R A M
obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za
Grad Dubrovnik u 2017. godini
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Programom obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik određuje se način, opseg i kakvoća obavljanja pojedinih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik, sukladno Odluci o drugim komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 9/10, 2/12.).
Programom su obuhvaćene su sljedeće djelatnosti:
1. Održavanje javnih fontana
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija,
3. Održavanje javnih satova
4. Održavanje javnih kupališta
5. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja,
6. Blagdansko uređenje Grada i naselja
7. Organizacija i regulacija prometa u mirovanju,
8. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
9. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat
10. Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, osiguranje radova održavanja i
sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika
11. Javno oglašavanje,
12. Održavanje javne hidrantske mreže
13. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada,
14. Skrb o gradskim golubovima i labudovima,
15. Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO
16. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina
17. Rezidba grana visokih stabala
Financiranje komunalnih djelatnosti iz ovog Programa vršit će se iz:
- proračuna Grada Dubrovnika
- komunalne naknade
- drugih izvora utvrđenih posebnim propisima
II. OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA
1. Održavanje javnih fontana
Članak 2.
.
Javne fontane se održavaju počevši od vodomjera do vodotoka, i trebaju biti oprane i očišćene.U troškove održavanja uključen je i trošak za potrošenu vodu.
Posebno u sezoni (od 15. travnja do 31. listopada) fontane moraju biti stalno čiste.
Održavanje fontana odnosi se na one koje nisu u zonama javnog zelenila, a to su:
― fontana na Poljani Paska Miličevića (velika Onofrijeva),
― fontana na Luži (mala Onofrijeva),
― fontana Rendićeva na Brsaljama (Pile),
― fontana židovska (Pile),
― fontana na Gundulićevoj poljani (Amerlingova),
― fontana na Ribarnici,
― fontana na Buži,
― fontana Međed na Pločama,
― fontana Mihanovićeva
― fontane na Lapadskoj obali (dvije)
― fontana u ulici Šetalište Kralja Zvonimira i
― fontana Gradac
Javna fontana na Šetalištu kralja Zvonimira je cirkulacijska te zahtjeva održavanje za to postojećeg postrojenja koje se održava po pravilima struke.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi : aktivnost - Fontane ,bunari i cisterne
Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine i odabrani ponuditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 750.000,00 kuna.
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija
2.1. Deratizacija javnih površina
Članak 3.
Deratizacija je metoda uništavanja i suzbijanja opasnih glodavaca. Provodi se dva puta u godini uporabom bioloških, mehaničkih ili kemijskih metoda i sredstava (meka) koje nisu škodljive za ljude i domaće životinje.
Deratizacija se provodi u razdoblju ožujak - travanj i rujan - listopad.
Deratizacijom se obuhvaćaju:
― sve prometnice u naselju Dubrovnik i Nova Mokošica,
― deratizacija Elafita, Veliki i Mali Zaton
― zone ostalih javnih površina i parkirališta,
― sve javno prometne površine (osim javnih parkirališta) na području Grada Dubrovnika,
― povijesna gradska jezgra Dubrovnika uključujući zidine s vanjske strane,
― slivnici atmosferske odvodnje,
― sustav atmosferske odvodnje ukoliko je izdvojen iz sustava otpadnih voda.
Deratizacija se obavlja i na ostalim javnim površinama Grada Dubrovnika po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno djelatmosti i mjesnu samoupravu.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost: Deratizacija i to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:-------------------------- 475.000,00 kuna.
2.2. Dezinsekcija javnih površina
Dezinsekcija
obvezatna (preventivna)
Članak 4.
Krajem ljeta i u jesen 2005. godine azijski tigrasti komarac pronađen je u brojnim mjestima duž jadranske obale pa je tako njegova nazočnost potvrđena i na području Dubrovnika.
Do sada je utvrđeno da se nova vrsta komarca vrlo brzo proširila na sve dijelove Grada Dubrovnika, a što se moglo zaključiti iz učestalih poziva građana tijekom ljeta koji su se žalili na ubode komaraca tijekom trajanja cijelog dana.
Iz tog razloga Larvicidna obrada se mora započeti već u travnju 2017. godine i ista će trajati do kraja rujna 2017. godine, dok bi se adulticidna dezinsekcija (Izdvojene akcije “kvart po kvart”) obavila dva puta u 2017. godini.
Dezinsekcija komaraca
1. LARVICIDNA DEZINSEKCIJA TIGRASTOG KOMARCA – 6 obrada i to u mjesecima: travnju, svibnju, lipnju, srpnju, kolovozu i rujnu 2017. godine.
