Službeni glasnik broj 10 - 13. travnja 2017Objavljeno: 21.04.17.
26. Mjere socijalnog programa Grada Dubrovnika za razdoblje od 1. travnja do 30. lipnja 2017.
Na temelju članka 88. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13. i 137/15.), članka 42. Zakon o proračunu („Narodne novine“, broj 87/08., 136/12. i 15/15.) i Rješenja o imenovanju povjerenice Vlade Republike Hrvatske za obavljanje poslova iz nadležnosti Gradskog vijeća i gradonačelnika Grada Dubrovnika („Narodne novine“, broj 8/17.), Povjerenica Vlade Republike Hrvatske za obavljanje poslova iz nadležnosti Gradskog vijeća i gradonačelnika Grada Dubrovnika, donijela je
MJERE SOCIJALNOG PROGRAMA GRADA DUBROVNIKA
ZA RAZDOBLJE OD 1. TRAVNJA DO 30. LIPNJA 2017.
Socijalnim programom Grada Dubrovnika zadane su prioritetne mjere u pojedinim područjima (socijalna skrb, osobe s invaliditetom, zdravlje, djeca i mladi, stradalnici Domovinskog rata), u cilju zastupanja najboljeg interesa stanovnika, posebno interesa socijalno najranjivijih skupina građana. Socijalni program između ostaloga daje osnovne smjernice za djelovanje, pokazujući prioritetne usluge koje treba razvijati.
Sukladno Odluci o privremenom financiranju poslova,funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 1. siječnja do 30. lipnja 2017. donose se mjere socijalnog programa za navedena tri mjeseca 2017. godine, kojima se osiguravaju najnužniji oblici pomoći, subvencija i socijalnih usluga kako bi se zaštitili građani u stanju socijalne potrebe.
1. SOCIJALNA KRB
1.1. PREHRANA U PUČKOJ KUHINJI
Korisnici: Socijalno ugroženi samci i obitelji
Broj korisnika: 224
Potrebna sredstva: 520.000,00 kn
Pravo na prehranu u Pučkoj kuhinji imaju sljedeće kategorije građana koji imaju prijavljeno prebivalište na području Grada Dubrovnika:
Samac koji je ostvario prosječni mjesečni prihod u tri mjeseca koja prethode mjesecu u kojem je podnesen zahtjev ili pokrenut postupak po službenoj dužnosti, koji ne prelazi 250% osnovice iz članka 27. stavak 2. Zakona o socijalnoj skrbi , a da u svom vlasništvu, osim stana koji koristi za stanovanje, nema drugi stan ili kuću, kao ni ostala dobra veće materijalne vrijednosti (vozilo, plovilo i sl.);
Obitelj koja je ostvarila prosječni mjesečni prihod u tri mjeseca koja prethode mjesecu u kojem je podnesen zahtjev, ili pokrenut postupak po službenoj dužnosti, koji ne prelazi 350% osnovice iz članka 27. stavak 2. Zakona o socijalnoj skrbi .
Ako u obitelji živi više od dvije osobe, iznos prihoda utvrđen za dvočlanu obitelj uvećava se za svakog daljnjeg člana za 100% osnovice iz članka 27. stavak 1. Zakona o socijalnoj skrbi, uz uvjet da u svom vlasništvu , osim stana koji koristi za stanovanje, nema drugi stan ili kuću, kao ni ostala dobra veće materijalne vrijednosti (vozilo, plovilo i sl.).
Pravo na prehranu u Pučkoj kuhinji ima član obitelji iz prethodnog stavka ove točke, stariji od jedne godine.
Zahtjev za korištenje prehrane u Pučkoj kuhinji podnosi se Centru za socijalnu skrb Dubrovnik, a o pravu na korištenje prehrane u Pučkoj kuhinji odlučuje Odjel pružanja usluga za odrasle osobe - Stručna cjelina pružanja usluga odraslim osobama. Zahtjev za korištenje prehrane u Pučkoj kuhinji podnosi se najkasnije do petnaestog dana u mjesecu prije početka mjeseca u kojem će korisnik započeti korištenje prehrane, a ostvarivanje prava počinje od prvog dana mjeseca koji slijedi nakon podnošenja zahtjeva.
1.2. SUBVENCIONIRANJE JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA ZA UMIROVLJENIKE
I OSTALE SOCIJALNE KATEGORIJE
Svim osobama s prebivalištem na području Grada Dubrovnika koji imaju navršenih 65godina života osigurat će se besplatni javni gradski prijevoz.
