Službeni glasnik broj 21 - 15. prosinca 2023Objavljeno: 15.12.23.
186. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o nerazvrstanim cestama na području Grada Dubrovnika
Na temelju članka 109. Zakona o cestama ("Narodne novine", broj 84/11, 18/13, 22/13, 54/13, 148/13, 92/14, 110/19, 144/21, 114/22, 114/22, 4/23 i 133/23) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21), Gradsko viječe Grada Dubrovnika na 28. sjednici, održanoj 14. prosinca 2023., donijelo je
O D L U K U
o izmjenama i dopunama Odluke o nerazvrstanim cestama
na području Grada Dubrovnika
Članak 1.
U Odluci o nerazvrstanim cestama na području Grada Dubrovnika (dalje: odluka), (Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 1/20), članak 25. mijenja se i glasi:
„Naknada za prekomjernu uporabu nerazvrstanih cesta iznosi:
Ukupna masa vozila (tona) |
Dnevna |
Tjedna |
Mjesečna |
Tromjesečna |
7,5-20 |
79,63 EUR |
265,45 EUR |
796,34 EUR |
1.990,84 EUR |
20-30 |
106,18 EUR |
530,89 EUR |
1.061,78 EUR |
2.919,90 EUR |
više od 30 |
132,72 EUR |
796,34 EUR |
1.327,23 EUR |
3.450,79 EUR |
Članak 2.
U Odluci članak 27. mijenja se i glasi:
„Iznimno od članka 25. ove Odluke za pravne osobe koje obavljaju djelatnost opskrbe i distribucije tekućih energenata u Gradu može se odrediti godišnji iznos naknade za prekomjernu uporabu nerazvrstanih cesta u iznosu od 50.000 EUR.
U slučajevima iz stavka 1. ovog članka pravna osoba je dužna dostaviti zahtjev za prekomjernu uporabu nerazvrstanih cesta s popisom registarskih oznaka svih vozila koja će obavljati prijevoz tekućih energenata na području Grada Dubrovnika.
U slučaju promjene u registarskom popisu vozila podnositelj zahtjeva dužan je prije prometovanja vozilima na području Grada Dubrovnika dostaviti pisanim ili elektronskim putem promjenu u popisu registarskih oznaka.
Zahtjev se podnosi do 31. siječnja za tekuću kalendarsku godinu.“
Članak 3.
U Odluci iza članak 27. dodaje se novi članak 27a. koji glasi:
„Članak 27a.
Naknada za prekomjernu uporabu nerazvrstanih cesta ne plaća se u sljedećim slučajevima:
- za potrebe prijevoza lijekova, opreme, uređaja, aparata i sl. za potrebe Opće bolnice Dubrovnik,
- za potrebe humanitarnih akcija neprofitnih organizacija Caritasa, Crvenog križa i sl.,
- za potrebe redovnog održavanja nerazvrstanih cesta,
- za potrebe prometovanja vozila u vlasništvu trgovačkih društava u većinskom vlasništvu Grada Dubrovnika koji obavljaju: komunalni linijski prijevoz putnika, djelatnost javne vodoopskrbe i javne odvodnje, uslugu sakupljanja komunalnog otpada.
U slučajevima od općeg društvenog interesa gradonačelnik može, a na prijedlog upravnog odjela nadležnog za promet, odobriti prijevoz vozila ukupne mase veće od 7,5 tona bez plaćanja naknade.“
Članak 4
U članku 29. stavku 3. Odluke riječi: „100,00 kuna“, zamjenjuju se riječima: „13,27 eura“.
Članak 5.
U članku 55. Odluke u stavku 1. riječi: „10.000,00 kuna“ zamjenjuju se riječima: „ 1.320,00 eura“, a u stavku 2. riječi: „2.000,00 kuna“ zamjenjuju se riječima: „260,00 eura“.
Članak 6.
U članku 56. Odluke u stavku 1. riječi: „10.000,00 kuna“ zamjenjuju se riječima: „1.320,00 eura“, u stavku 2. riječi „5.000,00 kuna“ zamjenjuju se riječima: „660,00 eura“, u stavku 3. riječi: „2.000,00 kuna“ zamjenjuju se riječima: „260,00 eura“.
Članak 7.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-01/18-09/28
URBROJ: 2117-1-09-23-14
Dubrovnik, 14. prosinca 2023.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------