Službeni glasnik broj 10 - 13. travnja 2017Objavljeno: 21.04.17.
32. Program održavanja komunalne infrastrukture za razdoblje od 01.04. - 30.06.2017. godine
Na temelju članka 3. stavak 13. Zakona o komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine”, broj 26/03-pročišćeni tekst, 36/95, 79/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11,144/12, 94/13, 153/13, 147/14, 36/15), Zakona o proračunu (“Narodne novine” broj 87/08, 136/12 i 15/15) Rješenja o imenovanju Povjerenice Vlade RH za obavljanje poslova iz nadleženosti Gradskog vijeća i gradonačelnika Grada Dubrovnika (“Narodne novine” broj 8/17) Povjerenica Vlade Republike Hravatske za Grad Dubrovnika donijela je
P R O G R A M
održavanja komunalne infrastrukture
za razdoblje od 01.04. - 30.06.2017 godine
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim programom utvrđuje se opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima za razdoblje od 01.04.-30.06.2017.godine i to za:
― odvodnju atmosferskih voda,
― održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina,
― održavanje javnih površina,
― održavanje nerazvrstanih cesta
― održavanje groblja,
― održavanje javne rasvjete.
Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:
― komunalne naknade (Članak 22. stavak 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu) koja je prihod proračuna Grada Dubrovnika i namijenjena je za financiranje navedenih komunalnih djelatnosti iz stavka 1. ovog članka;
― boravišna pristojba
― ostalih prihoda za posebne namjene-Hrvatske vode
― tekuće pomoći- Županijska uprava za ceste
― opći primici-nenamjenski prihodi.
Članak 2.
Program se temelji na stvarnim potrebama održavanja objekata i uređaja iz članka 1. na području Grada Dubrovnika i raspoloživim financijskim sredstvima za te namjene.
II. ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA
Članak 3.
Odvodnja atmosferskih voda, na području Grada Dubrovnika, sastavni je dio obavljanja komunalne djelatnosti odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda (Članak 3. stavak 1. i 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu).
U razdoblju od 01.04.-30.06.2017. godine za održavanje postojećeg sustava atmosferske odvodnje na području Grada Dubrovnika, potrebno je izdvojiti određena sredstva kako bi isti bio u stanju funkcionalne sposobnosti. Sastavni dijelovi sustava su slivnici, rešetke, otvoreni i zatvoreni kanali za atmosfersku odvodnju. Cestovni jarci i slivnici održavaju se tako da u svakom trenutku mogu primiti količinu oborina za koju su projektirani, pa se u tu svrhu redovito čiste i popravljaju. Čišćenje se obavlja:
− u ZONI A – najmanje dva puta tjedno,
− u ZONI B - najmanje jednom tjedno,
− u ZONI C –najmanje jednom u 15 dana,
− u ZONAMA D, E i F -prema potrebi
U tijeku vremenskih nepogoda i nakon njih obvezno je izvršiti pregled i čišćenje.
Za radove iz članka 3. planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od
01.04.-30.06.2017 u okviru programa: Slivnici,rešetke i oborinski kanali.
Obavljanje: ------------------------------- Vodovod Dubrovnik d.o.o.
Procjena troškova : -------------------- 300.000,00 kuna.
III. ODRŽAVANJE ČISTOĆE U DIJELU KOJI SE ODNOSI NA ČIŠĆENJE JAVNIH POVRŠINA
Članak 4.
Održavanje čistoće obuhvaća ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina. To se obavlja na sljedeći način:
― ručno pometanje i strojno čišćenje vrši se na cijelom području Grada Dubrovnika, koje se dijeli na zone, te se obavlja prema dinamici danog u članku 5.;
― ručno i strojno pranje javnih površina odnosi se na pranje kamenih pločnika u povijesnoj gradskoj jezgri i Ulice Š. K. Zvonimira, pranje kolnika na gradskim prometnicama i pranje odlagališta kućnog otpada;
― ručno čišćenje odvodnih jaraka i slivnika u pješačkim zonama provodi se sukladno čišćenju pripadajuće površine;
― pražnjenje, čišćenje, pranje i održavanje košarica za otpad obavlja se sukladno čišćenju pripadajuće površine, a dotrajale košarice potrebno je zamijeniti;
― uklanjanje trave i korova vrši se na svim javnim površinama Grada Dubrovnika.