Umirovljenici do 65 godina sa zaštitnim dodatkom i umirovljenici s mirovinom manjom od 1.800,00 kn, ostvaruju pravo na subvenciju javnog prijevoza uz participaciju od 10 kn, a umirovljenici izvan naselja Dubrovnik i Mokošica uz participaciju od 30 kn.
Umirovljenici do 65 godina s mirovinom od 1.801,00 do 2.000,00 kn ostvaruju pravo na djelomičnu subvenciju javnog prijevoza uz osobnu participaciju u iznosu od 35 kn, a umirovljenici izvan naselja Dubrovnik i Mokošica uz participaciju od 50 kn.
Karta u javnom gradskom prijevozu subvencionira se za:
― korisnike minimalne zajamčene naknade i usluga pučke kuhinje koji imaju prebivalište na području Grada Dubrovnika,
― članove udruga osoba s invaliditetom i udruga djece s tekoćama u razvoju ako pravo na troškove prijevoza ne ostvaruju po drugoj osnovi,
― višestrukim dobrovoljnim darivateljima krvi i to: muškarcima po kriteriju 25, a ženama 20 darivanja,
― volontere socijalno-humanitarnih udruga koji stanuju više od dvije autobusne postaje od radnog sjedišta udruge,
― članovima obitelji poginulih branitelja i poginulih civila Domovinskog rata,
― Hrvatskim ratnim vojnim invalidima,
― civilnim invalidima rata.
Subvencioniranje javnog gradskog prijevoza integralni je dio sufinanciranja društva „Libertas“ putem Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu.
1.3. JEDNOKRATNE NOVČANE POMOĆI
Korisnici: Samci i obitelji koji zbog trenutačnih nepovoljnih socijalnih, zdravstvenih ili drugih životnih okolnosti nisu u mogućnosti djelomično ili u cijelosti zadovoljiti osnovne životne potrebe, a koje su nastale zbog rođenja ili školovanja djeteta, bolesti ili smrti člana obitelji, elementarne nepogode i sl.
Jednokratna novčana pomoć može se ostvariti ukoliko podnositelj zahtjeva ispunjava socijalni uvjet, uvjet imovine i prihoda i poseban uvjet, sukladno Odluci o socijalnoj skrbi Grada Dubrovnika.
Potrebna sredstva: 250.000,00 kn
Ova mjera odnosi se na:
― socijalno ugrožene osobe i osobe slabijeg imovnog stanja koji se zbog izvanrednih životnih okolnosti nalaze u izuzetno nepovoljnoj životnoj situaciji (uvjet imovine i prihoda),
― stradalnici Domovinskog rata i njihove obitelji (poseban uvjet).
1.4. DODATAK UMIROVLJENICIMA
Korisnici: Umirovljenici s mirovinama do 1.800,00 kn, i umirovljenici s mirovinama od 1.800,00 kn do 2.500,00 kn
Broj korisnika: 3800
Potrebna sredstva: 1.371.000,00 kn
Umirovljenici čiji iznos mirovine nije dostatan za zadovoljenje osnovnih životnih potreba
ostvaruju pravo na mjesečni novčani dodatak u iznosu od 200 kn. Cenzus za ostvarivanje mjesečnog dodataka iznosi 1.800,00 kn mirovine sa svim dodatcima.
Umirovljenici čija mirovina sa svim dodatcima ne prelazi iznos od 1.800,00 kn, a čije su socijalne prilike posebno otegotne ostvaruju uvećani mjesečni dodatak od 500 kn i to:
― umirovljenici koji od vlastite mirovine sami uzdržavaju jednog ili više članova obitelji,
― umirovljenici koji sami od vlastite mirovine podmiruju troškove najma stana,
― umirovljenici koji ostvaruju pravo na doplatak za pomoć i njegu temeljem uvjeta prihoda sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi.
Umirovljenicima čija mirovina iznosi od 1.800,00 kn do 2.000,00 kn isplatit će se dva puta godišnje iznos od 400 kn, a umirovljenicima čija mirovina iznosi od 2.000,00 kn do 2.200,00 kn isplatit će se dva puta godišnje iznos od 300 kn. Umirovljenicima čija mirovina iznosi od 2.200,00 do 2.500,00 kn isplatit će se dva puta godišnje iznos od 200 kn.
