Službeni glasnik broj 15. - 13. srpnja 2023.Objavljeno: 13.07.23.
121. Izmjene i dopune Programa obavljanja drugih komunalnih djelatnosti na području Grada Dubrovnika u 2023. godini
Na temelju članka 3. Odluke o drugim komunalnim djelatnostima na području Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 25/18 i 22/21) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 22. sjednici, održanoj 12. srpnja 2023., donijelo je
Izmjene i dopune
Programa obavljanja drugih komunalnih djelatnosti na području
Grada Dubrovnika u 2023. godini
Članak 1.
U Programu obavljanja drugih komunalnih djelatnosti na području Grada Dubrovnika u 2023. godini („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 17/22) članak 1. mijenja se i glasi:
„Ovim Programom obavljanja drugih komunalnih djelatnosti na području Grada Dubrovnika u 2023. godini (u daljnjem tekstu: Program) određuje se način, opseg i kakvoća obavljanja pojedinih komunalnih djelatnosti koje su od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik, sukladno Odluci o drugim komunalnim djelatnostima na području Grada Dubrovnika.
Programom su obuhvaćene su sljedeće djelatnosti:
1. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija,
2. Skrb o odbjeglim i napuštenim životinjama,
3. Blagdansko uređenje Grada i naselja
4. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
5. Javno oglašavanje,
6. Održavanje javne hidrantske mreže
7. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada,
8. Skrb o gradskim golubovima i labudovima,
9. Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO,
10. Zbrinjavanje životinjskih lešina,
11. Čišćenje mora i priobalja,
12. Održavanje i saniranje ogradnih zidova u vlasništvu Grada Dubrovnika koji graniče s javnim površinama.
Financiranje komunalnih djelatnosti iz ovog Programa vršit će se iz:
- općih prihoda
- komunalne naknade
- naknade za uporabu pomorskog dobra
- turističke pristojbe
- prihoda iz obavljanja djelatnosti.“
Članak 2.
Članak 7. mijenja se i glasi:
„Blagdansko ukrašavanje Grada Dubrovnika provodi se prema naputku o prigodnom blagdanskom ukrašavanju Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 1/95.) i sukladno aktualnim odlukama Grada Dubrovnika.
Pod blagdanskom rasvjetom podrazumijeva se nabava dekorativnih rasvjetnih tijela te poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete; aktivnost blagdanska rasvjeta.
Obavljanje: ........................................ odabrani izvoditelji prema ugovoru
Procjena troškova: .............................................................. 236.362 EUR
Unutar programa: Javne zelene površine (59.725 EUR).“
Članak 3.
Članak 13. mijenja se i glasi:
„Odabrani izvoditelj preuzima obvezu nabave i isporuke građevnog materijala za male komunalne poslove po gradskim kotarevima i mjesnim odborima na području Grada Dubrovnika.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javne površine; aktivnost: Gradski kotarevi i mjesni odbori
Obavljanje: ........................................ odabrani izvoditelj prema ugovoru
Procjena troškova: ........................................................... 172.723 EUR.“
Članak 4.
Članak 17. mijenja se i glasi:
REKAPITULACIJA RASHODA
__________________________________________________________________________
OPIS RADOVA 2023.god. ( EUR ) __________________________________________________________________________
1. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija 178.115
__________________________________________________________________________
2. Skrb o odbjeglim i napuštenim životinjama – kafilerija 145.995
__________________________________________________________________________
3. Blagdansko uređenje Grada i naselja 236.362
__________________________________________________________________________
4. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne
jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima ( iz cijene usluge )
__________________________________________________________________________
5. Javno oglašavanje ( iz cijene usluge )
_________________________________________________________________________
6. Održavanje javne hidrantske mreže ( iz cijene usluge )
__________________________________________________________________________
7. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada 26.545
__________________________________________________________________________
8. Skrb o gradskim golubovima i labudovima 6.636
__________________________________________________________________________
9. Nabava materijala za male komunalne poslove po 172.723
gradskim kotarevima i mjesnim odborima
__________________________________________________________________________
10.Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina 17.918
__________________________________________________________________________
11. Čišćenje morske obale i priobalnog područja 5.309
__________________________________________________________________________
12. Održavanje i saniranje ogradnih zidova 33.181
UKUPNO: 822.784 EUR“
__________________________________________________________________________
Članak 5.
Članak 18. mijenja se i glasi:
„Financiranje radova iz članaka 2. do 16. u 2023. godini vršit će se iz slijedećih izvora:
__________________________________________________________________________
1. Opći prihodi ............................................................................... 581.113 EUR
2. Komunalna naknada ………………………………………………… 66.362 EUR
3. Naknada za uporabu pomorskog dobra .................................... 5.309 EUR
4.Turistička pristojba ………………………………………………….. 170.000 EUR
UKUPNO: 822.784 EUR .“
Članak 6.
Ove Izmjene i dopune Programa obavljanja drugih komunalnih djelatnosti na području Grada Dubrovnika u 2023. godini stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-01/22-03/01
URBROJ: 2117-1-09-23-06
Dubrovnik, 12. srpnja 2023.
Predsjednik Gradskog vijeća
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------