Glede čišćenja javnih površina područje Grada Dubrovnika dijeli se na:
ZONU A, koja obuhvaća:
Sve javno prometne površine unutar gradskih zidina, Brsalje, Pile, Ploče, Iza Grada, Uz Posat, Dr. A. Starčevića, Branitelja Dubrovnika, Š. K. Zvonimira (šetnica), Kralja Tomislava, Obalu Stjepana Radića, Obalu pape Ivana Pavla II, A. Hebranga, Splitski put, N. Tesle, Put od Republike, Vukovarsku, V. Nazora, I. Vojnovića, Od Batale, Zagrebačku ulicu, P. Krešimira IV, F. Supila (do Viktorije), P. Čingrije, Liechtensteinov put (do naselja Gorica), M. Perića, D. Alighierija, P. Bakića, spoj ulica Iza Grada i Zagrebačke, Izmeñu vrta, Ulicu V. Bukovca, Masarykov put, N. i M. Pucića, Sv. Đurđa, Miletićevu, B. J. Jelačića, Između tri crkve, V. Lisinskog ( od Orsana do Ćira Carića ), Ćira Carića, Lapadska obala ( od Batale do FTVT ) i M. Bratoša.
ZONU B, koja obuhvaća:
Lapadsku obalu (od FTVT do kraja ulice), Od sv. Mihajla, I. Matijaševića, Don F. Bulića, Zlatni potok, Kneza Branimira, G. Rajčevića, Goricu sv. Vlaha, S. Cvijića, Od gaja, Dr. V. Mačeka, P. Hektorovića, M.Marojice, I. Meštrovića, Kardinala Stepinca (do ulice P. Svačića), Dr. A. Šercera, M. Vodopića, Uz Tabor, Padre Perice, Kunsku, Sustjepansku, Sunčanu i vidikovce (Nuncijata i Belvedere ). Ulice i prometnice oko pomorskog fakulteta i srednje pomorske škole i to: I. Zajca, V. Lisinskog (od Ćira Carića do kraja), Riječka i Bokeljska. Nadalje Hvarsku, spojnu ulicu P. Hektorovića – Liechtensteinov put, Put žrtava s Dakse, Ulicu II Dalmatinske brigade, prostor nasuprot Ville Palme, Baltazara Bogošića, P.Budmanija, Cavtatsku (ispod P. Krešimira IV), Put od Bosanka (ispod P. Krešimira IV), Don Iva Bjelokosića i Marijana Blaževića.
ZONU C, koja obuhvaća
F. Supila (od Viktorije do Orsule), I. Dulčića, S. S. Kranjčevića, Volantinu, A. G. Matoša, Liechtensteinov put (od naselja Gorica do kraja), Od Bosanke ( iznad P. Krešimira IV ), Od Srđa, J. Pupačića, Zrinsko-Frankopansku (do Zagrebačke), M. Marulića, U Pilama, Od Tabakarije, Cavtatsku ( iznad P. Krešimira IV ), Od Nuncijate, Šipčine, petlju P. Bakića – D8, Janjinsku, Grebenska, P. Zoranića, Trogirsku i A. Bošković.
ZONU D, koja obuhvaća:
Sve ostale javne prometne površine koje nisu obuhvaćene zonama A, B i C, a nalaze se na području od Orsule do Kantafiga.
ZONU E, koja obuhvaća:
Naselja Mokošica (Nova i Stara), naselja u Rijeci dubrovačkoj, Zaton, Orašac, Trsteno i Brsečine
ZONU F, koja obuhvaća:
Naselja Koločep, Lopud, Suđurađ, Luka Šipanska, Gromača, Kliševo, Mrčevo, Mravinjac, Riđica, Ljubač, Dubravica, Osojnik i Bosanka.
Ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina
Članak 5.
Ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina na području Grada Dubrovnika obavlja se prema slijedećoj dinamici:
01.04.-30.06.2017.