1.5. NAKNADA ZA TROŠKOVE STANOVANJA
Korisnici: Obitelji i samci sukladno čl. 41. i čl. 42. Zakona o socijalnoj skrbi
Broj korisnika: 178
Potrebna sredstva: 343.000,00 kn
Sukladno članku 41. i članku 42. Zakona o socijalnoj skrbi pravo na naknadu za troškove stanovanja priznaje se korisniku zajamčene minimalne naknade. Troškovi stanovanja odnose se na najamninu, komunalnu naknadu, električnu energiju, plin, grijanje, vodu, odvodnju i druge troškove stanovanja u skladu s posebnim propisima. Naknada za troškove stanovanja isplaćivat će se do iznosa polovice iznosa zajamčene minimalne naknade priznate samcu odnosno kućanstvu utvrđene prema članku 27. stavku 1. Zakona.
Napomena: Ova mjera provodi se u suradnji sa Centrom za socijalnu skrb Dubrovnik.
1.6. TROŠKOVI POGREBA
Korisnici: Socijalno ugroženi samci i obitelji
Broj korisnika: 1-2
Potrebna sredstva: 10.000,00 kn.
Obrazloženje: Ova mjera odnosi se na socijalno ugrožene pojedince i obitelji koji su bez sredstva za pogrebne troškove, a nemaju bližnjih koji bi mogli podmiriti troškove pogreba i koji ovu vrstu pomoći ne mogu ostvariti putem Centra za socijalnu skrb ili iz drugih izvora.
1.7. SUBVENCIONIRANJE TROŠKOVA STANOVANJA OSTALIM SOCIJALNIM
KATEGORIJAMA
Korisnici: Samci i obitelji slabijeg materijalnog statusa koji ispunjavaju uvjete iz Odluke o ostvarivanju prava na subvenciju troškova najma stana
Broj korisnika: 200
Potrebna sredstva: 493.000,00 kn
Obrazloženje: Obiteljima i samcima koji žive u unajmljenim stanovima u statusu podstanara, koji u vlasništvu nemaju nekretnine, a slabijeg su materijalnog stanja osigurat će se novčana subvencija za plaćanje najma stana. Uvjeti i način ostvariarivanja prava na mjesečnu subvenciju regulirani su Odlukom.
1.8. SUBVENCIJA ZA NAJAM STANA MLADIMA
Korisnici: Osobe do 35 godina života koji su podstanari
Broj korisnika:82
Potrebna sredstva: 108.000,00 kn
Obrazloženje: Mladim osobama i obiteljima do navršenih 35 godina života, koji imaju prebivalište na području grada Dubrovnika najmanje 5 godina, koji nemaju vlastitih nekretnina, a čiji mjesečni dohodak po članu kućanstva nije veći od prosječne isplaćene neto plaće u RH u prethodnoj godini sufinancirat će se troškovi podstanarstva i to:
― za samca 400 kn,
― za dvočlano kućanstvo 500 kn,
― za tročlano kućanstvo 600 kn,
― za četveročlano kućanstvo i više 750 kn.
1.9. NOVČANA POMOĆ STARIJIMA OD 65 GODINA KOJI NEMAJU VLASTITIU
MIROVINU
Korisnici: osobe starije od 65 godina koji nemaju vlastitu mirovinu i druga primanja
Broj korisnika: 250
Potrebna sredstva: 270.000,00 kn
Obrazloženje: osobe starije od 65 godina koje nemaju vlastitu mirovinu ili drugu vrstu primanja ostvarivat će novčanu pomoć u mjesečnom iznosu od 300 kuna.
1.10. DAR ZA NOVOROĐENO DIJETE
Korisnici: Roditelji novorođenčadi u gradu Dubrovniku
Broj korisnika: 100
Potrebna sredstva: 150.000,00 kn
Obrazloženje: Za ovu mjera pronatalitetne politike Grad Dubrovnik prema Odluci o ostvarivanju prava na dar za novorođeno dijete, roditeljima novorođene djece isplaćivat će novčani dar i to:
― za prvo dijete 1.500 kn,
― za drugo dijete 2.500 kn,
― za treće dijete 4.000 kn,
― za svako daljnje dijete 1.500 kn,
― za svako novorođeno dijete u povijesnoj gradskoj jezgri i na području Elafitskog otočja te s područja Dubravice, Gromače, Kliševa, Ljubača, Mravinjca, Mrčeva, Osojnika, Šumeta, Knežice, Čajkovice i Petrova Sela isplaćivat će se iznos od 10.000,00 kn.