Larvicidnom dezinsekcijom će se obuhvatiti legla tigrastih komaraca na području Komolca, Gruža, Nuncijate, Lapada, Gorice, Montovjerne, Pila, Ploča, otoka Lokruma i područja “stare bolnice”.
2. ADULTICIDNOM DEZINSEKCIJOM će se obuhvatiti staništa tigrastih komaraca - metodom ULV aplikatora, što je ekološki prihvatljiva metoda na bazi piretroida, odnosno insekticida preporučenih od strane Svjetske zdravstvene organizacije.
Dvije obrade i to u mjesecu srpnju i kolovozu.
Plan zamagljivanja Grada Dubrovnika:
1. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti : naselje Nuncijata, Kantafig (Gruška obala), ulica Andrije Hebranga s poprečnim ulicama : I.G.Kovačića, Sv. Križa, Stijepana Cvijića, Od gaja, Gornji Kono, Vladimira Nazora i Vukovarska ulica s poprečnim ulicama (Obuljenska, N. Nodila, Od Gale, Šipćine), Obala S.Radića s parkom Luja Šoletića.
2. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Lapada i to ulice : Nikole Tesle, Lapadska obala, Šetalište Kralja Zvonimira, Iva Dulčića (uključujući i sve poprečne ulice u naseljima Orsan, Solitudo i Babin Kuk), zatim Kardinala Stepinca, Kralja Tomislava, Ispod Petke, Masarykov put, Od Sv. Mihajla, Od Batale uključujući i sve poprečne ulice kao i područje Opće Bolnice Dubrovnik s ulicama Dr. A .Šercera i J. Pupačića i Grebenske.
3. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje: ulica Iva Vojnovića s naseljima Hladnica i Čokolino, područje Gospinog polja i Gorice Sv.Vlaha, Pera Čingrije, Dr. A. Starčevića uključujući i sve poprečne ulice koje pripadaju kotaru Montovjerna (Bana J. Jelačića, Kneza Branimira, Gabra Rajčevića).
4. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Pila i Ploča i to : Zagrebačka, P. Krešimira IV, Zlatni Potok, Frana Supila, Sv. Jakov, Iza Grada, Branitelja Dubrovnika, Splitski put uključujući sve sporedne ulice na ovom području.
5. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Nove Mokošice sa svim sporednim ulicama, obala uz rijeku Omblu -(Mokošica na moru, Donje Obuljeno, Rožat i Komolac), a uz upotrebu barke zamagljivanjem će se obuhvatiti otočić Blato.
6. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Sustjepana, Čajkovića, Knežice i Šumeta.
7. Noću zamagljivanjem će se obuhvatiti područje Stare Mokošice, Mirinova, Lozice, Štikovice, Velikog i Malog Zatona.
Akcije će započinjati u 22.00, osim zamagljivanja otočića Blato koje će započinjati u 19.00 sati.
Svibanj 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica- Rožat –Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Lipanj 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Srpanj 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata, 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Kolovoz 2017. Trajanje akcije – 7 noći – 1. Gruž-Nuncijata 2. Lapad, 3. Montovjerna-Gorica, 4. Pile-Ploče, 5. Mokošica-Rožat-Komolac, 6. Sustjepan-Knežica-Šumet, 7. Stara Mokošica, Mirinovo, Lozica, Štikovica, Veliki i Mali Zaton.
Na drugim javnim površinama Grada Dubrovnika dezinsekcija se obavlja po potrebi, po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu.
Članak 5.
Svi radovi će se provoditi prema odredbama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti i Pravilnika o načinu provedbe deratizacije i dezinsekcije kao mjere za sprječavanje zaraznih bolesti pučanstva.
Za radove iz članka 3. i 4. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost: Dezinsekcija i to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:-------------------------- 670.000,00 kuna.
2.3. Dezinfekcija javnih površina
Članak 6.
Dezinfekcija javnih površina obavlja se odmah prema potrebi.
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
2.4. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija objekata, instalacija i površina koje su u vlasništvu komunalnih trgovačkih društava
Članak 7.
Komunalna trgovačka društva u vlasništvu Grada Dubrovnika snose troškove za provedbu mjera obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije kako slijedi:
― Vodovod Dubrovnik d.o.o. u objektima i instalacijama vodovoda i kanalizacije,
― Čistoća Dubrovnik d.o.o. na odlagalištima otpada,
― Boninovo Dubrovnik d.o.o. na grobljima Grada Dubrovnika,
― Libertas Dubrovnik d.o.o. u objektima i sredstvima javnog prometa,
― Sanitat Dubrovnik d.o.o. na tržnicama na malo i parkiralištima i
― Vrtlar d.o.o. Dubrovnik na svojem području ( rasadnici i sl. ).