ZONA Pometanje ručno/strojno
A svaki radni dan s tim da i poslije podne radi 3 čistača i nadzor, a nedjeljom i
blagdanima 6 čistača i nadzor cijeli dan
B tri puta tjedno
C jednom tjedno
D jednom tjedno
E svaki dan osim nedjelje sa 5 radnika s tim da isti obavljaju sve komunalne poslove
F svaki radni dan sa 5 radnika s tim da isti obavljaju sve potrebne komunalne poslove
Pometanje javnih površina obuhvaća i pometanje odlagališta kućnog otpada kao i pometanje autobusnih postaja. Autobusne postaje na cesti D-8 i Županijskim cestama metu se jednom tjedno.
Ručno i strojno pranje javnih površina
Članak 6.
Javno prometne površine unutar gradskih zidina peru se ručno i to: Uz Jezuite , Gundulićeva poljana, Bunićeva poljana, Poljana M. Držića, Pred Dvorom, Luža, Zeljarica, Placa, sve ulice sjeverno od Place do ulice Prijeko i Ulice od Puča uključivši i njih, R. Boškovića (cijela), Zlatarska, Peline (od Zlatarske do Boškovićeve), sve ulice južno od Place do početka stuba, Široka, Poljana P. Miličevića i Izmeñu vrata od Pila.
Javno prometne površine peru se pred blagdane i po potrebi, a po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo Grada Dubrovnika.
Ostale javno prometne površine Grada Dubrovnika peru se ručno ili auto cisternom, prema potrebi, a po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo Grada Dubrovnika.
Strojno pranje (peračicom) javno prometnih površina unutar gradskih zidina provodi se na slijedećim površinama: Svetog Dominika, Placa, ulaz sa Pila, a na ostalom gradskom području na slijedećim površinama: Pile, Brsalje i Šetalište kralja Zvonimira.
Članak 7.
Za radove iz članka 4., 5. i 6. planirana su sredstva Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.04.-30.06.2017. u okviru programa: Čistoća javnih površina.
Obavljanje: --------------------------------------------- Čistoća d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova : --------------------------------- 2.370.000,00 kuna.
IV. ODRŽAVANJE JAVNIH ZELENIH POVRŠINA
Članak 8.
Održavanje javnih zelenih površina posebno se odnosi na održavanje javnih zelenih površina, pješačkih staza, pješačkih zona, otvorenih odvodnih kanala, trgova, parkova i javnih prometnih površina, te dijelova javnih cesta koje prolaze kroz naselje kad se ti dijelovi ne održavaju kao javne ceste po posebnom zakonu.
Održavanje zelenih javnih površina
Osnovno održavanje zelenih javnih površina obavlja se na cijelom području Grada
Dubrovnika, koje se dijeli na zone (A, B, C, D i E) prema potrebnom intenzitetu održavanja.
Ova djelatnost obavlja se po pravilima struke, tako da zelenilo udovoljava funkcijskim i estetskim kriterijima.
Zona A
― Park na Pločama
― Park pod mostom na Pločama
― Park u Posatu – u Pilama
― Skverovi Pile – Iza Grada
― Park uz Posat
― Zelena površina u Zagrebačkoj ulici – iznad Vatrogasaca
― Zelenilo na Buži
― Park Gradac
― Zelena površina ispred groblja “Boninovo”
― Zelenilo uz Splitski put ( ispod groblja ) i zapadno od mosta do FINE
― Skverovi kod Doma zdravlja
― Park Bad Homburg
― Skverovi na križanju ulica V. Nazora i Puta od Republike
― Zelenilo uz Put dr. Ante Starčevića
― Zelene površine u Vukovarskoj ulici - kod bivše vojarne
― Vukovarska ulica – novi otoci
― Park na križanju Vukovarske i Ulice dr. Ante Starčevića
― Nova šetnica između Atlant centra i zgrade Grawe
― Skverovi na raskrižju semafori – Lapad stanica
― Skverovi u Novoj ulici kod hotela Stadion
― Park na Obali Nikole Tesle
― Skverovi na Obali Nikole Tesle
― Skverovi oko parka u Gružu
― Park Luja Šoletića
― Zeleni pojas Kantafig – hotel “Petka”