1.11. PRIVREMENO PRIHVATILIŠTE ZA SMJEŠTAJ SOCIJALNO
UGROŽENIH OSOBA
Korisnici: Beskućnici s područja grada Dubrovnika
Broj korisnika: 15-20
Potrebna sredstva: 66.000,00 kn
Privremeno prihvatilište za smještaj socijalno ugroženih osoba s područja Grada Dubrovnika trenutno je organizirano u objektu hotela Vis 2. U evidenciji UO je trenutno 36 osoba koji borave u hotelu Vis 2 iako se procjenjuje da svega 15-ak ima opravdanu potrebu za smještajem u prihvatilište dok ostali imaju druge mogućnosti za samostalan život ili im je potrebna druga vrsta podrške a ne smještaj u prihvatilištu.
1.12. STRUČNE USLUGE CENTRU ZA SOCIJALNU SKRB DUBROVNIK
Obrazloženje: Sukladno sklopljenom ugovoru između Grada Dubrovnika i Centra za socijalnu skrb Dubrovnik, Centar donosi rješenja o ostvarivanju prava na pučku kuhinju, te vrši isplatu božićnice za korisnike zajmčene minimalne naknade, dostavlja mjesečna izvješća o korisnicma prava na zajamčenu minimalnu naknadu i osobnu invalidninu.
Broj korisnika:300
Potrebna sredstva: 9.100,00 kn
1.13. SUFINANCIRANJE PROJEKATA IZ PODRUČJA SOCIJALNE I HUMANITARNE
DJELATNOSTI
1.13.1. Projekt „Obrazovni i kreativni centar Deša“ – nositelj Humanitarna i mirotvorna udruga „DEŠA“- 10.500,00 kn;
1.13.2. Program „Socijalna skrb, unaprjeđenje zdravstvene zaštite i pomoć u prevladavanju materijalnih problema “ – nositelj Sindikat umirovljenika Hrvatske podružnica Dubrovnik -5.000,00 kn;
1.13.3. Program „Pomoć osobama treće životne dobi“ – nositelj Udruga matice umirovljenika Dubrovnik - 11.700,00 kn;
1.13.4. Projekt „Upravljanje novcem“ – nositelj Caritas dubrovačke biskupije - 5.500,00 kn;
1.13.5. Projekt „Dođi pomozi“ – nositelj Bošnjačko dobrotvorno društvo Merhamet – 9.000,00 kn;
2. ZDRAVLJE
2.1. PROJEKT DUBROVNIK – ZDRAVI GRAD
Korisnici: građani Grada Dubrovnika
Potrebna sredstva:346.700,00 kn
Obrazloženje: Ovim sredstvima financirat će se projekti i aktivnosti onih udruga i građanskih inicijativa koji su prepoznati kao prioriteti, a koji unapređuju zdravlje i kvalitetu života građana Dubrovnika:
― programi prevencije kroničnih oboljenja i zaraznih bolesti,
― programi prevencije ovisnosti i zaštite mentalnog zdravlja,
― akcije i manifestacije,
― programi i projekti u okviru nacionalne mreže Zdravih gradova,
― sustavno bavljenje utjecajem politike i strategija na zdravlje i temama nejednakosti, socijalne isključenosti te potreba vulnerabilnih skupina.
2.1.1. Projekt „ Rana intervencija“ – nositelj Udruga Dubrovnik zdravi grad - 21.400,00 kn
2.1.2. Projekt „Dnevni boravak za psihički oboljele osobe“ – nositelj Udruga za zaštitu prava psihijatrijskih pacijenata i unaprjeđenja duševnog zdravlja i kvalitete života „Lukjernica - 10.000,00 kn
2.1.3. Projekt „Unaprjeđenje onkološke zaštite na području grada Dubrovnika“ – nositelj Liga za borbu protiv raka – 7.000,00 kn
2.1.4. Projekt „Pješačenjem do zdravlja “ – nositelj Hrvatsko planinarsko društvo Dubrovnik – 3.400,00 kn
2.1.5. Projekt „Rehabilitacija i resocijalizacija osoba ovisnih o prekomjernom pijenju alkohola“ – nositelj Klub liječenih alkoholičara “Libertas“ - 4.700,00 kn
2.1.6. Program „DUSAB klub“ – nositelj Dubrovačka udruga skrbnika, bolesnika i prijatelja Alzheimerove bolesti i ostalih demencija – 10.000,00 kn
2.1.7. Projekt „Hepatitis C je naša zajednička briga“- nositelj Udruga „Hepatos“ - 3.400,00 kn
2.1.8. Projekt“ Prevencija i liječenje ovisnosti o alkoholu“ – nositelj Klub liječenih alkoholičara „Dubrovnik“ - 3.400,00 kn