3. Održavanje javnih satova
Članak 8.
Održavanje javnih satova odnosi se na:
― javni sat na Zvoniku u povijesnoj gradskoj jezgri,
― javni sat kod okretišta autobusa u Novoj Mokošici,
― javni sat kod pošte u Lapadu
― javni sat na Pilama.
― Javni sat na zelenoj površini kod stanice Lapad
― Javni sat u Gružu
Održavanje javnih satova obavlja se tako da:
― satni mehanizam bude ispravan,
― ostale pripadajuće instalacije budu uredne i ispravne,
― sat bude uredno osvijetljen,
― sat bude točno ugođen, uključujući sezonske promjene.
Obavljanje: Društvo prijatelja dubrovačke starine i odabrani ponuditelj.
Procjena troškova:---------------------------- 40.000,00 kuna
4. Održavanje javnih kupališta
Članak 9.
Pod javnim kupalištima podrazumijevaju se sva kupališta na kojima je omogućen nesmetan i slobodan pristup svim građanima, odnosno ona kupališta za koje nije dana koncesija za korištenje pomorskog javnog dobra bilo pravnim ili fizičkim osobama.
Održavanje javnih kupališta podrazumijeva tekuće održavanje kupališta i plaža nastalih uslijed erozije mora (betoniranje podesta, nasipanje žala, popravci stepenica i zaštitnih ograda i dr.) a održavanje čistoće javnih kupališta podrazumijeva čišćenje i odvoz otpadaka koja su navedena u troškovniku radova ugovornog izvođača. Ovi radovi se obavljaju u razdoblju od 15. travnja do 31. listopada 2017. godine.
Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Čistoća javnih površina, Javne zelene površine i Javne površine Aktivnost: Pomorsko dobro i plaže
Obavljanje: Čistoća d.o.o., Vrtlar d.o.o. i odabrani ponuditelji prema ugovoru
Procjena troškova:----------------------- 2.250.000,00 kuna.
5. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja - kafilerija
Članak 10.
Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja obuhvaća:
― hvatanje pasa, mačaka i ostalih lutalica,
― cijepljenje, čuvanje i hranidbu uhvaćenih lutalica,
― hranjenje uhvaćenih pasa, mačka i ostalih lutalica
― udomljavanje uhvaćenih pasa i mačaka lutalica,
Ova se djelatnost provodi neprekidno tijekom cijele godine.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija - aktivnost: Kafilerija
Obavljanje:---------------------------------------- Sanitat d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 700.000,00 kuna.
6. Blagdansko uređenje Grada i naselja
Članak 11
Blagdansko urešavanje Grada Dubrovnika provodi se prema naputku o prigodnom blagdanskom urešavanju Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 1/95.) i sukladno aktualnim odlukama Grada Dubrovnika.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine-aktivnost: Javni nasadi
Obavljanje:---------- odabrani izvoditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova:------------------------- 810.000,00 kuna.
7. Organizacija prometa u mirovanju
Članak 12.
Organizacija prometa u mirovanju obuhvaća poslove na naplati parkiranja vozila na javnim parkiralištima, te uklanjanje i blokiranje nepropisno parkiranih vozila i mopeda.
Obavljanje: Sanitat d.o.o. – Dubrovnik i odabrani izvoditelj.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
8. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
Članak 13.
Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika obavlja se elektrovučnim prijevoznim sredstvima.
Obavljanje:----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
9.Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat
Članak 14.
Ova djelatnost obavlja se tijekom godine s posebnim naglaskom na dane uoči blagdana i obljetnica iz Domovinskog rata.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama-aktivnost: Uređenje spomenika i spomen obilježja Domovinskog rata to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------------------------- Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:--------------------------- 50.000,00 kuna.
10. Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, osiguranje radova održavanja i
sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika
Članak 15.
Ova se djelatnost obavlja temeljem Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika, a izvršava se rješenjem komunalnog redarstva.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama - aktivnost: Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta i vozila i to kako slijedi:
Obavljanje:------------ odabrani ponuditelj prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 100.000,00 kuna.
11. Javno oglašavanje
Članak 16.
Javno plakatiranje i oglašavanje te postavljanje reklamnih panoa obavlja se na posebnim, za to određenim mjestima tzv. publicitetima.