― Skverovi na Solskoj bazi
― Drvored česvina na Obali pape Ivana Pavla ll
― Zelenilo ispred crkve u Gružu
― Park kod Orsana na Batali
― Skverovi – raskrižje Ilijina glavica,spoj A. Hebranga i Vladimira Nazora i zelenilo uz Ulicu Vladimira Nazora do Vodovoda
― Zelene površine u Čokolinu
― Zelene površine u blizini Pomorskog fakulteta
― Zelenilo na Putu I. Vojnovića
― Zelenilo uz Ulicu kralja Tomislava
― Zelena površina oko parkirališta u Ulici Ivana Meštrovića
― Zelenilo uz Ulicu M. Bratoša – Orsan – Gradski kotar – pošta Lapad
― Zelene površine na Šetalištu kralja Zvonimira – od pošte do uvale Lapad
― Zelenilo na križanju Ulice kralja Tomislava i Kardinala Stepinca
― Skverovi na Putu Ćira Carića
― Park na Putu Marka Marojice
― Zelene površine kod igrališta u Hladnici
― Zelenilo na spoju P. Bakića i D-8 – Petlja
― Park u Pejtonu
Zona B
― Zelena površina oko zgrade „Pentagon“
― Zelenilo u Ulici D. Alghieri
― Bogišićev park
― Zelenilo uz Ulicu žrtava s Dakse
― Zelenilo uz Put Mata Vodopića
― Zelena površina uz novu šetnicu u Solitudu
― Zelena površina uz Ulicu Josipa Kosora – drvored ljutih naranača
― Zelenilo kod GK Lapad
― Zelena površina u Ulici Petra Zoranića
― Zelene površine uz Riječku ulicu
― Park u Ulici Padre Perice
― Zelene površine oko parkirališta u Ulici Stjepana Cvijića
― Zelena površina u Sinjskoj ulici
― Zelene površine oko igrališta na Montovjerni
― Zelena površina uz magistralu na Nuncijati
Zona C
― Zelenilo iznad kupališta Ploče
― Park pod Lovrijencem
― Park ispod Boninova
― Zelenilo ispred Domouprave
― Zelena površina kod stambenog niza „Mihajlo“
― Zeleni otoci sa živicom i oleandrima uz Ulicu od Batale do semafora Lapad
― Zelenilo uz Ulicu Ivana Zajca – od benzinske pumpe do Orsana
― Površina Pile-usjek uz Posat (bivša meteorološka stanica )
Zona D
― Zelene površine u Komolcu
― Zelena površina na križanju Ulice F. Supila i Ulice Vlaha Bukovca
― Trg oružja
― Zeleni pojas oko Minčete
― Zelene površine u Ulici Andrije Hebranga
― Park u Ulici od Gale
― Javne zelene površine u naselju „Gorica l „
― Javne zelene površine u naselju „Gorica lI „
― Zelene površine iznad Sportske dvorane – padina od nogostupa do Ulice Iva Vojnovića
― Zelene površine uz Liechtensteinov put
― Zelene površine između magistrale i Vinogradarske ulice
― Zelene površine između Vinogradarske ulice i Ulice od izvora
― Zelene površine između magistrale i Ulice Bartola Kašića
― Zelene površine između Ulice Bartola Kašića i Ulice od izvora
― Zelene površine između Ulice od izvora i Ulice Marina Kneževića
― Zelene površine između Ulice Marina Kneževića i Ulice između dolaca
― Zelena površina kod spomenika u Staroj Mokošici
― Zelena površina kod spomenika na Osojniku
― Vidikovac – Belvedere
― Postaje Križnog puta na Srđu
Zona E
― Zelene površine oko spomenika na otoku Daksi
― Javne zelene površine na otoku Lopudu
― Javne zelene površine na otoku Šipanu – Luka Šipanska
― Javne zelene površine na otoku Šipanu – Suđurađ
― Javne zelene površine na otoku Koločepu
― Javne zelene površine u Velikom i Malom Zatonu
― Javne zelene površine u Orašcu
― Javne zelene površine u Trstenom
― Javne zelene površine u Dubravici
― Javne zelene površine u Brsečinama
― Javne zelene površine na Gromači
― Javne zelene površine u Ljubaču
― Javne zelene površine na Kliševu
― Javne zelene površine u Mrčevu
― Javne zelene površine u Riđici
― Javne zelene površine na Bosanki
― Javne zelene površine u Petrovu selu i
― Ostale javne zelene površine na gradskom i širem gradskom području
― po nalogu ovlaštene osobe.