2.1.9. Projekt“ 13. kongres osoba s šećernom bolesti“ – nositelj Udruga „Slatki život“ – 3.400,00 kn.
2.2. GRADSKO DRUŠTVO CRVENOG KRIŽA DUBROVNIK
Korisnici: Građani grada Dubrovnika
Potrebna sredstva: 150.000,00 kn
Obrazloženje: Temeljem Zakona o Hrvatskom crvenom križu sufinancirat će se programi Gradskog društva crvenog križa koji unaprjeđuju zdravlje građana te programi organiziranja i animiranja dragovoljnih darivatelja krvi, prve pomoći, službe traženja, socijalno-humanitarne pomoći i akcije solidarnosti,ostvarivanje humanitarnih ciljeva i zadaća na području zaštite i unaprjeđenja zdravlja, socijalne skrbi, zdravstvenog i humanitarnog odgoja, poštivanje međunarodnog humanitarnog prava i zaštita ljudskih prava,doprinos unaprjeđenju i zaštiti zdravlja, prevenciji bolesti ,podizanju zdravstvene i ekološke kulture građana, poticanje i unaprjeđenje solidarnosti.
2.3. DOM ZDRAVLJA DUBROVNIK - AMBULANTA NA OTOKU KOLOČEPU
Korisnici: Građani i posjetitelji otoka Koločepa
Potrebna sredstva: 80.000,00 kn
Obrazloženje: Temeljem ugovora s Dubrovačko-neretvanskom županijom sufinancirat će se pružanje zdravstvene zaštite na otoku Koločepu odnosno trokovi liječničkog tima u tamošnjoj ambulanti.
2.4. OPĆA BOLNICA DUBROVNIK
Sufinancirat će se zapošljavanje jednog fizioterapeuta za potrebe pružanja usluge djeci korisnicima udruge „Dva skalina“.
Za ovu namjenu osigurava se iznos od 50.000,00 kn
2.5. AMBULANTA U POVIJESNOJ GRADSKOJ JEZGRI
Za troškove funkcioniranja ambulante u povijesnoj gradskoj jezgri planiran je iznos od 100.000,00 kn.
3. POBOLJŠANJE KVALITETE ŽIVOTA OSOBA S INVALIDITETOM I
DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
3.1. MJERE IZ STRATEGIJE ZA OSOBE S INVALIDITETOM
Korisnici: Osobe s invaliditetom grada Dubrovnika
Obrazloženje: Provođenjem mjera Strategije jedinstvene politike za osobe s invaliditetom uspostavlja se učinkovit i odgovoran sustav cjelovite skrbi o osobama s invaliditetom putem aktivnosti koje će gradski uredi i službe provoditi samostalno ili u suradnji s tijelima državne uprave, ustanovama i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada Dubrovnika, udrugama osoba s invaliditetom i drugim pravnim i fizičkim osobama.
Za unaprjeđenje i podršku provedbe mjera i aktivnosti koje se odnose na prijevoz korisnika Centara za rehabilitaciju Josipovac kao i za troškove tumača znakovnog jezika vijesti na Dubrovačkoj televiziji planirana su sredstva u iznosu od 68.000,00 kn.
3.2. NOVČANA POMOĆ KORISNICIMA OSOBNE INVALIDNINE
Korisnici: Osobe koje primaju osobnu invalidninu prema evidenciji Centra za socijalnu skrb Dubrovnik
Broj korisnika: 180
Potrebna sredstva: 195.000,00 kn
Obrazloženje: Korisnima osobne invalidnine prema evidenciji Centra za socijalnu skrb Dubrovnik isplaćivat će se mjesečni dodatak u iznosu od 200,00 kn.
