Službeni glasnik broj 21 - 15. prosinca 2023Objavljeno: 15.12.23.
190. Odluka o preuzimanju obveze osiguranja financiranja zatvaranja odlagališta otpada Grabovica, održavanja i nadzora odlagališta otpada Grbovica nakon zatvaranja za period od najmanje 30 godina nakon zatvaranja
Na temelju članka 36. stavak 4. Zakona o gospodarenju otpadom („Narodne novine“, broj 84/21), članka 29. stavak 2. Pravilnika o gospodarenju otpadom („Narodne novine“, broj 106/22) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 28. sjednici, održanoj 14. prosinca 2023., donijelo je
O D L U K U
o preuzimanju obveze osiguranja financiranja zatvaranja odlagališta otpada „Grabovica“, održavanja i nadzora odlagališta otpada „Grabovica“ nakon zatvaranja za period najmanje 30 godina nakon zatvaranja kao i uklanjanje otpada na lokaciji gospodarenja otpadom u slučaju postupka izvršenja rješenja inspekcije zaštite okoliša Državnog inspektorata Republike Hrvatske
Članak 1.
Grad Dubrovnik preuzima obvezu osiguranja financiranja zatvaranja odlagališta komunalnog otpada „Grabovica“ (kat. čest.3729/17, 3733/2, 3828/1 i 3828/2 sve k.o. Osojnik), održavanja i nadzora odlagališta komunalnog otpada „Grabovica“ nakon zatvaranja za period najmanje 30 godina nakon zatvaranja.
Članak 2.
Ovom Odlukom daje se financijsko jamstvo u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno sukladno članku 29. stavak 2. Pravilnika o gospodarenju otpadom (NN 106/22) donosi se Odluka, a za potrebe ishođenja Dozvole za gospodarenje otpadom za djelatnost zbrinjavanja otpada postupkom odlaganja na odlagalištu „Grabovica“ društva ČISTOĆA d.o.o. Dubrovnik, Put od Republike 14, OIB: 16912997621.
Članak 3.
Sredstva za zatvaranje odlagališta otpada, održavanje i nadzor (monitoring) odlagališta otpada nakon zatvaranja za period od najmanje 30 godina nakon zatvaranja kao i uklanjanje otpada na lokaciji gospodarenja otpadom u slučaju postupka izvršenja rješenja inspekcije zaštite okoliša Državnog inspektorata Republike Hrvatskeiz članka 1. ove Odluke osiguravaju zajednički Grad Dubrovnik, Općina Konavle, Općina Dubrovačko primorje i Općina Župa Dubrovačka, sukladno udjelima koje imaju u količini odloženog otpada u 2022. godine, prikazanim u tablici, koja je priložena ovoj Odluci i čini njezin sastavni dio.
Izračun financijskog jamstva, odnosno sredstva za financiranje radova i usluga iz članka 1. ove Odluke, prema Dodatku VIII. Pravilnika o gospodarenju otpadom (NN 106/22) izradio je ovlašteni projektant IPZ UNIPROJEKT TERRA d.o.o. iz Zagreba, Voćarska cesta 68, OIB: 554748991492, a ukupni iznos financijskog jamstva je 2.776.856,00 EUR. Navedeni izračun priložen je ovoj Odluci i čini njezin sastavni dio.
Udio Grada Dubrovnika u sredstvima za financiranje radova iz članka 1. ove Odluke je 1.952.093,14 EUR.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika".
KLASA: 363-01/23-01/202
URBROJ: 2117-1-09-23-04
Dubrovnik, 14. prosinca 2023.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------