Čišćenje javnih zelenih površina obavlja se :
― u zoni A svakim radnim danom
― u zoni B tri puta tjedno
― u zoni C dva puta tjedno
― u zoni D jednom tjedno
― u zoni E Elafiti i Zaton jednom godišnje, a ostale po nalogu.
Osnovno održavanje sadrži osobito:
― orezivanje i čišćenje nasada,
― okopavanje i prihranjivanje nasada obavlja se u zoni A četiri, zoni B tri, zoni C dva i zoni D i E jedan put godišnje,
― proljetno okopavanje nasada
― okopavanje - plijevljenje nasada,
― zalijevanje nasada,
― tretiranje nasada zaštitnim sredstvima,
― uklanjanje štetnika,
― košenje travnjaka,
― obnovu i popunu nasada,
― sezonsku sadnju cvijeća,
― orezivanje zelenila u profilu prometnica
― uklanjanje i odvoz bilja/drveća koje smeta prometu i javnoj rasvjeti,
― održavanje i čišćenje vodnjaka i fontana na zelenim javnim površinama,
― održavanje i čišćenje staza, puteljaka i ostalih površina u sastavu javnih zelenih površina,
― održavanje (pražnjenje, čišćenje, pranje, zamjena) košarica za otpatke u sastavu javnih zelenih površina,
― nadzor nad zelenim javnim površinama, poglavito nad biljem,
― čišćenje perivoja i drugih javnih površina, staza i košarica, te odvoz ostataka na
― odlagalište i manje građevinske zahvate.
― održavanje sistema za automatsko navodnjavanje na javnim zelenim površinama
― novo uređenje zelene površine na raskrižju Ilijina glavica
― suzbijanje širenja zarazne bolesti Palmine crvene pipe
Članak 9.
Orezivanje i čišćenje nasada, živica i trajnica obavlja se dva puta u godini uz poštivanje pravila struke, sklada i estetike.
Orezivanje i čišćenje gustog sklopa grmlja koje zahtijeva radikalniju rezidbu, nasada gdje dominira grmlje, mješovitog nasada drveća i naraslog grmlja, te starijeg drveća s rijetkim prirastom obavlja se jednom u godini uz poštivanje pravila struke.
Proljetno okopavanje nasada s prihranjivanjem (mineralnim ili prirodnim gnojivom) obavlja se jednom u godini.
Okopavanje nasada ovisi o vrsti nasada na pojedinoj zelenoj površini i obavlja se prema potrebi.
Nasadi se zalijevaju prema potrebi, a najmanje u takvom opsegu koji sprječava njihovo propadanje. Učestalost zalijevanja ovisi o vrsti nasada i količini oborina tijekom godine.
Nasadi se tretiraju dva puta u godini zaštitnim sredstvima za suzbijanje biljnih bolesti. Skidanje štetnika (borova prelca i dr.) obavlja se mehanički ili ručno jednom u godini, te potrebi.
Travnjaci se kose po potrebi, što ovisi o klimatskim prilikama tijekom godine. Sezonska sadnja cvijeća obavlja se dva puta u godini (u prolijeće i jesen ).
Zamjena, obnova i popuna nasada odgovarajućim biljnim fondom obavlja se po potrebi i Ugovoru, a iznimno po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika.
Članak 10.
Dodatno održavanje zelenih javnih površina obuhvaća : održavanje i izgradnju zidića, podzida i zidova, koje se obavlja prema potrebi i prema posebnom programu, zatim održavanje i bojenje ograda, rukohvata i vrtnih vrata, popravak i bojenje klupa za odmor.
Članak 11.
Za radove iz članka 8., 9., i 10. planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.04.-30.06.2017. u okviru programa: Javne zelene površine i to kako slijedi:
Obavljanje: ----------------------------------------- Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:--------------------------------- 2.300.000,00 kuna.
V. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA Članak 12.
Održavanje nerazvrstanih cesta znači održavanje površina kojima se koristi za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a nisu razvrstane ceste prema posebnim propisima, te gospodarenje cestovnim zemljištem uz nerazvrstane ceste.
1. Održavanje nerazvrstanih cesta s opremom
Članak 13.
1. Održavanje nerazvrstanih cesta obuhvaća:
― održavanje opreme (rampe, ograde, stupići) i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama,
― nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta,
― održavanje kolnika,
― održavanje rubnjaka i staza,
― održavanje površina koje služe za promet po bilo kojoj osnovi i pristupačne su većem broju korisnika i
― održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama.