3.3. SPECIJALIZIRANI PRIJEVOZ ZA OSOBE S INVALIDITETOM
Korisnici: Osobe s invaliditetom koje se kreću pomoću invalidskih kolica, osobe s teškim motoričkim smetnjama (80% i više tjelesno oštećenje u donjim ekstremitetima) i slijepe osobe s područja Grada Dubrovnika.
Broj korisnika: 50
Potrebna sredstva: 130.000,00 kn
Obrazloženje: Sukladno Strategiji izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom, Grad Dubrovnik sustavno provodi mjere i aktivnosti s ciljem poboljšanja kvalitete života osoba s invaliditetom i njihove integracije u zajednicu. Uvažavajući potrebe i probleme s kojima se susreću osobe koje se kreću uz pomoć invalidskih kolica i osobe s teškim motoričkim smetnjama, kao i slijepe osobe, Grad Dubrovnik nabavio je specijalizirano vozilo za prijevoz osoba s invaliditetom. Uslugu prijevoza pruža Libertas d.o.o. Pravilnikom o obavljanju prijevoza osoba s invaliditetom uređuje se način pružanja usluge prijevoza specijaliziranim vozilom.
3.4. ODRŽAVANJE LIFTERA ZA OSOBE S INVALIDITETOM
Grad Dubrovnik nabavio je novi lift na dubrovačkoj plaži Copacabana, na novoj dubrovačkoj plaži u predjelu Solitudo i lift na plaži u Zatonu.
Potrebna sredstva: 10.000,00 kn
3.5. SUFINANCIRANJE USLUGA KOJE PRUŽAJU UDRUGE OSOBA S
INVALIDITETOM I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
3.5.1. Program „Socijalna skrb za slijepe osobe“ – nositelj Udruga slijepih i slabovidnih osoba Dubrovačko-neretvanske županije - 11.800,00 kn;
3.5.2 Program „Sveobuhvatna briga za osobe s invaliditetom u zajednici i obitelji“ - nositelj Društvo distrofičara, invalida dječje i cerebralne paralize Dubrovačko-neretvanske županije – 11.400,00 kn;
3.5.3 Projekt “Pomoć osobama oštećena sluha“ – nositelj Udruga gluhih i nagluhih osoba Dubrovačko-neretvanske županije - 12.200,00 kn;
3.5.4. Projekt „Briga i skrb o oboljelima od multiple skleroze“- 14.000,00 kn;
3.5.5. Projekt „Upravljanje transporterom za osobe s invaliditetom“– nositelj Društvo multiple skleroze Dubrovačko-neretvanske županije - 16.300 kn;
3.5.6. Projekt“ „Uz vašu podršku postajemo ravnopravni članovi zajednice “ – nositelj udruga „Rina Mašera“ - 14.700,00 kn;
3.5.7. Projekt „Edukacijsko rehabilitacijski program“ – nositelj Udruga za Down sindrom Dubrovačko neretvanske županije – 6.200,00 kn;
3.5.8. Projekt „ Učim, radim, stvaram“ – nositelj Udruga za Down sindrom Dubrovačko neretvanske županije - 7.000,00 kn;
3.5.9 . Program „Pružanje medicinske njege i fizikalne terapije korisnicima dnevnog boravka Skalin po skalin“ – nositelj udruga Dva skalina - 28.700,00 kn;
3.5.10. Projekt „Sigurno do odredišta“ Udruga za savjetovanje, edukaciju i pomoć roditeljima djece s posebnim potrebama „Poseban prijatelj“ – 3.700,00 kn;
3.5.11. Projekt „Dubrovačke posebne radionice“ Udruga za savjetovanje, edukaciju i pomoć roditeljima djece s posebnim potrebama „Poseban prijatelj“ – 5.000,00 kn;
3.5.12. Centar za rehabilitaciju Josipovac - 10.000,00 kn
3.5.13. Ostale tekuće donacije po posebnim zaključcima - 2.000,00 kn.
4. SKRB O DJECI I MLADIMA
4.1. SUBVENCIJA STUDENTSKE PREHRANE
Korisnici: Studenti s sveučilišta u Dubrovniku
Broj korisnika: 180
Potrebna sredstva: 71.000,00 kn
Obrazloženje: Sukladno ugovoru sa Studentskim centrom Dubrovnik iz prošle godine grad Dubrovnik je preuzeo obvezu da će financirati studentsku prehranu u iznosu od 2 kuna po obroku u vremenu trajanja studentske godine.