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:----------------------------------- iz cijene usluge.
12.Održavanje javne hidrantske mreže
Članak 17.
Hidrantsku mrežu potrebno je držati uvijek u potpuno ispravnom stanju.
Obavljanje:------------------------ Vodovod Dubrovnik
Financiranje:------------------------ iz cijene usluge
13. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada
Članak 18.
Ova djelatnost obuhvaća:
― postavljanje i održavanje oznaka (ploča) naselja,
― dizajniranje, postavljanje i održavanje oznaka trgova, obala, zgrada i ulica.
Ova se djelatnost obavlja tako da sve oznake budu uvijek u urednom stanju i lako uočljive.
Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Javne površine-aktivnost: Označavanje ulica i trgova
Obavljanje:----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Procjena troškova:--------------------------- 70.000,00 kuna.
14. Skrb o gradskim golubovima i labudovima
Članak 19.
Skrb o gradskim golubovima i labudovima obuhvaća:
― liječenje bolesnih golubova i labudova,
― hranidbu golubova i labudova.
Golubovi se hrane svaki dan s 10 kg posebne hrane za tu svrhu, a labudovi s 5 kg.
Ostala skrb o golubovima i labudovima obavlja se po potrebi, u nastojanju da oni budu zdravi, a uginuli se odmah uklanjaju.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Deratizacija,dezinsekcija,kafilerija, - aktivnost: Hranjenje golubova i to kako slijedi:
Obavljanje:------------------------ Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:--------------------------- 38.000,00 kuna.
15.Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO
Članak 20.
Obavljanje:------------------- odabrani izvoditelj-po ugovoru
Procjena troškova:----------------------- 1.200.000,00 kuna.
16. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina
Članak 21.
Obavljanje:------------------- odabrani izvoditelj-po ugovoru
Procjena troškova:---------------------------- 90.000,00 kuna
17.Rezidba grana visokih stabala
Članak 22.
Obavljanje:------------------------------------------ Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 200.000,00 kuna.
Članak 23.
REKAPITULACIJA RASHODA
___________________________________________________________________________
OPIS RADOVA 2017.god.
___________________________________________________________________________
1. Održavanje javnih fontana 750.000,00
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija 1.145.000,00
3.Održavanje javnih satova 40.000,00
5. Održavanje javnih kupališta (2.250.000,00)
(sredstva su osigurana kroz Program:
Čistoća javnih površina, Javne zelene površine,
Pomorsko dobro i plaže )
6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja -kafilerija 700.000,00
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja ( 810.000,00 )
(sredstva su osigurana kroz Program:
Javne zelene površine)
8. Organizacija prometa u mirovanju (iz cijene usluge)
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne
jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima (iz cijene usluge)
__________________________________________________________________________
10.Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim
naglaskom na Domovinski rat 50.000,00
_______________________________________________________________________
11. Uklanjanje vozila i protupravno postavljenih predmeta
osiguranje radova održavanja i sprječavanja
nezakonitog djelovanja na javnim površina
Grada Dubrovnika 100.000,00
12. Javno oglašavanje (iz cijene usluge)
13.Održavanje javne hidrantske mreže ( iz cijene usluge)
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada 70.000,00
15. Skrb o gradskim golubovima i labudovima 38.000,00
16.Nabava materijala za male komunalne
poslove po GK i MO 1.200.000,00
17. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina 90.000,00
___________________________________________________________________________
18.Rezidba grana visokih stabala 200.000,00
SVEUKUPNO: 7.443.000,00 kuna
III. IZVORI FINANCIRANJA
Članak 24.
Financiranje radova iz članaka 2. do 22., u 2017. godini vršit će se iz slijedećih izvora:
___________________________________________________________________________
1.Proračunska sredstva---------------------------------------------- 7.443.000,00 kuna
2. Iz cijene usluge
UKUPNO 7.443.000,00 kuna
___________________________________________________________________________
IV. PROVEDBA PROGRAMA
Članak 25.
Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju potreba i prosječnih cijena takvih radova iz ranijih godina.
Članak 26.
Naredbodavac za realizaciju Programa je Gradonačelnik Grada Dubrovnika.
Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će Gradonačelnik Grada Dubrovnika, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju javnog natječaja
V. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 27.
Ovaj Program stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i provodit će se tijekom 2017. godine.
KLASA: 363-01/17-09/06
URBROJ: 2117/01-09-17-11
Dubrovnik, 30. lipnja 2017.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------