2. Održavanje opreme i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama
Članak 14.
Oprema i prometna signalizacija na nerazvrstanim cestama održava se na slijedeći način:
― oštećene odbojne i druge ograde i stupiće na prometnicama treba popraviti najkasnije tri dana od dana nastanka oštećenja,
― odbojne i druge ograde treba redovito ličiti i održavati urednim,
― oznake na kolniku (vodoravna prometna signalizacija) obnavljaju se najmanje jednom u godini i to najkasnije do kraja mjeseca svibnja,
― oznake na kolnicima u raskrižjima na kojima su postavljeni semafori i na kolnicima prometnica oko škola, obnavljaju se po potrebi u dogovoru s Upravnim odjelom za promet, stanogradnju i razvojne projekte Grada Dubrovnika,
― okomita prometna signalizacija dopunjuje se prema potrebi.
― održavanje semafora prema ugovoru.
3. Nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta
Članak 15.
Glede nadzora nad stanjem nerazvrstanih cesta, područje Grada Dubrovnika dijeli se na: ZONU A koja obuhvaća: - naselje Dubrovnik i Novu Mokošicu,
ZONU B koja obuhvaća: - ostala naselja Grada Dubrovnika.
Redoviti nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta obavlja se pregledom, i to :
− u ZONI A, svakim danom,
− u ZONI B, jednom tjedno.
Izvanredni nadzor nad svim nerazvrstanim cestama obavlja se odmah, za vrijeme elementarnih nepogoda (jakih pljuskova, vjetrova i sl.) i nakon njihova prestanka.
4. Održavanje kolnika
Članak 16.
Kolnici se održavaju po sljedećim standardima:
― kolnik mora biti očišćen od masnih mrlja, blata, prašine, smeća i drugih otpadnih tvari,
― krupniji otpaci ili predmeti, odroni kamenja ili dijelovi vozila oštećenih u prometnoj nezgodi uklanjaju se s kolnika odmah, a ako ne ugrožavaju sigurnost prometa, onda najkasnije prilikom redovitog pregleda,
― pri pojavi poledice, kolnici se posipaju solju i drugim pogodnim materijalom, osobito na usponima i zavojima, a pri pojavi snijega istog treba ukloniti s kolnika. U takvim okolnostima radovi na čišćenju i posipanju započinju odmah, a prednost imaju nerazvrstane ceste u zoni A,
― udarne rupe na kolniku zatvaraju se u najkraćem roku i to istim materijalom od kojega je napravljena kolnička konstrukcija i
― iznimno, za vrijeme vremenskih nepogoda, rupe se mogu zatvoriti privremeno i drugim materijalom dok traje nepogoda.
5. Održavanje rubnjaka i staza
Članak 17.
Rubnjake i staze (stube) treba stalno održavati, a oštećenja se odmah popravljaju.
6. Održavanje površina koje služe za promet po bilo kojoj osnovi i pristupačne su većem broju korisnika
Članak 18.
Održavanje ovih javnih površina obavlja se po standardima koji vrijede i za kolnike.
7. Održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama
Članak 19.
Nogostupi se održavaju na način kao i kolnici, a oštećenja se popravljaju u rokovima kako je to određeno i za popravak udarnih rupa.
Članak 20.
Za radove iz članka 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18. i 19. planirana su sredstva Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.04.-30.06.2017 u okviru programa: Organizacija i upravljanje javnim površinama: aktivnost - prometne površine , aktivnost-semafori i to kako slijedi:
- Prometne površine
za radove redovitog održavanja prometnih površina--------------- 2.850.000,00 kuna,
- semafori ----------------------------------------------------------------- 30.000,00 kuna.
Obavljanje: ------------------------ odabrani izvoditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova:----------------------------------- 2.880.000,00 kuna.
VI. ODRŽAVANJE GROBLJA I KREMATORIJA, TE PRIJEVOZ POKOJNIKA
1. Obavljanje pogrebnih usluga
Članak 21.
Pogrebni poslovi odnose se na preuzimanje, opremanje i prijevoz umrle osobe od mjesta smrti do mjesta ukopa ili kremiranja
Obavljanje:………………Boninovo d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:…………….iz cijene usluge.