4.2. PROGRAM MLADI I GRAD SKUPA
Korisnici: djeca i mladi
Broj korisnika: 1.000
Potrebna sredstva: 103.000,00 kn
Obrazloženje: Program Mladi i Grad skupa je strateški program grada za ostvarivanje skrbi o djeci i mladima. U privremenom financiranju će se financirati samo tradicionalne manifestacije koje se odvijaju već nekoliko godina kao što su Forum mladih, Festival umjeteonstva djece i mladih na Porporeli i Adio školo.
4.3. SUFINANCIRANJE USLUGA KOJE PRUŽAJU UDRUGE OSOBA KOJE SKRBE O
DJECI, MLADIMA I OBITELJI
4.3.1. Projekt „Savjetovalište za žrtve nasilja u obitelji sa centrom za provođenje psihosocijalnog tretmana počinitelja nasilja u obitelji“ – Udruga Feniks - 9.700,00 kn;
4.3.2. Projekt „Info centar za mlade – Informadur“ – Udruga Maro i Baro - 17.000,00 kn;
4.3.3. Projekt „Promovol“ – Udruga Bonsai - 12.000,00 kn;
4.3.4. Projekt „Klub studenata“ – Udruga studenata Libertas - 8.000,00 kn;
4.3.5. Projekt „Ostvarivanje dječjih prava“ – Udruga Društvo naša djeca Dubrovnik - 16.300,00 kn;
4.3.6. Projekt „Klub mladih Orašac“ – Udruga AŠD Orašac - 8.000,00 kn.
4.4. RAZMJENA DJECE I MLADIH
Korisnici: djeca i mladi
Broj korisnika: 12
Potrebna sredstva: 40.000,00 kn
5. SKRB O STRADALNICIMA DOMOVINSKOG RATA
5.1. SPOMEN SOBA DUBROVAČKIH BRANITELJA 35.700,00 kn
5.2 ORTOPEDSKA POMAGALA 20.000,00 kn
Sudjelovat će se u nabavi ortopedskih pomagala invalidima Domovinskog rata. Grad Dubrovnik pokrit će troškove nabavke ortopedskih pomagala invalidima Domovinskog rata koji spadaju na teret osiguranika.
5.3. DJELATNOST UDRUGA 63.500,00 kn
5.4. OBILJEŽAVANJE GODIŠNJICA 10.000,00 kn
5.5. IZGRADNJA I ODRŽAVANJE SPOMEN OBILJEŽJA 253.000,00 kn
Koncem prošle godine završena je prva faza uređenja i opremanja Spomenika poginulim braniteljima u Komolcu. obzirom da se u svibnju obilježava 25. obljetnica deblokade Dubrovnika i oslobađanja Rijeke dubrovačke, planira se završetak uređenja spomenika (instalacije, rasvjeta i hortikulturno uređenje).
5.6. CENTAR ZA BRANITELJE 64.200,00 kn
Želi se omogućiti zadovoljavanje što većeg broja potreba sudionika i stradalnika Domovinskog rata, koji bi pod motom „Zajedno u ratu, zajedno u miru“ omogućio pravnu, administrativnu i psihosocijalnu pomoć na jednom mjestu. Kroz ovaj projekt sufinancira se administrativno osoblje za dvije temeljne aktivnosti udruga proisteklih iz Domovinskog rata:
― obilježavanje najvažnijih obljetnica i datuma iz Domovinskog rata na području Grada Dubrovnika,
― obilježavanje najvažnijih obljetnica i datuma iz Domovinskog rata na području Republike Hrvatske (Vukovar, Škabrnja, Knin).
5.7. OSTALE NERAZVRSTANE UDRUGE 26.700,00 kn
5.8. PROJEKT „EVOLAQ“ 5.000,00 kn
U okviru programa Europske unije “Europa za građane“ provodi se projekt unaprjeđenja volonterstva u devet europskih partnerskih gradova, među kojima je i Grad Dubrovnik.
MJERE SOCIJALNOG PROGRAMA ZA IV-VI MJESEC 2017. GODINE
r.br. |
SOCIJALNA SKRB, ZDRAVLJE, OSOBE S INVALIDITETOM,SKRB O DJECI I MLADIMA, SKRB ZA STRADALNIKE DOMOVINSKOG RATA |
IV-VI 2017. |
|
|
|||
1. |
SOCIJALNA SKRB |
3.631.800 |
|
1.1. |
PUČKA KUHINJA |
520.000 |
|
1.2. |
JEDNOKRATNE NOVČANE POMOĆI |
250.000 |
|
1.3. |
DODATAK NA MIROVINU |
1.371.000 |
|
1.4. |
DAR ZA NOVOROÐENO DIJETE |
150.000 |
|
1.5. |
PRIHVATILIŠTE ZA SOCIJALNO UGROŽENE OSOBE |
66.000 |
|
1.6. |
SUBVENCIONIRANJE TROŠKOVA STANOVANJA OSTALIM SOCIJALNIM KATEGORIJAMA |
493.000 |
|
1.7. |
NAKNADA ZA TROŠKOVE STANOVANJA |
343.000 |
|
1.8. |
STRUČNE USLUGE CENTRA ZA SOCIJALNU SKRB DUBROVNIK |
9.100 |
|
1.9. |
NOVČANA POMOĆ STARIJIMA OD 65 |
270.000 |
|
1.10. |
TROŠKOVI POGREBA SOCIJALNO UGROŽENIMA |
10.000 |
|
1.11. |
POTPORA ZA NAJAM STANA MLADIMA |
108.000 |
|
1.12. |
SUFINANCIRANJE PROGRAMA UDRUGA IZ PODRUČJA SOCIJALNE SKRBI |
41.700 |
|
2. |
ZDRAVLJE I ZDRAVSTVENA SKRB |
447.000 |
|
2.1. |
PROJEKT DUBROVNIK ZDRAVI GRAD |
347.000 |
|
2.2. |
AMBULANTA U POVIJESNOJ JEZGRI |
100.000 |
|
3. |
POBOLJŠANJE KVALITETE ŽIVOTA OSOBA S INVALIDITETOM I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU |
546.000 |
|
3.1. |
MJERE IZ STRATEGIJE ZA OSOBE S INVALIDITETOM |
68.000 |
|
3.2. |
NOVČANA POMOĆ KORISNICIMA OSOBNE INVALIDNINE |
195.000 |
|
3.3. |
SPECIJALIZIRANI PRIJEVOZ ZA OSOBE S INVALIDITETOM |
130.000 |
|
3.4. |
ODRŽAVANJE LIFTERA ZA OSOBE S INVALIDITETOM |
10.000 |
|
3.5. |
SUFINANCIRANJE USLUGA KOJE PRUŽAJU UDRUGE OSOBA S INVALIDITETOM |
143.000 |
|
4. |
SKRB O DJECI I MLADIMA |
285.000 |
|
4.1. |
SUBVENCIJA STUDENTSKE PREHRANE |
71.000 |
|
4.2. |
PROGRAM MLADI I GRAD SKUPA |
103.000 |
|
4.3. |
SUFINANCIRANJE USLUGA KOJE PRUŽAJU UDRUGE OSOBA KOJE SKRBE O DJECI, MLADIMA I OBITELJI |
71.000 |
|
4.4. |
RAZMJENA DJECE I MLADIH |
40.000 |
|
5. |
SKRB O STRADALNICIMA IZ DOMOVINSKOG RATA I DRUGI RATNI STRADALNICI |
478.100 |
|
5.1. |
SPOMEN SOBA DUBROVAČKIH BRANITELJA |
35.700 |
|
5.2. |
NABAVA ORTOPEDSKIH POMAGALA INVALIDIMA DOMOVINSKOG RATA |
20.000 |
|
5.3. |
DJELATNOST UDRUGA |
63.500 |
|
5.4 |
OBILJEŽAVANJE GODIŠNJICA |
10.000 |
|
5.5. |
IZGRADNJA I ODRŽAVANJE SPOMEN OBILJEŽJA |
253.000 |
|
5.6. |
CENTAR ZA BRANITELJE |
64.200 |
|
5.7. |
OSTALE NERAZVRSTANE UDRUGE |
26.700 |
|
5.8. |
PROJEKT EVOLAQ |
5.000 |
|
MJERE SOCIJALNOG PROGRAMA |
5.387.900 |
KLASA: 550-01/17-01/03
URBROJ: 2117/01-13-17-5
Dubrovnik, 13. travnja 2017.
Povjerenica Vlade Republike Hrvatske
za Grad Dubrovnik
Nada Medović, dipl. iur., v. r.
------------------------------------------------