2. Groblja u naselju Dubrovnik
Održavanje groblja na Boninovu (Katoličko, Pravoslavno i Muslimansko, Između tri crkve, Židovsko) na Mihajlu, na Dančama, Domobransko groblje u Gospinom polju, groblje u Pelješkoj ulici, spomen groblje na otoku Daksi i održavanje kapelice sv.Križa na Boninovu.
Članak 22.
Održavanje obuhvaća poslove održavanja prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i pokopa pokojnika i održavanje grobnica u kojima su pokopani posmrtni ostaci značajnih povijesnih osoba.
Održavanje groblja obuhvaća održavanje prolaza između grobnica, zelenih površina i pješačkih staza, komunalnih instalacija, ogradnih i ostalih zidova.
3. Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik
Članak 23.
Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik obuhvaća groblja u naseljima: Bosanka, Brsečine, Dubravica, Gromača, Kliševo, Knežica, Koločep, Komolac, Lopud, Ljubač, Mokošica, Mravinjac, Riđica-Mravinjac, Mrčevo, Orašac, Osojnik, Petrovo selo, Rožat, Suđurađ, Sustjepan, Luka Šipanska, Štikovica, Šumet, Trsteno, Zaton Veliki i Zaton Mali.
Održavanje sadrži pomoć u održavanju i uređenju zavičajnih groblja uz dogovor s mjesnim bratovštinama, mjesnim odborima i gradskim kotarevima.
Članak 24.
Za radove iz članka 21, 22., i 23. planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.04.-30.06.2017. u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi: aktivnost - groblja na užem području Grada i groblja na širem području Grada i to kako slijedi:
- Groblja na užem području Grada ---------------------- 130.000,00 kuna
- Groblja na širem području Grada ---------------------- 110.000,00 kuna
Obavljanje: ---------------------------------- Boninovo d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova: ------------------------ 240.000,00kuna.
VII. ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE
Članak 25.
Održavanje javne rasvjete obuhvaća upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete, uključivši podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljivanje javnih površina i javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta.
Pod mjesečnom pripravnosti podrazumijeva se obilazak i pregled javne rasvjete u neradne dane odnosno u dane blagdana, a obavlja se na način da se u navedene dane izvrši pregled funkcionalnosti javne rasvjete dežurnim vozilom te u slučaju većeg kvara ili kvara na upravljačkom i zaštitnom dijelu polja javne rasvjete otkloni kvar.
1. Održavanje javne rasvjete izvan povijesne gradske jezgre
Članak 26.
Područje Grada Dubrovnika izvan povijesne gradske jezgre u smislu održavanja po ovom Ugovoru dijeli se na dvije zone i to:
― zonu "A" koja obuhvaća naselja Dubrovnik i Novu Mokošicu osim područja povijesne gradske jezgre;
― zonu "B" koja obuhvaća ostala područja sa naseljima i otocima
Članak 27.
Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanje radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkciju blagdanske dekorativne rasvjete na području izvan povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika.
Održavanje javne rasvjete za razdoblje od 01.04.-30.06.2017. za područje izvan povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:
− redovnog održavanja,
− mjesečne pripravnosti,
− pojačanog održavanja,
− nabave materijala za održavanje javne rasvjete i
− skladištenja dekorativnih blagdanskih elemenata, te minimalnih zaliha materijala.
Članak 28.
Pod redovnim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:
− rasvjetnih stupova,
− razdjelnika i razdjelnih kutija,
− svjetiljki i rasvjetnih tijela,
− ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i
− kontrole rada upravljačkih uređaja.
Članak 29.
Redovno održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini, i to u zoni "A" u vremenu od 14 do 22 sata, a u zoni "B" u vremenu od 8 do 16 sati.
Rad službe za prijavu kvara na telefon sa operaterom obavljat će se u vremenu od 8 do 16 sati, a izvan tog vremena prijave preuzima automatska sekretarica.
Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a jedanput tjedno radnim danom uz nazočnost ovlaštene osobe nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo grada Dubrovnika.
Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).
Članak 30.
U slučaju kvara u zoni A isti se mora otkloniti u roku od 24 sata od uočavanja odnosno naloga ovlaštene osobe Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i 72 sata od uočenog kvara odnosno naloga ovlaštene osobe u zoni "B". Izuzetak su kvarovi za čije otklanjanje su potrebni grañevni radovi.
Članak 31.
Za radove iz članka 27., 28., 29., i 30. planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.04.-30.06.2017 u okviru programa javna rasvjeta :aktivnost - izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:
Redovito održavanje javne rasvjete------------------- 1.000.000,00 kuna
Troškovi za električnu energiju ----------------------- 750.000,00 kuna
Obavljanje: ------------------------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Procjena troškova:------------------------------------ 1.750.000,00kuna.
2. Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre
Članak 32.
Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanja radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkcije reflektorske i blagdanske rasvjete na području povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika, a koja obuhvaća područje unutar zidina, tvrđave, mostove i Lazarete te ulice Uz Posat i Dante Alighieria.
Održavanje javne rasvjete za razdoblje od 01.04.-30.06.2017 na području povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:
− redovnog održavanja,
− mjesečne pripravnosti,
− pojačanog održavanja i
− nabave materijala za održavanje javne rasvjete.
− skladištenja dekorativnih blagdanskih elemenata, te minimalnih zaliha materijala.
Članak 33.
Pod redovnim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:
− rasvjetnih stupova,
− razdjelnika i razdjelnih kutija,
− svjetiljki i rasvjetnih tijela,
− ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i
− kontrole rada upravljačkih uređaja
Članak 34.
Redovito održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini.
Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a uz nazočnost ovlaštene osobe iz članka 30. jedanput tjedno.
Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).
Članak 35.
Nastali kvar mora se otkloniti u roku od 24 sata od uočavanja istog.
Članak 36.
Za radove iz članka 32., 34., 34. i 35. planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.04.-30.06.2017. u okviru projekta: Javna rasvjeta : aktivnost -povijesna jezgra i to kako slijedi:
Redovito održavanje javne rasvjete------------------------------ 180.000,00 kuna
Troškovi za električnu energiju ---------------------------------- 20.000,00 kuna.
Obavljanje: ------------------------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Procjena troškova:----------------------------------------200.000,00kuna.
Članak 37.
REKAPITULACIJA RASHODA
OPIS RADOVA 01. 04. – 30. 06. 2017.
1. Odvodnja atmosferskih voda 300.000,00 kuna
2. Održavanje čistoće u dijelu koji se
odnosi na čišćenje javnih površina 2.370.000,00 kuna
3. Održavanje zelenih javnih površina 2.300.000,00 kuna
4. Održavanje nerazvrstanih cesta 2.880.000,00 kuna
5. Održavanje groblja i krematorija 240.000,00 kuna
6. Održavanje javne rasvjete 1.950.000,00 kuna
SVEUKUPNO 10.040.000,00 kuna
VIII. IZVORI FINANCIRANJA
Članak 38.
Financiranje radova iz članaka 3. do 37., u razdoblju od 01.04.-30.06.2017. vršit će se iz slijedećih izvora:
1. Komunalna naknada 8.583.000,00 kuna
2. Boravišna pristojba 250.000,00 kuna
3. Ostali prihodi za posebne namjene-Hr.vode 60.000,00 kuna
4. Tekuće pomoći – Županijske ceste 650.000,00 kuna
5. Opći primici-nenamjenski prihodi 497.000,00 kuna
VIII. PROVEDBA PROGRAMA
Članak 39.
Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju nužnih i redovnih potreba i prosječnih cijena takvih radova iz istog razdoblja prethodne godine.
Članak 40.
Nalogodavatelj za realizaciju Programa je Povjerenica Vlade RHGrada Dubrovnika.
Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar razdoblja od 01.04.- 30.06.2017. godine odredit će Povjerenica Vlade RH za Grad Dubrovnik, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju već prethodno provedenih javnih natječaja, provedenog postupka bagatelne nabave i sklopljenog ugovora.
X. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 41.
Ovaj program stupa na snagu danom objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i provodit će se za razdoblje od 01.04.-30.06.2017. godine.
KLASA: 363-01/17-09/05
URBROJ: 2117/01-13-17-6
Dubrovnik, 13. travnja 2017.
Povjerenica Vlade Republike Hrvatske
za Grad Dubrovnik
Nada Medović, dipl. iur., v. r.
------------------------------------------------